Skocz do zawartości

ProGramer Blog'

  • wpisy
    15
  • komentarzy
    28
  • wyświetleń
    11338

O blogu

Żyj tak, żeby Cię zapamiętali

Wpisy w tym blogu

TheLair Arena - Update

Wziąwszy sobie do serca ( ) komentarz o "banalności" Areny, postanowiłem trochu grę urozmaicić. Tak oto powiększa się pula rzeczy do wykonania: 1. Ładny obrazek nad newsami happy.gif 2. Sklep z przedmiotami 3. Wybieranie areny na którą chcemy iść walczyć 4. Nabijanie exp, pkt-ów i rang happy.gif czyli to co trygryskołaki lubią najbardziej! + 5. System zadań (questów) [ ZROBIONE ] 6. Świat poza areną (miasta, lochy itp. ) 7. Osiągnięcia ( Achivementy )

Pomar1

Pomar1

TheLair Arena - Gameplay

Oto nadszedł czas TheLair Arena jest na tyle gotowy, abym mógł go pokazać jako filmik. Możecie na nim zobaczyć (w kolejności) : - Logowanie i rejestrację (potwierdzenie mailem nie jest pokazane ) - Newsy (skromne, ale za to są ) - Lobby / Poczekalnię - Mapę ( jeszcze nie zrobiona, co widać na filmiku ) - Ekwipunek ( patrz -> poprzedni post <- ) - Walkę ( Tutaj uwaga. Zombie miały włączoną nieśmiertelność [ ze względu na testowanie obrażeń ] i niestety na filmiku to widać Ani

Pomar1

Pomar1

TheLair Arena - ciąg dalszy

Tak oto, po kolejnej dłuższej przerwie, muszę się przyznać - leniłem się Przez pewien czas odechciało mi się w ogóle tworzyć tę grę dalej, ale dzięki kilku słowom ( "wygląda nieźle" - tak mało, a tak wiele zarazem ) odzyskałem chęć pisania. Dzisiaj siadłem i przez cały dzień pisałem wszystko związane z ekwipunkiem. Nie wszystko udało mi się skończyć, ale sporo już jest. Tak więc dodałem: - Ogół ekwipunku: okienko, możemy przejrzeć cóż my tam chowamy w plecaczku; możemy również to założyć; -

Pomar1

Pomar1

Halo 3: ODST - 22.09 - Prepare to drop!

Nie mogąc doczekać się premiery Halo 3 ODST, postanowiłem wykorzystać moje umiejętności oraz URL'e Bungie.net, aby stworzyć Halo 3 Avatar Generator. Jest to już trzecia wersja generatora mojego autorstwa. Pozwala on w łatwy i szybki sposób stworzyć sobie avatara na forum, blog czy jakąś stronę. Avatarka w Twoją zbroją, hełmem itp. z Halo, bądź ekwipunkiem który chciałbyś mieć, ale nie jest Ci to jeszcze dane ( et. Recon ) Avatar Generator możecie znaleźć na tej stronie (mój DevArt) : http:/

Pomar1

Pomar1

TheLair Arena MMO - silnik + gra

A oto wracam, aby przynieść Wam dobrą nowinę Otóż w końcu napisałem silnik ochrzczony "TheLair Engine", a na jego podstawie utworzyłem nową grę MMO. Logo skromne, bo nie ono jest dla mnie, póki co, najważniejsze. Jak skończę w 100% grę - zrobię nowe, ładniejsze i bardziej klimatyczne logo. Ale zacznijmy temat - o grze. TheLair Arena to Massive Multiplayer Online Hack 'n' Slash. Nasza postać to skromny człek - niewolnik Wcześniej skazany "za niewinność", wykupiony przez właściciela tytuło

Pomar1

Pomar1

TheLair Engine: Over... and Over.. and Over.. Again...

Jakby to powiedziała pewna staruszka co jej Stachu las sprzedał: "Pioruny siarczyste ogniste, kur... Wasza za... mać". Czyli prościej "Jest źle"! Otóż, jak pewnie każdy wie, życie ludziom nie sprzyja. Tak również jest w przypadku pewnego małego programisty ze Śląska A historia była taka: "Pewnego wieczoru, około godziny 21:34, młody programista rozwiązywał trudną zagadkę. Musiał wymyślić coś, żeby mapa wczytywała poziomy warstw i ich obiekty. Było to bardzo trudne zadanie, ale młody programist

Pomar1

Pomar1

TheLair Engine: ... Nie ominę żadnej lekcji... już nie!

