Skocz do zawartości

Unity With Sebulec

  • wpisy
    6
  • komentarzy
    12
  • wyświetleń
    3037

O blogu

Kurs Unity/ Tworzenie gier

Wpisy w tym blogu

Planet Deffender TuT- #1 Projektowanie planety

W pierwszej części z serii poradników Planet Deffender zajmiemy się pisaniem skryptów i projektowaniem naszej planety. Jako że jest to mój pierwszy tutorial proszę o obiektywną krytykę. Piszcie co poprawić oraz o czym mówić więcej lub mniej. Youtube Video -> Oryginalne wideo

Sebulec

Sebulec

{Ankieta//Pytanie} Ruch Obiektów

Witajcie. Zabieram się za kolejny wpis dotyczący ruchu i tworzeniu obiektów. Omówię w nim tworzenie podstawowych obiektów, tworzenie skryptów, programowania ruchu, zmiennych, oraz podstawowych wyzwalaczy. I Tutaj moje pytanie: Co chcielibyście bym zawarł w tutorialu? Piszcie propozycje i pytania z zagadnień podstaw obiektów i ich ruchu.

Sebulec

Sebulec

Co i Jak? Pierwszy koncept gry

Wszystko co jest zawarte w tym wpisie jest moim pomysłem i dziełem. Jego zawartość powinna być traktowana jako luźna inspiracja, lub przykładowy model zachowań, a nie jako obowiązkowy wzór! Witajcie. Dzisiaj zajmiemy się konceptem naszej gry(projektem, zamysłem, ideą). Grasz w ulubioną grę, narzekasz że nie ma więcej podobnych, zaczynasz czytać dev-diary i stwierdzasz "zrobię swoją grę!". - Tak to przeważnie wygląda. Wiele osób zaczyna zabawę z game-designem, tylko po to by dowiedzieć się ja

Sebulec

Sebulec

Co i Jak? Cz. 3 Podstawy skryptów

Tematem dzisiejszego wpisu będą skrypty. Unity obsługuje 3 języki programowania: C# JavaScript i Boo. Ostatni język jest praktycznie nieużywany, ponieważ Jest on przestarzały i zalecany dla zaawansowanych programistów. Podczas kursu będę posługiwał się językiem C#. Dzisiaj chciałbym pokazać budowę skryptów i różnice pomiędzy Javą. C#: using UnityEngine; using System.Collections; public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour { Pierwsze dwa wiersze to niezbędne odwołania do silnika. Po ich s

Sebulec

Sebulec

Co i Jak? Cz. II Jak rozpocząć korzystanie z Unity

Unity do pobrania z : UNITY3D Po instalacji: 1. Po prawidłowej instalacji powinno się wyświetlić okno takie jak to powyżej. Project Location- jest to folder, w którym powstanie nasz projekt, czyli zostaną umieszczone w nim wszystkie pliki powiązane z projektem. Ostatni folder po \ powinien być pusty, ponieważ w nim zostaną umieszczone wszystkie foldery i pliki. Import the following package- Jest to okno, w którym możemy wybrać zestawy gotowych plików, skryptów, prefabrykatów do naszego now

Sebulec

Sebulec

Co i jak? Informacje o Unity CZ. I

"Unity ? zintegrowane narzędzie do tworzenia gier trójwymiarowych lub innych materiałów interaktywnych takich jak wizualizacje czy animacje trójwymiarowe. Środowisko działa natywnie na platformie Microsoft Windows oraz OS X, a gry wyprodukowane na tym silniku mogą działać na takich platformach jak Windows, Linux, Mac OS, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Wii U, iPad, iPhone, Android i Windows Phone 8. Gry stworzone w Unity po zainstalowaniu wtyczki Unity Web Player (niedostępnej pod Linuksem) mogą d

Sebulec

Sebulec

×
×
  • Utwórz nowe...