Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

[FPS] Federacja Pojedynków Sesjowych - kulisy

Polecane posty

Temat roboczo-dyskusyjny do FPS. Właściwie to najważniejsze rzeczy mamy ustalone, czas teraz na pierwsze pojedynki. No dobra, trzeba by jeszcze rozwiązać kwestię ograniczenia różnych mocy i gallifreyańskich kieszeni (większe w środku biggrin_prosty.gif) No i dobrać pierwsze pary walczących. I ustalić ostatecznie strukturę federacji... No cóż, zapraszam do dyskusji tongue_prosty.gif

POSTANOWIENIA OGÓLNE

> Walki rozgrywane są w systemie Challenger - każdy może wyzwać dowolnego członka federacji na pojedynek rankingowy w którejś z kategorii. Osoba wyzwana może jednak odmówić walki.

> Każda kategoria (oprócz specjalnej) posiada swój pas. Osoba go posiadająca jest uznawana za aktualnego mistrza danej kategorii.

> Pokonanie mistrza oznacza przejęcia pasa i tytułu mistrzowskiego.

> Aby wyzwać mistrza na pojedynek o pas, należy mieć dodatni wynik w rankingu.

> Mistrz nie może odmówić wyzwania do pojedynku o pas (ale może odmówić walki w innej kategorii).

> Jedna osoba może być mistrzem w kilku kategoriach.

> Wszystkie walki o mistrzostwo, oraz większość pojedynków rankingowych toczy się w "Hali Walk FPS".

> W trakcie pojedynku na terenie Hali swoje posty zamieszczają jedynie walczący oraz sędzia główny. Poza walkami Hala jest miejscem spotkań i dyskusji dla zawodników, na zasadach Karczmy.

WYŁANIANIE ZWYCIĘZCY

> O zwycięzcy każdego pojedynku rankingowego decyduje troje sędziów - główny oraz dwóch pomocniczych.

> Sędziego głównego wybierają aktualnie walczący (tj. obaj muszą wyrazić zgodę na osobę sędziego). Może nim być ktokolwiek.

> Sędziów pomocniczych wybiera sędzia główny i nie muszą oni być ogłoszeni przed pojedynkiem (tj. mogą być z łapanki tuż po walce, jeśli nikt się nie zgłosi biggrin_prosty.gif)

> Jeżeli któryś z uczestników złamie zasady walki sędzia główny ma prawo natychmiast ogłosić knockout techniczny i ogłosić wygraną drugiego gracza.

> W pojedynkach o ograniczonych możliwościach zmiany/przywołania przed rozpoczęciem każdej walki gracze decydują, który z ich podwładnych będzie walczył i przekazują tą decyzję sędziemu.

> Ogłaszanie wyników przebiega następująco: sędziowie pomocniczy wysyłają prywatnymi kanałami do sędziego głównego wynik punktowy ZA KAŻDĄ RUNDĘ, każdemu z graczy przydzielając 1-10 punktów. Sędzia główny sumuje wyniki oraz dodaje własne oceny (także z zakresu 1-10), a następnie podaje zarówno wszystkie wyniki częściowe jak i wynik ostateczny. Przykład:

KOD

R1 R2 R3 Suma

W1 8 7 10 25

W2 6 8 9 23

R1 R2 R3 Suma

W1 8 8 9 25

W2 7 8 6 21

R1 R2 R3 Suma

W1 6 7 9 22

W2 7 8 8 23

R1 R2 R3 Suma

W1 22 22 28 72

W2 20 24 23 67

DŁUGOŚĆ WALKI

> Każda oficjalna walka Federacji trwa trzy rundy.

> Szczególnie ważne pojedynki mogą jednak zostać rozpisane na większą niż standardowa liczbę rund.

> Aby zachować dynamikę rozgrywek i nie blokować pola walki innym, gracze powinni postarać się jak najszybciej umieszczać swoje odpisy. Jeśli wiesz, że w najbliższym tygodniu nie będziesz miał czasu minimum raz dziennie wejśc na forum - przełóż walkę na kiedy indziej.

KATEGORIE WALK - ZASADY

Podstawą pojedynków ligowych są zasady obowiązujące w zwykłych walkach poligonowych. Jednak każda kategoria posiada modyfikujący je zestaw zasad specjalnych, zmieniających w pewnym stopniu rozgrywkę. Dodatkowo, inaczej niż przy zwykłych pojedynkach na Poligonie, aby wziąć udział w walce rankingowej, trzeba zarejestrować swojego wojownika w siedzibie Federacji.

WALKI KATEGORII CLASSIC

>Odbywają się według standardowych zasad Poligonu

WALKI KATEGORII DEMOLITION

>Sędzia główny wybiera pole bitwy.

>Można tylko jeden raz użyć w trakcie bitwy mocy transformacyjnych/polimorfizmu itp. Kiedy raz zmieni się formę nie można powrócić do poprzedniej.

>Tylko raz można też wykonać summon dowolnego typu (przyzwać pomoc, wyczarować jakiegoś potwora, wyciągnąć z kapelusza imperialnych szturmowców, albo hiszpańską inkwizycję z szafy...)

>W czasie jednej walki można korzystać jedynie z sześciu mocy specjalnych - trzech przed i trzech po przemianie.

WALKI KATEGORII ULTRA

>Walki rozgrywane są na ringu w hali pełnej widzów.

>Wojownicy nie mogą mieć żadnej pomocy z zewnątrz, a w trakcie walki nie wolno im opuścić ringu.

>Nie wolno używać przyzwań ani polimorfizmu.

>W czasie jednej walki można korzystać jedynie z czterech mocy specjalnych.

>Jakiekolwiek uszkodzenie hali lub widowni jest traktowane jako knockout techniczny i równoznaczne z natychmiastową przegraną.

WALKI KATEGORII TAG

>Walki prowadzi się w dwuosobowych zespołach.

>Każdy gracz w ciągu jednej walki ma możliwość jednej polimorfizacji, a także może używać maksymalnie 6 mocy specjalnych - trzech przed i trzech po przemianie.

>W czasie pojedynków kategorii TAG! nie wolno używać summonów.

>W dowolnym momencie (atak; obrona kontra; początek lub koniec rundy...) aktualnie walczący może zadeklarować zmianę z partnerem. Wtedy to on opisuje swoje działania w zależności od aktualnej sytuacji:

+ obronę na atak przeciwnika (chyba że jego partner zneutralizował - czytaj przyjął na klatę - uderzenie) oraz własną kontrę.

+ tylko atak, jeśli to początek rundy i nie ma czego bronić.

>Możliwe będą wspólne ataki. Przykład:

Jeden z graczy opisuje obronę i własny atak, po czym deklaruje zmianę. Drugi wchodzi do akcji i ma w tym momencie jeszcze własny atak. Oczywiście w tym momencie już nie może zadeklarować zmiany by dodać do kombosa trzeci atak... Co robi aktualnie walczący przeciwnik? Musi albo sam obronić się przed oboma atakami i wyprowadzić kontrę, albo gdzieś po drodze zmienić się ze swoim partnerem. Kontynuując przykład odpowiada on na jeden z ataków (nie musi koniecznie pierwszego z graczy, chyba że przyczynowość by się załamała) i opisuje kontrę a potem deklaruje zmianę. Partner ma wtedy drugi z ataków do obronienia i może dodać własny kontratak.