Teraz wiem, że błędem było omijanie rozdziału "rzutowanie" Myślałem, że to takie jasne i proste, a tu...! Czemu? Otóż wczoraj postanowiłem, że dodam do nowego silnika (ochrzczonego TheLair) warstwy. Pomogą one i mnie i innym użytkownikom silnika w budowie gier. Myślałem, że jak każda rzecz - zajmie mi to 10 min. maksymalnie godzinę... Wyszło półtorej doby... Nie będę pisał dlaczego i jak, bo nie jestem pewien czy wszyscy się w tym połapią, ale mam dla Was jedną podpowiedź... jeżeli zacznieci

Pomar1

Pomar1

Z Życia Wzięte: Ostatni tydzień

Po niemal że tygodniowej przerwie postanowiłem odpocząć od pisania nowego engine i skrobnąć coś na blogu. Po pierwsze chciałbym zgłosić mój protest przeciwko Microsoftowi Bo "zajajczyli" sobie z nas - stałych użytkowników Xbox LIVE Otóż "11 August" miał być wielkim świętem - bo nowy, fajny update to Xbox'a! No i co miało być? - Nowe, pełne gry do ściągnięcia (Bioshock, Mass Effect, Oblivion, Assassins Creed!) - Pełno nowych ubranek dla naszej "Xboxowej postaci" - Avatara I jak to panom

Pomar1

Pomar1

Dawn Of Life: Remake Engine

Niestety, komputer to diabelski pomiot I jasna by go cholera trafiła! Muszę napisać nowy engine pod DoL Coś się nie zgadzało, a to coś jest na samym początku engine'a!!! Ale spoglądając na to z tej LEPSZEJ strony - będę w stanie poprawić wszystkie bugi które zauważyłem (nie - nie dam Wam gry z bugami), może troszkę ulepszę grafikę i cienie, AI potworków - się zobaczy Póki co NIE poddaję się - piszę od nowa - bogatszy o doświadczenia i już czekam na kolejny błąd Jak tylko będzie to ja

Pomar1

Pomar1

Dawn Of Life: Still On!

Żeby nie było - nie przestałem pracować nad grą Wciąż piszę i robię, ale mam dość mało czasu na wymyślanie treści kolejnych postów, więc będę pisał tylko wtedy gdy osiągnę jakiegoś "goala" - czyli kluczowy moment w pisaniu, kiedy to mogę sobie pozwolić na chwilę odpoczynku i napisania posta Póki co nadałem trochę detali AI zombie, teraz gdy na ich drodze stanie jakaś przeszkoda - tu np. przewrócona ławka - zaczną one wyć i niszczyć zaporę. Da to bohaterowi możliwość "wybadania" gdzie są pot

Pomar1

Pomar1

Dawn Of Life: Ciemność - widzę ciemność

Dzięki jednemu z komentarzy ( Shleizer'a ) przypomniałem sobie, że powinienem ładnie opowiedzieć jak działa oświetlenie w grze Dawn Of Life. Tak więc: W grze są dwa typy "pomieszczeń" - są jasne i są zaciemnione. W jasnych mamy odsłonięty cały obszar i nie musimy używać latarki, aby cokolwiek zobaczyć. Zaś w ciemnych jesteśmy zdani TYLKO na to co widzi JEDEN, główny bohater. Czyli to co jest w stanie oświetlić (wyczerpująca się) latarka. Oto screen z takiego przykładowego, zaciemnionego pokoju:

Pomar1

Pomar1

Dawn Of Life: Psychodelia w grze, czyli szpital :D

Dziś wziąłem się trochę za otoczenie w Dawn Of Life i postanowiłem nabazgrać troszkę obiektów które mogą znajdować się w zniszczonym i opustoszałym szpitalu. Ot tak - typowy psychodeliczny budynek Mój szczwany umysł wymyślił kilka takich pierdółek jak: - Łóżka szpitalne - Szafki na dokumenty / Szafki nocne obok łóżek - Cabinet na leki i inne specyfiki - Plamy krwi - Poplamione bądź czyste papiery i dokumenty - Leki w różnych opakowaniach - Biurka lekarzy a na nich lampki - Krzesła

Pomar1

Pomar1

Z Życia Wzięte: O mnie :D

Tak na początku blogu wypadało by abym się przedstawił So... show must go on! Nazywam się Pomar... Pomar... i jeszcze raz Pomar! Wiem, że nick może i głupi, ale zawsze taki miałem, mam i mieć będę. "Pomara" dostałem już dawno, kiedy to jeszcze grałem w MMO - RuneScape ( http://www.runescape.com ). Grałem w to przez dobre 4-5 lat, zżyłem się z tym nickiem i teraz to jest moje drugie imię W życiu codziennym mam zaprawdę 15 lat... a może już 16... gdzieś koło tego! Ale nie będę już dalej p

Pomar1

Pomar1

Dawn Of Life: Coś na temat DOL

Dawn Of Life - w skrócie po prostu DOL - to prosty (?) survival horror stworzony we Flashu. Ale co do tego "prosty" nie jestem pewien. Każdy tę grę może przyjąć inaczej... Ogólnie w grze chodzi o przetrwanie - cóż za odkrywczość jeżeli chodzi o gatunek surv-horror To co ma ją wyróżniać to: - gra wyłącznie w przeglądarce - tryb MSO (Massive Singleplayer Online) - "Only one chance..." - możliwość SPOREGO wykorzystania otoczenia do walki przeciw zombie (również one mogą je wykorzystać) Czyl

Pomar1

Pomar1

×
×
  • Utwórz nowe...