Jump to content
  • entries
    134
  • comments
    661
  • views
    150,321

About this blog

Rzeczywistość staje się fikcją

Entries in this blog

 

Koniec gry #33 - The Binding of Isaac

The Binding of Isaac Czas rozpoczęcia: 11 listopada 2016 r. Czas ukończenia: 11 listopada 2016 r. Czas gry: 0 dni. Ile to godzin w grze: ok. 0,5h, ale łączny czas gry wyniósł ok. 7h. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 11/99. Link do osiągnięć: CLICK   Jak na mój gust trochę dużo (za dużo) czasu zajęło mi ukończenie tej gry. Generalnie posiadam ją już od kilku lat, ale jakoś nigdy nie miałem parcia, żeby ją przejść, okazyjnie instalowałem, grałem r

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #32 - Obcy: Izolacja

Obcy: Izolacja Czas rozpoczęcia: 8 września 2016 r. Czas ukończenia: 11 października 2016 r. Czas gry: 33 dni. Ile to godzin w grze: 29h. Zdobytych osiągnięć w momencie ukończenia gry: 44/50 (88%), najrzadsze ma 1,4% graczy, polegające na nie zabiciu żadnego człowieka w grze. Moim zdaniem, rzucanie hałaśnikiem w ludzi i czekanie, aż obcy ich wymorduje, podpada pod współudział, ale co ja tam wiem.  I szczerze powiedziawszy, dałbym radę zdobyć wszystkie za pierwszym podejś

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #31 - Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Czas rozpoczęcia: 28 sierpnia 2015 r. Czas ukończenia: 25 sierpnia 2016 r. Czas gry: Rok bez trzech dni. Ile to godzin w grze: 130h. Zdobytych osiągnięć: 42/78 (54%), niestety nie wiem jak podlinkować osiągnięcia z GOGa. Ale miałem nawet takie całkiem rzadkie. Poziom postaci: 35 Nie ukończyłem żadnej misji z dodatków, mimo że są zainstalowane - zaliczę je osobno później. Mistrzowski zestaw szkoły kota na wyposażeniu. Na koniec oc

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #30 - BioShock Infinite + recenzja (niemożliwe?!)

BioShock Infinite Czas rozpoczęcia: 30 marca 2013 r. Czas ukończenia: 1 sierpnia 2016 r. Czas gry: 1220 dni. Ile to godzin w grze: 21h. Ile średnio czasu dziennie spędziłem przy grze: 0,01721311475h =  1,032786885 minut =  61,96721311 sekund Poziom trudności: średni. Liczba osiągnięć w momencie ukończenia gry: 36/80 >Link do osiągnięć< Najczęściej używane bronie: karabin maszynowy założycieli i strzelba założycieli. Wymaksowana tarcza i (pr

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #29 - Diablo 3: Reaper of Souls

Diablo III: Reaper of Souls Czas rozpoczęcia: 2 listopada 2015 r. Czas ukończenia: 24 kwietnia 2016 r. Czas gry: 174 dni. Ile to godzin w grze: 13h 20min. Postać: Mnich, którym w przeszłości przeszedłem podstawkę. Poziom postaci: 70 Najwyższe combo zabitych potworów: 1060 (screenshot niżej). Poziom trudności: Mistrz Statystki liczone dla samego dodatku, czyli ostatniego rozdziału. Link do postaci I tradycyjnie garść screenshotów: Osiągn

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #28 - Darksiders

Darksiders Czas rozpoczęcia: 26 grudnia 2015 r. Czas ukończenia: 29 lutego 2016 r. Czas gry: 65 dni. Wliczona długa przerwa (ponad miesięczna). Ile to godzin w grze: 22h. Link do osiągnięć: CLICK Liczba zdobytych osiągnięć: 27(29)/43 - siła wyższa (bug) sprawiła, że nie zostały mi zaliczone 2 osiągnięcia fabularne - jedno za pokonanie bossa, a drugie za zdobycie przedmiotu. I oczywiście wrzucam parę screenshotów z różnymi statystykami: Z połowa zgonów właściwie na własne życzenie, w myśl za

