Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Olympus Actionus - gdzie diabeł mówi "kartę poproszę"

Polecane posty

W tym temacie wrzucacie karty swoich bóstw, a także możecie rozmawiać na wszelkie tematy związane z OA. Znowu.

Wzór kart boga, chowańca i cywilizacji:

BÓG:

Imię:

Wiek:

Patronat:

Awatar:

Charakter:

Lubi:

Nie lubi:

Motto:

Dziwactwo:

CHOWANIEC:

Imię:

Wiek:

Rasa:

Wygląd:

Charakter:

Przysmak:

Rozmiar:

Ulubiona zabawa:

CYWILIZACJA

Nazwa cywilizacji:

Rasa:

Opis wyglądu:

Cechy szczególne:

Architektura:

Kultura:

Specjalizacja:

Opis cywilizacji:

Środowisko:

Posiadane ziemie:

AKT STWORZENIA:

---

Jak się wkręcić do gry? by James

1. Tworzysz kartę boga, którą znajdziesz w pierwszym poście

2. Najlepiej przeczytaj ostatnią stronę to się zorientujesz o co mnie więcej chodzi.

3. Wymyśl jakiś sposób aby wejść do gry, może to być cokolwiek np. latający motyl w którego trafiła asteroida i tak powstałeś Ty, np. ja przedstawiłem się jak władca wyspy na której się rozbili bogowie

4. $error

5. Wkręcasz się i piszesz, im z mniejszym sensem tym lepiej, tylko aby się kupy z fabułą trzymało

6. Zanim zaczniesz, wmyśl jakiś patronat, którym będziesz się opiekował, najlepiej kilka, może to być cokolwiek(najlepiej coś czego nikt nie ma), np. patronat parówek i w czasie walki możesz zrucić wielką parówę wielkości pociągu na wrogów

7. Wkręć się w postać i graj

8. Wystarczy?

9. Czy jeszcze coś dopisać?

10. Mam nadzieje że pomogłem

11. <-- taki bonus

---

Mnóstwo dużo boskich informacji (o bogach znaczy): OA Wiki

---

Lista bogów i zajętych przez nich patronatów:

Bóg/user - patronaty

Barto/barto - stad (watach, roi, kluczy, ławic itp.) zwierząt, lykantropii, myśli i snu

Casulono/orzelek18 - łyżek, gniewu, czarnej magii, kowalstwa i płatnerstwa

Chamus/EskejP - ciętej riposty, talibów, arabów, kierowców TIR'a, zabójczego oddechu, dzikich krów, wściekłych wiewiórek, czeków bez pokrycia, mocy piekielnych

Cygnus (niby Hyoga, ale i tak wszyscy Cygnus mówią :) )/Cygnus - lodu, śniegu, mrozu, zimy, zamieci, diamentów, miast i ich budowy, Axis Powers Hetalia oraz niewidomych

Damirastus/Achimaru - broni duchowej, czarnego ognia, przywołań, zardzewiałych gwoździ, shurikenów z płyt cd

Dante/Shaker - posłaniec śmierci, wszystkich uczuć i nastrojów, wagi( ciężkości), kos bojowych, muzyki Rockowej, rozdzieracz dusz, nietykalny, odporność na ataki, Rokushiki

Ganusis/Osiris - nożyczek, lowraiderów, plutonu, krzesiwa i karabinów snajperskich

Glatryd/Gzyms - szkła, rzeźb, kominów, luster, kostek (od gier)

James/James (czy powróci, by zemścić się za ignorowanie?) - wszystkich zmutowanych roślin i zwierząt, mieczy świetlnych i grawitacji

John Blade/MacTavish - asasynów, biomasy, gadżetów i Force grip

Kazama/Kazama - prądu, broni jonowej, cienia i wybuchów

Ksento/Xysiu - żółwi, słoni, plag, sfrustrowanych staruszków i staruszek, kiwi, Sprawiedliwości na małą skalę, palenia w piecu i podziemia oraz naukowców

Lunarion/Aiden - Księżyc (chociaż ma władzę nie tylko nad tym ziemskim), zmiennokształtni, nocne zwierzęta, herbata, magia bojowa, Równowaga

Markos/MarkosBoss - wiatru, długopisów/ołówków i sztuki oraz czapek Robin Hooda, a także rzeczy niemożliwych

Moith/Syskol - technologii i ognia

Murulius/Bajarz - czerni (ropa naftowa to jego specjalność), grindcoru, tańca oraz skateboardingu, snowboardingu i surfingu oraz emo-nastolatek

Naoko/BlackMoon - dzikich kotów, czarnych pereł, odwagi, spadających gwiazd, deszczu, shurikenów i wojowników

Coloeus/Goloman - telepatii, teleportacji, telekomunikacji, kawek

Ramex/darkwilk - Tego Czego Inni Bogowie Nie mają, wilków, chipsów

Selena/Selene - mądrych książek, natury, uwodzenia, krwawego spojrzenia i iluzji

Shadow/Black Shadow - metalowców, ciężkiej muzy, długich fryzur i mroku

Solarion/Cruadin - słońce, światło, świętość, biała magia, wszystko co wielkie, epickie, chwalebne i świetliste oraz Sprawiedliwości

Spainus/HiszpaN - gazowanego mleka, pokemonów, azjatyckich sztuk walki i magicznej sztuki wytwarzania kebabów

Stil/Wladzio - rabarbaru, widelców, barszczyku z uszkami, dziwnej substancji zwanej wolnobetonium, kołpaków i alchemików

Tytokus/Tyt0k (nie wiem, czy będzie wskrzeszony czy nie) - pomarańczy i zdrowia

Vesemir/aligi - zbroji, magii żywiołów, sekretów i wiedzy tajemnej

Wybuchass II/brylant - strachu, przerażenia, koszmarów, smutku, depresji, adwokatów i artylerii

Holzen/behemort - serów, skał, minerałów, metalu, piasku, kamieni szlachetnych (ZA WYJĄTKIEM DIAMENTÓW), run, ciszy i bród

---

Boskie osiągnięcia:

Móc wszystko - nie znaczy robić wszystko. A gdy któryś bóg zrobi Coś, warto by to uwiecznić. Temu służy ten dział.

#1 O niebiosa! Orkowie padali niczym muchy, ale nawet gdy ich nie było, dzielny James walczył dalej! I zwyciężał! Orki padały dalej... Teraz zanim pojawi się pierwszy ork musi urodzić się kilkanaście minus orków!

Achievement unlocked: negatywne orki!

2# Ludzie odchodzą i przychodzą. Gnomy także. Ale ten gnom, umiłowany przez Ravenosa, dzięki swojej wiernej służbie w ruinach Osgiliath, powrócił do świata żywych, by dalej służyć i pomagać.

Achievement unlocked: Wskrzeszający gnomy

3# Znaleziona na bagnach żaba, okazała się kobietą. Tylko jak ją odczarować? Na szczęście, w oddziale był Kniv'trop, który okazał się specjalistą w tym temacie. I cóż z tego, że palenie fajki, kąpiele w mleku, czy żabie całusy nie pomogły? Przecież, najważniejsze są chęci.

Achievement unlocked: Żabi specjalista

4#Bogowie nie są doskonali, i także miewają uczucia. Złość, nienawiść, zazdrość nawet miłość. Ale jednego można być pewnym - prawdziwą rekordzistką w tym ostatnim uczuciu jest Selene. Okazało się, że grzeczni i ułożeni bogowie, w większej swojej liczbie potrafią naprawdę bardzo dobrze okazywać swoją miłość do jedynej bogini na tym panteonie. Na razie Selene, dobrze udaje się wymijać miłosne pułapki, ale wyścig szczurów trwa.

Achievement unlocked: Szkoła Złamanych Serc

5# Młoda Bogini - Aksuki. Urzekła wszystkich bogów swoją honorowością i poszanowaniem obyczajów. Ale na każdego czeka moment decyzji. Jej decyzją było poświęcenie się dla przyjaciół. Jej decyzja pozwoliła innym bogom żyć. Dzięki jej poświęceniu wszechświat jest bezpieczny. Pamięć o niej nigdy nie zginie, a wszechświat powinien być jej wdzięczny na wszelkie czasy.

Achivment unlocked: Bohaterska śmierć

6# Ciemność przysłoniła boskie oblicza. Potężny Cień okazał się być baaaardzo złym. Nawet gorszym od Bajcarusa. Zło wręcz było złe. Ciemność była ciemna. Cień okazał się być celem ataków wielu Bogów. Ale skoro zyskał potęgę zła, to co mu mogą zrobić? Sytuację uratował Moderatus, ale jednak po długiej walce. Czyli wychodzi na to, co mówią w telewizji - słuchanie metalu doprowadza do tego, że stajesz się Panem i Bogiem Ciemności.

Achivment Unlocked: Zło jest złe

7# Bogowie co dziwne, bardzo często zamiast interesować się wybuchającymi śmiertelnikami i umierającymi światami (albo na odwrót), bardzo często woląc grzebać w papierach i wytykać innym błędy lub drobne podkradanki patronatów. W tym chaosie i popychankach, często potrzebny jest księgowy, ktoś kto to wszystko uporządkuje. Niepozorny (a raczej niezwykle wybuchowy), spokojny (wolne żarty!) i miły (dla umarłych) bóg Casulono, w godzinach boskiej pracy nie ukazuje swoich talentów księgowego, ale gdy tylko zniknie z uniwersum, natychmiast ujawnia się w nim ukryty kronikarz i pisarz. Mimo, że jego praca wcale nie zmieniła ilości konfliktów, to przynajmniej profesjonalnie wygląda. A o jak najbardziej profesjonalne władanie właśnie bogom chodzi.

Achivment Unlocked: Boski Gryzipiórek

Miśki, przejrzyjcie listę bogów czy nadal poprawna jest.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG:

Imię: Moith

Wiek: 24 lata

Patronat: Technologi i ognia

Awatar: Forma zwierzęca taki Taka

Ludzka: Taka

Charakter: Zły,podstępny,dwulicowy,opanowany,sprytny

Lubi: Wysługiwać się innymi

----------------------

Pierwszy dałem jak co kartę na nowo oraz dlatego,że pewien kot już się do niej dobierał i męczy mnie o to na gg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak Rankin powiedział, to wklejam kartę boga.

Karta boga:

Imię: Dante

Wiek: Młodziak, dopiero kilkanaście milionów lat

Patronat: posłaniec śmierci, wszystkich uczuć i nastrojów, wagi( ciężkości), kos bojowych, muzyki Rockowej, rozdzieracz dusz, nietykalny, odporność na ataki, Rokushiki

Awatar: Tutaj! do tego Luźna bluzka+ przedarte dżinsy.

