Z uwagi na to, iż nie miałem dostępu do internetu przez ostatnie 2 dni... nie mogłem dodać nic nowego. Jutro idę na urodziny kuzynki więc raczej też będzie wielka pustka... Do pracy wezmę się w niedziele
Oto kilka nowych rzeczy na mapce. Dodam kilka zdjęć z edytora i te same z gry
Ciężko tworzyć coś nowego, oryginalnego i grywalnego... dlatego mapka przechodzi "operacje plastyczne", na których chcę uzyskać jak najlepszy efekt wizualny . Kiedy skończę tworzyć owe dzieło zapraszam na beta testy. Mapkę trzeba przetestować przed wydaniem, aby nie była ferelna tzn.aby każda z drużyn miała równe szanse, aby nie dochodziło zbyt często do sytuacji PAT-owych (swojego typu "remis") Proszę o komentarze,
W poniedziałek zacząłem plan nowej mapki do Team Fortress 2 Oto kilka zdjęć:
I. Szkic
II. Widok 3d z edytora
Projekt będzie kontynuowany.
Założenie było takie: stworzenie grywalnej mapki typu plr_ . Mapkę postanowiłem jednak przerobić na cp_
Z czasem będę aktualizował informacje na jej temat i dodawał nowe projekty bo trochę ich jest
Lizard2012team ... Nick wziął się z nazwy teamu, który tworzył modyfikację pod silnik goldSRC(Half-life). Projekt upadł ( z resztą jak zwykle ) nick został... Swoje przygodę z mappingiem zacząłem w 1 kwietnia 2008.Zarejestrowałem się na najlepszym polskim serwisie poświęconemu tej dziedzinie "sztuki", o ile można to nazwać sztuką. Osobiście przywiązuje się do tego co tworze i tym czym jest dla mnie owa "sztuka". Słowo sztuka piszę w ten sposób, ponieważ niektórym może się to wydawać nie zrozumia