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #27 - Crypt of NecroDancer

Crypt of NecroDancer Czas rozpoczęcia: 6 października 2015 r. Czas ukończenia: 17 października 2015 r. Czas gry: 11 dni. Ile to godzin w grze: 14h 30min. Link do osiągnięć: CLICK Namęczyłem się przy tym co niemiara, ale udało się! Mowa tutaj nie o przejściu gry na 100%, ale ukończeniu całości jako Cadence. Osiągnięć zdobyłem mało, poza tymi które dostaje się za standardowe ukończenie produkcji, zdobyłem dodatkowo tylko jedno - za zabicie Shopkeepera. Na swoje usprawiedliwienie mam jednak to, że

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #26 - Gothic + Mod Mroczne Tajemnice

Gothic z modyfikacją Mroczne Tajemnice Czas rozpoczęcia: 4 lipca 2015 r. Czas ukończenia: 21 lipca 2015 r. Czas gry: 18 dni. Ile to godzin w grze: 39h 21min. Ilość zebrany poziomek: 9 + 2 poziomki fałszywki. Średni poziom trudności modu. Stary obóz wybity do nogi. Miasto orków zrównane z ziemią. Niechaj za resztę przemówią screeny! Statystyki Broń Pancerz Hełm 1 Pierścień 2 Pierścień Amulet Kilka słów o modzie. Mroczne Tajemnice są dla Gothica praktycz

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #25 - Portal 2

Portal 2 Czas rozpoczęcia: 23 czerwca 2015 r. Czas ukończenia: 4 lipca 2015 r. Czas gry: 12 dni. Ile to godzin w grze: 14,3 h. Szczerze mówiąc, grę zacząłem 23 lipca 2012 r. i od tamtej pory nie grałem. Licząc czas od samego początku, gra zajęła mi 1086 dni, brawo ja! Odkąd Valve wprowadziło do steama tryb rodzinny, udostępniłem moją bibliotekę kolegom. Jednemu nich Portal jeden tak się spodobał, że kupił drugą część i zagraliśmy w trybie kooperacji. Podany czas dotyczy przejścia całej kampan

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #24 - Hokus Pokus Różowa Pantera

Hokus Pokus Różowa Pantera Czas rozpoczęcia: 22 grudnia 2014 r. Czas ukończenia: 23 grudnia 2014 r. Czas gry: 0 dni (1 dzień?). Ile to godzin w grze: 2,9h (co do minuty). Ukończone za 1 posiedzeniem. Cóż mogę dodać, jest to jedna z ulubionych gier mojego dzieciństwa. Bawiłem się akurat z emulację starych systemów za pomocą programu Microsoft Virtual PC. Udało mi się z powodzeniem uruchomić Windowsa 98 i wpadłem na pomysł, czy by nie spróbować włączyć jakiejś starej gry. Akurat ostatnio widział

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #23 - Hotline Miami

Hotline Miami Czas rozpoczęcia: 1 listopada 2014 r. Czas ukończenia: 20 listopada 2014 r. Czas gry: 19 dni. Ile to godzin w grze: 6,3h. Właściwie czas ten jest znacząco krótszy (może o niecałe 2h), bo grę miałem też zainstalowaną na drugim komputerze, a że Hotline Miami się nie synchronizuje, więc przechodziłem sobie od początku i doszedłem do ponad połowy. Ilość zdobytych osiągnięć: 13/35 (w porządku, w momencie ukończenia gry zabrakło mi dosłownie dwóch minut do zdobycia jednego kolejnego, a

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #22 - Mirror's Edge

Mirror's Edge Można powiedzieć, że ten "koniec gry" jest dość nietypowy, ponieważ tę grę jako pierwszą, odkąd zapoczątkowałem ten ciąg wpisów, przeszedłem dwa razy od początku do końca. A zatem: Czas rozpoczęcia: 16 lipca 2014 r. Czas ukończenia: 10 sierpnia 2014 r. Czas gry: 25 dni. Ile to godzin w grze: 5h. Jakieś 4-5 posiedzeń. Jakoż i ostatnio. Ale, ale! Mamy postęp! Tak jak ostatnio, nie szukałem "teczek", ale udało mi się zdobyć 11/30, czyli o jedną więcej! Chyba nawet wiem, która to by