> W każdym momencie walki wolno atakować jedynie aktualnie aktywnego zawodnika. W przypadku ataków łączonych, oba muszą być wymierzone w aktywnego przeciwnika.

> Zmiany nie są obowiązkowe, zaś ostatecznie liczy się wynik drużyny.

WALKI KATEGORII SPECIAL

>Nie ma jednolitego zbioru zasad - są one ustalane oddzielnie przed każdą walką pomiędzy walczącymi i sędzią głównym.

>Jedynie w tej kategorii dowolna osoba może ogłosić walkę na wymyślonych przez siebie zasadach o jakieś trofeum. Dwóch pierwszych chętnych przystępuje wtedy do walki o nie, zaś ogłaszający automatycznie zostaje sędzią głównym.

>Jako jedyna kategoria nie posiada ona również pasa mistrzowskiego, a co za tym idzie nie można zostać jej mistrzem.

ZAKŁADY

Po przyjęciu wyzwania, a przed rozpoczęciem walki jeden z graczy może wysunąć w ramach zakładu jeden z posiadanych przez siebie przedmiotów. Jeśli drugi zawodnik chce przyjąć zakład, musi wystawić w kontrpropozycji jeden ze swoich przedmiotów. W tym wypadku, po zakończeniu walki zwycięzca zgarnia przedmiot przeciwnika. Nie wolno zawierać zakładów w czasie pojedynków o mistrzostwo.

WIELOGŁOWY KOMENTATOR I WIDOWNIA

> Federacja Pojedynków Sesyjnych podpisała już lukratywny kontrakt na dostarczanie rurociągami i taśmociągiem napojów i przekąsek z Karczmy "Pod Hożym Jesiotrem", w zamian za wyłączność na transmitowanie wszystkich pojedynków rankingowych i wyświetlanie ich na ogromnym telebimie który zostanie umieszczony na jednej ze ścian. Dzięki temu każdy bywalec karczmy będzie mógł na żywo komentować wszelkie wydarzenia zachodzące na arenach FPS-u, a także przejąć kontrolę nad wielogłowym komentatorem.

> W Hali postać wielogłowego komentatora jest pod wyłączną kontrolą aktualnego sędziego głównego.

RANKING

Aby wyzwać na pojedynek aktualnego mistrza należy mieć wynik w rankingu przynajmniej +1.

> Przegrana walka (-1)

> Wygrana walka (1)

> Nieudana próba pokonania mistrza (-1)

> Zdobycie mistrzostwa (2)

> Utrata mistrzostwa (-1)

> Utrzymanie mistrzostwa (1)

> knockout techniczny (-1)

BAZA DANYCH

Każdy chętny do wzięcia udziału w pojedynkach rankingowych, musi wcześniej zarejestrować w siedzibie Federacji minimum jednego zawodnika (Możliwe jest zgłoszenie siebie samego). Po wypełnieniu PKR-u umieszczamy ją w "Siedzibie..." i informujemy o tym jednego z przewodniczących Federacji, który dopisze ją do poniższej listy zawodników.

Przykładowa Karta Rejestracji (PKR):

Imię: (Imiona i tytuły, pod jakimi znany jest zawodnik)

Wygląd: (krótki opis prezencji)

Opis zdolności: (Pokrótce opisany podstawowy zakres umiejętności walczącego - np. magia, demonologia, współczesna broń palna, fizyka kwantowa itp.)

ZAWODNICY (w kolejności alfabetycznej):

Aiden

Nagrody:

Pas Mistrzowski kategorii DEMOLITION!

Złote Rajtuzy

1.

Imię: Sil

Wygląd: czarnowłosy mężczyzna w długiej czarno-czerwonej szacie, z kosturem, w uchu ma kolczyk

Opis zdolności: rytuały, demonologia i ogólnie magia

2.

Imię: Lee

Wygląd: ninja czyli, typowy czarny strój z zasłoniętą twarzą. Zazwyczaj jednak nikt go nie widzi - 99.9% czasu spędza zakamuflowany.

Opis zdolności: wszystkie moce ninja: potrafi schować się w świeżo ściętej trawie, rzucić trzydziestoma shurikenami naraz, biegać po ścianach, robić taaaakie skoki i akrobacje, biegać po wystrzelonych pociskach, łapać strzały itd. Do tego trochę podstawowej magii w formie różnych technik (w życiu się nie przyzna, że ściąga od Naruto, ale i tak wszyscy wiedzą swoje).

- - - - - - - - - - - - - - - -

barowei

1.

Imię: Matt Hettus

Wygląd: Cóż rzec? Chłop łysy, wielki niczym brzoza, ubrany w skórzaną kurtkę i znoszone jeansy, koloru oczu i tak nie dostrzeżecie przez ten szatański błysk w jego oczach.

Opis zdolności: Umiejętności do grania metalu wraz z kapelą pożyczoną od Szatana. Urodził się w Polsce, co czyni go patriotą. Pogłoski mówią, że może on grać nie tylko metal, ale takich obelg MatHet (bo tak na niego kumple mówią) nie słucha na spokojnie...

- - - - - - - - - - - - - - - -

Black Shadow

1.

Imię: Matt Black

Wygląd: Mierzący jakieś 180cm wyznawca Rogasia z czaszką wyrytą na jego kaloryferze. Całkiem nieźle zbudowany z rączkami sprawnymi jak wszyscy diabli; długą, mroczną fryzurą. Nosi tylko czarne jak smoła spodnie a wszędzie obnosi się z gołą klatą. Na plecach zawsze nosi gitarę z ognistym temperamentem a pod pachą trzyma wielką księgę muzyki skąd zawsze znajduje jakiś utwór do zagrania. Ostre rysy twarzy, które widziały już niejedno dno butelki.

Opis zdolności: Wszechstronna gra na diabelnej gitarze, która może wpływać na otoczenie; możliwość przywołania całej kapeli do odegrania utworu; opanowany obecnie przez Ducha Metalu, ale jakaś szansa na zagranie czegoś z innego gatunku muzyki (poza - tfu! - techno, rapem, hip-hopem i pochodnymi)

2.

Imię: Annie

Wygląd: Z zewnątrz słodka, niewielka dziewczynka wyglądająca na nie więcej jak dwanaście lat, która zazwyczaj chadza w fioletowych ubrankach a w jednej ręce trzyma miniaturkę pluszowego misia. Jednakże figlarny uśmieszek skrywa mroczną niespodziankę dla tych, którzy dadzą się nabrać jej wyglądowi...

Opis zdolności: W największym skrócie to piromanka. Oprócz typowego fireballa z ręki, także w większej i bardziej niszczycielskiej wersji, potrafi zionąć ogniem niemalże jak smok - ale nie na podobny dystans - albo użyć żywiołu aby stworzyć wokół siebie tarczę, która ochroni ją przed atakami. Jej ostateczna umiejętność to przyzwanie potężnego, ponad dwumetrowego, płonącego niedźwiedzia chadzającego na dwóch nogach o przezwisku Tibbers. Nie warto wchodzić mu w drogę.

