TimeX Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 @MalvaJak się nazywa ten mod na informacje, co się znajduje w kopalni? Bo ja szukam malachitu i za cholerę nie mogę go znaleźć.Czy tylko ja po ostatnim patchu częściej doznaję CTD?Autor Dance of Death Mod zorganizował mini-konkurs, na Screenshoty obrazujące kamery śmierci. Nagroda jest mierna, ale podziękujmy autorowi za to modziwo, wysyłając obrazki. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crom3ll Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 @TimeX - nie, nie tylko ty wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne, potem odstawiłem grę, i teraz jak wróciłem to oczywiście do wersji 1.6 i gra crashuje strasznie. Ale i tak ciągnie mnie do niej, taka magia zabugowanych gier Bethesdy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotMroku Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Hammerfell było już w Elder Scrolls: Redguad Sorry że lekko odkopuje twojego posta ale w Redguardzie nie było Hammerfell. Była jedna WYSPA na zachód od rzeczonej prowincji. Niby można to zaliczyć ale... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 @TimeX - ten mod nazywa się: Detailed Mine Map Markers. Opisy są po angielsku, ale bez problemu działa z polskimi napisami. Polecam jeszcze Improved Skill Books oraz Improved Quest Books - przeglądając książki w nawiasach podane są skille jakich można się z danej książki nauczyć lub questy jakie się aktywują po przeczytaniu danego tomu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Malva? Dzięki za linka do strony, na której mamy mapę Skyrim wraz dokładnymi opisami. Najbardziej się cieszę ze znaczników, które pokazują ukryte skarby, bo z niektórych mapek skarbów naprawdę było ciężko wywnioskować, gdzie dana skrzynia może leżeć. Teraz jest wszystko podane, jak na tacy . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Hammerfell było już w Elder Scrolls: Redguad Sorry że lekko odkopuje twojego posta ale w Redguardzie nie było Hammerfell. Była jedna WYSPA na zachód od rzeczonej prowincji. Niby można to zaliczyć ale...Ja to troszkę inaczej zapamiętałem, ale cóż, miałem 3 lata. Jedyne co kojarzę z tamtych dziejów to napis Redguard podczas pierwszego włączenia gry przez brata, a o tym że całe Hammerfell było dostępne to doczytałem jakieś półtora roku temu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Proszę bardzo. Jak znajdę jeszcze coś ciekawego, pomocnego lub godnego uwagi to postaram się dodać. Miłej gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 @TimeX - nie, nie tylko ty wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne, potem odstawiłem grę, i teraz jak wróciłem to oczywiście do wersji 1.6 i gra crashuje strasznie. Ale i tak ciągnie mnie do niej, taka magia zabugowanych gier BethesdyA ja z niemałym zdziwieniem stwierdzam, że gra mi się jeszcze ANI RAZU nie wykrzaczyła poza paroma momentami ewidentnie z mojej winy. Brakuje mi programu jak FNVEdit dla New Vegas, którym mógłbym przeczesywać mody pod kątem błędów i konfliktów, Aż trudno uwierzyć jak to małe ustrojstwo ułatwiało życie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Txarro Napisano Czerwiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2012 Mam ostatnio ochotę na odświeżenie sobie Morrowinda, tym razem troszkę mniej standardowo. Znalazłem i pobrałem już moda poprawiającego grafikę (Morrowind Overhaul). Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś polecił mi moda dodającego konie i zmieniającego system walki na podobieństwo Obliviona/Skyrima. Jeżeli macie inne ciekawe modyfikacje, to też z chęcią wypróbuję Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foris Napisano Czerwiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2012 Moje wrażenia z Skyrim? Gra fajna, ma parę zaskakujących rzeczy ale strasznie płytka a przez to nudna. Ma kilka ciekawych rozwiązań ale prawie wszystkie wyglądają tak:- Hej Bill fajnie by zrobić taką jaskinie z mrocznym magiem co się zajmuje eksperymentami na zwierzętach.