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #21 - Diablo III

Diablo III Czas rozpoczęcia: 4 lipca 2014 r. Czas ukończenia: 15 lipca 2014 r. Czas gry: 11 dni. Ile to godzin w grze: 24h 17min. Postać: Zgadnij. Ilość śmierci: 2, aż głupio się przyznać. Obie w drugim akcie. Wynikły z permanentnego zamrożenia, ogłuszenia, rozgniecenia na kawałki oraz własnej głupoty. W żadnym innym momencie w grze punkty życia nie zeszły znacząco poniżej połowy. Poziom trudności gry: 100% czasu gry ekspert (320% życia potworów, 189% obrażeń potworów, 100% dodatkowego złota

SerwusX

SerwusX

 

Beowulf

Beowulf Mitologia skandynawska podoba mi się bez porównania bardziej niż grecka, która jest dla mnie jakaś taka... no nie wiem, płaska? To chyba niezbyt dobre słowo, ale mity nie po to były tworzone, żeby się podobać, ale by tłumaczyć ludziom sprawy podstawowe. To pewnie tylko moje odczucie, ale mitologia północy wydawała mi się zawsze dużo bardziej tajemnicza (i nie była tak dokładnie przerabiana w szkole, a jak wiadomo - jeżeli chcesz sprawić, by znienawidzono jakąś książkę, dodaj ją do spisu

SerwusX

SerwusX

 

Takie tam zabawy z programem graficznym #1

Witam. Właściwie to jedna z pierwszych prac, jakie zrobiłem, więc dobór narzędzi był odrobinę przypadkowy. Proszę o opinie i sugestie. Tutaj zrobiłem sobie takie tam zdjęcie moim cudownym smartfonem. Po przerobieniu:

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #20 - Orcs Must Die!

Orcs Must Die! Czas rozpoczęcia: 3 maj 2013 r. Czas ukończenia: 30 sierpień 2013 r. Czas gry: 115 dni. Ile to godzin w grze: 11,4h. Ilość osiągnięć: 23/28. Link do osiągnięć: http://steamcommunit...0/achievements/ Poziom maga bitewnego ukończony. Liczba zabitych orków: 12177. I kilka słów, żeby taki pusty ten wpis nie był. Moim zdaniem gra jest dokładnie taka, jaka powinna być. Takiego tower defendera mi było trzeba. Fabuła jest tylko pretekstem dla ciachania orków na plasterki, ale przerywnik

SerwusX

SerwusX

 

Gra o Tron

Gra o Tron - cykl "Pieśń lodu i ognia" cz. 1 Pseudo-recka: Tyle wszędzie o tej książce trąbili, że serial wyszedł i taka popularna jest, więc postanowiłem ją przeczytać (no coś takiego!). Od różnych ludzi się nasłuchałem, ile tutaj wątków i złożonej fabuły, zatem miałem nadzieję na książkę iście wielką. I trochę się zawiodłem. Wątków rzeczywiście jest więcej, niż w przeciętnej książce fantasy, ale żeby ta była jakoś wybitnie skomplikowana to już gruba przesada. Poziom tekstu, jak dla mnie, spra

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #19 - To the Moon

To the Moon Czas rozpoczęcia: godz. 0.00, 13 lipiec 2013 r. Czas ukończenia: godz. 3.40, 13 lipiec 2013 r. Czas gry: 0 dni (1 dzień?). Ile to godzin w grze: 3h 40 min. Jedno podejście, jedno posiedzenie. Powiedziałem sobie "mam tyle gier, a gram tylko w lola; wezmę sobie w coś zagram innego". Swego czasu oglądałem filmy Pewdiepie'a, a grał on właśnie w To the Moon. Po pierwszej części stwierdziłem, że dalej nie już nie zobaczę, a samemu sobie kiedyś zagram. I oto w jednym z ostatnich CDA gra w

