Skocz do zawartości

Okruszki Gofruszki

  • wpisy
    77
  • komentarzy
    914
  • wyświetleń
    81833

Internet działa zbyt dobrze? Naprawimy...


Gofer

799 wyświetleń

Ostatnio zdarzyło mi się pochwalić TP za nowy soft do Liveboxa. Faktycznie - poprzedni był świetny, działał bardzo szybko, sprawnie, nie wywoływał efektu 'zapychania' się. Niestety panowie z TP najwidoczniej chcą stracić kilku klientów...

Od kilku dni mam bardzo częste problemy z internetem. Od czasu do czasu połączenie się resetuje, często LB zupełnie odcina się od świata i nie pozwala nawet wejść do swojej strony konfiguracyjnej. Pomaga tylko restart...

Zastanawiałem się przez chwilę w czym rzecz, gdy nagle przypomniało mi się, że miała miejsce automatyczna aktualizacja oprogramowania...

Gdzie tu logika? Gdzie tu sens? Po co naprawiać coś, co nie jest zepsute? I oczywiście wiem, że mogę zmienić router na coś porządnego, ale takie urządzenia swoje kosztują... Wystarczy, że płacę ciężkie pieniądze za internet. I skoro płacę, to wymagam - ma działać!

Muszę zacząć rozglądać się za nowym dostawcą...

12 komentarzy


Rekomendowane komentarze

To jest sprawa czysto sprzętowa [a raczej programowa], też nie było problemów z połączeniem, zerwań dosłownie wcale. Jak padało, to wszystko z telefonem włącznie, a teraz po prostu LB strzela focha... Poza tym usługi TVP sobie chwale - transfer zgodny z umową, pingi dają radę, wszystko jest cacy. Tylko ten nieszczęsny update... A ofert póki co nie będę sprawdzał, bo wciąż jestem związany umową z TP. Niepotrzebnie będę się frustrował lepszymi ofertami :P

Link do komentarza

A co niby jest takiego śmiesznego w tym , że opłaca internet za swoje pieniądze? To jest jak najbardziej godne podziwu, że zamiast marnować kasę na głupoty wydaje ją na coś co przydaje się na co dzień (np. Internet). Więc prosze Cię przestań się zachowywać gorzej niż 13 latkowie...

Link do komentarza

Ja tam korzystam z UPC. Co prawda przez jakiś czas miałem podobne problemy, ale naprawili po tygodniu. Innych nie było nigdy. Ostatnio przesiadłem się na 15mb, bo stara umowa wygasła i nadal wszystko działa jak złoto. Co do TP, nie od dziś wiadomo, jak to z nimi jest ;)

Link do komentarza

Wiesz, właśnie rzecz w tym że u mnie zawsze było ok [nie licząc sprzętowej awarii zasilacza LB, co doprowadziło do awarii samego urządzenia], dopiero ostatni update oprogramowania wszystko zepsuł. Do czasu ostatniej aktualizacji mogłem z czystym sumieniem polecać neo i LB. Cała ta sytuacja trochę mnie dziwi, bo po co ruszać coś, co jest dobre? Niemniej może przedłuże umowę z TP [jako stary klient może dostanę coś atrakcyjnego?], a tylko router zmienię? Po co narażać się na nowe problemy z nowym dostawcą? Jak to mówią - lepsze jest zło, które już znamy :]

Link do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...