Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Turambar

LARP-y

Polecane posty

Akurat pisze teraz larpa... :P

W sumie to nie wiem, od czego zacząć. Czy od faktu, że larpy są lepsze od normalnej sesji (co przechodzi na to, że larpa poprowadzę z chęcią, za to sesji zwykłej nigdy), czy może od ogólnych założeń...

No ale założenia raczej są znane przez tych, co siedzą w tym dziale, nie? ;P

A dlaczego dla mej skromnej osoby LARP przebija normalne RPG? Ano proste: bo wymagają, zmuszają wręcz do działania każdego z graczy (kilka razy zdarzyło mi się niemal nic nie gadać na sesjach, raz nawet spałem* ;)), no i sama formuła jest atrakcyjniejsza. Nie siedzi się nad stołem, tylko biega, szepcze, chodzi, knuje i wbija noże w plecy przyjaciołom, dla własnych zysków (no nie zawsze ;P). Niby trzeba zebrać większą ekipę i załatwić sobie miejsce, ale raz, że na konwentach larpów jest pełno, to dwa -> dla zgrai fanatyków takie problemy, jak miejsce, czy ludzie, to nie problem. ;P

--------------------------------------

*Co pewnie niektórzy pamiętają. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety nie miałem jeszcze okazji wzięcia udziału w żadnym LARP-ie, nad czym bardzo ubolewam. Jednak moi znajomi, którzy brali już udział w takich zabawach (łącznie z niemal dwutygodniowym "Orkonem"), zgodnie twierdzą że jest to świetna zabawa. Może w przyszłym roku uda mi się w końcu na jakiś załapać. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna rzecz :) Brałem udział w dwóch odsłonach Watershead'a, należy do grupy okołolarpowej i jest świetnie ^^ Takie gry dają baaardzo dużo frajdy ;) Cały dzień latania w prześcieradłach po cytadeli... ech... To trzeba samemu poczuć. Polecam każdemu komu nudzi się już fabuła w grach, tam sam ją tworzysz ;P Teraz pomagam w tworzeniu kolejnego LARPa, więc dość mocno się wkręciłem. Niestety kolejna edycja WS dopiero za rok, więc trzeba będzie sie na innego załapać :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sitelogod.gif


Mamy zaszczyt zaprosić Was na pierwszą odsłonę LARPa Tenebris. Gra odbędzie się w dniach 8-10 lipca 2011 roku na terenie nieczynnej żwirowni w Owińskach w gm. Czerwonak pod Poznaniem. Fabuła toczyć się będzie w autorskim świecie, którego realia przywodzą na myśl późne średniowiecze. Podobnie jak mechanika rozgrywki, został on wykreowany przez grupę zakochanych w LARPach miłośników fantastyki.

Gracze będą mieli możliwość odkrywania tajemnic przesyconego magią kontynentu Tebronu na wiele różnych sposobów. Pierwsza ze ścieżek pozwoli im poznawać świat oczami ludzkich przybyszów, którzy przypłynęli na Nowy Kontynent pod żaglami Federacji Karnae, w poszukiwaniu niezliczonych bogactw, nieśmiertelnej sławy, potężnej magii i źródeł wiary. Będą mogli też obrać drogę rdzennych mieszkańców Tebronu, takich jak kanoniczne dla gatunku fantasy postacie elfów i krasnoludów. Do dyspozycji graczy zostanie również oddane dzikie plemię Amurytów, potomków ludzkich rozbitków, których kapryśne wiatry przygnały na Tebron wiele stuleci wcześniej.

Po zasady gry, mechanikę, historię świata oraz mnóstwo równie przydatnych informacji i wskazówek zapraszamy na:
Oficjalną stronę LARPa Tenebris

Stowarzyszenie Tenebris gwarantuje, że prężny team organizatorów dołoży wszelkich starań, aby LARP spełnił Wasze najśmielsze oczekiwania.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy ponownie!

Po kolejnym miesiącu wytężonej pracy nad naszym LARPem mamy dla Was świeżą porcję aktualności!

Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym Forum. To niezastąpione źródło informacji i najlepsze miejsce na zadawanie pytań na temat LARPa. W ostatnim czasie pojawiło się na nim sporo interesujących materiałów, takich jak:

- Specyfikacja Frakcji wraz z opisem poszczególnych ras. Szczegółowy i podstawowy podręcznik dla każdego gracza!

