Skocz do zawartości
Smuggler

The Elder Scrolls (seria)

Polecane posty

@Malva

Jak się nazywa ten mod na informacje, co się znajduje w kopalni? Bo ja szukam malachitu i za cholerę nie mogę go znaleźć.

Czy tylko ja po ostatnim patchu częściej doznaję CTD?

Autor Dance of Death Mod zorganizował mini-konkurs, na Screenshoty obrazujące kamery śmierci. Nagroda jest mierna, ale podziękujmy autorowi za to modziwo, wysyłając obrazki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX - nie, nie tylko ty :/ wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne, potem odstawiłem grę, i teraz jak wróciłem to oczywiście do wersji 1.6 i gra crashuje strasznie. Ale i tak ciągnie mnie do niej, taka magia zabugowanych gier Bethesdy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX - ten mod nazywa się: Detailed Mine Map Markers. Opisy są po angielsku, ale bez problemu działa z polskimi napisami. Polecam jeszcze Improved Skill Books oraz Improved Quest Books - przeglądając książki w nawiasach podane są skille jakich można się z danej książki nauczyć lub questy jakie się aktywują po przeczytaniu danego tomu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malva? Dzięki za linka do strony, na której mamy mapę Skyrim wraz dokładnymi opisami. Najbardziej się cieszę ze znaczników, które pokazują ukryte skarby, bo z niektórych mapek skarbów naprawdę było ciężko wywnioskować, gdzie dana skrzynia może leżeć. Teraz jest wszystko podane, jak na tacy :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hammerfell było już w Elder Scrolls: Redguad

Sorry że lekko odkopuje twojego posta ale w Redguardzie nie było Hammerfell. Była jedna WYSPA na zachód od rzeczonej prowincji. Niby można to zaliczyć ale...

Ja to troszkę inaczej zapamiętałem, ale cóż, miałem 3 lata. Jedyne co kojarzę z tamtych dziejów to napis Redguard podczas pierwszego włączenia gry przez brata, a o tym że całe Hammerfell było dostępne to doczytałem jakieś półtora roku temu

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX - nie, nie tylko ty confused_prosty.gif wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne, potem odstawiłem grę, i teraz jak wróciłem to oczywiście do wersji 1.6 i gra crashuje strasznie. Ale i tak ciągnie mnie do niej, taka magia zabugowanych gier Bethesdy

A ja z niemałym zdziwieniem stwierdzam, że gra mi się jeszcze ANI RAZU nie wykrzaczyła poza paroma momentami ewidentnie z mojej winy. Brakuje mi programu jak FNVEdit dla New Vegas, którym mógłbym przeczesywać mody pod kątem błędów i konfliktów, Aż trudno uwierzyć jak to małe ustrojstwo ułatwiało życie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ostatnio ochotę na odświeżenie sobie Morrowinda, tym razem troszkę mniej standardowo. Znalazłem i pobrałem już moda poprawiającego grafikę (Morrowind Overhaul). Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś polecił mi moda dodającego konie i zmieniającego system walki na podobieństwo Obliviona/Skyrima. Jeżeli macie inne ciekawe modyfikacje, to też z chęcią wypróbuję :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wrażenia z Skyrim? Gra fajna, ma parę zaskakujących rzeczy ale strasznie płytka a przez to nudna. Ma kilka ciekawych rozwiązań ale prawie wszystkie wyglądają tak:

- Hej Bill fajnie by zrobić taką jaskinie z mrocznym magiem co się zajmuje eksperymentami na zwierzętach.

- Genialne już otwieram toolset

Bill otwiera toolset, program generuje losową jaskinie, na jej końcu dodaje postać maga, obok klatkę z pająkami, zapisuje zamyka toolset.

-No gotowe, to co następne? Tylko szybko za dziesięć minut mam przerwę a jeszcze tak z trzy, cztery "specjalne miejsca" by wypadało zrobić.

Nie zdziwiłbym się gdyby tak wyglądało tworzenie wszystkich "specjalnych miejsc". Najlepsze takie specjalne miejsce które znalazłem to Latarnia ale nawet ona mimo początkowego zachęcającego wystroju okazała się nudna i bez polotu. A już naprawdę mnie zirytowało że jak już zeszliśmy do jaskiń pod latarnią było dwoje NPC uwięzionych w zagrodzie i zamiast jakiejś klimatycznej rozmowy po prostu się na nas rzucają, nas dość silnych by zabić więziące ich stwory, dodatkowo kiedy samemu mieli tylko jakiś sztylecik.

Mógłbym to wybaczyć gdyby chociaż można by urozmaicić walkę ale i ona stosunkowo szybko się nudzi, głównie dlatego że balans leży i kwiczy, albo wrogowie nie do ruszenia albo na kilka hitów, dodatkowo zwiększanie poziomów trudności nie zmienia zachowania NPC a tylko dodaje odporności/zwiększa obrażenia co niczego nie rozwiązuje.

