Jump to content
Sign in to follow this  

Gothic | Klasyk w drewnie rzeźbiony

Cherny

199 views

Pierwsza część przygód bezimiennego bohatera ma w sobie coś, co mnie do niej przyciąga. Zdaję sobie sprawę, że sporą rolę gra tutaj nostalgia, lecz produkcja ta zdecydowanie ma wiele do zaoferowania każdemu, kto przebije się przez grubą warstwę drewna.

 



4 Comments


Recommended Comments

Niektóre wady trochę na siłę, jak konstrukcja terenu, która w czasie, gdy wyszła gra, była bardzo niczego sobie. Wiadomo, że dziś grafika nie powala, ale podciągnięcie jej modyfikacjami daje radę. Ogólnie fajny materiał, rób więcej, może ewentualnie mów odrobinę wolniej :D

Share this comment


Link to comment

@SolonyListek

Dzięki wielkie za opinie! Feedback jest dla mnie szalenie ważny, a nie dostaję go zbyt dużo z uwagi na malusieńki zasięg ;-)W materiale zawarłem to, co mi utkwiło w pamięci po przejściu Gothica, między innymi właśnie kanciaste otoczenie :P Zdecydowanie nie oceniam grafiki dzisiejszymi standardami, uwielbiam stare gry i antyczna grafika mi nie straszna, po prostu Goticzek wygląda według mnie jakby miał kilka lat więcej niż ma :PCo do modyfikacji, chcę opisywać gry w formie najbliższej tej, w jakiej się ukazały, dlatego jedyne mody, z jakich zamierzam korzystać, to te poprawiające kompatybilność z nowym sprzętem i dodające obsługę współczesnych rozdzielczości ;-) No i to mówienie wolniej - dykcja to mój arcywróg, przez lata strasznie ją zaniedbałem, co teraz daje takie efekty... Ten materiał złożony jest z półgodzinnego nagrania, na którym próbowałem odczytać napisany wcześniej tekst xD Mam nadzieję, że przy okazji robienia filmików o gierkach uda się z tym jakoś zawalczyć.

Share this comment


Link to comment

Tej gry się nie zapomina, choć trochę się zestarzała nadal sprawia masę zabawy na kilkanaście godzin.
No i klimat świata pod magiczną barierą, ciekaw jestem ile osób sobie pomyślała aby dać nogę z tego miejsca ale szybko się przekonała że nie ma stąd ucieczki :).

Share this comment


Link to comment

Miło widzieć jak traktujesz feedback, pomimo że nie rozpisałam się zbyt wiele. Z takim nastawieniem tym bardziej kibicuję, byś nie zaprzestał w rozwoju kanału, jak i siebie ;) Na chwilę wracając do terenu, to dla mnie zawsze urokliwe było to, jak seria Gothic podchodziła do naturalności świata. Mieliśmy wgłębienia, dziury w ścianach tworzące jaskinie, mosty skalne itd. gdzie przykładowo w serii The Elder Scrolls i w ogóle w prawie każdym RPG 3D, wszystko było bezpiecznymi płaszczyznami, na których zawsze nad głową miało się niebo, a lokacje, w których go nie było, były osobnymi interiorami. Immersję jednak zmniejsza ekran wczytywania po kliknięciu drzwi, którego w Gothicach nie było od pierwszej części :)

Share this comment


Link to comment
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...