- Tabela Zależności Międzyfrakcyjnych - czyli kto się lubi, a kto się czubi!

Obie aktualizacje znajdziecie w dziale: Informacje ---> Nabór do frakcji ---> Specyfikacja Frakcji.

Gorąco polecamy polubienie Strony Tenebris na Facebooku. Na bieżąco publikujemy tam powiadomienia o najważniejszych aktualizacjach. Przez Facebook'a możecie również już dziś potwierdzić swój udział w naszej imprezie.

Zachęcamy do spotkania z nami na tegorocznym konwencie Pyrkon!. Uczestnicy imprezy będą mieli niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w przygotowanej przez nas dramie Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę która będzie swoistym prequelem naszego wakacyjnego LARPa. Drama będzie rozgrywana w sobotę wieczorem, a sam konwent odbędzie się w dniach 25-27 marca w Poznaniu.

Mamy nadzieje, że przygotowane materiały pomogą Wam w rozeznaniu się w świecie, który stale się rozrasta, a kolejne księgi kart jego historii zapełniają się.

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe podsumowanie naszej aktywności na Pyrkonie 2011

zms.png

To dopiero powód do dumy!

Złote Maski nasze!

Zorganizowana przez naszą ekipę drama Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę otrzymała nagrodę w kategorii Dla Najlepszego MG Team na największym konwencie fantastyki w Polsce! Zapraszamy do obejrzenia

i naszej galerii na Facebook?u!

Dziękujemy wszystkim graczom i pozostałym uczestnikom konwentu, którzy oglądali nasze plakaty i dali się poczęstować ulotką! Mamy nadzieję, że wszyscy pojawicie się 8 lipca w Owińskach i pomożecie nam otworzyć nowy rozdział w historii wielkopolskich LARPów!

Już wkrótce na naszym forum zostaną umieszczone zasady i mechanika rozgrywki. Zapraszamy do rejestracji!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Organizatorzy Tenebris serdecznie zapraszają na I Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą sobotę, 9 kwietnia o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.

Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.

Poniżej zamieszczamy mapkę z oznaczonym miejscem spotkania organizacyjnego:

mapkasplux.jpg

Do zobaczenia w sobotę!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO PIERWSZE - MECHANIKA

Witajcie drodzy gracze,

mamy zaszczyt pokazać Wam owoc naszej niemal półrocznej pracy!

Oto wyczekiwany Podręcznik Gracza stworzony przez nas dla Was. Wszystkie zasady, frakcje i czary w jednym miejscu. Cały LARP od strony mechanicznej, nie będzie miał już przed Wami tajemnic. Podręcznik znajdziecie na naszym forum w dziale "Mechanika". Zapraszamy do lektury!

mechanika.gif

PO DRUGIE - REKRUTACJA

Ponieważ mechanika ujrzała dziś światło dzienne i usunęliśmy z drogi wszystkie formalne przeszkody, z radością ogłaszamy, że rekrutacja graczy na LARPa Tenebris uzyskała status: OTWARTA!!!

Ze względu na zaistniałe okoliczności postanowiliśmy dać Wam więcej czasu na zgłaszanie swoich postaci - termin nadsyłania zgłoszeń to na dzień dzisiejszy 31 czerwca 2011 roku.

Pamiętajcie, aby zgłoszenie wysłać do odpowiedniego MG frakcji!

Lista MG wraz z mailami jest dostępna na naszej stronie internetowej. Z tej samej witryny można pobrać również formularz zgłoszenia postaci.

Spieszcie się! Liczba miejsc w niektórych frakcjach ograniczona!

PO TRZECIE - II SPOTKANIE DLA GRACZY

Serdecznie zapraszamy na II Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się w najbliższą niedzielę, 12 czerwca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.

Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym lipcowym LARPem.

Do zobaczenia w niedzielę!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I. Mapka dojazdu na LARPa + instrukcje

Na naszym forum przed kilkoma dniami ukazała się mapka pokazująca jak dojechać na Tenebris wraz ze stosownymi instrukcjami i objaśnieniami. Z kolei w tym temacie gracze spoza Poznania (i nie tylko) umawiają się na wspólny wyjazd.

II. Ostatni dzwonek!

Wszystkich chętnych graczy, którzy jeszcze nie przesłali swojemu MG Formularza Zgłoszenia Postaci przypominamy, że 1 lipca jest już pojutrze! Po tym terminie ORGowie solidarnie ruszają w plener, i zgłoszenia osób które spóźnią się z wysyłką mogą nie zostać potraktowane z należytą uwagą.

