Alan Wake
Czas gry
Licząc tylko ten gameplay, czyli od 22 marca 2020 do 1 kwietnia 2020, to 10 dni.
Licząc od pierwszego uruchomienia gry, czyli 8 marca 2013 roku do 1 kwietnia 2020, to 2581 dni, czyli 7 lat 24 dni albo 84 miesiące 24 dni. Długo, ale rekord to żaden, patrząc na mój czas przechodzenia GTA: San Andreas.
Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry:
Link do osiągnięć
Statystyki w momencie ukończenia gry:
I
A Plague Tale: Innocence
Dobra gra, polecam.
Czas gry: Cholera, nie wiem. Chyba jakiś tydzień albo dwa, narzędzie wariowało we współpracy z tym Microsoftowym wynalazkiem...
Link do osiągnięć (tzn. chyba, bo tak tragicznej w nawigacji strony nie widziałem chyba od czasów studiów).
Środkowy ekwipunek (tam gdzie są kieszenie) ulepszony do maksimum.
Liczba klatek na sekundę w finałowej walce: ok. 10.
Ponad połowa "znajdziek" zdobyta. Niestety, nie
Blair Witch
Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce.
Czas gry: 8 dni
Zakończenie:
Chociaż w Blair Witch grałem tak, jak powinno się grać w tego typu tytuły, to nie potrafiłem w żaden sposób się przestraszyć. Co najwyżej parę razy poczuć nieswojo, ale poza tym dziarsko brnąłem do przodu dosłownie i w przenośni.
Garść screenshotów.
Mass Effect 2
Mass Effect 2 to gra opowiadająca o losach grupy grabieżców, kradnących surowce ze wszystkich napotkanych planet w galaktyce.
Czas gry: 50 dni
Wszystkie planety odkryte
Wszystkie misje (łącznie z lojalnościowymi) ukończone
Surowce ze wszystkich planet złupione
Decyzje i wydarzenia fabularne (uwaga na ciężkie spojlery):
Niestety, ale nie mam zrzutów ekranu, które chciałbym pokazać. Zamiast tego prawdopodobnie wkrótce poja
Witam wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym, 2020 roku. Tym razem ponownie pobiliśmy rekord dni, które udało nam się przeżyć, chciałbym zatem złożyć na Wasze dłonie moje szczere gratulacje!
Cóż, skoro nasze elitarne grono zebrało się i jesteśmy wreszcie w komplecie (lub nie, ale nie będziemy dłużej czekać na spóźnialskich!), przedstawmy zatem krótkie podsumowanie minionego roku w wykonaniu Serwusa! Oddaję mikrofon.
Dziękuję, dziękuję. Wiem, że wszyscy pragniecie usłyszeć w co moje skrom
A Way Out
A Way Out jest grą polegającą na Quick Time Eventach, a opowiada o dwóch mutantach, którzy są w stanie przyjąć wiadro ołowiu na klatę, a potem się zregenerować.
Czas gry: 408 dni
Średni czas gry na dzień: 55 sekund 59 setnych sekund
Czyli średni wynik jest nawet niższy od tego z GTA:SA! Grę przeszedłem w coopie z kumplem, na jego kopii.
Zakończenie:
GTA: San Andreas
Statystyki z przejścia niniejszej gry nie będą pochodził z programu Gameplay Time Tracker z prostej przyczyny. W momencie rozpoczęcia gry jeszcze z niego nie korzystałem. Mamy więc do czynienia z kolejną grą, którą przechodziłem naprawdę długo, w tym przypadku przeszło rok.
Jest to jednak przypadek specjalny, ponieważ GTA: San Andreas przechodziłem praktycznie prawie od jej premiery w 2005 roku, czyli niemalże 14 lat. Ale nie uprzedzajmy faktów.