3.

Imię: Xin Zhao

Wygląd: Potężnie zbudowany Chińczyk wspomagający się w walce wielką włócznią idealną do nabijania przeciwników. Wyróżnia go strój gwardii królewskiej, której jest członkiem.

Opis zdolności: Jest wojownikiem w każdym calu i zawsze dąży do walki wręcz. Nie specjalizuje się w atakach magicznych albo przywoływaniach jednakże potrafi m.in znaleźć się w jednej chwili przy przeciwniku albo wykonać niszczycielski atak włócznią dookoła własnej osi.

4.

Imię: Mike G

Wygląd: Taki humanoidalny, o niebieskiej skórze niedopałek z krzywym zgryzem, który czasami bucha ogniem kiedy wyjątkowo się zirytuje. Łazi w jakiś totalnie antycznych ciuchach.

Opis zdolności: Koszerny bóg zombie, szalonych krów rodem z Piekła. A przy okazji pan podziemi, nieumarłych i tego całego tałatajstwa jakie ciągle chce się wydostać na świat śmiertelników (...bo tam sprzedają najlepsze kebaby).

(poszukajcie sobie przeróbki Byliśmy Herosami =])

5.

Imię: Cyborg Ninja (a.k.a GREY FOX!)

Wygląd: A czy nazwa nie służy za opis? Jak inaczej może wyglądać cybernetyczny ninja jak nie człowiek wsadzony w niezwykle wytrzymałą, ale i cienką zbroję a w łapach trzyma katanę? (poszukajcie sobie na deviantART tego gościa z serii Metal Gear Solid)

Opis zdolności: Nadludzka szybkość, zręczność oraz siła a także doskonała umiejętność walki bronią białą, konkretnie to szatkuje kataną swych wrogów na setki kawałków.

6.

Imię: Darklight (a.k.a OVERPOWERED DEVICE)

Wygląd: Humanoidalne, samo-zasilające się własnymi emocjami Urządzenie z sąsiedniego Multiversum zachowujące cały czas doskonałą formę tutejszego gatunku ludzkiego bez dodatków w postaci rogów albo demonicznych ogonów. Przyjmuje postać świetnie wyglądające, dystyngowanego dżentelmena w wieku - na oko - trzydziestu lat, od którego bije elegancja i... aura mocy. Zawsze ubiera się dwukolorowo, najczęściej w biało-czarny duet garnituru od Armaniego. Zewsząd otacza go ledwo widoczna, odrobinę falująca esencja.

Opis zdolności: W jego arsenale znajduje się całe spektrum ataków do najprostszego 'falcon puncha!' poprzez ataki przydzielające morza na pół i niszczące góry kończąc na ciosach mogących przerwać kontinuum czasoprzestrzenne albo zderzać ze swoją galaktyki, że o ciskaniu planetami jako pociskami nie trzeba wspominać. Jedno z najpotężniejszych Urządzeń w ogóle zyskało to wszystko przez możliwość kopiowania obserwowanych technik co może stosować prawie na każdy aspekt walki a dodatkowo jeszcze je wzmacnia. Dodatkowo posiada możliwość przemiany w kilkadziesiąt różnych istot nie wspominając o paru setkach potworów rodem z legend albo nawet Przedwiecznych z licznymi mackami.

7.

Imię: Freak

Wygląd: Jakby urwał się z zakładu dla chorych psychicznie po wieloletniej, ostrej acz nieudanej terapii a jednocześnie nie zdążył całkowicie pozbyć się kaftana bezpieczeństwa. Z jego twarzy bije czyste szaleństwo oraz skutki nadmiernego używania makijażu.

Opis zdolności: Walka wręcz, ciskanie nożami, przepowiadania śmierci z kart tarota, wzywanie nalotu pancernego osła i inne równie powalone pomysły z jego chorej głowy.

- - - - - - - - - - - - - - - -

brylant

1.

Imię: Thorin Grzmiący Topór

Wygląd: Niewysoki, rudobrody krasnolud w srebrnej zbroi i toporem w rękach. Resztę jego ekwipunku skrywa czarny peleryna.

Opis zdolności: Krasnoludzki paladyn- mag i rycerz w jednym.

2.

Imię: Slim Al

Wygląd: Od góry: Afro, bakobrody, piwne oczy, bezczelny uśmieszek, koszula ala Elvis z postawionym kołnierzem koloru niebieskiego i w białych spodniach. Ubranie pokryte wzorami o magicznej mocy.

Opis zdolności: Mistrz stylu Tańczący Wojownik, wyluzowany, zna trochę czarów. Nie używa broni.

3.

Imię: Predator

Wygląd: Jak Predator

Opis zdolności: Predatora!!!! Działko, dysk, włócznia i ostrza z rąk. I może jakiś reage-based attack.

4.

Imię: Mówią, że walnął statek kosmiczny tak mocno, że ten przebił czasoprzestrzeń i eksplodował poza czasem i przestrzenią. Powiadają, że tor testowy Top Gear zaliczył w 58 sekund. Maluchem. Słyszy się plotki, że kiedy jest mu smutno, pada deszcz. Co pięćdziesiąt tysięcy lat odwiedza pustkę, by zniszczyć Żniwiarzy. Udało mu się złapać Strusia Pędziwiatra. Kiedy się porusza, drgania powietrza tym spowodowane są odbierane jako muzyka. Nie znamy jego imienia i zwiemy go po prostu Chuck Kamina.

Pochodzenie: Coś poszło źle. Maszyna do kreacji różnych form życia dostała za plany TvTropes i wyszło na to, że jest uosobieniem kilku rzeczy, za które kochamy fikcję.

Wygląd: Przystojny, ciemnowłosy mężczyzna z opaską na oku, na oko można dać mu 30 lat. Oprócz tego nosi znane z pewnego animca trójkątne okulary przeciwsłoneczne eyes.gif . Posiada potężne wąsy i brodę, która przeszła więcej niż zwykły człowiek. Z zamiłowaniem pali cygara. Nosi długi płaszcz, ciężkie glany, czarne spodnie i koszulę. W licznych kaburach, schowkach i kieszeniach ma prawie każdy rodzaj broni znany człowiekowi i innym rasom. Nie pytajcie jak. Na plecach nosi na krzyż dwie szable kawaleryjskie.

Opis zdolności: Jest uosobieniem Rool of Cool. Najprościej można powiedzieć, że walka w pięknym stylu, które powoduje opad szczęki większy niż przy TTGL.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Cruadin

1.

Imię: Oznaczenie kodowe - RPW-O*E (Robot o Przeznaczeniu Wojskowym-klasa Omega*model Eksperymentalny)

Wygląd: Unoszący się powietrzu sześcian (mniej więcej 1m na 1m) z zielonego, mocnego, przezroczystego metalu o właściwościach zmiennokształtnych. Na rogach ma zamontowane niewielkie karabiny laserowe. W środku kostki zamknięta jest czerwona kula. To "właściwy" RPW-O*E, prototypowy model komputera złożony z milionów nanobotów. Sześcian unosi się nad ziemią na wysokości dwóch metrów, ale na chwilę może wznieść się wyżej.