Jego broń: Tutaj!

Charakter: zwariowany, roztargniony, nie rozpoznasz jego nastroju, bo może go dowolnie zmieniać

Lubi: Muzykę Rockową, ekstremalne zadania, podróże

Nie lubi: Kotów, spokoju

Motto: ,, Co ma początek musi mieć też i koniec?

Dziwactwo: Ciągle zmienia nastrój, nie da się go wyczuć, bo w jednej chwili może być wesoły, a innym razem ponury.

Historia:

Pochodzi z pokolenia tych, którzy zostali wybrani do pomocy Śmierci w uciążliwym zadaniu sprowadzania zmarłych dusz do zaświatów.

Dante jest jednym z tych posłańców. Najbardziej leniwym i zwariowanym, przez co jest uważany za jednego z gorszych i krytykowany często przez innych rówieśników. Są trzy rangi posłańców: Uczeń, Starszy posłaniec i Wyższy. On jest zaś pośrodku.

CHOWANIEC:

Imię: Rai

Wiek: Nieokreślony

Rasa: Feniks Śmierci

Wygląd: http://www.cainsoffering.com/images/press_phoenixblack.jpg

Charakter: Spokojny, czujny

Przysmak: Zabłąkane dusze

Ulubiona zabawa: Siada Dantemu na ramieniu

Heros:

Imię: Arron

Rasa: Półczłowiek-półdemon

Specjalizacja/klasa: Demoniczny Łotrzyk

Wygląd: http://www.renders-graphiques.fr/image/upl...assin_Wen_M.png

Moce: Mistrz w posługiwaniu się sztyletami, Niewidzialność, Szybki skok( coś w rodzaju Demonicznego kroku z Bleach),

Charakter: tajemniczy, obojętny, ponury, okrutny

Misja życiowa: Walczyć, aż do końca.

Historia:

Znienawidzony przez większość, jeden z najokrutniejszych herosów. Porzucony od początku, szwędał się po świecie. Wcielony do klanu zabójców, po szkoleniu opuścił i rozpoczął własne życie. Wykonywał tylko najokropniejsze zlecenia, bo ludzie i inne rasy się go bały. Nie tylko za jego inność, lecz także za charakter. Spotkał, kiedyś Dantego i przysiągł mu wieczną służbę za naukę, jak się stać potężniejszym i bieglejszym w posługiwaniu się przydzielonymi mu umiejętnościami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KARTA BOGA !!! : O !

BÓG:

Imię: John Blade

Wiek: 24 lata

Patronat: patron Asasynów, bóg metalu, biomasy, gadżetów i Force grip (telekinezy, może przenosić obiekty)

Awatar: http://img715.imageshack.us/img715/1466/beztytuuoh.png

Charakter: Dobry. Dla przyjaciół rzuci się w ogień. Kiedyś był cichym mordercą bez skrupułów, teraz przedkłada dobro innych nad własne, pomaga każdemu, rozdaje bezinteresowne prezenty. Gdyby ktoś rzekł 'moja rodzina jest w potrzebie, porwani przez morderców są na planecie - fortecy... pomóżcie! nie mogę zaoferować nic w zamian...', to Blade by był pierwszy do pomocy.

Lubi: Tworzyć wynalazki, przebywać z członkami Bractwa Asasynów, wykonywać zlecenia Asasynacji.

Nie lubi: gdy ktoś jest do niego nieprzyjazny, nie lubi, gdy jego ludzie mają kłopoty, nie lubi napojów z procentami (jest abstynentem)

Motto: -brak-

Dziwactwo: Przekierował Bractwo Asasynów. Teraz nie wykonują 'każdego' zlecenia, a zabijają tylko ludzi Złych, i czyniących Zło.

KARTA CHOWAŃCA !!! : O !

CHOWANIEC:

Imię:Chic

Wiek: młody

Rasa:wróbel

Wygląd: NA ZDJĘCIU W KARCIE BOGA u góry, przesiaduje na głowie Asasyna ;]

Charakter: Posłuszny, miły, lekko wrzaskliwy

Przysmak: ziarno

Rozmiar: normalny -_-

Ulubiona zabawa: Przesyłanie sygnału audio i video na komputerek Asasyna

jeszcze kilka słów o Jane:

śmiertelniczka z lekko boską krwią (jest o wiele 'twardsza' od zwykłej śmiertelnej kobiety, może przyjąć parę kulek), niedługo odkryje moc piasku (bo skoro ją mam, to nie tylko Kot musi mieć te moce, huh? i chyba dam Blade'owi część mocy ognia ; o )

Bajcurus: kot z 9 życiami, które regenerują się gdy ten śpi. Zachował niewielką część mocy piasku i ognia, głównie przesiaduje w piekle i rozporządza ofiarami.

jest jeszcze FNG, ale piszę nim sporadycznie i wykorzystuję jako 'pomocnika', i jako postać odwalająca nudną robotę na którą Blade nie ma czasu ;q

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas jakoś zaistnieć...

BÓG:

Imię: Holzen

Wiek: 20 cyklów mieszania kosmicznej zupy... czyli +/- 56065 lat standarowych.

Patronat: władca serów; bóg skał, minerałów, kamieni szlachetnych (ZA WYJĄTKIEM DIAMENTÓW, które należą do Cygnusa) i run; pan ciszy; lord bród.

Awatar: kamienny humanoid z zegarem u szyi. Rozmiar - bardzo duży. Wysoki (no, kilka metrów to on ma...), szeroki w barach - góra.

Standardowy brodaty serowar.

Charakter: neutralny, spokojny, ostry, lecz kompromisowy.

Lubi: chłód, wiatr, zieleń, spokój, ciszę, głośne uczty, tworzenie budowli, sportowe walki bezpośrednie, krew i SERY!.

Nie lubi: wybuchów, budyniu waniliowego, psów, maszynek do golenia.

Motto: Wymowna cisza mówi wszystko.

Dziwactwo: zbieranie różnorakich bibelotów "na później".

CHOWANIEC:

Imię: Andrzej

Wiek: 1024 lata standardowe.

Rasa: fagocytujący słoń

Wygląd: srebrzystobiałe oczy, czarne kły, głowa z sera :) Może zmieniać wielkość.

Charakter: chaotycznie neutralny.

Przysmak: ogórek w sosie arbuzowo-kaparowym.

Rozmiar: Miniaturka to to nie jest... tyle co leżący troll.

Ulubiona zabawa: fagocytoza.

HEROS:

Imię: Viser

Rasa: Silikoid

Specjalizacja/klasa: Wojownik Cięć

Wygląd: Takowy, lecz ma jeszcze w miarę normalne usta i nos. Standardowo posiada parę rąk, jednakże w każdej chwili może mieć ich więcej. Nóg zasadniczo nie ma, choć w każdej chwili może je mieć. Jak na Silikoida jest bardzo ruchliwy i opanowany.

Moce: Może dowolnie kształtować swoje ciało, tworzyć nowe kończyny, "wydalać" zbędne kryształy, które nie są obleśne, a są ponadto piękne. W razie konieczności może stać się niezwykle wojowniczy, a jego ciało tak ostre, że przeciwnicy w jego zasięgu zostaną posiekani na plasterki... Jest również bardzo szybki. A wady? Trochę małomówny, a wzięty z zaskoczenia staje się kruchy, jeśli szybko nie zareaguje.

Charakter: Prawdziwie neutralny. Spokojny, gotowy do poświęceń, trochę tajemniczy.

Misja życiowa: Znaleźć świat, w którym byłby akceptowany i stworzyłby całą rasę kryształów od początku.

Historia: Znaleziony przez Saatów na Karelirii w wielkiej jaskini w stanie hibernacji. Po przebudzeniu był agresywny i zabił grupę zwiadowczą oraz kilka grup wojowników wraz ze sprzętem wojennym. Był praktycznie nie do zniszczenia, jednakże Holzen bez problemu opanował sytuację, grożąc mordercy rozłożeniem na czynniki pierwsze. Ten przysiągł mu wierność i sam utworzył wspaniałe sarkofagi z kryształów dla pomordowanych. Od tego momentu służy Holzenowi.

ARTEFAKT(y):

SWOJE:

Nazwa: Amulet Ciszy.

Wygląd:pendant_of_life.jpg

Moce: Wbrew temu, co pamiętacie patrząc na niego, nie chroni on przed zaklęciami śmierci. Teraz wystarczy wrzucić kamień szlachetny, by usłyszeć przepowiednię lub, w razie potrzeby, uzyskać wsparcie żywiołaków ciszy (jakkolwiek by to nie brzmiało).

Historia: Archibald było mu na imię... Przed Holzenem uciekał jakby śmierć zobaczył, a ten chciał mu tylko "przyjacielsko" zmienić facjatę... Więc dostał nieprzyjacielsko, a gdy go odwozili, to upuścił to... Do niedawna znajdował się w przepastnych kieszeniach Holzena, ale od teraz nosi go niemalże na stałe.

OTRZYMANE (zazwyczaj trzyma je w zbrojowni):

Nazwa: Set Asasyna (pas i ostrze) (obecnie ma je przy sobie).

Wygląd: NO... Odpalcie se AC, jak nie wiecie :->

Moce: Ostrze umożliwia szybkie i bolesne zabijanie nic nie świadomej ofiary... Oczywiście jak nie zobaczy w czas kilkumetrowego giganta :)

Pas może zapewnić niewidzialność oraz odtruwać organizm z wszelakich trucizn i leczyć średnie obrażenia.

Historia: W zamierzchłych czasach, gdy Moderatus miał jeszcze grzechotki... Nie, to nie aż tak dawno temu... Blade wyżulił od Holzena moc piasku sypkiego, a On nie będąc skąpcem, dał mu ją za niewielką opłatą w artefaktach :)

Nazwa: Specjalny Karabin Szturmowy (SKSz).

