Dzisiaj mało pisania, więcej oglądania. Dwa dema, jedno można powiedzieć inspirowane skajrimem. Drugie prostsze, możliwości animacji postaci z pierwszej osoby skajrim?
POV camera demo
Cześć czołem kluski z rosołem. Sam się nie spodziewałem że Dead_Wheels trafi do tak wielu osób, Gra dla przypomnienia powstała w weekend dla żartu a do dzisiaj na sieci wciąż znajduje jakieś filmiki. do dzisiaj nazbierało się ok. 41filmów w tym:
i ostatni w stylu karaoke:
Do dzisiaj licznik pobrań bez względu na platformę wskazuje 5762pobrań(tam gdzie są podawane statystyki), pojawiła się przynajmniej w trzech poza indieDB portalach pobraniowych jak np. softpedia. Ale czas na coś nowego z gł
tak więc kilka dni temu zaktualizowałem grę głównie dodając ragdolla i poprawiając nieco niektóre mniejsze błędy, i z okazji iż dzisiaj też już przygotowuje następną aktualizację publikuje Trailer zaś sama następna aktualizacja za jakiś czas, nie ma sensu wystawiać nowej wersji co 2/3 dni. tak więc trailer
i link do strony projektu gdzie grę można pobrać http://www.indiedb.com/games/dead-wheels
To już kolejna moja gra która została ukończona w niecałe 5 dni, założenie jest proste. Gracz jest pilotem... wózka z super marketu a jego jedynym i głównym zadaniem jest dostać się na sam dół ulicy. Gra przez przeszkadzaje i fizyke i to że sam kierowca niezbyt nam pomaga jest przeznaczona dla prawdziwych hardkorów, jednak! jest do przejścia mi udało się to dwukrotnie, poprostu trzeba wypracować własną technikę kierowania wózkiem. Inspiracją byli dzakasi i słynne gry z fantomami (test spadania
Dzisiaj najkrócej jak się da. Nową wersję (windows/mac/linux) można pobrać już z http://www.indiedb.c...space-invaders/ a co nowego/poprawionego: - proste menu główne - menu z klawiszami - małe animowane intro do rozgrywki - nowy model statku gracza - spacja -> pauza - ESC -> przejście do głównego menu - po śmierci wyświetla dobrą literę (zamiast R - V) - muzyka leci ciągle tak samo a nie od nowa wraz z nową sceną - loop muzyki jest płynniejszy niż wcześniej - efekt fade in
HEY! Na początek chciałbym podziękować wam za te wszystkie oceny - do mojej reputacji, to zawsze czymś jest spowodowane, jednak dziękuje i tym którzy jednak kliknęli play, dali łapkę a NAWET za subskrybowali mój mały kanał. Tym razem, moje przemyślenia na temat konsol (tych pobocznych) + bonus w postaci dwóch nowych screenów z Project Victoria (nazwa kodowa). Nest vlog odc.2
Project Victoria
pierwszy ale może nie ostatni, chyba pierwszy raz możecie zobaczyć jak wyglądam i jak obecnie pracuje i posłuchać moich wywodów głowinie związanych z insajdową społecznością warsztatowiczów. Jeśli wam się podoba to fajnie, będę się cieszyć jak najedzona babka do sera a i pewnie w tedy kolejne odcinki bedą powstawać.
A więc kto ostatnio widział na moim kanale ten wie że robiłem space invaders, po 8 godzinach (2dni) wyszło z tego coś takiego: moze tego nie widać (a raczej napewno) gra jest bardzo dynamiczna, teraz rozmyślam by dodać np hardkorowego koksa który co jakiś czas będzie nas dopingować do dalszej rozwały download na win/linux/mac http://www.sendspace...cP13aWolPv9zYxA Update! space invaders wylądował na indiedb www.indiedb.com/games/space-invaders/ przepraszam dopiero co zauważyłem, zeby wznowić g
Tak więc postanowiłem sobie jakoś potwichować, głównie będę nadawać nocą więc program dedykowany raczej dla nocnych marków, a co będzie? wszystko i nic, raz będę robił modele pod gry, raz kodził a raz pokazywał co nie co więc myślę że warto tym bardziej że będę zagłębiał się w unity3D w te części które są pokątnie publikowane przez polskich internautów. kiedy będę nadawał dokładnie? przeważnie w godzinach od 12 do rana (ile się da) jeśli chodzi o dni tygodnia to narazie nie wiem, jeżeli jesteści
A więc jest już nazwa dla projektu wynika ona z połączenie dwóch słów hologram i arcade, i taka ma być w zasadzie konsola dostępna dla wszystkich, całkiem za darmo wraz z narzędziami do tworzenia i planami konstrukcyjnymi. Pierwsze demo sterowane padem i myszą widać na filmie poniżej
narzędzia do tworzenia gier na razie pod unity3D poniżej http://www.sendspace...E/ZK2L+5FwCh+UA samo demo: http://www.sendspace.com/file/04ndxy sterowanie (pad i mysz + spacja) sterowanie pong
Raz na jakiś czas zawszę lubię poruszać tematy technicznie trudne, wcześniej jeszcze przed move bawiłem się technologią rozszerzonej rzeczywistości, temat woda, wykonałem dla siebie wiele projektów i rozpisałem jeden projekt okularów wraz z komputerem do zastosowań w dziedzinie pomocy, militariów czy domowej rozrywki tzw. system PARS - Portable Augmented Reality System. Teraz nadszedł czas na poznanie technologii hologramowej, oczywiste jest to, że na razie jako takiego hologramu nie ma, jednak