Aktualnie marzyłby mi się mod który urealnił walkę np. gość obrywa buławą? Tłuką się flaszki. Śmiertelnie oberwał kulą ognia? Pa pa drewniane i papierowe przedmioty. Nosi skórzane portki? Jak dostanie strzałą to będzie kuleć, oberwie w obie nogi (oczywiście jeśli strzelający ma dość skilla by trafić) może się co najwyżej czołgać, ach jakie możliwości dla sadysty jeśli dodatkowo by przyjąć że jeśli nie zostałby trafiony w witalne miejsca (zaliczając do nich np. tętnice udową) to postać by od razu nie umierała, za to trafienie w wyjątkowo czułe miejsca (np. serce, szyja) zabijało by na miejscu a w trochę miej czułe (np. wspomniana tętnica udowa czy odcięcie ręki) jeśli nie wyleczone szybko byłoby śmiertelne. Ach jaka możliwość do popisania się w miksturach magicznych czy ogólnie magii np. wypijasz miksturę wyleczenia ale nie przykładasz ręki by się zrosła? (podniesienie odciętej ręki by mieć ją w ekwipunku o ile nie została np. spalona czy inaczej bezpowrotnie zniszczona) Od dziś mogą cię nazywać Kapitan Hak ;) Te mikstury odrastania kończyn, leczące blizny np. po poparzeniach czy zwykłych ranach. itd, itp. Miałem pisać o skyrim a moja sadystyczna strona przejęła inicjatywę, szkoda że taka gra by nie przeszła, za mało causalowa, za brutalna. No ale wracając do skyrim gdyby chociaż byłby mod rozróżniający gdzie się trafia oraz różnice bardziej subtelne niż wartość ataku większa niż wartość obrony. np. Skórzana zbroja zbytnio by nie pomogła na deandryczny miecz lub orkową buławę. A noszenie stalowej zbroi nie ocaliłoby przed sztyletem z zaklęciem porażenia. Czy choćby blokowanie stalową tarczą czy mieczem tak zaklętego sztyletu byłoby bezsensowne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ostatnio ochotę na odświeżenie sobie Morrowinda, tym razem troszkę mniej standardowo. Znalazłem i pobrałem już moda poprawiającego grafikę (Morrowind Overhaul). Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś polecił mi moda dodającego konie i zmieniającego system walki na podobieństwo Obliviona/Skyrima. Jeżeli macie inne ciekawe modyfikacje, to też z chęcią wypróbuję smile_prosty.gif

Na konie jest Pegas Horse Ranch, ale bardziej do gry i jej klimatu pasuje jazda na guarach - Abot Guars. Poszukaj na Planet Elder Scorolls albo Morrowind Nexus.

Moda, zminiającego waklę na taką jak w nowszych grach, raczej nie ma, a na pewno nie taki który integrowałby się z grą, bez żadnych dodatkowych klawiszy czy ew programów w sytlu MWSE czy MWE.

Jaką masz wersję językową? W przypadku polskiej, angielskie mody trzeba konwertować, a potem zrekompilować skrypty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dlatego ja specjalnie dla Overhaul kupiłem sobie steamową wersję Morrowinda. Fakt faktem - jest po angielsku, ale że mi to kompletnie nie przeszkadza (szczerze to rozumiałem 95% tekstu, więc nie było to jakimś wielkim problemem poza kilkoma drobnymi wyjątkami), to i instalacja, jak i działanie tego moda było kompletnie bezproblemowe.

Co do Abot Guars - tu masz link, żebyś nie musiał szukać.

Raczej z walką nic większego nie zrobisz, może się zainteresować czymś takim jak Morrowind Combat Enhanced

Jeśli chodzi o inne mody - warto zainteresować się tymi z listy Top Rated z Planet Elder Scrolls.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX - nie, nie tylko ty confused_prosty.gif wcześniej grałem na patchu 1.4 i nawet z miliardem modów wszystko było relatywnie stabilne [..]

Czy używasz ENB Seires, wersja 0.113? Jeśli tak, spróbuj przestawić w pliku .ini tę linjikę


ForceAnisotropicFiltering

na wartość false. Najprawdopodobniej "wymusza" ona filtrowanie anizotropowe podane w pliku jako wartość liczbowa. Lecz głowy nie dam. Wyłączenie tego znacznie ograniczyło CTD. I wzrosło FPS.

A mała ciekawostka:

Wyłączcie z menu Skyrima filtrowanie anizotropowe i antyaliasing.

Następnie w panelu karty w opcjach 3D ustawcie te opcje na maksa. Jakość wzrośnie, a wydajność nie spadnie. Ja to u siebie sprawdziłem, na karcie ATI HD 5850, 4 GB RAM, 32-bitowy system Vista i Intel Core 2 Quad. Jakość wzrosła, a wydajność nie spadła.