Listę adresów e-mail wszystkich Mistrzów Gry znajdziecie tutaj.

III. Spotkanie dla graczy

Serdecznie zapraszamy na IV (OSTATNIE!!!) Spotkanie Organizacyjne dla Graczy które odbędzie się wyjątkowo w SOBOTĘ, 2 lipca o godzinie 15.00 pod Dzwonem Pokoju na poznańskiej Cytadeli.

Będzie to okazja do osobistego spotkania z Mistrzami Gry i zadania pytań odnośnie wakatów, zasad, mechaniki i wszystkich innych rzeczy związanych z naszym przyszłotygodniowym LARPem.

Wszystko wskazuje na to, że będzie to OSTATNIA okazja do zapłacenia niższej składki (25zł). Warto się pojawić!

Do zobaczenia w SOBOTĘ!

Pozdrawiamy,

Team Tenebris

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tego... To ja się pochwalę, że byłam na Orkonie w tym i zeszłym roku... :) W prawdzie w zeszłym nie wypaliło ze względu na pogodę, ale w tym udało mi się wybudować szałasik zielarki i pochodzić po terenie gry głównej zbierając zielska. :)

Za niedługo postaram się dodać na mojego forumowego bloga jakieś zdjęcia stamtąd. (poza tym mam tam kilka opisów moich własnych larpów, zapraszam wszystkich zainteresowanych! :) )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest taka sprawa:

Niedługo planuję wybrać się na swojego pierwszego LARP-a i nasuwa mi się takie pytanie:

Czy w grze mogę wykorzystać drewniany miecz? W internecie nie znalazłem najmniejszej wzmianki o drewnie, jako materiale na "bezpieczną" broń. Toteż zastanawiam się, czy "drewniaki" są w ogóle dozwolone.

LARP - Geas Burgkon

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andli04s - Mówisz o drewnie jako o rdzeniu?

Jeśli tak, to powinno się nadać, choć osobiście polecam bambus(lub włókno szklane, ale to już bardzo duży wydatek ;) ). Bardziej się nadaje.

Jeśli drewno, jako samo drewno, bez warstwy otuliny/pianki w żadnym wypadku nie jest zaliczane do bezpiecznych :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli drewno, jako samo drewno, bez warstwy otuliny/pianki w żadnym wypadku nie jest zaliczane do bezpiecznych :)

W takim razie, jeśli drewniany rdzeń pokryję pianką montażową, którą następnie okleję taśmą malarską powinno być w porządku?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@angli04s - Przepraszam że tak późno odpisuję, nie miałem wcześniej czasu ;)

Polecam piankę tapicerską, lub otulinę do rur PCV(to polecam bardziej), a do oklejenia "Power Tape". Jest mocną taśmą, a nie zbija miękkiej warstwy.

Chociaż możesz zrobić własnym sposobem, ważne aby było trochę martwego ostrza(sama pianka, bez drzewca) i żeby to było stosunkowo miękkie.

Najlepszy test to mocne uderzenie w samego siebie. Jeśli poczujesz uderzenie, a nie będzie Cię to boleć, jest okej(o ile nie jest masochistą nieczułym na ból ;)), jeśli występuje ból, za mocno zbiłeś piankę, lub jest jej za cienka warstwa :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logowinter.jpg
Tenebris:
Zew Północy



W imieniu Stowarzyszenia Tenebris serdecznie zapraszamy na naszego
nowego, surviwalowego LARPa, dzięki któremu gracze po raz kolejny będą
mieli szansę przeniesienia się na fantastyczny kontynent Tebronu. Gra
rozpocznie się w sobotę 17 grudnia o godz. 17:00 i potrwa aż do
wczesnych godzin porannych dnia następnego. Teren gry tym razem
znajdzie się w granicach Stołecznego Miasta Poznania, bliższe
szczegóły wkrótce

Przed pięcioma miesiącami, podczas starcia złowrogich popleczników
Rybiego Króla ze zjednoczonymi siłami Elfów i Ludzi, obrońcy Tebronu
pojmali żywcem Amuryckiego Szamana. Ze względu na zagrożenie, jakie
stwarzał dla wszystkich żywych istot, wydrążono dla niego w skale
głęboki loch, w którym za magicznie zapieczętowanymi wrotami, pod
nieustanną strażą, miał spędzić resztę swego nędznego żywota.