Opis zdolności: Wytwarzanie dodatkowych części. Może to być właściwie wszystko: silniki, działa... co tylko dusza zapragnie. Są pewne ograniczenia: po pierwsze, wytworzone komponenty nie mogą być usunięte zdalnie (istnieją do zniszczenia lub końca walki). Po drugie: nie mogą one mieć zbyt dużej objętości (wytworzenie wieżowca albo tysięcznego roju mechanicznych os odpada).

2.

Imię: C-Borg (Constable Cyborg)

Wygląd: Wysoki (2,10 m wzrostu), zakuty od stóp do głowy w ciemnoniebieski pancerz cyborg. Całe ciało jest zakryte zbroją, ale pod warstwą metalu jest żywa istota. Pancerz jest na stałe złączony z ciałem właściciela, miejscami nie sposób rozróżnić co jest organiczne, a co nie. Dłonie i stopy zastąpiono metalowymi implantami. Metal, z którego wykonano kombinezon posiada pewne właściwości zmniennokształtne. Na piersi i hełmie ma odznakę policyjną.

C-borg został stworzony w tych samych laboratoriach, co RPW-O*E. W założeniu miał być nowym Robo-Copem, policjantem przyszłości, strzegącym prawa i karzącym przestępców. Działającym według programu, ale świadomym i myślącym. Niestety, część osobowości osoby, która została przemieniona, pozostała i zaczęła mieszać w programie. C-Borg jako człowiek był skazanym na śmierć psychopatą, więc po przemianie szybko doszedł do wniosku, że najlepszym sposobem na służenie sprawiedliwości jest wysadzanie przestępców w powietrze. Niewinnych zresztą też, jako że każdy prędzej czy później złamie jakieś prawo, więc zabijanie ich przed faktem to pewien rodzaj akcji prewencyjnej. Był zbyt cenny, aby go zniszczyć, więc wysłano go do FPS, gdzie można będzie go obserwować.

Opis zdolności: Wielka siła i wytrzymałość, obsługa wszelkich rodzajów broni, modyfikowalne działko zamontowane na ręce, ograniczone zdolności przemiany, jetpack. Talent do mechaniki i majsterkowania, lubi robić własne przyrządy do wymierzania sprawiedliwości. Znany jest z tego, że nawet z pudełka wykałaczek potrafi zrobić coś wybuchowego.

3.

Imię: Administrator

Wygląd: Zwykły człowiek. 1,80 m wzrostu, czarne, krótkie włosy, niebieskie oczy. Ubrany w szary garnitur, w lewej ręce trzyma walizkę. Z kieszeni wystaje mu palmtop.

Administrator jest enigmatycznym zarządcą projektu, w ramach którego stworzono RPW-O*E i C-Borga. Po zesłaniu ich obu do FPS, został wysłany przez dyrekcję do obserwowania ich i zdawania raportów, by następne modele uniknęły skaz poprzedników. Administrator nawet się z tego ucieszył. Kto powiedział, że sam przy okazji nie może się trochę zabawić?

Opis zdolności: Powszechnie mówi się, że Administrator opanował sztukę programowania do tego stopnia, że potrafi przeprogramować rzeczywistość, a on sam wstąpił na wyższy plan egzystencji. Dzięki temu prawa fizyki traktuje bardzo... swobodnie. To by wyjaśniało jego skłonność do pojawia się znikąd. Poza tym ma swoją walizkę. Co w niej jest? Nie wiadomo. Podobno trzyma tam prototypy urządzeń, które skonstruował dzięki swoim zdolnościom.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Dagar11

1.

Imię: Numer seryjny - R-102

Wygląd: Model - Terminator TX- metalowy endoszkielet pokryty płynnym metalem. Forma podstawowa to młody mężczyzna o brązowych oczach, przeciętnej twarzy i krótko obciętych włosach. Nosi bojówki, buty z wysokimi cholewami, oraz czarną koszulkę bez rękawów. Na lewym ramieniu tatuaż psiej łapy.

Opis zdolności: Profity związane z byciem metalowym (odporność) robotem (siła) oraz uzbrojenie ukryte pod "płynnym metalem" (do wymiany przed walką)

2.

Imię: niemożliwy do wymówienia przez istoty śmiertelne dzwięk przypominający wycie, przynoszący przerażenie i zwiastujący śmierć. Na język polski tłumaczy się: Czesław.

Wygląd: Całe jego dwumetrowe, niematerialne nieciało ukryte jest pod CZARNYM płaszczem, spod którego wydobywają się kłęby CZARNEGO dymu. W dłoni dzierży (również) dwumetrową kosę, naturalnie CZARNĄ i z wygrawerowanymi czaszkami.

Opis zdolności: jak każda śmierć, Czesław perfekcyjnie posługuje się swą kosą. Nie chodzi tu jednak o zwykłe wymachiwanie nią. Jest ona częścią jego nieduszy, umożliwiając mu tym samym kontrolowanie jej z każdej odległości, jak i transformcje (kosy oczywiście).

- - - - - - - - - - - - - - - -

darthmetalus

1.

Imię: Wong

Wygląd: Wygląda jak zwykła Panda Wielka, oprócz tego, że ma wielkie kły i porusza się na dwóch kończynach. W pozycji takiej mierzy prawie dwa metry. Z łap wystają mu ostre pazury, którymi mógłby bezproblemowo rozerwać człowiekowi klatkę piersiową. Ma przeciwstawne kciuki. Ubrany jest w czarną szatę z fioletowym pasami oraz symbolami. Na głowie nosi duży kapelusz chiński.

Umiejętności: Bronią Wonga jest dwumetrowy gruby kij bambusowy, którym świetnie walczy. Panda jest też mistrzem w sztukach walki, głównie kung-fu. Całkowicie kontroluje żywioł powietrza, dzięki czemu porusza się nadzwyczaj szybko, wypuszcza bardzo silne fale wiatru, które niszczą wszystko na swojej drodze, potrafi również stworzyć wokół siebie ochronną tarczę wiatru. Jeśli wróg jest daleko, Wong może posłać w jego kierunku wiatr tak silny, że może go bezproblemowo zabić. Jeśli Panda użyje dostatecznie dużo mocy, to może wytworzyć wiatr dość zimny, aby przy szybkim wirowaniu zamroził przeciwnika lub podnosić ciężkie przedmioty(do 400kg). Jeżeli Wong otrzyma zbyt duże obrażenia, lub wpadnie w wściekłość, może wyzwolić w sobie pierwotny gniew, dzięki któremu zmienia się w 3,5 metrowego(stojąc na dwóch łapach) rozwścieczonego niedźwiedzia, który niszczy wszystko na swej drodze. Panda potrafi przyzwać również żywiołaki powietrza.

- - - - - - - - - - - - - - - -

DoxtraduS

1.