Czas rozpoczęcia:
Penumbra: Requiem
Tym razem ukończyłem trzecią, ostatnią już część serii Penumbra. I tym razem nie mogę pochwalić się żadnymi zrzutami ekranów, z tego samego powodu, co ostatnio. Narzędzie do ich robienia znowu odmówiło posłuszeństwa. Nie ma za wiele do dodania, zatem niech przemówią statystyki.
Czas gry: 11 dni.
Znalezione statuetki: 4/9
Penumbra: Czarna plaga
Czas gry: 43 dni.
Znalezione notatki: 20/20
Znalezione statuetki: 6/10
Niestety, ale nie mam żadnych screenshotów, ponieważ wbudowane narzędzie windowsowe tym razem odmówiło współpracy w tej kwestii. Nie ma jednak czego żałować. Tym razem nie znalazłem żadnego easter egga godnego uwiecznienia, a i w trakcie rozgrywki nie napotkałem żadnych wybitnie szokujących scen.
Drugi rozdział Penumbry okazał się być znacznie prostszy pod względ
Undertale
Czas rozpoczęcia: 10 maja 2019 r.
Czas ukończenia: 29 maja 2019 r.
Czas gry: 19 dni.
Ile to godzin w grze: 9 godzin 51 minut
Ścieżka Pacyfisty oraz Prawdziwa Ścieżka Pacyfisty
Catherine Classic
Czas gry: 14 dni
Liczba poduszek przed ostatnim etapem: 87
Liczba ukończonych poziomów Roszpunki: 19
Osiągnięcia w momencie ukończenia gry:
Link do osiągnięć: tutaj
Planescape Torment: Enhanced Edition
Czas gry: 175 dni, czyli 5 miesięcy i 24 dni
Osiągnięcia w momencie ukończenia gry:
Link do osiągnięć: tutaj
Poniżej ekwipunek i czary (uwaga na drobne spojlery):
Twierdza HD
Czas gry: 74 dni
Liczba misji: 21
Liczba zapisów stanu gry: 291
20 misji ukończonych na poziomie bardzo trudnym, jedna misja ukończona na poziomie łatwym (możecie zgadnąć która :)).
Ten, kto wpadł na ten pomysł, powinien zostać zmuszony do zamieszkania w tym kraju. A nie, moment...
Amnesia: A Machine for Pigs
Liczba zgonów: 0
Garść zrzutów ekranu:
Chciałem jeszcze tylko dodać, że jest to wyjątkowo niedoceniana gra. Hejtowana była przy okazji premiery głównie za to, że nie jest Amnezją 2, z resztą nikt nigdzie nie powiedział, że nią jest. W wielu aspektach różni się od niej – wyjątkowo liniowe, nawet jak na horror, prowadzenie fabuły, brak głównego celu w postaci przetrwania oraz raczej mało przerażający przeciwnicy. Studio The Chinese Room,
Prawdopodobnie każdy z nas przeszedł w swoim życiu jakąś grę. Jedne były lepsze, inne zapewne gorsze, ale pośród nich trafia się ta jedna jedyna – gra wybitna. Gra, o której nie będziemy w stanie już nigdy zapomnieć, która śnić się nam będzie po nocach oraz gra, która zadaje nam ważne pytania egzystencjalne: po kiego grzyba ktoś stworzył takie, za przeproszeniem, excrementitium oraz co nas podkusiło, aby tę grę uruchamiać, a co dopiero przechodzić…
Zanim przejdę do właściwej części wpisu, p
Outlast: Whistleblower
Czas rozpoczęcia: 16 stycznia 2018 r.
Czas ukończenia: 20 stycznia 2019 r.
Czas gry: 4 dni.
Ile to godzin w grze: 3 godz. 7 min.
Trzeba wziąć różnicę tych statystyk i z podstawki.