I opcja musi być z menu Skyrima wyłączona, inaczej będą kwiatki jak przenikające tekstury.

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Niedawno zabrałem się za Skyrim, moją pięrwszą grę TES.

1. Jeśli chodzi o mody, to ograniczyłem się do kilku zmian tekstur i przeróbek. Szczególnie polecam:

  • FXAA Post-Processing Injector
  • 2K Textures

A także replace'ry tj.:

  • Tales of Lycantrophy
  • Realistic werewolves

Pierwszy mod dodaje transformacje oparte na fazach księżyca, możliwość konsumpcji zwierząt oraz kilka nowych dźwięków i opcjonalnych tekstur:

[media=]

2. Co do najnowszego dodatku Dawnguard, sądzę, iż mimo późniejszej premiery wersji PC i PS3, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte.

Edytowano przez Al99
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte.

Ubawiłem się setnie :) Beth częściej dokłada błędów niż je eliminuje.

A mody brzmią ciekawie, zobaczę czy są na steamie - jak ich nie ma to żeby mi się zachciało babrać w plikach...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubawiłem się setnie smile_prosty.gif Beth częściej dokłada błędów niż je eliminuje. A mody brzmią ciekawie, zobaczę czy są na steamie - jak ich nie ma to żeby mi się zachciało babrać w plikach...

Czułem, że trzeba była użyć sformułowania "pewnie będą usunięte" ;)

Co do modów:

Co prawda to nie Steam a Nexus ale instalacji można spokojnie dokonać za pomocą Nexus Mod Managera, który instaluje pliki czysto bez konieczności ręcznego wklejania folderów i babrania się w plikach.

Edytowano przez Al99
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Co do najnowszego dodatku Dawnguard, sądzę, iż mimo późniejszej premiery wersji PC i PS3, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. W dniu premiery każdy będzie znał już lokację co ciekawszych miejsc i przedmiotów, a jeśli pojawią się jakieś bugi w wersji X360, to zostaną wcześniej usunięte.

Co ma piernik do wiatraka? Jeśli jakieś bugi pojawią się na X360, to nie znaczy, że zostaną wyeliminowane w wersji PC. Mogą być też całkiem inne bugi, bo to są zupełnie dwie inne platformy. Spójrz na Ghost Recon: Future Soldier, gdzie na konsolach działał niczego sobie w porównaniu do wersji PC, w którą rzekomo nie da się grać.

BTW. dla mnie nie jest plusem znanie lokalizacji, w którym znajduje się dany przedmiot, albowiem wolę znaleźć wszystko sam. Daje mi to większą satysfakcję. Dlatego też nie będę czytać co i gdzie się znajduje.

Edytowano przez Dayux
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma piernik do wiatraka? Jeśli jakieś bugi pojawią się na X360, to nie znaczy, że zostaną wyeliminowane w wersji PC. Mogą być też całkiem inne bugi, bo to są zupełnie dwie inne platformy. Spójrz na Ghost Recon: Future Soldier, gdzie na konsolach działał niczego sobie w porównaniu do wersji PC, w którą rzekomo nie da się grać.

BTW. dla mnie nie jest plusem znanie lokalizacji, w którym znajduje się dany przedmiot, albowiem wolę znaleźć wszystko sam. Daje mi to większą satysfakcję. Dlatego też nie będę czytać co i gdzie się znajduje.

Chodziło mi o bugi, które mogą się pojawiać na wielu platformach, bo i takie czasem się zdarzają, ewentualnie lepsze zbalansowanie postaci itp.

Co do samej gry, również wolę wszystko odkrywać samodzielnie. Miałem na myśli informacje typu nowe perki, zdolności itp.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Mam pyatnie. Jaki jest najszybszy sposób na osiągnięcie 100 poziomu kowalstwa(po najnowszym patchu)? Już wbiłem 54 metodą z żelaznym sztyletem, ale idzie to dość wolno. Może jest jakiś szybszy i lepszy sposób o którego nie znam? Zależy mi na tym, bo to jedyny sposób na zdobycie najlepszego ekwipunku w grze. Gram cieżkozbrojnym łucznikiem, a więc daedrycznego :).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cholerę aż pięć postów o identycznej treści? Jeśli chodzi o najszybszy sposób, to będą

skórzane pancerze lub, jeśli masz materiały, biżuteria

A jak chciałbym się upewnić. Czy tylko mi zwiesza grę b. często? Nieregularnie. Raz zwiecha być może po 3 minutach, a raz nie ma zwiechy przez cały czas gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli polska kopia Skyrima to bubel jakich mało ...

Chyba wrócę do włoskiej wersji Steama, bo na tamtej wersji takich jazd nie miałem. Ale chcę się upewnić: napisy w Half-Life 2 i Epizodach zależą od aktualnej wersji językowej Steama? Czy wystarczy wyłączyć dla tych gier auto-update i będą polskie na włoskiej wersji?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...