Imię: Nerchio

Wygląd: Białowłosy mężczyzna, 170 cm wzrostu. Ma niesamowicie przenikliwe błękitne oczy, twarz jest bez najmniejszej skazy, usta są w kolorze delikatnego różu. Ubrany jest w długi czarny płaszcz, jego koniec ciągnie się aż do ziemi, na rękach nosi rękawice w kolorze srebrnym. Na głowie ma okulary przeciwsłoneczne, nie nosi ich jednak na nosie, a ma je umieszczone nad czołem. Na nogach ma obdarte jeansy.

Umiejętności: Chłopak posiada długą katanę - ponad półtora metra grubości. Każdy cios wysysa kawałek duszy przeciwnika, odbiera ofierze pewność siebie oraz chęć do walki, wprowadza w depresję. Gdy katana zakosztuje krwi wroga Nerchia chłopak może zmienić się w demona lodu (3 metry wzrostu po transformacji). Posiada on możliwość zamrażania przeciwników oraz przywołania hordy lodowych orłów. [Nie, postać nie jest zerżnięta z Devil May Cry'a :D ]

- - - - - - - - - - - - - - - -

Felessan

Nagrody:

Pas Mistrzowski kategorii ULTRA!

1.

Imię: Pan Bronek a.k.a. Pan Woźny, Pan Konserwator etc. etc. Znany też jako Postrach Szkoły i Okolic.

Wygląd: Widzieliście kiedyś młodego Rudiego Schuberta w skeczu kabaretu Tey "Z tyłu sklepu"? Pan Bronek ma identyczną posturę - wysoki, z potężnym mięśniem piwnym, cała jego postawa wyraża wieczny tumiwisizm (ręce w kieszeniach, brzucho w pozycji 'wypięty na wszystkich'). Do tego charakterystyczny peerelowski wąs pod lekko fioletowym (od picia soczku) nosem. Ubrany w znany chyba wszystkim granatowy fartuch (kto nie kojarzy niech zobaczy co miał na sobie Smoleń we wspomnianym skeczu ^^) i beret z antenką. Całości dopełnia złowrogo wyglądająca miotła, na której często się opiera w czasie 'nicnierobienia'.

Opis zdolności: Mistrz Miotły i dziwnych narzędzi niby-konserwatorskich trzymanych w niezliczonych kieszeniach płaszcza. W najciemniejszych i najbrudniejszych zaułkach można także usłyszeć plotki jakoby był byłym ńńdża, Miszczem Wshodnih Sztók Kżywdzenia Bliźnih. Ci, którzy rozpuszczają te plotki znikają w tajemniczych okolicznościach - Pan Bronek ma znajomości. Wszędzie.

2.

Imię: Frederick

Wygląd: Ma na sobie stalowoszarą zimową kurtkę z kapturem, który na brzegu ma obowiązkowe futro, powiewające lekko nawet kiedy nie ma wiatru. Oczy zasłonięte są przez narciarskie gogle, znad których widać kruczoczarne włosy, na twarzy lekki zarost. Kurtkę zawsze nosi rozpiętą, pod nią nie ubiera nic, prezentując świetnie zbudowany tors. Wizerunku dopełniają czarne bojówki i tegoż koloru trapery, dodatkowo podbite metalem. Frederick stoi nonszalancko, z rękoma w kieszeniach, odsłaniając w ten sposób "klatę". Głowa zawsze lekko pochylona. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że ma około dwudziestu lat. Tak naprawdę żyje już nieprzeliczone stulecia.

Opis zdolności: Wszechstronnego użytku magia lodu. Potrafi tworzyć z niej naprawdę zdumiewające rzeczy.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Goloman

1.

Imię: Prestidigitator Geronimo Magnifico

Wygląd: Czarny cylinder, czarna peleryna, czarna różdżka z białą końcówką, a wszystko to błyszczące, skutecznie odwracają uwagę od dość przeciętnej twarzy tego szczupłego, czarnowłosego iluzjonisty.

Opis zdolności: Wszystko powiązane z iluzjonistami... Taki Copperfield i Houdini w jednym... Znika siebie i innych, ale co nieco wyczarować też potrafi. Zajmuje się głownie przyciąganiem widowni, lecz umiejętności te wykorzystuje też w walce.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Ikati

1.

Imię: Mefistofelina V, córka Szatana, zwana w skrócie Mefi. (Szatan w wbrew pozorom ma dużo dzieci tongue_prosty.gif)

Wygląd: mhok, ciemność i jeszcze raz mhok. Typowe emo w czarnych farbowanych włosach (Farba do włosów L'Oréal) w pasiastej koszulce i takiż pończochach, dużo sweetfańnych czaszek, bo są coool, słuchawki, a w nich Blog27, czarna parasolka z koronką.

Opis zdolności: Podstawy magii, telekineza, przywoływanie osobistego demona zwanego Bubu lub innych demonów i kilka demonicznych umiejętności świadczących o jej pochodzeniu. wink_prosty.gif

- - - - - - - - - - - - - - - -

Krushak

1.

Imię: Bezimienny, Władca Tytanów

Wygląd: człowiek, 2 m wysokości, nosi wzmocnioną zbroje runiczną, ale zamiast hełmu monokl inkwizytora, na specjalnym pasie znajdują się trofea z pokonanych przeciwników

Opis zdolności: przywołanie swojego klona, wyczarowanie broni odpowiedniej na przeciwnika, przemiana w tytana ognia, podpalenie przeciwnika, jest bardzo szybki, po przyjęciu na siebie ataku przeciwnika potrafi oddać z taką samą siłą

- - - - - - - - - - - - - - - -

Lukasss

1.

Imię: Lena

Wygląd: Filigranowej postury o zielonych oczach z charakterystycznym błyskiem w oku i lekko rudawych włosach dziewczyna. Ubrana w długi ciemno brązowy płaszcz z kapturem pod którym najczęściej skrywa swoją twarz.

Opis zdolności: Jest mistrzynią wszelkich sztuk walki Karate Kung-fu, Taekwondo, Capoeira jak i wiele innych nie mają przed nią żadnych tajemnic. Do atakowania przeciwników na odległość używa małych noży którymi ciska we wroga, używa ich też do walki w zwarciu. Zna też kilka zaklęć magii lodu i ognia jednak dopiero uczy się tych sztuk. Należy dodać że mimo dość niepozornej postury jest dość silna.

- - - - - - - - - - - - - - - -

MJanek

1.

Imię: Pogromca śmierci, Władca Nieśmiertelnych Legionów, Imperator Wymiarów, Mistrz Sztuk Zakazanych, Najwyższy Arcymag MJanek I

Wygląd: Nieumarły kościotrup o świecących niebieskim blaskiem oczach, ubrany zwykle w fioletową szatę, zawsze ma przy sobie bogato zdobioną laskę z czaszką na czubku.

Opis zdolności: Magia wszelkiego typu z nastawieniem na nekromancję, wszystkie bonusy związane z byciem żywym szkieletem.