Wygląd: Teraz to sobie odpalcie... Ja wiem... AvP 2 i połączcie wszystkie bronie Marinesa w jedno :)

Moce: Strzela amunicją repulsorową, której generator jest w magazynku, tak, że amunicji nie zabraknie nigdy. Posiada mechanizm wzorowany na snajperce Jane, wraz z wysuwanym scopem, na dalekie cele. Ma w sobie również celownik laserowy, na cele bliższe, tłumik i chwyt, żeby zmniejszyć odrzut. Obok jest czujnik pulsu - do zlokalizowania wrogów. Na ekranie czujnika można też zagrać w tetrisa i sapera, a nawet pinballa. Oprócz tego ma stoper i budzik - nie ma to jak być obudzonym przez wystrzał. No i oczywiście, granatnik. Granaty są z amunicji repulsorowej, tak, że mozesz strzelać jednym granatem na sekundę. Można przełączać, między granatami ogłuszającymi i mordującymi. Broń reaguje na odcisk palca Holzena. W ten sposób nikt inny z niej nie wystrzeli i moc broni nie obróci się przeciw bogowi.

Historia: W zamierzchłych czasach, gdy Moderatus miał jeszcze grzechotki... Nie, to nie aż tak dawno temu... Blade wyżulił od Holzena moc piasku sypkiego, a On nie będąc skąpcem, dał mu ją za niewielką opłatą w artefaktach :)

Nazwa: Generator anomalii ze S.T.A.L.K.E.R.-a (też przy sobie).

Wygląd: Nie chcecie mi chyba mówić, że w S.T.A.L.K.E.R.-a (uff...) nie graliście?!

Moce: Każdą anomalię stworzy... I to szybko... A jakie silne!

Historia: W zamierzchłych czasach, gdy Moderatus miał jeszcze grzechotki... Nie, to nie aż tak dawno temu... Blade wyżulił od Holzena moc piasku sypkiego, a On nie będąc skąpcem, dał mu ją za niewielką opłatą w artefaktach :)

CYWILIZACJA:

Nazwa cywilizacji: Saatowie.

Rasa: Saatowie.

Opis wyglądu: Wzrost standardowego człowieka, niżsi od elfów. Humanoidalne istoty mające dwie pary kończyn (górne i dolne), parę oczu, parę uszu i nos. Żyworodne. Występują dwie płcie. Żyją średnio 200 lat.

Cechy szczególne: tęczowe tęczówki; wielkie długie brody u obu płci; potrafią przelewać swą duszę na papier. Skalna skóra i krew, w której drzemie moc wiatru.

Architektura: Wielkie budowle skalne, z wielkimi drzewami biegnącymi przez środek wielopiętrowych budynków. Metale stosowane są jedynie do produkcji sztućców, narzędzi medycznych i zegarków.

Kultura: oparta na spokojnym życiu, i tworzeniu długich dzieł literackich. Rodziny żyją bardzo ściśle (przy ożenkach łączy się budowle). Religijność spora, niemalże całkowicie ograniczona do wewnętrznych medytacji, którym poświęcają standardową godzinę dziennie. W ciszy potrafią odnaleźć wszelkie utracone rzeczy i osoby, których stratę odczuwają do końca życia. Hałas jest tym, co prowadzi do nazbyt intensywnego przeżywania, które może prowadzić do cierpień.

Specjalizacja: wyszukiwania słabości.

Opis cywilizacji: Cywilizacja jest zjednoczona i kierowana przez komitet siedmiu najwyższych mędrców, z których każdy sprawuje władzę nad jednym z siedmiu uniwersytetów. Cywilizacja dąży do poznawania wszechrzeczy i osiągania mistrzostwa w słuchaniu. Wierzą, że w ciszy odnajdą to, czego tak naprawdę szukają - prawdy o iskrze życia. Wojna jest jednym z działań, które "ciszę" mogą zagwarantować. Nie stronią jednak od hucznych imprez, jednakże odbywają się one rzadko... ale jak już się odbędą, to nie ma się siły zakłócać ciszy :)

Środowisko: trawiaste i morskie.

Posiadane ziemie: 2

AKT STWORZENIA:

Holzen, będąc panem ciszy, przez milenia trwał w ciszy, na uboczu. Po wielu latach, udało mu się usłyszeć w ciszy jedną rzecz, na którą oczekiwał - kreuj! Ogień w jego sercu i wiatr w jego umyśle poczęły łączyć się w połowie drogi - i z ust Holzena począł wyłaniać się świat, na którym dominowały bezkresne pustynie. W swej mądrości, Holzen zrozumiał, że impuls nie pozwoli mu stworzyć tego, co by życie istot podobnych mu utrzymać mogło. Począł więc tworzyć w umyśle świat przeciwny. Wówczas to narodził się Weg - wielki, skalny glob, otoczony zewsząd morzami - tak jak Holzen lubił. Umieścił wtedy Holzen na nim pierwszego Saata, który pozostał bezimienny. Saat poznawał przez wieki tajemnice, które ujawniał mu Holzen, a nad którymi obaj medytowali w spokoju, ciszy i uśmiechami na ustach... Po wielu latach nastąpiła katastrofa - w swej ciszy, Holzen zapomniał o pierwotnym tworze - pustynnym świecie, który runął prosto na Wega. Gdy Holzen począł przyglądać się miejscu katastrofy, zobaczył, że pierwszy Saat przeżył... Obaj ujrzeli, że nowy świat stał się światem mokrego piachu i suchych górskich szczytów. Holzen wielce się zasmucił. Stworzył więc kolejny świat, będący w pełni florą. Gdy i ten świat zderzył się z poprzednimi, powstała nowa planeta - planeta, na której od tego momentu królowały piasek, lasy, skały i morza. Pierwszy Saat widząc, że dzieło Holzena jest wspaniałe, począł go błagać, aby na ten świat zesłał więcej istot mu podobnych. Holzen, w swej mądrości, tak uczynił. Wówczas wraz z pierwszym Saatem udali się na ubocze, by razem wsłuchiwać się w wszechobecną ciszę, a jednocześnie obserwując świat, który dopiero raczkując, ukazywał swój wielki potencjał. Młoda rasa, której przedstawiciele nie byli tak doskonali jak pierwszy Saat, w bólach poznawali ciężary życia. Z czasem poczęły rozumieć, że przez milczenie Holzen chce im przekazać wiele prawd. I tak narodziła się rasa, wsłuchanych w ciszę Saatów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG:

Imię: HRB-35 (Czytać: Herbie)
Wiek: Czas nie ma na niego wpływu.
Patronat: Roboty, sztuczna inteligencja, telepatia, teleportacja, telekomunikacja i kawki.
Awatar: http://th06.deviantart.net/fs10/300W/i/2006/119/b/5/Prodigy_v1_0_by_iStormz.jpg
Charakter: Z wyższością podchodzi do organicznych form życia (Was!).
Lubi: Wtykać nos w nie swoje sprawy.
Nie lubi: Białkowców (Was!)
Motto: Nie ma.
Dziwactwo: Doskonały telepata. No i robot...



CHOWANIEC:

Imię: Monedula
Wiek: To samo, co u pana.
Rasa: Kawka
Wygląd: Jak kawka, tylko zrobotyzowana...
Charakter: Taki sam jak pana.
Przysmak: Wszystko, co da się zjeść...
Rozmiar: Normalny
Ulubiona zabawa: Wtykanie dzioba w nie swoje sprawy.

Bóg ten sam... Zaraz wyjaśnię!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG

Imię: Lunarion

Wiek: stary jak sam świat

Patronat: Księżyc (chociaż ma władzę nie tylko nad tym ziemskim), zmiennokształtność i zmiennokształtni, zmiany ogółem, nocne zwierzęta (szczególnie koty i wilki), herbata, magia bojowa, Równowaga, Strażnik Pałacu Bogów (przejął tą godność po Ravenosie w zamierzchłych czasach pierwszej edycji)

Awatar:

silvermage.png

Taki jest najczęściej, potrafi dowolnie go zmieniać, w końcu to bóg zmiennokształtności. Do obrazka dodać należy bliznę przez prawe oko, które dodatkowo zostało przekłute (sam to sobie zrobił) i zakryte opaską. Obecnie jest w całości (boska medycyna), ale zasnute białą mgłą i oczywiście niewidome. Bliznę ma też na piersi, ślad po dawnej walce. Poza tym zamiast laski trzyma włócznię.

Charakter: dobry, czasami trochę puszczają mu nerwy

Lubi: noc, otwarte przestrzenie, wszystko co budzi się w nocy, herbatę, kamienie szlachetne i prastarą wiedzę magiczną

Nie lubi: jasnego słońca, hałasu

Motto: ni ma

Dziwactwo: lubi okulary przeciwsłoneczne o bajeranckim wyglądzie

Uwaga: posiada statek klasy Cathedral, LSS* Lunę. Wielkości Księżyca, pełna stanowisk bojowych (specjalne platformy z magami bojowymi zamiast zwykłych dział), systemów itd. Kiedyś stworzył go podczas walki z Bajcurusem i służy mu do teraz.

*Lunarion's Space Ship

CYWILIZACJA

Nazwa cywilizacji: Lunarzy

Rasa: Zmiennokształtni

Opis wyglądu: Każdy Lunar może przybrać trzy formy: człowieka, dowolnego zwierzęcia i mieszanki tych dwóch czyli np. wilkołaka, muchołaka, amebołaka itp. Jako ludzie wyróżniają się dużą liczbą tatuaży i jakąś zwierzęcą cechą (kocimi oczami, ogonem itd.), a ich zwierzęce formy są nieco większe od zwykłych zwierząt.

Cechy szczególne: no cóż, mogą zmieniać swoją formę biggrin_prosty.gif , piją dużo herbaty, odporni na większość chorób, instynktownie rozróżniają swoich braci od zwykłych zwierząt, inteligentniejsi, silniejsi oraz zwinniejsi od zwykłych ludzi.

Architektura: Nie budują stałych budynków poza świątyniami, które mają kształt koła lub sierpa, mnóstwo okien i wyróżniają się brakiem dachu oraz sporą ilością aparatury do badań naukowych. Mieszkają na łonie natury w przenośnych namiotach, czasami osiągających rozmiary sporych kamienic, które po złożeniu mieszczą się w podróżnym plecaku. Rozłożenie lub złożenie takiego zajmuje im najwyżej pół minuty. Nie pytaj jak to robią.

Kultura: Plemienna, cenią sobie wolność i swobodę. Lubią muzykę, tatuowanie, które praktykują zamiast malarstwa, rzeźbienie w drewnie i jubilerstwo. Dość rozwinięta technologia, szczególnie z zakresu astronomii, biologii, fizyki i geologii. Noszą sporo ładnych błyskotek, ale bez przesady. Pokojowo nastawieni. Uważają, że ten kto stoi w miejscu ten ginie. Zawsze starają się jak najlepiej przystosować do sytuacji, zaadaptować do warunków. Zamiast zmienić otoczenie wolą zmienić siebie. Bardzo szanują naturę.