Jego los zdawał się być przesądzony...aż do pewnego zimowego poranka,
kiedy wartownicy odkryli otwarte na oścież wrota lochu. Wewnątrz
spoczywały zmasakrowane ciała strażników z nocnej zmiany. Po jeńcu nie
było śladu.

Kiedy przerażeni żołnierze przybiegli co sił w nogach do obozu
sprzymierzonych, w obrębie palisady panował chaos. Mieszkańców fortu
obiegła już wieść o innym, równie dramatycznym wydarzeniu. Z
laboratorium alchemicznego zginęła prastara amurycka Księga,
przechowywana tam wraz z z całą dokumentacją i zbiorem naukowych
opracowań na jej temat. Jedyny świadek tego rabunku, młody adept
piromancji, został zaatakowany w środku nocy, kiedy samodzielnie
studiował najnowsze wyniki badań nad artefaktem. Kiedy konfratrzy
odnaleźli go nad ranem, student był ciężko ranny i w szoku, ale jego
zeznanie nie pozostawiało wątpliwości - Księga trafiła w ręce
zbiegłego Szamana, a on sam opuścił obóz przed paroma godzinami. To
właśnie na jej pożółkłych ze starości stronnicach zaklęta była wiedza
umożliwiająca Guślarzowi odprawienie szeregu mrocznych rytuałów,
prowadzących do przyzwania śmiercionośnego Rybiego Króla - Amura...

Awatar Cuthberta niezwłocznie powołała drużynę śmiałków, w skład której weszło:
- dwoje elfickich Tropicieli
- trzech Żołnierzy sił zbrojnych Cesarstwa Arche
- Gwardzista Ksieżyca
- ranny Piromanta i czuwający nad jego stanem Herbalista
- elficki Czarodziej
- Kapłanka Sybilli
- Templariusz Cuthberta
- Paladyn wraz z Trubadurem
- dwóch Krasnoludzkich Artylerzystów
- Traper
- Awanturnik
- Łowca Przygód
- Amuryta
- Kurier

Aby podkreślić niezwykłą rangę pościgu, na czele wyprawy stanął sam
Admirał Gwiezdnej Floty. Członków drużyny różniło wszystko, ale
jednoczył wspólny cel - dopadnięcie Szamana Amurytów, odebranie mu
śmiercionośnej Księgi i dostarczenie go przed oblicze Cuthberta -
żywego lub martwego.

Trop prowadził na północ.


Wszystkich zainteresowanych udziałem w grze prosimy o wybranie jednego
z wyżej wymienionych wakatów i zgłoszenie chęci uczestnictwa
wysyłając maila na adres tenebris.larp@gmail.com. Deklaracje
składane poprzez PW lub na forach internetowych nie będą uważane za
wiążące. Ze względu na charakter imprezy liczba graczy nie powinna
przekroczyć dwudziestu, dlatego zachęcamy do szybkiego obsadzania
wolnych miejsc. Ponieważ gra będzie się toczyła również w godzinach
nocnych, przy bardzo surowych warunkach pogodowych, kierujemy nasze
zaproszenie przede wszystkim do graczy pełnoletnich. Osoby
niepełnoletnie, które ukończyły 15 lat, mogą wziąć udział w LARPie
jedynie za zgodą rodziców i w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.
Koszt akredytacji to 10zł, w cenie wejściówki organizatorzy gwarantują
smaczny prowiant, gorący napój i miejsce przy ogniskach.

Do zobaczenia na Północy!!!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tenebris: Zew Północy
Debriefing fabularny


1.jpg

Wyprawa w pościgu za zbiegłym Szamanem Amurytów wyruszyła w drogę w środku nocy, kiedy morze namiotów i nieliczne nowe zabudowania uśpionego obozowiska tonęły w bladym, księżycowym blasku. Początkowo ślad prowadził prosto na północ, następnie uciekinier zboczył trochę na północny wschód. Po przekroczeniu rwącego nurtu rzeki Giliomach tropiciele długi czas krążyli w miejscu w poszukiwaniu tropów, po czym ostatecznie poprowadzili drużynę w kierunku północno zachodnim, wzdłuż podnóża gór Crainnare.

