(Tekst pierwotnie opublikowany na playsource)
Cześć, wszystkim. Zamierzam opowiedzieć Wam co nieco o pisaniu muzyki do 'Agony'.
Do pracy przy grze dołączyłem zanim właściwa produkcja się zaczęła. Skontaktowałem się z Tomkiem Dutkiewiczem w 2015 roku, zaraz po tym gdy publikował pierwsze materiały prezentujące jego pomysł. Od tamtego czasu pomagałem mu przy prototypie i kolejnych wizualizacjach, co stworzyło pomiędzy nami nić zrozumienia, przydatną obecnie.
https://soundcloud.com/use
<wchodzi ostrożnie na scenę i zastanawia się czy ktoś tu na niego czeka>
3 lata mnie tu nie było.
To długo.
Ten czas był masą wariactw dla mnie. Skończyłem wreszcie godzinny album z muzyką (można znaleźć na bandcampie: https://draconared.bandcamp.com/), wydaliśmy z kumplem (i całym zespołem) grę, którą zaczynaliśmy po godzinach(tutaj dostępne, było też w CDA jako pełniak http://store.steampowered.com/app/468930/ ) załapałem się do paru fajnych gier jako kompozytor, a w ciągu