SerwusX

SerwusX

 

Wygrana "Dead Island Riptide na długi weekend"

Jak tu się nie pochwalić? Wygrałem grę Dead Island Riptide i takie tam gadżety - dwie wstęgi Möbiusa, dildo-breloczek, otwieracz w postaci pokrwawionej siekiery. A tutaj praca: W sumie ciężko było nie wygrać, bo było 5 nagród i trzydzieści parę zgłoszeń. Ale nie udział się liczy tylko wygrana, prawda? Moment, coś pomieszałem... Link do konkursu: http://forum.gram.pl...d=84556&tpage=1 I w końcu, jak widać, zmieniłem narzutę na łóżko. Teraz fotki będą wyglądać lepiej! Nah, nah.

SerwusX

SerwusX

 

Wrażenia z zamkniętej bety Simcity

Nie grałem w kilka ostatnich części serii Simcity, więc nie będę miał punktu odniesienia, ale może to i dobrze. Może dzięki temu będę mógł spojrzeć na grę chłodnym okiem gracza, który nie wie do końca czego powinien się spodziewać. Klucz do bety zdobyłem w serwisie gram.pl. Rzucali po kilkadziesiąt naraz, ale nie było trudno się załapać ? podali godziny, w których będą kolejne, więc wystarczyło cierpliwie czekać przez kilkanaście minut, żeby zagrać. Klient gry ściągnął się bezproblemowo, choć wi

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #18 - Batman: Arkham City

Batman: Arkham City Czas rozpoczęcia: 3 luty 2013 r. Czas ukończenia: 15 luty 2013 r. Czas gry: 13 dni. Ile to godzin w grze: 22,3h. Osiągnięcia w momencie ukończenia fabuły: 38%. Postęp całkowity: 56%. Tutaj sobie można je zobaczyć. Do ulepszenia na maksa kostiumu batmana (czyli de facto kolejnego osiągnięcia) zabrakło mi jednego perka. Kilka statystyk: Być może kiedyś przejdę jeszcze raz grę w trybie "plus" oraz poszukam trofeów zagadki, bo niektóre są niezłe (większość raczej pros

SerwusX

SerwusX

 

Big zakupy or something

Trochę się tego nazbierało ostatnimi czasy, a dzisiaj mam tutaj na blogu kumulację zakupów z kilku ostatnich miesięcy w jednym wpisie, zarówno cyfrowych edycji, jak i pudełkowych. Tutaj sobie za garść złotych kupiłem kilka gier... ...oczywiście wraz z kolegami. Czyż te Warhammery nie wyglądają razem cudnie? For the Emperor! A niżej już tylko moje gry. Wydania biedronkowe. Bioshocka 2 dostałem od rodziców, a Inversion i Botaniculę kupił kto inny dla siebie, ale nie zmienia to

SerwusX

SerwusX

 

Koniec gry #17 - Bioshock 2

Bioshock 2 Czas rozpoczęcia: 22 grudzień 2012 r. Czas ukończenia: 27 grudzień 2012 r. Czas gry: 6 dni. Ile to godzin w grze: 15h. Ilość "skorzystań" z komory biomedycznej: 0. Ilość śmierci: ze 3, ale tylko dlatego, że durna apteczka się lagowała. Wczytywałem zatem. Plazmidy wykupione na maksa: Piorun, Ogień, Lód, Pułapka wiru - czyli 4. Wiadomo, o co chodzi. I tak używałem tylko tych dwóch pierwszych, lodu dla fanu, a pułapkę wiru tylko dlatego, że chciałem zobaczyć jak w połączeniu z plazm

SerwusX

SerwusX

 

Reklama broni bezpiecznej

Stworzyliśmy takie oto cudo. I żeby nie było: koledzy brali udział, a ja montowałem. Projekt na WOK (jedna z tych lekcji bez sensu, ale zrobione musi być):

SerwusX

SerwusX

×
×
  • Create New...