Przez całe dwa tygodnie podróż przebiegała niemal bez zakłóceń. Wszystkie niesamowite wydarzenia zaczęły się w piętnastym dniu ekspedycji, kiedy świeży trop przywiódł śmiałków nad spieniony nurt rzeki Glacnoise. Śmiałkowie spotkali tam wtedy czterech tajemniczych myśliwych - Elfów Północy, którzy zaoferowali się odprowadzić członków wyprawy do ich pobliskiej czatowni. Po drodze kolumna została zaatakowana przez śnieżnobiałego, humanoidalnego potwora - Yeti. Bestia okazała się być niezwykle silna i niebezpieczna. W walce z nią poległ dowódca wyprawy, Admirał Gwiezdnej Floty. Widząc to, świadomy zagrożenia przywódca elfów Północy rozkazał swoim podwładnym aby uciekali z członkami wyprawy do czatowni, podczas gdy on będzie osłaniał ich odwrót. Samotnie rzucił się na potwora, przypłacając życiem swoją odwagę.

Dzięki bohaterstwu swoich przywódców członkowie wyprawy dotarli bezpiecznie do elfickiej czatowni, skąd wkrótce wyruszyli dalej. Przetrzebiony oddział Elfów Północy postanowił im towarzyszyć. Prowadzeni po śladach Szamana przez trapera i elficką tropicielkę podróżni napotkali na swojej drodze liczne potwory - podobne kobietom upiory Banshee, Wilkołaki, Minotaura, Wiedźmokruka i Lodowego Trolla, a także magiczne, inteligentne stworzenie - Zagadkowego Krokodyla, który pomógł śmiałkom sforsować bród. Radą i pomocą służył śmiałkom nieoczekiwany sprzymierzeniec - Łowca Plugastwa, człowiek, który w pogoni za potworami zapędził się aż na daleką północ. Nie ustrzegli się jednak zdrady - Elfy Północy okazały się być w rzeczywistości nikczemnymi Doppelgangerami, a ich prawdziwe oblicze ukazał śmiałkom magiczny rytuał Elfickiego Czarodzieja.

Podróż przez lodowate strumienie, głębokie jaskinie i krasnoludzkie ruiny doprowadziła śmiałków do makabrycznego odkrycia. Pełgające światła lampionów odsłoniły wielką plamę lepkiej, organicznej substancji. Po bliższych oględzinach śmiałkowie wydobyli z mazi fragmenty poszarpanego płaszcza, a także szeroki pas i drewniany kostur. Ich pochodzenie nie budziło wątpliwości.
Przedmioty należały do Szamana Amurytów.
Od tego miejsca trop bezpowrotnie się urywał.

Zdezorientowani i wykończeni pościgiem śmiałkowie zrobili postój i rozbili obóz. Alfred Solari, który po tragicznej śmierci Admirała przejął dowodzenie nad grupą żołnierzy Arche, wysłał cesarskiego kuriera do Obozowiska Sił Sprzymierzonych z prośba o dalsze instrukcje. Dzięki dobrej kondycji, dużej mobilności i wrodzonej orientacji w terenie posłaniec przebył dzielący go od Obozowiska dystans 140 mil w ciągu sześciu dni. W drogę powrotną ruszył na świeżym wierzchowcu i już po dziewięciu dniach od rozstania ze śmiałkami był z powrotem nad brzegiem Glacnoise.

Kiedy zaczął opowiadać o sytuacji w obozie, śmiałkowie co chwilę mu przerywali. Niektórzy łapali się za głowę, potrząsając nią bezradnie, jęcząc i lamentując. Inni z wściekłością kopali w paleniska, przy akompaniamencie głośnych przekleństw ciskając w spienione nurty rzeki żarzące się polana. Z opowieści kuriera wyłaniała się wizja wydarzeń, która stawiała śmiałkom włosy na karku.

Szaman wciąż tkwił w swoim skalnym wiezieniu, pod strażą.
Księga wciąż była przedmiotem badań w laboratorium alchemicznym.
Powód wyruszenia śmiałków pozostaje dla mieszkańców obozowiska NIEZNANY.
Awatar Cuthberta rozkazuje śmiałkom niezwłocznie wracać do Obozowiska Sprzymierzonych w celu złożenia wyjaśnień.

Kurier nie powiedział nic więcej. Nie musiał. Śmiałkowie zrozumieli, że mroczne macki złowrogich sił wpakowały ich w śmiertelną pułapkę, a kręte ścieżki przeznaczenia mogą ich zawieść wprost na Sąd Wojenny... Kiedy podniecone krzyki drużyny przebrzmiały, w lodowatym, nieruchomym nocnym powietrzu zawisło niewypowiedziane pytanie o dalszy kierunek wyprawy i los wszystkich jej uczestników...