- - - - - - - - - - - - - - - -

niziołka

Imię Posępna Pani Mrocznego Tronu, Przedszkolanka Chaosu, Mniszka Historii(Adept), Władczyni Patelni, Wesoła Gotka, Hiszpańska Inkwizycja

Wygląd: Postać o wzroście ok 1,30 m odziana w prawdziwą gotycką suknię i długi płaszcz z kapturem osłaniający prawie w całości twarz. Pytanie o to, czy długa, aksamitna suknia obszyta koronkami we wszystkich możliwych miejscach zakrywa włochate stopy, jest co najmniej niestosowne. W dłoni dzierży sławetną Patelnię +2 na Balrogi, +5 na Emo(w rękojeści patelni pojawiły się runy czaszek)

Opis Zdolności: Demonologia i Okultyzm Wszelaki, Głowologia, Chore Poczucie Humoru, znajomość Przepływu Czasu, GŁOS. Zaklęcia: Słowo Mocy: Upomnienie i Słowo Mocy: Ostrzeżenie.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

P_aul

1.

Imię: Kyoku

Wygląd: Urwał się z Final Fantasy, czyli blond sterczące na wszystkie strony włosy, niebieska kamizelka założona na gołą klatę, szerokie spodnie i sandały. Na ramieniu BFS (czyli Wielki ***** Miecz), dwa pistolety za pasem.

Opis zdolności: Wywijanie mieczem większym niż on sam, efektowne kombo ataki w powietrzu, pistolety mają prawdopodobnie magazynki bez dna bo nigdy nikt nie widział żeby Kyoku przeładowywał

- - - - - - - - - - - - - - - -

Punishment

1.

Imię: Layonel

Wygląd: Wygląd: około 1,80m potężnej budowy, wiek 35 lat, ciemne krótkie włosy, oczy niebieskie. Prawie nigdy nie rozstaje się z swoją zbroją płytową.

Opis zdolności: Magia światła, posiada również wielki wachlarz czarów ofensywnych. Świetny w walce w zwarciu. Do perfekcji opanował posługiwanie się tarczą i jednoręcznym mieczem Angel, dzięki któremu paladyn, może rzucać od czasu do czasu, potężne zaklęcia.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Rankin

1.

Imię: Johnny Darrena vel Zagłada vel Półtora Człeka vel Maurycy*

Wygląd: dobrze umięśniony facet, krótkie i sterczące szarblond włosy, dżinsy i czarna koszulka z logo "ARMY OF DARKNESS", na lewej pięści wytatuowane "RIP", na prawej "TEAR", na plecach młot zwany Trzęsieniem

Opis zdolności: broń palna (500 kilo z amunicją w międzywymiarowym plecaku w kieszeni), wybijanie głupich - i ogólnie wszystkich - pomysłów z głów za pomocą młota, bycie ALWAYS ANGRY, ALL THE TIME, chyba że akurat pije miętową herbatkę. Podobno osiąga w biegu 50 kilometrów na godzinę, ale to tylko plotki. Nie znosi cytryny.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Turambar

1.

Imię: Rhino

Wygląd: wielki, zwalisty chłop z węzłami mięśni. Ubrany tylko w luźne spodenki, na czole przepaska. Włosy krótko ostrzyżone.

Opis zdolności: mistrz walki wręcz. Zapaśnik, judoka i sumita w jednym. Ma potężny cios i jest dość odporny na ciosy innych. Mimo gabarytów dość zwinny i szybki.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Veradux

1.

Imię: Corruptus, wyznawca Hadesa

Wygląd: Czarny szlafrok z kapturem, nie widać twarzy, 2 metry wysokości, bardzo chudy

Opis zdolności: Przywołuje Cerbera, uderza piekielnym ogniem albo piorunem, którego ukradł Zeusowi, może przyjąć postać ducha (odporność na ataki fizyczne, zwiększona podatność na inne), jako broni używa zatrutego sztyletu o długości 1 metra happy.gif .

Ostatnia edycja regulaminu - 10 II 2010 - NZK

Ostatnia edycja a właściwie kolejna to 19.08.12' - BS ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Startujemy! Startujemy! Znaczy się...

Primo- zaproponawałeś trzy kategorie specjalne. A nie wspomniałeś nic o meczach drużynowych...Będą takie?

Secundo- Proponuję, by w takich sutuacjach (z magami) gracze sami ze sobą ustalaliby ilość przedmiotów/ zaklęć/ mocy w ekwipunku. Bez informowania, jakich użyją.

Tertio- I ja się zgłaszam się *przegląda listę* do kategorii DEMOLITION! Akurat mam w kapeluszu paru szturmowców.

Kwarto- System powinien wyglądać tak, wg. mnie:

2 walki 1 vs.1 Ultra

2 walki 1 vs.1 Demolition

Półfinał w trybie pośrednim:).

Walka z posiadaczem złotego mopa moderatora. Jeśli wygrasz, dostajesz pas(mopa nie). Jeśli przegrasz idziesz do najbrutalniejszej wersji Forumowicze pod Ostrzałem z zaleceniem dla wszystkich graczy, by wypisać otobie jak najwięcej bzdur:).

A, i turnieje powinny być dzielone, jeśli będą 2 vs. 2 to będzie się robić oddzielne turnieje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem raczej o systemie stosowanym w boksie i, przede wszystkim, wrestlingu - jak już raz ktoś zdobędzie pas mistrzowski to trzyma go, póki nie zostanie pokonanym. Jedyne pytanie jak wyłonić pierwszego mistrza, ale w tym wypadku myślę że można postawić przeciw sobie dwóch zasłużonych sesjowiczów, którzy zagwarantują wysoką jakość widowiska...

Co do walk drużynowych - może trzecia kategoria? Ale skłaniałbym się raczej ku walce typu TAG. W dowolnym momencie (atak, obrona kontra, początek rundy...) aktualnie walczący może zmienić się z partnerem. Wtedy ten musi opisać własną obronę na atak przeciwnika (chyba że jego partner zneutralizował - czytaj przyjął na klatę - uderzenie) oraz własną kontrę (lub tylko atak, jeśli to początek rundy i nie ma czego bronić). Możliwe będą wspólne ataki. Przykład:

Jeden z graczy opisuje obronę i własny atak, po czym deklaruje zmianę. Drugi wchodzi do akcji i ma w tym momencie jeszcze własny atak. Oczywiście w tym momencie już nie może zadeklarować zmiany by dodać do kombosa trzeci atak... Co robi aktualnie walczący przeciwnik? Musi albo sam obronić się przed oboma atakami i wyprowadzić kontrę, albo gdzieś po drodze zmienić się ze swoim partnerem. Kontynuując przykład odpowiada on na jeden z ataków (nie musi koniecznie pierwszego z graczy, chyba że przyczynowość by się załamała) i opisuje kontrę a potem deklaruje zmianę. Partner ma wtedy drugi z ataków do obronienia i może dodać własny kontratak.