- Genialne już otwieram toolsetBill otwiera toolset, program generuje losową jaskinie, na jej końcu dodaje postać maga, obok klatkę z pająkami, zapisuje zamyka toolset.-No gotowe, to co następne? Tylko szybko za dziesięć minut mam przerwę a jeszcze tak z trzy, cztery "specjalne miejsca" by wypadało zrobić.Nie zdziwiłbym się gdyby tak wyglądało tworzenie wszystkich "specjalnych miejsc". Najlepsze takie specjalne miejsce które znalazłem to Latarnia ale nawet ona mimo początkowego zachęcającego wystroju okazała się nudna i bez polotu. A już naprawdę mnie zirytowało że jak już zeszliśmy do jaskiń pod latarnią było dwoje NPC uwięzionych w zagrodzie i zamiast jakiejś klimatycznej rozmowy po prostu się na nas rzucają, nas dość silnych by zabić więziące ich stwory, dodatkowo kiedy samemu mieli tylko jakiś sztylecik.Mógłbym to wybaczyć gdyby chociaż można by urozmaicić walkę ale i ona stosunkowo szybko się nudzi, głównie dlatego że balans leży i kwiczy, albo wrogowie nie do ruszenia albo na kilka hitów, dodatkowo zwiększanie poziomów trudności nie zmienia zachowania NPC a tylko dodaje odporności/zwiększa obrażenia co niczego nie rozwiązuje.Aktualnie marzyłby mi się mod który urealnił walkę np. gość obrywa buławą? Tłuką się flaszki. Śmiertelnie oberwał kulą ognia? Pa pa drewniane i papierowe przedmioty. Nosi skórzane portki? Jak dostanie strzałą to będzie kuleć, oberwie w obie nogi (oczywiście jeśli strzelający ma dość skilla by trafić) może się co najwyżej czołgać, ach jakie możliwości dla sadysty jeśli dodatkowo by przyjąć że jeśli nie zostałby trafiony w witalne miejsca (zaliczając do nich np. tętnice udową) to postać by od razu nie umierała, za to trafienie w wyjątkowo czułe miejsca (np. serce, szyja) zabijało by na miejscu a w trochę miej czułe (np. wspomniana tętnica udowa czy odcięcie ręki) jeśli nie wyleczone szybko byłoby śmiertelne. Ach jaka możliwość do popisania się w miksturach magicznych czy ogólnie magii np. wypijasz miksturę wyleczenia ale nie przykładasz ręki by się zrosła? (podniesienie odciętej ręki by mieć ją w ekwipunku o ile nie została np. spalona czy inaczej bezpowrotnie zniszczona) Od dziś mogą cię nazywać Kapitan Hak Te mikstury odrastania kończyn, leczące blizny np. po poparzeniach czy zwykłych ranach. itd, itp. Miałem pisać o skyrim a moja sadystyczna strona przejęła inicjatywę, szkoda że taka gra by nie przeszła, za mało causalowa, za brutalna. No ale wracając do skyrim gdyby chociaż byłby mod rozróżniający gdzie się trafia oraz różnice bardziej subtelne niż wartość ataku większa niż wartość obrony. np. Skórzana zbroja zbytnio by nie pomogła na deandryczny miecz lub orkową buławę. A noszenie stalowej zbroi nie ocaliłoby przed sztyletem z zaklęciem porażenia. Czy choćby blokowanie stalową tarczą czy mieczem tak zaklętego sztyletu byłoby bezsensowne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Czerwiec 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2012 Mam ostatnio ochotę na odświeżenie sobie Morrowinda, tym razem troszkę mniej standardowo. Znalazłem i pobrałem już moda poprawiającego grafikę (Morrowind Overhaul). Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś polecił mi moda dodającego konie i zmieniającego system walki na podobieństwo Obliviona/Skyrima. Jeżeli macie inne ciekawe modyfikacje, to też z chęcią wypróbuję Na konie jest Pegas Horse Ranch, ale bardziej do gry i jej klimatu pasuje jazda na guarach - Abot Guars. Poszukaj na Planet Elder Scorolls albo Morrowind Nexus.Moda, zminiającego waklę na taką jak w nowszych grach, raczej nie ma, a na pewno nie taki który integrowałby się z grą, bez żadnych dodatkowych klawiszy czy ew programów w sytlu MWSE czy MWE.Jaką masz wersję językową? W przypadku polskiej, angielskie mody trzeba konwertować, a potem zrekompilować skrypty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Czerwiec 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 25, 2012 Hehe, dlatego ja specjalnie dla Overhaul kupiłem sobie steamową wersję Morrowinda. Fakt faktem - jest po angielsku, ale że mi to kompletnie nie przeszkadza (szczerze to rozumiałem 95% tekstu, więc nie było to jakimś wielkim problemem poza kilkoma drobnymi wyjątkami), to i instalacja, jak i działanie tego moda było kompletnie bezproblemowe. Co do Abot Guars - tu masz link, żebyś nie musiał szukać.Raczej z walką nic większego nie zrobisz, może się zainteresować czymś takim jak Morrowind Combat EnhancedJeśli chodzi o inne mody - warto zainteresować się tymi z listy Top Rated z Planet Elder Scrolls. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 27, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 27, 2012 (edytowany) @TimeX - nie, nie tylko ty wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne [..]Czy używasz ENB Seires, wersja 0.113? Jeśli tak, spróbuj przestawić w pliku .ini tę linjikęForceAnisotropicFilteringna wartość false. Najprawdopodobniej "wymusza" ona filtrowanie anizotropowe podane w pliku jako wartość liczbowa. Lecz głowy nie dam. Wyłączenie tego znacznie ograniczyło CTD. I wzrosło FPS.A mała ciekawostka:Wyłączcie z menu Skyrima filtrowanie anizotropowe i antyaliasing.Następnie w panelu karty w opcjach 3D ustawcie te opcje na maksa. Jakość wzrośnie, a wydajność nie spadnie. Ja to u siebie sprawdziłem, na karcie ATI HD 5850, 4 GB RAM, 32-bitowy system Vista i Intel Core 2 Quad. Jakość wzrosła, a wydajność nie spadła.I opcja musi być z menu Skyrima wyłączona, inaczej będą kwiatki jak przenikające tekstury. Edytowano Czerwiec 27, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 Mam pytanie odośnie Skyrima. Jak mogę zdobyć zbroję Szaty Arcymaga(ang. Archmage Robes)? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nolaan Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 (edytowany) Jeśli dobrze pamiętam, otrzymujesz ją po zakończeniu głównego wątku Akademii. Edytowano Czerwiec 28, 2012 przez Nolaan Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Al99 Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 (edytowany) Witam wszystkich,Niedawno zabrałem się za Skyrim, moją pięrwszą grę TES.1. Jeśli chodzi o mody, to ograniczyłem się do kilku zmian tekstur i przeróbek. Szczególnie polecam:FXAA Post-Processing Injector2K TexturesA także replace'ry tj.:Tales of LycantrophyRealistic werewolvesPierwszy mod dodaje transformacje oparte na fazach księżyca, możliwość konsumpcji zwierząt oraz kilka nowych dźwięków i opcjonalnych tekstur:Nowy model: http://static.skyrim...-1339848339.jpgNowa transformacja:[media=] 2. Co do najnowszego dodatku Dawnguard, sądzę, iż mimo późniejszej premiery wersji PC i PS3, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte. Edytowano Czerwiec 28, 2012 przez Al99 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte.Ubawiłem się setnie Beth częściej dokłada błędów niż je eliminuje.A mody brzmią ciekawie, zobaczę czy są na steamie - jak ich nie ma to żeby mi się zachciało babrać w plikach... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Al99 Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 (edytowany) Ubawiłem się setnie Beth częściej dokłada błędów niż je eliminuje. A mody brzmią ciekawie, zobaczę czy są na steamie - jak ich nie ma to żeby mi się zachciało babrać w plikach...Czułem, że trzeba była użyć sformułowania "pewnie będą usunięte" Co do modów:http://skyrim.nexusmods.com/mods/12687 - Tales of Lycantrophyhttp://skyrim.nexusmods.com/mods/13779 - Realistic WerewolvesCo prawda to nie Steam a Nexus ale instalacji można spokojnie dokonać za pomocą Nexus Mod Managera, który instaluje pliki czysto bez konieczności ręcznego wklejania folderów i babrania się w plikach. Edytowano Czerwiec 28, 2012 przez Al99 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dayux Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 (edytowany) 2. Co do najnowszego dodatku Dawnguard, sądzę, iż mimo późniejszej premiery wersji PC i PS3, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte.Co ma piernik do wiatraka? Jeśli jakieś bugi pojawią się na X360, to nie znaczy, że zostaną wyeliminowane w wersji PC. Mogą być też całkiem inne bugi, bo to są zupełnie dwie inne platformy. Spójrz na Ghost Recon: Future Soldier, gdzie na konsolach działał niczego sobie w porównaniu do wersji PC, w którą rzekomo nie da się grać.BTW. dla mnie nie jest plusem znanie lokalizacji, w którym znajduje się dany przedmiot, albowiem wolę znaleźć wszystko sam. Daje mi to większą satysfakcję. Dlatego też nie będę czytać co i gdzie się znajduje. Edytowano Czerwiec 28, 2012 przez Dayux Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Al99 Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 Co ma piernik do wiatraka? Jeśli jakieś bugi pojawią się na X360, to nie znaczy, że zostaną wyeliminowane w wersji PC. Mogą być też całkiem inne bugi, bo to są zupełnie dwie inne platformy. Spójrz na Ghost Recon: Future Soldier, gdzie na konsolach działał niczego sobie w porównaniu do wersji PC, w którą rzekomo nie da się grać.BTW. dla mnie nie jest plusem znanie lokalizacji, w którym znajduje się dany przedmiot, albowiem wolę znaleźć wszystko sam. Daje mi to większą satysfakcję. Dlatego też nie będę czytać co i gdzie się znajduje. Chodziło mi o bugi, które mogą się pojawiać na wielu platformach, bo i takie czasem się zdarzają, ewentualnie lepsze zbalansowanie postaci itp.Co do samej gry, również wolę wszystko odkrywać samodzielnie. Miałem na myśli informacje typu nowe perki, zdolności itp.Pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Czerwiec 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 28, 2012 (edytowany) Znając życie, faktycznie wyjdzie patch poprawiający większość błędów gry i DLC. Ale będzie to dopiero Community / Unofficial Patch. Tak samo zresztą jak było z Obkiem, F3 i New Vegas. Edytowano Czerwiec 28, 2012 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 HejMam pyatnie. Jaki jest najszybszy sposób na osiągnięcie 100 poziomu kowalstwa(po najnowszym patchu)? Już wbiłem 54 metodą z żelaznym sztyletem, ale idzie to dość wolno. Może jest jakiś szybszy i lepszy sposób o którego nie znam? Zależy mi na tym, bo to jedyny sposób na zdobycie najlepszego ekwipunku w grze. Gram cieżkozbrojnym łucznikiem, a więc daedrycznego . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Na cholerę aż pięć postów o identycznej treści? Jeśli chodzi o najszybszy sposób, to będą skórzane pancerze lub, jeśli masz materiały, biżuteriaA jak chciałbym się upewnić. Czy tylko mi zwiesza grę b. często? Nieregularnie. Raz zwiecha być może po 3 minutach, a raz nie ma zwiechy przez cały czas gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Mnie zwiesza przez cały czas gry, co jakieś półtorej minuty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Czyli polska kopia Skyrima to bubel jakich mało ...Chyba wrócę do włoskiej wersji Steama, bo na tamtej wersji takich jazd nie miałem. Ale chcę się upewnić: napisy w Half-Life 2 i Epizodach zależą od aktualnej wersji językowej Steama? Czy wystarczy wyłączyć dla tych gier auto-update i będą polskie na włoskiej wersji? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...