Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość OB@R

Linux - ogólnie

Polecane posty

1. Czemu mi sie nie chce uruchomić boot z CD'ka w Linux Mandrake 9.2 ???

2. Jaką dystrybucję Linuxa byście mi polecali (jestem zielony w pingwinach) :)

HELP!!! :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś musiałeś skopać przy nagrywaniu - ja już mam z trzy takie płyty z pingwinami, weź ściągnij ze strony Mandrake`a plik IMG który nagrasz na dyskietkę i dzięki niej ruszy ci płyta

a dla początkującego polecam

Mandrake 10.0

Aurox 9.4 - całkowicie Polska dystrybucja (z polskimi helpami etc)

obie dostępne na 7 CD w kiosku po bodajże 35 złotych

do tego offcoz możesz je ściągać www.aurox.pl i www.mandrake.com

a i jeszcze poleciłbym Red Hata lub Fedorę (to to samo ale Fedo to kontynuacja Reda)

a i jaki masz transfer przy ściąganiu Lina i przy jakim łączu bo nie chce mi się wierzyć aby aż tak były obciążone łącza mirrorów Mandrake`a

a i wybieraj zawsze najnowsze wersje (obecnie rozejrzyj się za takimi na jądrze z serii 2.6.X )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Skibka

To moze nieco rozwińmy ten temat. :) Na linux.pl i newbie.linux.pl jest bardzo mało informacji na ten temat, a tamtejsze forum zupełnie dla mnie nieczytelne. :|

Ustaliliśmy więc, że najlepszym systemem dla n00ba takiego jak ja jest Aurox lub Mandrake. Ale konkretnie, to czym one się różnią? Rozejrzałem się po Allegro (Linuxy po kilkanaście zł) i widziałem nawet u jednego sprzedawcy w dwóch aukcjach dwa systemy - Mandrake i Aurox. Opis aukcji był identyczny (!), tylko w odpowiednich miejscach wpisane nazwy. A tak oprócz tego to nad oboma się zachwycał, że są najłatwiejsze w obsłudze, dobre w multimediach itp. Takim "fachowcom" :? to raczej mi się nie chce ufać. Kto się na tym lepiej zna? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość HermeZ

Ciezko powiedziec czym sie roznia - linuks to linuks :D