Opis cywilizacji: Mieszkają po górach i lasach w ruchomych miastach oraz wioskach. Każdemu osiedlu przewodzi wódz wybrany w specjalnej rytualnej walce. Kapłani, a właściwie szamani mieszkają w świątyniach i zajmują się przewodnictwem duchowym oraz badaniami naukowymi. Uprawiają mnóstwo herbaty, która jest ich ulubionym napojem, wydobywają też kamienie szlachetne. W walce używają głównie czołgów i wielkich robotów, które mogą dowolnie zmieniać swoją formę. Lubią też wszelkiego rodzaju włócznie, miecze i sztylety, stawiają na zasadzki, szybkość i zwinność bardziej niż na brutalną siłę.

Środowisko: Lasy, góry, tundra i tajga.

HEROS:

Będzie. Na razie w planach, wprowadzę go już w czasie gry, a potem edytuję tego posta :)

Imię: Allimir

Rasa: Lunar

Specjalizacja: wojownik (głównie walka wręcz), tropienie, magia

Wygląd: Jak młody, przystojny człowiek o jasnych włosach, ale ma żółte oczy o pionowych źrenicach, a ręce od łokcia w dół to pokryte krótkim futrem łapy ze sporymi pazurami. Nie używa pancerza. Ubrany dość skromnie.

Moce: "karate mistrz" w dosłownym znaczeniu, to co potrafi zrobić za pomocą samych tylko pięści i kopniaków zostawia daleko w tyle wszystkie wyczyny z filmów wuxia. Do tego zna sporo silnych zaklęć i potrafi przetrwać nawet w najbardziej nieprzyjaznym środowisku. Oczywiście potrafi też zmieniać kształt, to w końcu Lunar.

Charakter: nigdy się nie poddaje. Naprawdę nigdy. Prędzej umrze niż złoży broń. Wydaje się być bardzo pewną osobą, ale czasami dręczą go wątpliwości, które stara się zagłuszać. Poza tym całkiem normalny, lubi się pośmiać i jest wierny Lunarionowi.

Misja życiowa: nie ma jako takiej, chce po prostu służyć swemu bogu i rozsławiać jego imię. Może kiedyś obierze sobie jakiś bardziej konkretny cel.

Historia: syn szamana jednego z największych Lunarskich plemion. Po kłótni z ojcem, która skończyła się jego śmiercią i zranieniem Allimira uciekł w dzicz. Długo się błąkał i na skraju wytrzymałości znalazł go Lunarion. Pod wrażeniem jego woli walki uczynił go swoim Herosem, akurat szukał dobrego kandydata. Obecnie jeszcze nie jest zbytnio doświadczony, ale powoli się przyzwyczaja do swej nowej roli.

CHOWANIEC:

Imię: Bajcurus Core

Wiek: 10 lat

Rasa: kot

Wygląd: czarny kot z czerwonymi ślepiami

Charakter: Chaotyczny Mega Ultra Zły

Przysmak: FLAKI, KRE... peklowane myszy

Rozmiar: zwykły mizior

Ulubiona zabawa: torturowanie dusz uwięzionych w Otchłani

Dodatkowe informacje: Kiedyś bóg, dziś cień samego siebie. Nadal jest panem Otchłani, i torturuje Złych po ich śmierci. ma moc ognia, która jednak nie jest duża poza Otchłanią. Oprócz tego dostał od Lunariona księgę zaklęć. Lunarion jest jedynym bogiem, którego Bajcurus darzy sympatią.

ARTEFAKTY

Nazwa: Angelwing

Wygląd: wysoki na 50 metrów humanoid pokryty lekkim, srebrnym pancerzem. Po jego zdarciu widać żywe ciało z kilkoma mechanicznymi dodatkami. Często przybiera też formę statku kosmicznego.

Moce: jako humanoid ma duże możliwości bojowe, jako statek służy za transport. Może przybrać wiele innych form dzięki umiejętności zmiany kształtu i dopasowującemu się pancerzowi. Poza tym posiada trochę własnej woli (wspomniane mechaniczne elementy ją ograniczają), czasami nieco wymyka się spod kontroli i wpada w szał (robi się wtedy silniejszy i zbudowany jakby ze światła). Prowadzi się go synchronizując ze sobą, co może doprowadzić do stopienia się na stałe.

Historia: Lunarion uzyskał od swojego ojca, Celestiusa Pana Niebios zarodek nowej broni Niebios. Przystosował ją do siebie, uzbroił, a za pomocą maszyny Blade'a dodał trochę ograniczających elektroniczno-mechaniczno-magicznych elementów, które ułatwiały kontrolę. Angelwing pierwotnie służył jako pojazd w boskim wyścigu.

Nazwa: Moonlight albo po prostu Włócznia

Wygląd: bogato zdobiona, połyskująca, srebrna włócznia. Po rzuceniu ostrze skręca się spiralnie tuż przed trafieniem w cel.

Moce: potężna, boska broń, która w dodatku może dowolnie zmieniać swoją wielkość, ciężar, kształt i inne parametry. Tak naprawdę to może być dowolną bronią, ale formę włóczni Lunarion lubi najbardziej.

Historia: Lunarion zwyczajnie ją stworzył, potrzebował dobrej broni. Złapał trochę księżycowego światła i przekuł je swoją mocą w odpowiedni oręż.

No to tyle. Trochę zmian w opisie boga i patronatach, cywilizacja bez zmian, wywaliłem chowańca, bo i tak z niego nie korzystałem. Może potem coś wymyślę jak Herosa będę wprowadzał. Co do listy bogów to trzeba wywalić Chamusa, Ganusisa, Ramexa, Spainusa i Vesemira. Prosiłbym też o aktualizację moich patronatów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogini:

Imię: Selena Auroriańska Way

Wiek: Kobieta nigdy nie podaje swojego wieku

Patronat: mądrych książek, natury, uwodzenia, Krwawego Spojrzenia, iluzji

Awatar: >>>>TU<<<< Teraz tu

Charakter: Niezależna, porywcza, neutralnie dobra, tylko nieliczni mają na nią jakikolwiek wpływ, jest bardzo wrażliwa

Lubi: Wino, dominację, tańce egzotyczne, kontakt z Naturą

Nie lubi: Zdrajców, wielbłądów, kiedy brat wcina się w jej życie

Motto: "Taka jest moja Natura"

Dziwactwo: Modli się do innych bogów

CHOWANIEC:

Imię: Kazune

Wiek: Młody, nie starzeje się

Rasa: Żywiołak

Wygląd: >>Klik<<

Charakter: Posłuszny swej pani

Przysmak: Króliki

Rozmiar: Znacznie większy od dorosłego lisa

Ulubiona zabawa: Bieganie za ogonem

Cywilizacja:

Nazwa: Aurorianie

Rasa: Zapomniane Elfy

Opis wyglądu: jak normalne elfy, a w zbroi tak: męska i damska

Cechy szczególne: wyśmienici łucznicy i zielarze

Architektura: coś takiego

Kultura: potrafią wykonywać wspaniałe ozdoby, często wykonują jakieś rytuały religijne

Opis Cywilizacji: Ludność dzieli się na klasy. są to Druidzi, Driady, Elerianie i Varmini. Druidzi zajmują się rytuałami i obrzędami religijnymi oraz alchemią. Driady zajmują się zielarstwem i magią natury. Elerianie to żołnierze, łowcy i zwiadowcy. Varmini to zwykli ludzie czyli rolnicy, płatnerzy, handlarze, architekci itd.

Środowisko: Lasy z dostępem do wody

Akt stworzenia: Aurorianie to elfy wypędzone ze swych krain. Nie podobały im się warunki życia oraz religia. Często prowadzili wojny między swoją byłą rodziną ale w końcu ponieśli klęskę. Zostali wygnani do międzyświecia gdzie tereny nie należały do nikogo. Modlili się o pomoc w przeżyciu. Bogini Selena usłyszała ich wołania i zesłała lasy, zwierzynę i wodę. Gdy mieli już warunki do założenia cywilizacji za swego opiekuna uznali dziewczynę.

Specjalizacje: natura, kamuflowanie się z otoczeniem

Posiadane ziemie: 4

Heros:

Imię: Crean

Rasa: Człowiek

Specjalizacja/klasa: Uwodziciel

Wygląd:Taki

Moce: Dobrze włada każdą bronią, uwodziciel, szkoli się w sztuce iluzji

Charakter: Pewny siebie lecz mimo wszystko porywczy, często złośliwy, towarzyski, awanturniczy

Misja życiowa: Chronić boginię aż do śmierci

Historia: Crean wywodzi się z prostej rodziny Bourivan, gdzie matka prowadziła sklep z towarami luksusowymi a ojciec był strażnikiem miejskim. Kiedy miał 5 lat, stolica w której się urodził została zaatakowana. Rodzice kazali mu uciekać, sami zostając bronić miasta. Obiecali że po wojnie po niego wrócą, ale tak się nie stało. Prowadząc życie podróżnika Crean poznawał nowych ludzi, miejsca, sposoby dobrego zarobku. Podczas wyprawy poznał Selenę (wtedy Selenoirę) kiedy ta była na wygnaniu wśród Aurorian. Jako jedyny uwierzył że jest boginią (bo nie zareagowała na jego iluzyjne uwodzenia) i chciał jej pomóc. Dopóki nie zaproponowała mu bycie herosem zajmował się kradzieżami, jednocześnie prowadząc dom publicznego dla młodych kobiet, gdzie mieści się jego dworek.

Artefakty:

Nazwa: Auror

Wygląd: O taki!

Moce: Po zadaniu obrażeń oplątuje przeciwnika korzeniami. Ponadto jest to święty relikt leśnych wojowników, jest symbolem najwyższej wiedzy i jedności sił natury. Zadaje krytyczniejsze obrażenia nieumarłym i demonom. Z duszą Sinitara, Auror jest zdolny 'wykryć' zło, ponadto bardzo prawdopodobnie może także zawładnąć ciałem użytkownika.

Historia: Ten miecz został wykuty przez ojca Seleny. Na ostrzu widnieje napis w języku aurorian: Dla ukochanej córki ten oto płomyk nadziei.

Nazwa: Sakwa złota bez dna

Wygląd: Zwyczajna sakiewka z zielonym symbolem w kształcie kwiatu lotosu

Moce: Można tam zmieścić wszystko i wszystkich. Służy jako podręczny magazyn.

Historia: Artefakt kupiony w sklepie za połowę ceny.

Nazwa: Bardzo Wielka Księga Mądrości

Wygląd: Opasła księga o skórzanej okładce.

