Skocz do zawartości

Gothic | Klasyk w drewnie rzeźbiony


Cherny

694 wyświetleń

Pierwsza część przygód bezimiennego bohatera ma w sobie coś, co mnie do niej przyciąga. Zdaję sobie sprawę, że sporą rolę gra tutaj nostalgia, lecz produkcja ta zdecydowanie ma wiele do zaoferowania każdemu, kto przebije się przez grubą warstwę drewna.

 

4 komentarze


Rekomendowane komentarze

Niektóre wady trochę na siłę, jak konstrukcja terenu, która w czasie, gdy wyszła gra, była bardzo niczego sobie. Wiadomo, że dziś grafika nie powala, ale podciągnięcie jej modyfikacjami daje radę. Ogólnie fajny materiał, rób więcej, może ewentualnie mów odrobinę wolniej :D

Link do komentarza

@SolonyListek

Dzięki wielkie za opinie! Feedback jest dla mnie szalenie ważny, a nie dostaję go zbyt dużo z uwagi na malusieńki zasięg ;-)W materiale zawarłem to, co mi utkwiło w pamięci po przejściu Gothica, między innymi właśnie kanciaste otoczenie :P Zdecydowanie nie oceniam grafiki dzisiejszymi standardami, uwielbiam stare gry i antyczna grafika mi nie straszna, po prostu Goticzek wygląda według mnie jakby miał kilka lat więcej niż ma :PCo do modyfikacji, chcę opisywać gry w formie najbliższej tej, w jakiej się ukazały, dlatego jedyne mody, z jakich zamierzam korzystać, to te poprawiające kompatybilność z nowym sprzętem i dodające obsługę współczesnych rozdzielczości ;-) No i to mówienie wolniej - dykcja to mój arcywróg, przez lata strasznie ją zaniedbałem, co teraz daje takie efekty... Ten materiał złożony jest z półgodzinnego nagrania, na którym próbowałem odczytać napisany wcześniej tekst xD Mam nadzieję, że przy okazji robienia filmików o gierkach uda się z tym jakoś zawalczyć.

Link do komentarza

Tej gry się nie zapomina, choć trochę się zestarzała nadal sprawia masę zabawy na kilkanaście godzin.
No i klimat świata pod magiczną barierą, ciekaw jestem ile osób sobie pomyślała aby dać nogę z tego miejsca ale szybko się przekonała że nie ma stąd ucieczki :).

Link do komentarza

Miło widzieć jak traktujesz feedback, pomimo że nie rozpisałam się zbyt wiele. Z takim nastawieniem tym bardziej kibicuję, byś nie zaprzestał w rozwoju kanału, jak i siebie ;) Na chwilę wracając do terenu, to dla mnie zawsze urokliwe było to, jak seria Gothic podchodziła do naturalności świata. Mieliśmy wgłębienia, dziury w ścianach tworzące jaskinie, mosty skalne itd. gdzie przykładowo w serii The Elder Scrolls i w ogóle w prawie każdym RPG 3D, wszystko było bezpiecznymi płaszczyznami, na których zawsze nad głową miało się niebo, a lokacje, w których go nie było, były osobnymi interiorami. Immersję jednak zmniejsza ekran wczytywania po kliknięciu drzwi, którego w Gothicach nie było od pierwszej części :)

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...