Serdecznie dziękujemy wszystkim graczom, którzy odpowiedzieli na Zew!
Galerię zdjęć z LARPa możecie zobaczyć tutaj: https://picasaweb.google.com/11118891648495...cy17Grudnia2011
a do dzielenia się wrażeniami zapraszamy do tego wątku: http://tenebris.larp.pl/forum/viewtopic.php?f=101&t=454
Na dalsze losy bohaterów wyprawy przyjdzie nam poczekać do wiosny, kiedy to spotkamy się na konwencie Pyrkon 2012 w Poznaniu :)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Do zobaczenia na Tebronie!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logoprzebudzenietermin.png

Kolejny rozdział historii o tych, którzy przypłynęli, żeby zdobyć, a zostali, by zrozumieć.

Już ponad rok upłynął od dnia, kiedy żeglarze z Federacji Karnae po raz pierwszy rzucili kotwicę u brzegów Tebronu. Przez ten czas, wraz z rdzennymi mieszkańcami Nowego Kontynentu, byli świadkami wielu dramatycznych wydarzeń. W kronikach tego świata z pewnością zostanie odnotowane powstanie Rybiego Króla, tajemnicza wyprawa na północ oraz tragiczna śmierć Admirała Gwiezdnej Floty. Dzisiaj, kiedy echa zeszłorocznej wojny powoli milkną, a mogiłę Renzo Piano okrywają pierwsze spadające liście, mieszkańcy Obozu Sprzymierzonych stopniowo uczą się życia w obrębie tych samych murów. Elfy, Krasnoludy, a nawet Amuryci, ściągają tam z różnych zakątków Tebronu, ciekawi zamorskich przybyszów. Pasażerowie okrętów Gwiezdnej Floty, choć nie raz z tęsknotą spoglądają na ocean, powoli przystosowują się do współistnienia z tubylcami.

Niestety, nie wszyscy.

Daleko poza obrębem murów, wśród drzew, dzień w dzień rozbrzmiewa szczęk oręża. Uciekinierowie z obozu, niezdolni do koegzystencji synowie i córki wszystkich ras, bezlitośnie mordują się nawzajem w leśnych ostępach. Czy sojusz Sprzymierzonych jest wystarczająco silny, żeby przetrwać w obliczu terroru buntowników? Czy nowym przywódcom społeczności wystarczy charyzmy, by przeciwstawić się nawoływaniom, aby wyprzeć Elfy za góry, a Ludzi zepchnąć do oceanu? Czy zaślepieni powszednimi konfliktami Sprzymierzeni będą w stanie dostrzec poważniejsze zagrożenie?

Niech bogowie czuwają nad ich snem. Gdy nastąpi Przebudzenie, mogą już nigdy nie ujrzeć świtu.


Zapraszamy Was serdecznie na LARPa Tenebris II: Przebudzenie. Gra odbędzie się w dniach 1 - 2 września 2012 roku w okolicach Poznania. Fabuła będzie kontynuacją wątków prowadzonych na LARPach Tenebris 1/2: Bilet w jedną stronę, Tenebris, Tenebris: Zew Północy oraz Tenebris: Dzień Sądu. Dzięki szeregowi zmian w mechanice i sposobie prowadzenia rozgrywki będzie ona atrakcyjna zarówno dla graczy obeznanych ze światem, jak i tych, którzy na Tebronie pojawią się po raz pierwszy.

Zasady gry, mechanika, historia świata a także inne przydatne informacje dotyczące tegorocznej odsłony będą na bieżąco pojawiać się na:
Oficjalnej stronie LARPa Tenebris
Serdecznie zapraszamy do rejestracji na naszym
Forum Dyskusyjnym
oraz pilnego śledzenia naszej
Strony na Facebook'u.

Do zobaczenia na Tebronie!!!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Summer is coming.... [Fort 2012]

http://desmond.imageshack.us/Himg717/scale...amp;res=landing

Czy słyszałem o Reinsfeld? Hmmm... nawet kiedyś tam byłem i szczerze mówiąc cieszę się, że jeszcze mogę o tym opowiadać...