Moce: Niewtajemniczeni po otworzeniu księgi widzą tylko puste, niczym nie zapisane strony. Po powiedzeniu konkretnego tematu strony wypełniają się możliwymi informacjami, fotografiami na dany temat. Po zamknięciu księgi ta automatycznie się 'oczyszcza'.

Historia: Selena dostała tą księgę na dwudzieste urodziny od brata.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG

Imię: Casulono, krewny Wybuchassa II

Wiek: 1002 lat

Patronat: łyżki, krew, czarna magia, kowalstwo, płatnerstwo

Awatar: Po wielu zawirowaniach ze swoim wyglądem bóg postanowił w końcu przyjąć postać krwawego (bo z krwi) człowieka w pełnym rynsztunku.

Charakter: praworządny Casulowy, żądny władzy i bogactwa

Lubi: łyżki i ogólnoświatową destrukcję

Nie lubi: noży i widelców

Motto: "Na cały panteon."

Dziwactwo: Hmm... Ciągle coś bada i eksperymentuje na sobie i innych.

CHOWANIEC

Imię: Spooni

Wiek: 16 lat

Rasa: srebrna łyżeczka do herbaty

Wygląd: srebrna łyżeczka do herbaty z nóżkami

Charakter: spokojny

Przysmak: herbata

Rozmiar: łyżeczki do herbaty

Ulubione zabawy: mieszanie herbaty, gryzienie innych w kostki i śpiewanie

ARTEFAKTY:

Nazwa: Włócznia Przeznaczenia

Wygląd: włócznia ze złotymi zdobieniami

Moce: natychmiastowe wysysanie sił życiowych

Historia: Gdy czas pierwszego Osiedla dobiegał końca, Casulono wybrał się na Ziemię. Z ludzkich świątyń zabrał włócznie czczone jako prawdziwe relikwie. Tak naprawdę były one jedynie częściami składowymi artefaktu. Casul, dzięki swym umiejętnościom, skuł razem skradzioną broń i stworzył Włócznię. Chwycił ją, a ona przesiąkła czarną magią. Teraz zamiast uzdrawiać, przynosi jedynie śmierć.

Nazwa: berło

Wygląd: berło z licznymi motywami łyżek

Moce: Zmienia się w dowolną broń do walki na bliski dystans

Historia: Casulono musiał czymś się bronić. Postanowił połączyć broń, którą miał pod ręką, w jeden twór. Po jakimś czasie stworzył identyczne berło, lecz ze święconej platyny, by żaden bóg nie stanowił poważnego zagrożenia.

Nazwa: Odmładzainator

Wygląd: pistolet ze smoczkiem

Moce: odmładza

Historia: Casul miał sen, w którym była ta broń. Poprosił więc dawnego boga technologii, Pympa, o nią.

Nazwa: Szpon Mroku

Wygląd: czarna rękawica z czarnym kryształem

Moce: różne czarnoksięskie sztuczki

Historia: Na początku była w posiadaniu Ravenosa, lecz gdy ten odszedł, przeszła w ręce Casula.

CYWILIZACJA:

Nazwa cywilizacji: Lapidianie

Rasa: Golemy

Opis wyglądu: Przeciętny osobnik Lapidian ma 6 metrów wzrostu (największy osobnik ma 8 metrów). Ich ciało składa się z kamienia oraz metalu. Nie mają ust i uszu. Mimo tych braków słyszą i mówią. Mają jedno oko w formie wyżłobienia w skale.

Cechy szczególne: Mogą rozmawiać ze skałami oraz metalem. Są pokojowo nastawieni, lecz gdy nadejdzie niebezpieczeństwo stają do walki. Żyją do 400 lat.

Architektura: Wymyślne formacje skalne utworzone przez Kapłanów Obsydianu.

Kultura: Tworzą rzeźby z kamieni. Często śpiewają w języku kamieni.

Opis cywilizacji: Ich społeczeństwo dzieli się na kasty. Podstawowe to: Kapłani, Milenici oraz Labornicy. Te dzielą się na specjalizacje. Kapłani tworzą wszystko co jest potrzebne reszcie społeczeństwa, Milenici to zbrojne ramię Lapidian, a Labornicy to reszta społeczeństwa. Lapidiańskie miasta tworzone są wokół monumentów przedstawiających łyżki. Ich domy są tworzone przez Kapłanów Obsydianu mówiących do skał w ich języku. Żywią się piachem. Wszystkimi Lapidianami rządzi z Magnis ich król, który przyjmuje tytuł Lapis Metalli. Nowy Lapis Mettali wybierany jest co 100 lat.

Przez wszystkie wojny i katastrofy wykształciły się odmiany Lapidian: Ferrugianie, Grandianie, Mulciberianie, Fortisianie i Fulmenianie.

Środowisko: Pustynie, wąwozy, podziemia. Jeśli zajdzie taka konieczność moga zaadptować się do innego środowiska.

AKT STWORZENIA: Na planetę spadają 3 olbrzymie metalowe łyżki promieniujące boską mocą, która przy uderzeniu o ziemię została uwolniona. Powstali pierwsi Lapidianie i zaczęli budować swoje domy.

HEROSKA:

Imię: Aksuki

Rasa: nieumarła, ale świeżo wskrzeszona, więc praktycznie człowiek

Specjalizacja/klasa: Rycerz Śmierci

Wygląd:Trochę bledsza skóra, brak skrzydeł, rozcięty bok i przebita klatka piersiowa

Moce: posługuje się trucizną z własnego ciała, Undead Division (umarła wersja ataku, gdy jeszcze była żywa), czarna magia - podstawy

Charakter: dla sojuszników miła, dla wrogów bezwzględna

Misja życiowa: spełniona za życia, teraz służy Casulowi

Historia: Wplątała bogów w wielki spisek sługusów Pana Ciemności. Zginęła w czasie walki z jednym z najwyższych kapłanów. Casul zapragnął mieć heosa. Dzięki pomocy Ravenosa i Holzena dopiął swego. Aksuki wróciła do "życia".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG:

Imię: James van Bubel Kominarty sun Bagunkimagok vun Pahlawn er Kehidupan Okrinosak Rumbabumka, dla przyjaciół James lub Pahl(czyt.Pal)

Wiek: Bardzo młody niedoświadczony bóg, około 10 lat(wygląda na 22)

Patronat: Patron wszystkich zmutowanych roślin i zwierząt, mieczy świetlnych i grawitacji

Awatar: pas na miecze świetlne, dwa blastery na rekach ładowane mieczami, cały ubrany na czarno(nie w obcisłe ciuszki ), czarny skórzany płaszcz

Charakter:Dziwny i zmienny

Lubi: w zależności od nastroju

Nie lubi w zależności od nastroju

Motto: brak motta

Dziwactwo:Wszystko co jest z nim związane

CYWILIZACJA:

Nazwa cywilizacji: Kaskonnittti

Rasa: Kaskosi

Opis wyglądu: czteronożne poczwary[nogi jak skorpiony] z tułowiem delfina, sześcioma rękami i ludzką głową

Cechy szczególne: Umiejętność oddychania pod wodą, bardzo szybcy na ladzie i wodzie. Pokojowo nastawieni do przybyszów, słabsze istoty na planecie zjadają

Architektura: Legowiska i szałasy

Kultura: Jak pająki ^^

Opis cywilizacji: Żyją w zgrupowaniach po około 50 "osób". Te zgrupowania są do siebie pokojowo nastawione. Budują się głównie przy wodzie.

Środowisko: Lasy, cała ich planeta to jeden wielki las, poprzecinany rzekami i jeziorami

AKT STWORZENIA:

Podczas powstawania wielu planet, powstała także planeta Koksi, na początku nie było na niej nic, była to wielka skalna kula unosząca się w wszechświecie. Lecz po pewnym czasie z najbliższej gwiazdy (Sumando) został wystrzelony wielki ognisty meteoryt. Uderzył on w planetę zapalając ją, do tego z drugiej strony uderzył w planetę wielki lodowy meteoryt. Lód się roztopił i rozlał po cąłej planecie. Na tym wyrosły trawy, lasy, powstały także rzeki i jeziora. Po miliardzie lat uderzył kolejny meteoryt dający początek życiu. Powstały małe ameby, które po roku urosły do rozmiarów dzisiejszych Kaskosów, lecz ich umysł bardzo sie rozrósł i cały czas się rozwija.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój bóg

Imię: Glatryd

Wiek: 610 lat

Patronat: szkło, rzeźby, kominy, lustra, kostki (te do gry)

Awatar: Masywny, szklany golem o wzroście 3 metrów. W świetle mieni się wieloma kolorami, jest twardy jak skała.

golemd.png

Charakter: Opanowany, spokojny, dopóki nie zostanie uwikłany w konflikt pozostaje neutralny (jednak woli być praworządny), optymista

Lubi: rzeźby, imponujące budowle i ogromne huty

Nie lubi: zimna, pośpiechu, niezorganizowania

Motto: "Co się odwlecze, to nie uciecze"

Dziwactwo: mimo że jest bogiem nie wierzy w cuda i stara się zawsze znaleźć racjonalne wyjaśnienie

CHOWANIEC:

Imię: Hevdi

Wiek: 410

Rasa: Golem

Wygląd: około 2,5 metrowy marmurowy golem, z wspaniale wyrzeźbionymi ornamentami

golemd.jpg

Charakter: powolny, lecz zawsze dążący do celu, skrupulatny i zawsze dokładnie wypełniający instrukcje

Przysmak: stłuczka szklana

Rozmiar: 2,5 metra

Ulubiona zabawa: rzeźbienie

CYWILIZACJA

Nazwa cywilizacji: Derudowie

Rasa: Koboldy

Opis wyglądu: niksie humanoidy przypominające gady. Ich łuski mają barwę od ciemnobrązowej aż do rdzawego brązu. Głowę zdobią dwa małe rogi, ich oczy jarzą się zazwyczaj czerwienią. Mają krótkie ogony. Mieszkają w ogromnych skupiskach, plemiona mają zazwyczaj liczebność ponad 5 milionów osobników.

koboldd.jpg

Cechy szczególne: posiadają duży talent rzeźbiarski, są bardzo pracowici, lubią wynalazki, posiadają duży talent magiczny, są przebiegli, zwinni i sprytni. Są też bardzo ciekawscy.

Architektura: Rozległe podziemne korytarze z licznymi płaskorzeźbami i wieloma ukrytymi pułapkami tworzące ogromne wielopoziomowe ufortyfikowane kopalnie.