Krótka notka, od dzisiaj RobotRPG dostępny na IndieDB pod adresem http://www.indiedb.com/games/robotrpg/ Piszę tą notkę w sumie z dwóch powodów, po pierwsze bo jest to oczywiście dobra wiadomość dla samego projektu, nie trzeba go już nigdzie po sieci szukać, znajduje się jedynie w dwóch miejscach albo na oficjalnej facebook'owej stronie albo własnie na indieDB. drugi powód jest taki że jak co roku, również i teraz organizowany jest przez ten portal "Indie of the Year Awards", czyli przyznawanie
Hashima inaczej martwa wyspa. mapa inspirowana miejscem znajdującym się na morzu chińskim. Tech demo służyć ma do testów post-procesingu i shaderów (używanych potem w produkcji RobotRPG) a tak że różnych mechanik z innych gier takich jak Receiver - przeładowanie i minecraft - zbieranie śmieci w czasie gry i konstruowanie z nich broni. W demie: - Deep Of Field - Focus Deep Of Field - Animacja szkieletowa postaci - Glow - motion blur inspirowany crysisem - color corection - podstawowa fizyka - clo
Zapraszam Do odsłuchu audycji z moim udziałem w polskim radiu szczecin w audycji Giermasz. http://www.radioszcz...idp=212&idx=590 i oglądania trochę screenów. Co się stało ze wszystkim co robiłem, rzecz prosta zespół któremu pomagałem okazał się składać z ludzi którzy posiadają słomiany zapał, jednak wciąż staram się ogarnąć szczecin i ludzi by w końcu coś się udało między innymi o tym można posłuchać. Jestem zły zarówno na siebie jak i na ludzi z którymi pracowałem, ponieważ pomogłem im coś
Witajcie!
Już dawno żadnego wpisu nie było więc przydało by się zmienić postać rzeczy w tej sprawie.
Tak więc dokonaliśmy pewnych roszad, Porzuciliśmy Ogre i Newtona na rzecz Unreal Developer Kit i PhysX. Postanowiliśmy zrobić dwie gry, Pierwszą już znacie, ale ta ukaże się później, powodem jest to iż chcemy opanować UDK tak by umieć wykorzystać jego technologie w 100% pierwsza gra będzie swoistym wstępem do Tachycardii ale będzie w oparta na multiplay'u i stylu trackmanii, stworzyliśmy uniwer
Właśnie zakończyło się nasze spotkanie w którym poruszyliśmy problematykę w procesie tworzenia naszej produkcji a także powiedzieliśmy trochę o przyszłości naszej produkcji
Zapraszamy na nasz fanpage na facebooku http://www.facebook.com/TachycardiaGame/photos
Cytowany tekst pochodzi z gry dune2000 jednej z moich ulubionych starych gier. Jest piękne niedzielne popołudnie i po dwudniowych podbojach pokazuje moj kolejny filmik gdzie każda klatkę robiłem ręcznie a całość skleiłem na kalkulatorze.
Z podekscytowaniem informuje o nowym projekcie który jest już rozwijany intensywnie od roku czasu, gry która będzie 100% exclusivem na PC. Gra tworzona jest w sporym gronie. Publikujemy dopiero teraz teaser ponieważ jest to swoisty przełom dla nas który byśmy chcieli uczcić i z dumą zaprezentować szerszemu gronu publiczności.
Smashead Jest częścią koła naukowego SECred działającego na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaistnienie szczecina w br
Jestem można by powiedzieć bardzo podekscytowany tym co będziecie mogli zobaczyć jutro wieczorem na youtube. Do zobaczenia jutro wieczorem! 29/03/2012
update:
czas 20:00
No więc niby nasz SGS (szczecin game show) pierwszy był maaały i lekko nasrywane wszystkiego na kupkę ale i tak nic nie stało na przeszkodze by pojawił się kinetic. A był i można było samemu się nim pobawić.
grało się może i fajnie i dosyć męcząco ale było widać że to nie jest jeszcze moment na ten kontroler, że powinien jeszcze przynajmniej z rok zostać dopracowany, miał problemy ze mną tzn. skok i wszystko to co robiłem przed sobą było okey, ale problemem było już poruszanie się w lewo i w pr
<ciach!>
Zapoznaj się z regulaminem blogów, zwłaszcza fragmentem o cytowaniu cudzej twórczości bez podania źródła. A przypadku skopiowania CAŁEJ treści bez żadnego komentarza/dodatku od siebie, sam link wystarczy - Lord
<ciach!>
Jeśli nie znasz prawdziwego źródła to go nie podawaj - Orth
w zastępstwie będzie sum ;P xD
Skończyły się koncepty, czas pokazywania czegoś bardziej realnego!
O to dwa nowe obrazy przedstawiające jedną z tras - trasa testowa, jest to pierwsza trasa z jaką będziemy mieli do czynienia a to za sprawą tego, iż nasze pierwsze miejsce zamieszkania znajduje się na starym okręcie powietrznym niegdyś należącym do armii teraz sprzedany i przerobiony na hotel.
i jak wam się widzi?