Oczywiście zmiany nie są obowiązkowe a liczy się wynik drużyny. Czasem wręcz lepiej samemu odeprzeć oba ataki i jeszcze wyprowadzić kontrę bo imo jest to bardziej epickie niż zrzucanie połowy roboty na kolegę z drużyny. Możnaby też ustalić jakiś limit zmian, ale nie sądzę by byo to absolutnie konieczne ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki system walki drużynowej może być, przynajmniej według mnie. Tak samo jeśli chodzi o pierwszą walkę i trzymanie mistrzowskiego pasa. Tylko, którzy z "zasłużonych sesjowiczów" chcą iść na pierwszy ogień? :wink: . Poza tym popieram też pomysł wedle, którego gracze ustalaliby między sobą limity czarów, summonów i polimorfizmu. Można dać jakieś nieprzekraczalne granice, ale konkretną liczbę wybraliby sobie sami. Oczywiście byłoby to też zgłaszane sędzi żeby mógł rozpoznać naruszenie zasad.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też określić odgórnie limity zależnie od kategorii - np. DEMOLITION! 1 polimorfizm, 1 summon, 6 mocy w sumie (np. 3 na starcie i 3 po polimorfii...); ULTRA! 0 polimorfizmu&summonów, 4 moce; TAG! 0 summonów, 1 polimorfizm, w sumie 5 różnych mocy (jw.) Oczywiście nikt nie broni w kreatywny sposób używać posiadanych mocy jak telekineza ;) Wpadłem też na jeszcze jeden pomysł - coś w rodzaju "bazy danych wojowników". Każdy kto chce się zarejestrować do ligi pisze w bazie posta z krótkim opisem swojego głównego wojownika (acz konkretne moce mogą pozostać tajne) - coś w stylu mini karty postaci. Jak słusznie zauważył MJanek jakiś czas temu przy ograniczeniu na polimorfie/summony walka bez przerwy jedną i tą samą postacią może być nudna, więc gdy ktoś będzie miał ochotę będzie mógł stworzyć sobie kolejnych wojowników, wtedy MG wyedytuje początkowego posta.

Tu nasuwa mi się jeszcze jedna myśl - można by określić maksymalną liczbę mocy, alternatywnych postaci, i wezwań znanych przez daną postać. Może ich być więcej niż minima w danej kategorii, sędzia będzie pilnował, czy zawodnicy nie użyli zbyt wielu mocy. Z jednej strony wydaje mi się to fajnym rozwiązaniem, bo chciałbym, żeby ta rozgrywka zrobiła się nieco rpg-owa (wrestling RPG?), z drugiej strony nie wiem czy aż takie formalizowanie ma sens... co myślicie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, skarbnico, jakie masz dobre pomysły! Formalności niech się stanie zadość, daj tylkoo ankietę do wypełnienia! Jak dla mmnie wszystkie pomysły są OK. I pytanie: czy bronie zaliczamy do mocy? Czy też mamy jakiś inny limit? A jeśli będzie Jedi, to czy kontrola Mocy(ogólnie) to nie za duża przewaga?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baza danych mi pasuje, umożliwi bowiem stworzenie nowej postaci z myślą o Lidze i jej zasadach. A akurat Scorpion to postać bazująca w całości na summonach, co w Lidze byłoby raczej mało praktyczne... Z ograniczoną ilością mocy oczywiście się zgadzam, w koncu sam z tym pomysłem wyszedłem. Choć obecne limity wydają mi się nieco restrykcyjne... Ale cóż, zobaczymy jak to będzie wyglądało w akcji.

Jeszcze jedno. Mówiłem o tym wcześniej, a teraz powtórzę. Chodzi o odgórne ustalenie godzin, w jakich odbywa się dana runda. W moim wypadku po prostu łatwiej jest wejść raz na godzinę, półtorej niż kilka razy po kwadransie. Siostrołak, rozumiecie... Jeżeli to nie przejdzie będę musiał prosić Moderatorów o pewną dyspensę... ale o tym innym razem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baza danych mi pasuje. Więcej niż jedna postać na gracza wprowadzi trochę urozmaicenia, bo po jakimś czasie znałoby się wszystkie taktyki, ruchy i zagrywki przeciwnika. A bronie nie powinny się zaliczać do mocy, bo to... hmm, broń. Ewentualnie można stworzyć osobny limit według, którego każda postać może mieć, np. 3 sztuki broni.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Tak sobie myślę, że skoro mamy już podstawowe zasady gotowe, to może zastosujemy zabieg z Munchausena- walka testowa, a potem spatchujemy.

3 bronie powinny wystarczeć...ale jedna sprawa- ekwipunek- zdarza się, że postać ma dodatkowe noktowizory, flary, czy cuś. Do takich kategorii nie- do- końca bojowych- rzeczy limit = 4. Co myślicie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno. Mówiłem o tym wcześniej, a teraz powtórzę. Chodzi o odgórne ustalenie godzin, w jakich odbywa się dana runda. W moim wypadku po prostu łatwiej jest wejść raz na godzinę, półtorej niż kilka razy po kwadransie.

Tutaj jestem za elastycznością. Sam mam brata i wiem jak to jest. Nie trzeba przecież sztywno ustalić, że walka ma się skończyć w jeden dzień. Najwyżej będziemy ją rozgrywać trybem znanym już z Poligonu, czyli każdy pisze, kiedy znajdzie chwilkę. To dużo wygodniejsze, niż męczyć się logistycznie i ustalać czas walki aż dla trzech osób.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w całości się z tobą zgadzam Turumbarze :laugh: . Moja propozycja wyszła z prostego powodu. Usiłowałem się w jakiś magiczny sposób wcisnąć w ramy wytyczone przez P_aula. Ale prawdę mówiąc akurat tego pomysłu nie popierałem (znaczy się tego z rozgrywaniem meczu/rundy w jeden dzień. Nie pytajcie, dlaczego tych wątpliwości nie zgłosiłem, bo sam się nad tym zastanawiam...) . Co prawda rozgrywane w ten sposób pojedynki mogą się strasznie wydłużyć w czasie. Ale z drugiej strony można przecież prowadzić dwa pojedynki naraz (jeden w Hali Ligi i jeden na Poligonie). Co do propozycji z ograniczoną ilością broni i ekwipunku... Idąc z duchem RPGizacji zaproponowanej przez P_aula można by jedną z broni przypisać do postaci na stałe jako broń główna. No i jeszcze jedna rzecz. Te bronie nie powinny mieć (przynajmniej moim zdaniem) magicznych/specjalnych mocy. Chociaż nie... Powiem inaczej. Specjalne właściwości broni powinny być zaliczane do puli mocy. Czyli jak chcesz, to wszystkie twoje magiczne zdolności mogą być powiązane z twoim magicznym/boskim/cudownym/przeklętym/Zaje... mieczem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VETO!