Kultura: Lubią gry planszowe i zespołowe

Specjalizacja: rzeźbienie, tresura, magia

Środowisko: ciepłe obszary, podziemne korytarze i jaskinie

ARTEFAKTY

Nazwa - Brodaty Amulet (nazwany tak ponieważ Glatryd otrzymał go od Holzena)

Wygląd - Mały metalowy krążek pokryty runami, na jego krawędziach rosną miniaturowe brody

Moce - Pozwala uaktywnić runy tworzące wokół posiadacza strefę ciszy oraz zamienić niewielką powierzchnię w owłosienie brodowe.

Historia - Glatryd otrzymał go od Holzena

Nazwa - Bezdenna Torba Podróżna

Wygląd - Skórzana torba przewieszana przez ramię z wieloma kieszonkami. Nie wyróżnia się niczym szczególnym.

Moce - Jest nieskończenie pojemna.

Historia - Bezdenne plecaki i torby są bardzo popularnymi artefaktami. Ta została okazyjnie kupiona w sklepie w Moderatuspolu.

Nazwa - Notatnik Encyklopedyczny

Wygląd - Oprawny w ciemną skórę, niezbyt gruby notatnik

Moce - Tak naprawdę jest jedną z najdokładniejszych i posiadających najwięcej informacji encyklopedii we wszechświecie.

Historia - Jedyna pamiątka Glatryda po bogu Encyklopedii z którym Glatryd kiedyś się przyjaźnił. Wszyscy jego wyznawcy zostali bestialsko wybici przez boga Słowników, który następnie przejął jego dziedzinę i zabił swojego poprzednika.

Trochę "apdejtnąłem" kartę, ale patronaty nie zmieniły się nic a nic.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ja!

BÓG:

Imię : Ksento

Wiek: 100007

Patronat: Żółwie, słonie, plagi, sfrustrowani staruszkowie i staruszki. I kiwi. Sprawiedliwość. Ponadto palenie w piecu i podziemia. A także naukowcy.

Awatar: Zależy od nastroju: Taklub tak.

Charakter: Neutralny, dobry

Lubi: Żółwie, Turtlan i kiwi

Nie lubi: Ignorantów, przemądrzałych ludzi, urzędników i kulturystów.

Motto: Nolite iudicare, et non iudicabimini

Dziwactwo: Zmienia swój wygląd zależnie od nastroju.

ARTEFAKTY:

Nazwa: Hełm Niewidzialności

Wygląd: Taki

Moce: Założony pozwala być niewidzialnym.

Historia: Na początku swego istnienia Ksento posiadał hełm. Hełm, który pozwalał być niewidzialnym. Pewnego razu podarował go swemu przyjacielowi, lecz ten stał się zły. Każdego dnia Hełm stawał się przyczyną czyjegoś nieszczęścia. Dlatego Ksento odebrał Hełm i ukrył go w szkatule. Postanowił, że nie będzie go ruszać. Były przyjaciel wylądował za to w podziemiu gdzie musi cierpieć do dnia dzisiejszego za swoje winy. Pewnego dnia jednak Ksento postanowił jednak wyciągnąć Hełm, gdyż to nie Hełm był powodem złą, a człowiek. Od tej chwili Hełm służy bogowi.

Nazwa: Miecz Sprawiedliwości

Wygląd: Miecz z obrazka

Moce: Pozwala wskazać kto jest winny, a kto nie. Ponadto uderza niezidentyfikowaną Mocą w przeciwnika, który jest winny.

Historia: Nikt sobie nie wyobraża Ksenta bez Miecz. Nikt nie wie jak powstał, ale legendy mówią o tym, że został stworzony wraz z Ksentem, jako swoisty "efekt uboczny".

CHOWANIEC:

Imię: Antico

Wiek: 234 (co 500 lat odradza się na nowo, a więc właściwie 10234)

Rasa: Żółw

Wygląd: Mniej więcej TAK

Charakter: Taki jak jego pana

Przysmak: Brzoskwinie. I kiwi

Rozmiar: Jak na żółwia: Ogromny. Ok. 1m 20cm

Ulubiona zabawa: Spanie :)

CYWILIZACJA:

Nazwa cywilizacji: Turtloni

Rasa: Ludzie

Opis wyglądu: Turtloni, to bardzo niscy ludzi, ubrani w pancerze przypominające pancerz żółwi.

Cechy szczególne: Powolni, ale dokładni i przebiegli. Przypominają krasnoludy, ale bardzo, bardzo nie lubią tego porównania. Ich kapłani mają na czołach Żółwie Runy. Ponadto bardzo miłują żółwie, a Bóg Żółwi miłuje ich.

Architektura: Coś takiego: 1 i takiego: 2 tylko mniejsze

Kultura: Bardzo rozwinięta.

Specjalizacja: Nauka i wykonanie zbroi z magicznego metalu.

Opis cywilizacji: Bardzo rozwinięta. Uwielbiają mieć święty spokój, ale w razie wojny wykonują w swoich kuźniach magiczne zbroje. Wznoszą świątynie bogowi żółwi, który zsyła im magiczny metal.

Środowisko: Góry.

Posiadane ziemie: Wielkie łańcuchy górskie

AKT STWORZENIA:

Ksento podróżując po kosmosie odnalazł dziwną cywilizacją. Nauczył ich wytwarzać specjalny metal i tworzyć zbroje przypominające korpus żółwi. Ci postanowili otworzyć mu mały ośrodek kultu. Wraz z rozwojem ich cywilizacji, rozwinął się kult Ksento.

HEROS:

Imię: Havaser

Rasa: Pół człowiek, pół krasnolud

Specjalizacja/klasa: Mag

Wygląd:post-81885-1270642821_thumb.jpg

Moce: Pioruny, uderzenie gromem z jasnego nieba, wzmacnianie sojuszników i przeklinanie wrogów magią run, a w razie ataku bezpośredniego używa krótkiego miecza.

Charakter: neutralny, skłaniający się ku dobru

Misja życiowa: Służyć Ksento i zniszczyć wszystkich wrogów. Ponadto pokonać w końcu swego brata.

Historia: Havser żył początkowo wśród krasnoludów, gdzie był Kapłanem, jednak zawsze wolał walczyć z wrogim, niż wznosić modły do bóstw. Kiedy pewnego razu Ksento uratował go przed śmiercią z ręki swego brata i obdarował go mocą, która pozwoliła mu wzmocnić swoje runy i zacząć używać mocy błyskawic, Havaser postanowił oddał się na służbę u Ksento. Większość czasu spędza u boku Ksento i planowaniu zemsty na swoim bracie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG:

Imię: Barto

Wiek: 2010

Patronat: stada (watahy, roje, klucze, ławice itp.) zwierząt, lykantropia, myśli i sen. Handlarz artefaktami.

Awatar: Taki

Charakter: Neutralny, leniwy

Lubi: Schabowe

Nie lubi: Braku schabowych

Motto: Żyj pełnią życia, bo możesz zostać moim ulubieńcem

Dziwactwo: Nic

CHOWANIEC:

Imię: Leszcz

Wiek: 2010

Rasa: Wilk

Wygląd: Biały

Charakter: Neutralny, lojalny

Przysmak: Schabowy

Rozmiar: Normalny (taki mały, taki cielaczek)

Ulubiona zabawa: Spanie

Heros:

Imię: Med

Rasa: Człowiek z 0,0000000001 krwi elfa

Specjalizacja/klasa: Mag

Wygląd: Taki

Moce: Polimorfia, zaklęcia (żywiołów) oraz używanie klasycznej broni (miecz, topór, łuk itp. itd.)

Charakter: Neutralny, wierny

Misja życiowa: Szerzyć wiarę w Barto i pomoc temu kto zapłaci.

Historia: Pochodzi z rodu, którego misją jest służenie swemu bogu. Jest Ostatnim Wierzącym

CYWILIZACJA

Nazwa cywilizacji: Night Elves

Rasa: Nocne Elfy

Opis wyglądu: Jak zwykłe elfy tyle, że fioletowe.

Cechy szczególne: Świecące na srebrno/brązowo/złoto oczy

Architektura: Fioletowe karykatury drewnianej chatki

Kultura: Kapłanki niosą "boską nowinę", magowie rozszerzają granice wiedzy, wojownicy pilnują porządku, a druidzi spotykają codziennie swego pana w Krainie Snów.

Specjalizacja: Broń

Opis cywilizacji: Panuje demokracja. Kochają zabawę, swego boga, wiedzę oraz swych sojuszników. Zabiją każdego kto wypowie im wojnę zmasakrują.

Środowisko: Lasy, najlepiej nad jeziorami

Posiadane ziemie: 1

AKT STWORZENIA:

Zaklaskał i stało się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bóg:

Imię: Bezz Usznu

Wiek: 113

Patronat: Wykałaczki.

Awatar: grubas z sześcioma rękoma, w czerwonej obszernej szacie.

Charakter: dobroduszny, jednak potrafi wpaść w szał bojowy, gdy ktoś łamie wykałaczki .

Lubi: herbatę, czerwone obszerne szaty, gdy ktoś okazuję mu cześć.

Nie lubi: gdy ktoś łamie wykałaczki lub przezywa go grubasem.

Motto: Nie łam wykałaczek.

Dziwactwo: wykałaczki

Chowaniec:

Imię: Spryciarz

Wiek: 19

Rasa: hmm? Bezz Usznu jeszcze jej nie nazwał

Wygląd: wielki, ponury stwór z grubsza przypominałby golema gdyby nie był z? z wykałaczek

Charakter: łagodny, nie lubi, gdy ktoś nie szanuje jego Pana i wykałaczek

Przysmak: Nie je.

Rozmiar: Tak na oko, to wysoki na dwa Gortaty, a szeroki na cztery Pudziany

Ulubiona zabawa: pranie, sprzątanie, parzenie herbaty

Cywilizacja:

Nazwa cywilizacji: Czendyjczycy

Rasa: Ludzie

Opis wyglądu: pulchni, o wschodnich rysach.

Cechy szczególne: obdarzają boską czcią wykałaczki (co nie znaczy, że ich nie używają)

Architektura: niskie, przytulne ceglane budynki

Kultura: cenią sobie spokój. Utrzymują zażyłe stosunki z sąsiadami z którymi co niedzielę piją herbatę i wspólnie oddają część wykałaczkom; bardzo pobożni

Specjalizacja: ich wyroby z obsydianu cenią w wielu krajach.