...na początku kraina wydawała się urzekać swym pięknem, otoczona bujnym lasem oraz łanami pszenicy, gęstymi jak nigdzie indziej... dopiero po czasie dowiedziałem się, jak popiół i nawóz z orczego ścierwa dobrze wpływają na rośliny...

Nadchodzi czas na kolejną edycję konwentu FORT!

Zabawa rusza 5 lipca i będzie trwać aż do 8, gwarantując uczestnikom fantastyczną zabawę. Podczas trwania kilkudniowego LARP'a bycie krasnoludzkim zabójcą albo goblińskim szamanem jest na porządku dziennym.

Poza niezwykłą przygodą w realiach Starego Świata, przewidziane jest wiele dodatkowych atrakcji, między innymi konkursy, prelekcje oraz przeróżne gry.

Dla zainteresowanych:

więcej informacji dotyczących konwentu FORT na stronie domowej:

http://www.larpfort.pl

znajdziecie nas także na facebook'u:

http://www.facebook.com/events/353202344742617/

Gorąco zapraszamy!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOWE OGŁOSZENIA ODNOŚNIE LARPa TENEBRIS:

I. KOREKTA TERMINU!!!

LARP rozpocznie się NIE 31 sierpnia, lecz 1 września (w sobotę)!!!.

Termin zakończenia gry nie uległ zmianie - nastąpi 2 września, w niedzielę.

Decyzja o skróceniu gry została podyktowana przyjęciem nowej formuły rozgrywki. Przepraszamy za utrudnienia.

II. GARŚĆ INFORMACJI O ROZGRYWCE

Po długich i burzliwych dyskusjach zdecydowaliśmy się zrezygnować z modelu gry stacjonarnej, toczącej się wokół kilu dużych lokacji służących postaciom również za miejsce do snu. W zamian mamy zamiar zaproponować graczom przygodę, w której nie będzie czasu na bezczynność, a poznawanie fantastycznego kontynentu Tebronu będzie się odbywać w nieustannym ruchu i stanowić wyzwanie kondycyjne. Skojarzenia z naszym LARPem Tenebris: Zew Połnocy są jak najbardziej na miejscu, przy czym zaznaczamy, że tym razem rozgrywka będzie znacznie dłuższa, bardziej różnorodna i zaplanowana dla większej ilości graczy niż to miało miejsce w grudniu ubiegłego roku :) Nie obejdzie się bez knowań, magii i szczęku oręża. Mechanika zostanie znacząco uproszczona w celu dostosowania jej do potrzeb dynamicznej rozgrywki.

Na naszym forum zostanie opublikowana lista wakatów do obsadzenia. Rezerwacja ról będzie się odbywała drogą mailową. Ponadto będzie istniała możliwość kontynuuowania postaci z naszych poprzednich LARPów - wszystkich zainteresowanych takim rozwiązaniem prosimy o jak najszybszy kontakt.

III. AKREDYTACJA

Wysokość opłaty akredytacyjnej będzie zależała od terminu zapłaty.

Do dnia 31 lipca wynosi ona 25 złotych.

Począwszy od dnia 1 sierpnia koszt akredytacji wzrasta do 30 złotych - taką też opłatę będziemy pobierać od osób które postanowią zapłacić w dniu imprezy.

Wszyscy gracze którzy zakupią wejściówkę będą mieli zagwarantowaną ciepłą strawę, napitek oraz miejsce parkingowe.

Przedpłaty przyjmujemy w formie przelewów na konto BZ WBK:

61 1090 1346 0000 0001 1907 7082

STOWARZYSZENIE TENEBRIS

os. Bolesława Chrobrego 9/55

60-681 Poznań

Osoby nie posiadające konta mogą spotkać się z nami osobiście i wnieść opłatę w gotówce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bitwaplakatfort.jpg