Popieram system pasów mistrzowskich. Podoba mi się ustalenie kilku kategorii pojedynków (chociaż bardziej odpowiadają mi te, zaproponowane przez P_aula w "Tawernie...", tzn.: wolna [bez żadnych zasad], na arenie [motyw sali której nie wolno zniszczyć], i mieszana [z ograniczeniami]). Jednak tworzenie szablonu kart postaci całkowicie odsuwa nas od pierwowzoru jakim był poligon. Co to za zabawa, kiedy z góry znam wszystkie ataki przeciwnika, jego mocne i słabe strony jeszcze przed starciem? Gdzie miejsce na radosną twórczość i wytężanie głowy w trakcie walki, jeśli wszystkie moce trzeba będzie wymyślić zanim nawet znajdziemy pierwszego oponenta? Czemu, jeśli będę chciał przetestować jakąś dojechaną postać, której pomysł akurat wpadł mi do głowy, będę musiał tworzyć od razu całą jej kartę postaci? Rozumiem ideę eRPeGizacji, ale wprowadzenie wszystkich związanych z nią pomysłów będzie równoznaczne z zabiciem, lub poważnym ograniczeniem bezsensownej, masowej jatki, o jaką zawsze w poligonowych walkach chodziło :P. Oczywiście jeśli zostanę przegłosowany (a na to się zanosi :wink:), dostosuję się do zasad i nadal z ochotą przyłączę się do FPS-u. Uznałem jednak za konieczne wypowiedzieć moje zdanie na ten temat :smile:.

PS. W sprawie terminów popieram Turambara.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w takiej karcie byłby tylko krótki opis danej postaci i tego co ona właściwie może. I tyle. Wiadomo, że np. twój licz będzie wysługiwał się umarlakami i magią śmierci, ale nie będzie używał Mocy. Nie trzeba szczegółowo opisywać każdego ataku z osobna, podać jego statystyk itp. Zostanie miejsce na kreatywne wykorzystywanie swoich możliwości. Zresztą już teraz są pewne ograniczenia, bo wiadomo, że dajmy na to Scorpion nagle nie zacznie rzucać kulami ognistymi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jestem za elastycznością. Sam mam brata i wiem jak to jest. Nie trzeba przecież sztywno ustalić, że walka ma się skończyć w jeden dzień. Najwyżej będziemy ją rozgrywać trybem znanym już z Poligonu, czyli każdy pisze, kiedy znajdzie chwilkę. To dużo wygodniejsze, niż męczyć się logistycznie i ustalać czas walki aż dla trzech osób.
<wychyla się zza książek i kserówek> Wszystko pięknie, ładnie... ale gramy przez cały tydzień, czy tylko na weekendy? Bo jak w tygodniu, to ja odpadam ._.

ale w tym wypadku myślę że można postawić przeciw sobie dwóch zasłużonych sesjowiczów, którzy zagwarantują wysoką jakość widowiska...
Nie krępujcie się z Turkiem :P Jak odpowiednio rozegracie tą walkę <Double K.O.!> to Przedszkole zostanie całe dla mnie :D Chociaż, na upartego, chętnie mogę powalczyć z jakimiś zasłużonymi sesjowiczami, jeśli tacy dadzą znać, że są chętni :D Ale tylko w weekendy.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepiej będzie po prostu zacząć walki i zobaczyć co działa, a co nie. Herosi, którzy odważą się zgłosić do tych prób otrzymają wspaniałą nagrodę - pas mistrzowski, który inni w przyszłości będą próbowali im wydrzeć... więc proponuję, kto pierwszy ten lepszy. Potrzebujemy dwóch zawodników do kategorii ULTRA! i DEMOLITION! oraz czterech do TAG!

Swoją drogą od początku zakładałem, że moce nie będą ujawnione w bazie. Inna sprawa, że już po pojedynkach mogę się zobowiązać do wprowadzenia "znanych" (czyli tych, które użyli gracze w walce) mocy. Nikt jednak nie broni wyciągnąć nowych asów z rękawa (chyba że wprowadzimy jakieś ograniczenie ilościowe).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wziąć udział w kategorii DEMOLITION! i TAG! Teraz tylko czekam na przeciwników i umawiamy się na walkę. Zresztą takie podejście ("ruszmy już teraz, sprawdźmy co nie działa i poprawmy to") akurat w tym przypadku jest chyba najlepsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie ilościowe nie jest złym pomysłem, ale jedynie w obrębie jednej walki. Bohater może użyć np. jedynie 4 mocy, ale w każdej kolejnej walce może wybrać zupełnie inne. Nikt nie powiedział że nie może on nauczyć się nowych sztuczek :wink:.

Jeśli kategoria ULTRA ma mieć zasady zbliżone do zaproponowanych już przez P_aula w "Karczmie...", to zgłaszam chęć udziału w walce o pas mistrzowski.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy się nad tym zastanowiłem... MJanek ma trochę racji. Być może za daleko poszliśmy z RPGizacją. Może więc z tą kartą postaci będzie tak: opis wyglądu, dziedzina jaką się dana postać zajmuje (Nekromancja, Duże Spluwy, Moc itd.), ewentualnie główna broń. Mówiłeś coś o wypróbowywaniu nowej postaci? A od czego jest polimorfizm? Przecież tylko w jednym trybie jest kompletnie zabroniony.

Ja zgłaszam się do TAG. Łączone ataki, przyjmowanie ciosu na klatę i natychmiastowy zamiana, czy też perfidne tagi tuż przed przyjęciem ciosu :turned:... Brzmi fajnie.

PS

Jak odpowiednio rozegracie tą walkę <Double K.O.!> to Przedszkole zostanie całe dla mnie

Czyżby zapowiedź "Łagodnych Metod Przekonywania" ze strony naszej drogiej Imperatorki Wysp Zuoli i Nikczemnii? :wallbash:

PS2

Zresztą już teraz są pewne ograniczenia, bo wiadomo, że dajmy na to Scorpion nagle nie zacznie rzucać kulami ognistymi.

Aidenie, czyżbyś nie doceniał mej pomysłowości i potęgi granatów zapalających?

PS3

mam i sobie chwalę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Tak sobie myślę, że skoro mamy już podstawowe zasady gotowe, to może zastosujemy zabieg z Munchausena- walka testowa, a potem spatchujemy.

NIeskromnie wspomnę, iż to mój pomysł:).

Zgłaszam się także do TAG!/ Czyli będę w TAG! i DEMOLITION!. I jak wreszcie ze zgłoszeniem udziału? Co trzeba wypełnić u postaci?

A co do fireballi: Scorpion nie, ale Lucyfer z piekła, do którego go [scorpiona] posłałem, już tak:).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Brylanciku" pozwolę sobie przypomnieć, KTO wygrał pojedynek (ze źle udawaną skromnością wskazuje na siebie), oraz, że chwilę przed tym JA wysłałem Emo do nieba... Do którego nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności go (Emo) nie wpuścili... :tongue:

No i właśnie P_aul, czekamy na na werdykt. Co ma się znaleźć na karcie postaci?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję:

Imię:

Wygląd:

Opis zdolności:

Pierwsze dwa dowolne, trzeci ma być krótki, żeby było wiadomo kim jest postać i co może, bez wdawania się w konkretne ataki/moce itp. Ekwipunek póki co pomijam, po walkach testowych będziemy mogli ocenić czy potrzebujemy ograniczeń... Zresztą po walkach testowych wymyślimy co dodać. No i przypominam - zwycięzca walk testowych będzie mistrzem w momencie gdy rozpoczną się właściwe rozgrywki, proponuję jednak, by porażka nie wliczała się do statystyk.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...