Opis cywilizacji: pojawili się razem ze swoim bogiem; sąsiednie kraje bardzo się zdziwiły gdy między nimi nagle pojawił się ląd, którego przedtem tam nie było;

Akt stworzenia:

nieznany

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMM (czyt. "O My Moderatus"), cóż to się stało ? Czyli rozumiem, że nie ma akurat żadnego questa ? To wreszcie się dopnę.

Bóg:

Imię: Kazama

Wiek: Powstał wtedy gdy cień

Patronat:Prądu, kart, cienia i wybuchów.

Awatar: Tak (ale oczy ma normalne)

Charakter: Zły, zepsuty, ale brzydzi się kłamstwem.

Lubi:Cień, noc

Nie lubi: Chipsów, przepoconych koszulek i Mody Na Sukces

Motto: "Ustalaj własne zasady"

Dziwactwo: Kocha cień

Chowaniec:

Imię:M.O.X.

Wiek:Nieznany

Rasa:Golem

Wygląd: Tak

Charakter:Zależy

Przysmak:Nie potrzebuje pokarmów

Rozmiar: około 4 metrów

Ulubiona zabawa:Niszczenie skał

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BÓG

Imię: Heaven(dawniej Naoko)

Wiek: 16

Patronat: Dzikie koty, czarne perły, katany, spadające gwiazdy, deszcz, shurikeny, wojownicy.

Awatar: W swojej "normalnej", boskiej formie, posiada długie, sięgające do końca pleców czarne włosy(których długa grzywka zasłania lewą stronę twarzy Heaven), bladą, prawie białą skórę i czarne oczy. Jeśli chodzi o ubiór, to nosi czarną zbroję na ciele, czarną maskę(taką jaką nosi Ken z NB)na twarzy, a na szyi nosi Płomień Niebios lub naszyjnik z opali i szafira od Holzena. Jej główną cechą rozpoznawczą są kocie uszy i koci ogon, które w nagłych przypadkach zakrywa czarnymi lub białymi wstążkami. Jest dość wysoka(176 cm). W ludzkiej formie wygląda TAK.

Charakter: Jak na swój wiek, charakter ma... inny. W przeciwieństwie do innych bogów nie śmieje się, nie uśmiecha, nie złości się, w ogóle nie da się w niej wzbudzić jakichkolwiek emocji. Jeśli chodzi o stronnictwo, to jest neutralna.

Lubi: Nie wiadomo...

Nie lubi: Nie wiadomo...

Motto: Nie ma.

Dziwactwo: Nie posiada.

CHOWANIEC

Imię: Namika

Wiek: 14

Rasa: Nekomimi

Wygląd: Wysoka dziewczyna. Ma krótkie białe włosy, bladą skórę i kolorowe oczy(jedno oko jest czarne, drugie białe). Nosi białą zbroję, ozdobioną małymi światełkami, zamiast jednej ręki posiada protezę. Oprócz tego jeszcze białe kocie uszy i biały koci ogon.

Charakter: Typowy jak na swój wiek- wesoła, posiada w sobie nieskończoną iłość energii i dużo poczucia humoru. I, jeśli chodzi o stronnictwo, tak jak Heaven jest neutralna.

Przysmak: Ryby(szczególnie łosoś), gorąca czekolada, lody(szczególnie miętowe).

Rozmiar: 173 cm.

Ulubiona zabawa: Latanie na wyścigi, wkurzanie wroga, granie w ognistego baseballa, włażenie na wysokie drzewa.

HEROS

Imię: Hisa

Rasa: Nekomimi

Specjalizacja/klasa: Cicha zabójczyni

Wygląd: Wysoka(176 cm)dziewczyna, będąca posiadaczką długich czarnych włosów(najczęściej rozpuszczonych lub związanych w warkocz), bladej skóry, czarnych oczu i czarnych kocich uszu i czarnego kociego ogona. Nosi czarną zbroję, ale w wolnym czasie ubiera się w wygodniejsze ubrania.

Moce: Demon Vision(potężne demoniczne ataki, jednak dotąd nikt nie wie, jak wyglądają), Szybkie Dźgnięcie.

Charakter: Lepiej nie mówić...

Misja życiowa: Zemsta na dawnym przyjacielu, który zniszczył wszystko, co miało dla niej ogromną wartość.

Historia: Nieznana.

CYWILIZACJA

Nazwa cywilizacji:Nekomimi

Rasa:Nekomimi

Opis wyglądu: Jak zwykli ludzie, z tą różnicą, że mają kocie uszy i koci ogon, kolorowe włosy i kolorowe oczy. Ubierają się w czarne lub białe zbroje, czasami w wygodniejsze ubrania w tym samym kolorze.

Cechy szczególne: Kocie uszy i koci ogon, kolorowe oczy i kolorowe włosy(których kolor mogą zmieniać). Mistrzowie walki każdego typu, są też szybcy i zwinni.

Architektura: Domy wykonane ze szkła, mające najczęściej 2-3 piętra, balkon i poddasze.

Specjalizacja:Sztuki walki.

Kultura:Przyjaźni, spokojni, opanowani, każdego przybysza podejmują gościnnie(chyba że jest z wrogiej im cywilizacji). Dbają o sojuszników i pomagają im w razie potrzeby. Ich głównym i jedynym bóstwem jest Heaven.

Opis cywilizacji: Nekomimi stawiają na kilka rzeczy: siłę, sprawność, zwinność, szybkość i inteligencję. Każde dziecko zaczyna naukę w wieku 5 lat i uczy się 10 lat. Po tym okresie następuje egzamin, który decyduje o przyszłości zdających. Jeśli się go zda, można "rozpocząć karierę", a jeśli nie... cóż, trzeba znaleźć zatrudnienie.

Środowisko: Miejsca deszczowe i zimne, takie, w których nigdy nie ma słońca.

Posiadane ziemie: 2

ARTEFAKT

Nazwa: Płomień Niebios

Wygląd:

Moce: Za jego pomocą można kontaktować się z kimś w zaświatach lub z kimś przebywającym w innym świecie.

Historia: Wieki temu, w Zakonie Czarnej Śmierci, stworzono z Ognistej Mgły niezwykły artefakt. Pozwalał na kontakt z każdą osobą, bez względu na to, gdzie się znajdowała. Jednak po minięciu wielu kolejnych wieków, artefakt zaginął. Mimo poszukiwań, nikt go nie znalazł... W końcu wszyscy o nim zapomnieli. Jednakże, po kolejnych wielu wiekach, młody syn Mistrza Zakonu, Hiroshi, znalazł Płomień Niebios w tajemniczej krypcie mieszczącej się pod fontanną i ofiarował go Heaven jako prezent na dobre rozpoczęcie nauki.

Nazwa: Zbroja Czarnego Księżyca

Wygląd: Czarno-srebrna zbroja, na której powierzchni czasami kształtują się czarne lub srebrne księżyce.

Moce: Otacza właścicielkę ochronną aurą, która jednocześnie powoduje miażdżenie organów wewnętrznych przeciwnika. Potrafi również oślepiać białym światłem, podpalać wszystko czarnym ogniem oraz... lepiej nie wymieniać możliwości tej zbroi, bo tych możliwości jest praktycznie... Nieskończoność.

Historia: Zbroja została wykuta przez Nocne Elfy i była ich najcenniejszym skarbem... do czasu. Niedługo potem każdy, kto założył zbroję, ginął w nieznanych okolicznościach. Zbroja została uznana za przeklętą i próbowano ją zniszczyć, jednak było to niemożliwe. Bogini Nocnych Elfów obiecała, że znajdzie boskiego płatnerza, który odczaruje zbroję i wyruszyła w podróż. Jednak nie wróciła. Miesiąc później jej ciało znaleziono w Górach Ciemności. Ciało pochowano, a zbroja dzięki boskiemu płatnerzowi została odczarowana. Niestety, zaczęła krążyć po całym świecie. W końcu dostała się do rąk Heaven, która postanowiła ją zatrzymać.

Nazwa: Pierścień Śmierci

Wygląd: Czarny pierścień z czarnym kamieniem, w którego środku czasami pojawiają się wykrzywione ze strachu twarze.

Moce: Zabija każdą osobę(oprócz Heaven), która założy ten pierścień. Reszta możliwości tego artefaktu jest nieznana.

Historia: Nienawiść nie jest pięknym uczuciem... ale nienawiść zbuntowanych aniołów była tak silna, że zbiła się w czarną kulę i utworzyła Pierścień Śmierci, który jeden ze zbuntowanych aniołów zakopał głęboko pod ziemią. Przez wieki pierścień leżał tam, ale w końcu... uwolniony został przez naiwnego półboga, który zakładając pierścień, natychmiast zmarł. Przez wieki pierścień siał spustoszenie wśród bogów i półbogów, jednak Flame uznała się za jego właścicielkę i opętała go magią posłuszeństwa. Obecnie pierścień spoczywa na wskazującym palcu prawej ręki Heaven...

Nazwa: Demon Blade

Wygląd: Ostra, czarna katana, na której ostrzu są napisane słowa z języka demonów, płonące w czasie walki.

Moce: Umożliwia utworzenie specjalnych krwistych ostrzy atakujących przeciwnika, może również zmienić właściciela na krótki czas w demona... W zamian właściciel musi oddać swoją krew.

Historia: ?

Nazwa: Angel Blade

Wygląd: Ostra, biała katana, na której ostrzu są napisane słowa w języku aniołów, świecące w czasie walki.

Moce: Może przyzwać Anioły broniące właściciela, jego samego może zmienić na krótki czas w anioła.

Historia: ?

PÓŁBOGINI

Imię: Nereida

Wiek: 8

Patronat: Nie posiada żadnej mocy, ale może kiedyś...

Awatar: Oj, opisanie jest zbyt skomplikowane... Zrobię to później, dobzie?

Charakter: Mimo młodego wieku i mimo miłego wyglądu to jedna z najbardziej okrutnych zarówno półbogiń, jak i bogiń w całym Wszechświecie. Największą radość sprawia jej zabijanie i patrzenie na cierpienie swoich ofiar. Gdy już zacznie "zabawę", nikt nie jest w stanie jej powstrzymać, oprócz Heaven.

Lubi: Zabijanie, cierpienie swoich ofiar, Nami, Heaven, Neko, koktajl owocowy, chaos, zniszczenie, śmierć.

Nie lubi: Końca "zabawy", zbyt silnych przeciwników, osób próbujących ją zabić.

Motto: "A dopiero zaczynałam się rozkręcać."

Dziwactwo: Dużo tego, dużo...