I tutaj również niewiele jest do dodatnia, w zasadzie można by skopiować notkę z poprzedniego wydania Końca Gry, co też czynię. Grę przeszedłem na wysokim poziomie trudności, czyli bez permadeath, maksymalnie 5 baterii w ekwipunku, mniej baterii do znalezi
Outlast
I w sumie niewiele jest do dodatnia. Grę przeszedłem na wysokim poziomie trudności, czyli bez permadeath, maksymalnie 5 baterii w ekwipunku, mniej baterii do znalezienia, przeciwnicy mocniejsi. To jako bonus kilka zrzutów ekranu, uwaga na spojlery, czy coś.
King's Bounty: Legenda
Istnieje pewna rozbieżność w czasie gry.
Czas liczony przez grę wyniósł 42 godziny 45 minut.
Steam pokazuje 75 godzin.
Gameplay Time Tracker pokazuje 72 godziny (71 godzin czasu interaktywnego).
Steam i GTT liczyły całkowity czas (możliwe, że GTT nie zaliczył jednej sesji). Nie wiadomo co było natomiast liczone w samej grze: czy czas spędzony w zamkach również był liczony. Dodatkowo doszło kilka wczytań gier (ale wątpię, żeby różnica w
Half-Life 2
Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 23/33 (70%).Link do osiągnięć: TUTAJ.
Moja ocena gry: 8/10. Byłoby z plusem, ale obciąłem go za sekwencję z poduszkowcem. Lubię fabularyzowane FPSy (praktycznie tylko w takie gram). Mam wrażenie, że strzelania było aż za dużo, mimo wszystko styl gry w ogóle nie pasował do postaci fizyka teoretyka, który równocześnie staje się masowym mordercą (a może już wcześniej nim był? W sumie...) Jedyną osoba, która ma z tym probl
The Stanley Parable
Czas w grze: 1 dzień (cóż, minęła północ...)
Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 3/10 (30%).
Link do osiągnięć: TUTAJ.
Nie zobaczyłem chyba wszystkich zakończeń, ale zobaczyłem napisy końcowe i napis "the end", więc chyba powstanie tego wpisu jest uzasadnione.
Moja ocena gry: 6/10. To była jedna z tych gier, co do której obiecałem sobie na każdej kolejnej wyprzedaży, że w końcu ją kupię. I w końcu stało się, lata po premierze (gdybym ku
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
Na początek małe ogłoszenie. Raptr ostatecznie upadł (niech spoczywa w pokoju w cyfrowym niebycie, razem z Xfire ;_;) i dlatego zmieniłem narzędzie do rejestrowania czasu w grach na lokalne oprogramowanie Gameplay Time Tracker (spróbujcie teraz mi to wyłączyć, ha!) Kopię czasów będę trzymał na dysku internetowym, tak więc myślę, że to już jest ostateczna przesiadka. W dodatku pozwala mi w miarę możliwości rejestrować masę statystyk bez mojego udz
Penumbra: Przebudzenie
Czas rozpoczęcia: 10 czerwca 2018 r.
Czas ukończenia: 16 czerwca 2018 r.
Czas gry: 6 dni.
Ile to godzin w grze: mam wersję pudełkową (pełna polska wersja językowa!) nie na steam, więc nie miałem licznika czasu. Zapisy w grze również nie pomagały. Myślę, że będzie ok. 4 h.
Miałem ochotę na jakiś horror, a kiedyś za garść złotówek kupiłem sobie pudełkową wersję (właśnie się zorientowałem, że w zestawie była pełna drukowana solucja... No cóż,
Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
Czas rozpoczęcia: 14 stycznia 2017 r.
Czas ukończenia: 14 kwietnia 2018 r.
Czas gry: 455 dni (1 rok 3 miesiące i 1 dzień).
Ile to godzin w grze: 82 godziny 9 minut i 21 sekund.
Osiągnięcia w momencie ukończenia gry: 21/38.
Wszyscy bossowie w grze pokonani, również z dodatków oraz opcjonalni POZA tymi nieagresywnymi (czyli bodajże dwa tacy byli, może jeszcze pobawię się w robienie osiągnięć, nie planuję NG+ w najbliżs