Wreszcie restart :tongue: Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za edytację karty Hisy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Au, coś mnie boli. Ciekawe, co to może być? A już wiem, to moje oczy, bo widzę nieaktualną drugą półkulę (pierwszą już zauważył Shaker).

To jest aktualna mapka:

EDIT: W sumie ta mapa ma parę braków. Np. tacy Zionowie należą do Aquosa, którego dawno już nie ma

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej pisałem, granie wcieleniem dobra trochę mi się znudziło. Tak więc Solarion wraca "trochę" zmieniony. Spokojnie, w pierwszym poście będzie usprawiedliwienie takiego stanu rzeczy i co się z nim działo.

BÓG

Imię: Abyssal (dawniej Solarion)

Wiek: Narodził się przed początkiem czasu, kiedy Wszechmocny Moderatus wymyślił i zapalił pierwsze Słońce.

Patronat: Pustka, powolne umieranie, przemijanie, rozkład, zapomniana magia, Boski Sędzia* (sprawy śmiertelników go nie obchodzą)

Awatar: Wysoki (210 cm), umięśniony mężczyzna o bladej skórze, czarnych, krótkich włosach i szarych oczach. Stale zakuty w szarą, matową zbroję z czarnymi ozdobami. Czasami jej powierzchnia faluje, formując się w wykrzywione w bólu twarze. Spływająca z ramion peleryna kiedyś była czerwona, ale teraz jest cała brudna i poznaczona śladami zgniłozielonej pleśni. Miecz zawieszony na plecach jest zardzewiały, a jego czubek ułamany, widać jednak, że jest okuty duszostalą.

Charakter: Pesymista i fatalista. Spokojny, bezwzględny i wyrachowany, ale sprawiedliwy. Miewa chwile miłosierdzia. W głębi duszy to ciągle Solarion, tylko znacznie bardziej cyniczny i rozgoryczony.

Lubi: Spokój, ciszę, chłód, ciemność, Lunariona.

Nie lubi: Hałasu, Słońca, gorąca, Lunariona.

Motto: "Kiedy czas się skończy, Słońce zgaśnie, a planety przestaną się obracać, czy cokolwiek będzie miało znaczenie?"

Dziwactwo: Czasami zapomina o mruganiu oczami. I ruszaniu się. I oddychaniu. I podtrzymywaniu akcji swojego serca.

*To właściwie nie patronat, tylko urząd. Dostał go od Moderatusa i od tej pory zajmuje się karaniem bogów, którzy popełnili jakąś zbrodnię przeciwko Wszechświatowi.

CHOWANIEC (w pewnym sensie):

Imię: Jal

Wiek: Dokładny nieznany, ale w przybliżeniu coś koło dwóch stuleci (Otchłańcy są dość długowieczni).

Rasa: Upadły. Otchłaniec, który zamiast pogodzić się ze śmiercią i czekać na nią ze spokojem w duszy, oszalał i zaczął pożądać jej namiętnie. Tak bardzo, że sam zaczął rozkładać się za życia.

Wygląd: Czarne włosy, blada skóra, zgniłozielone oczy. Ubrany w poplamione krwią i brudem, poszarpane szmaty. Część jego ciała jest nadgniła, miejscami wręcz odsłaniając kości. Zamiast lewej ręki ma protezę od Tytokusa, przekutą przez Abyssala na duszostal (patrz: opis zbroi w wyglądzie boga).

Charakter: Kompletny psychol. Masochista i sadysta, ma obsesję na punkcie umierania. Jedynie jego pan potrafi go kontrolować. Czasami się trochę uspokaja.

Przysmak: Prawie nie potrzebuje jedzenia. Jeśli już je, to coś kompletnie niejadalnego i obrzydliwego.

Rozmiar: 2 metry wzrostu, przeciętna sylwetka.

Ulubiona zabawa: Nie chcesz wiedzieć...

CYWILIZACJA:

Nazwa: Otchłańcy (dawniej Solarzy)

Rasa: Ludzie

Wygląd: Jak ludzie, tylko wyżsi, piękniejsi i w ogóle lepsi, ale też dziwnie bladzi i anemiczni. Oczy mają czarne, czerwone, szare lub zgniłozielone. Na takie kolory też się ubierają. Włosy mają zawsze ciemne albo siwe. Rzadkie osobniki rozkładają się za życia, aż w końcu stają się nieumarłymi.

Cechy: Stoicy, metodyczni i cierpliwi, nigdy im się nie śpieszy, bezlitośni dla wrogów. Skłonni do kontemplacji i medytacji. W zasadzie podobni do swego pana.

Architektura: Ruiny ich dawnych miast.

Kultura: Uznają życie za pasmo cierpień i cieszą się na myśl o śmierci, ale nie przyśpieszają tego procesu, aby nie zaburzyć równowagi ("Śmierci się nigdy nie śpieszy"). Nienawiść jest im obca, są uprzejmi i mili dla wszystkich, chętnie przyjmują gości na swoich ziemiach, a jest ich zadziwiająco dużo. Zarówno sami Otchłańcy jak ich ziemie roztaczają wokół siebie aurę złowrogiego, ale na swój sposób błogiego spokoju, tak więc na ich ziemiach odpoczywają istoty innych ras, które zmęczyły się swoim dotychczasowym życiem i potrzebują chwili wytchnienia na przemyślenia. Wakacje, na których wszystko jest wręcz chorobliwie spokojne, a gospodarze namawiają cię do samobójstwa są dość dziwne, ale chętnych nie braknie. Poza ową złowróżbną błogością Otchłańcy odczuwają emocje słabo, albo po prostu ich nie pokazują, ale zdarzają się wyjątki.

Specjalizacja: Niczego się nie boją, niczego się nie brzydzą, nie cofną się przed niczym.

Środowisko: Najlepiej czują się na swoich ziemiach. Równiny i wzgórza porośnięte szarą trawą, Słońce zasłonięte ciężkimi chmurami, chłodno, mglisto. Ogólnie lubią ponure, ale na swój dziwny sposób spokojne okolice.

AKT STWORZENIA:

Kiedy Wszechświat pogrążył się w pustce, Solarzy zniknęli jak wszystko inne. Kiedy Moderatus odtworzył Uniwersum, oni już tam byli, w tych samych miejscach. Nie musieli niczego odbudowywać jak inne rasy, bo Solarion był wieczny i wszędzie. Pozostało tylko czekać, aż inne życie ich dogoni i czekać na powrót fizycznej formy ich pana, który jeszcze nie wrócił z pustki. Tak więc Moderatus ułożył Lud Słońca do snu. Kiedy Wszechświat zatoczył pełne koło do punktu, w którym poprzednio się skończył i bogowie zaczęli wracać, obudzili się. Ale coś było nie tak. Zmienili się drastycznie. To mogło oznaczać tylko jedno - coś stało się z Solarionem. Co? Okaże się, kiedy wróci. Minęły dużo lat od przebudzenia i na Osiedlu już niemal słychać jego kroki...

HEROS:

Imię: Vanasayo

Wiek: 20 lat (nie licząc lat w letargu)

Rasa: Otchłaniec

Specjalizacja: Trochę wojowniczka, trochę zabójczyni, trochę kapłanka.

Wygląd: Taki, tyle że ma bladą, prawie białą skórę, czarne włosy i C'sod owinięty wokół prawej ręki.

Moce: Prastare, zapomniane zaklęcia i rytuały, walka za pomocą C'sod*, skradanie się i skrytobójstwo.

Charakter: Rozdarty. Z jednej strony młoda kobieta, okazująca więcej emocji niż typowy Otchłanny, dość nieśmiała, lekko niezdarna i zagubiona, która jeszcze niezręcznie czuje się w swojej nowej roli. Z drugiej wierna służka swego pana, starająca się jak najlepiej wypełniać swoje obowiązki.

Misja życiowa: Nie ma... i trochę ją to dręczy.

Historia: Córka pierwszego i ostatniego herosa Solarów, Kerena, który zginął na odległym świecie podczas przewodzenia wyprawy w celu rozszerzenia wpływów Słońca. Wychowana na jego następcę, w wieku 15 lat razem z innymi Solarami została unicestwiona razem z całym Wszechświatem. Dalej już poszło szybko: przebudzenie w raczkującym uniwersum, długi letarg i kolejne przebudzenie połączone ze zorientowaniem się, że wszyscy się zmienili. Inaczej wyglądali, inaczej się zachowywali, inaczej myśleli. Ona także. Jakby ich pan przekuł ich w coś innego, by bardziej mu odpowiadali...

*Tak nazwałem ognisty korbacz owijany wokół ramienia, którym się posługuje. Odziedziczyła go po swoim ojcu, który dostał go od Solariona, który z kolei dostał go jako prezent pożegnalny od Ravenosa. Broń została zmodyfikowana przez Otchłańców tak, że jego płomień może zarówno dawać, jak i odbierać ciepło.

ARTEFAKTY

Nazwa: Anima In Acciaio ("Stalowa dusza") albo po prostu Anima

Wygląd: Niewielki słój wzmocniony duszostalą. Wewnątrz zamknięty jest szary płomień.

Moc: Ożywienie martwego przedmiotu, który staje się posłuszny posiadaczowi pojemnika.

Historia: Abyssal robił już dużo rzeczy z duszostali. Resztki dusz i tak nie grały żadnej roli we Wszechświecie poza rozkładaniem się w Nicości, więc dlaczego ich nie wykorzystać? Nie naruszało to naturalnego porządku. Pewnego dnia Abyssal wpadł na pomysł. A co by się stało, jakby z tych odpadów, okruchów, zrobić jedną duszę? Jak pomyślał tak zrobił. Używając swej magii, przekuł resztki dusz rozmaitych sług w jedną duszę, pozbawioną uczuć i emocji, posłuszną jemu.

No i w związku z tymi zmianami zmodyfikowana mapka:

post-64916-1270654930_thumb.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, tak sobie myślałem... Zachowujemy budowę biegunową świata (wymagana jest do tego jego płaskość) z ostatniego questa, czy to, że Osiedle to zwykłą planeta, tyle że idealna? Aha, przypominam, że mapa, którą wklejacie w postach pokazuje PWB (Planetę Wojen Bogów), która jeszcze w tej edycji nie istnieje :P Jeśli chcecie mieć mapę Osiedla (przyda się w sumie) to musicie ją zrobić. Jeśli nikt nie będzie miał ochoty, to nawet ja mogę się tego podjąć :) No i trzeba ustalić, czy robimy PWB, czy może dajemy naszym cywilizacjom żyć na Osiedlu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...