Kto by przypuszczał, że tak skończę? Dwa lata służby radzie miejskiej Wolnego Miasta Reinsfeld. Dwa lata, to szmat czasu, jeśli wziąć pod uwagę, że każdy dzień jest dniem z toporem i kuszą w ręku. Przybywając tutaj wielu pluje na opowieści o tym miejscu, każda znajda z traktu uwiedziona wizją miejsca wolnego od tyranii miejscowych władyków nie zwraca uwagi na historie związane z tymi ziemiami. A z historii powinniśmy czerpać naukę, zwłaszcza z tych, które jeżą włos na karku. Kiedyś się śmiałem z opowieści o Liczu i innych zarazach, które tu przychodziły i odchodziły. Wpierw brałem to za straszak na dzieciaki, potem za historię które nie mają prawa się powtórzyć. Ale odejście zła było okupione krwią, która wsiąkła w tą ziemię i mieczami, które pochowano w kopcach wraz z ich właścicielami. Teraz przyszła na mnie kolej, sam trzymam bebechy wypływające z rany i zataczam się od drzewa do drzewa. Bogowie dopomóżcie... i sprawcie, żeby nie zabrakło tych dzielnych mieczy i łuków, żeby krasnoludy dalej umacniały barykady przy kopalni, a czary przybyłych z kolegiów magów nadal jonizowały zapach powietrza. Niech elfy dalej nieuchwytnie tańczą w cieniu drzew z bronią w dłoni. Niech nie zabraknie nowo przybyłych, którzy są gotowi oddać swoją krew dla ziemi na której stoi Wolne Miasto Reinsfeld...

Zbliża się kolejna edycja konwentu FORT!

Tym razem będziemy bawić się nieco dłużej, bo aż 5 dni - konwent rozpoczyna się 3 i trwa do 7 lipca. Sam konwent również uległ małym przemianom, mianowicie pierwsze dwa dni przeznaczone będą na część typowo konwentową, pełną różnego rodzaju prelekcji, gier, konkursów, zabaw oraz mini larp'ów. Kolejne trzy dni natomiast poświęcone są w 100 % na Grę Główną ? czyli wielkie LARP'owanie w realiach starego Świata Warhammer'a.

Gorąco zapraszamy!!

Dla zainteresowanych:

więcej informacji dotyczących konwentu FORT na stronie domowej:

http://www.larpfort.pl

znajdziecie nas także na facebook'u:

https://www.facebook...043395/?fref=ts

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34y5mjd.png

Siemanko!

Jeśli jesteś fanem twórczości Tolkiena, bądź inspiruje Cię Śródziemie to ten zlot jest właśnie dla Ciebie!

Czym jest u licha Zlot Arda!?

Zlot Arda to coroczne spotkanie fanów Tolkiena. Ludzi zjeżdżają się z zakątków całej Polski by przeżyć kilka dni w świecie wykreowanym przez oksfordzkiego mistrza. Wolne Plemiona swiety.gif ścierają się z Siłami Ciemności icon_twisted.gif by zyskać przewagę w odwiecznej walce dobra ze złem.

W tym roku Zlot będzie obchodził swój jubileusz, albowiem odbędzie się po raz 10!

Kiedy i gdzie?

Zlot odbędzie się w dniach 16-20 sierpnia 2013 na terenie hufca ZHP położonego w miejscowości Łącza, koło Rudzińca Gliwickiego.

Za ile?

Koszt zlotu wynosi 40złotych.

Co tam mam niby być?

Podczas trwania zlotu odbywać się będą dwie gry terenowe:

1# Serce Mroku

2# Kleszcze Północy

Wszystkich chętnych zapraszam do zadawania pytań na które chetnie odpowiem, tutaj lub na forum zlotu.

Śledźcie także stronę Ardy oraz jej profil na facebook'u.

Uwaga! Już ruszyły zapisy na tegoroczną Ardę. Zapraszam do wypełnienia tego formularza

Pozdrawiam, i do zobaczenia na zlocie wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko!

Niusów ciąg dalszy!

Ostatni miesiąc był bardzo intensywny dla organizatorów Zlotu Arda 2013. Zakończył się konkurs na logo z okazji jubileuszu 10 Zlotu. Będzie on wykorzystany na wszystkich gadżetach pamiątkowych z wydarzenia. Jednak możliwość ich zamówienia będzie dostępna tylko w ograniczonym czasie, warto śledzić stronę Zlotu Arda na bieżąco.

10lat_post.jpg

Z końcem czerwca ruszyły też przedpłaty na Zlot Arda 2013. Są one dostępne dla wszystkich osób, które zarejestrują się na Zlot w lipcu. Dla osób, które dokonają pełnej akredytacji przed Zlotem przewidziana jest niższa cena - 35 zł (zamiast normalnych 40 zł). Ustalono także wysokość akredytacji jednodniowej i wynosi ona w tym roku 15 zł. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w odpowiedniej aktualności.

Od początku lipca możecie już dołączyć do oficjalnego wydarzenia w serwisie Facebook i dokonać zapisu do frakcji w ramach LARP-a Serce Mroku, który odbędzie się jako pierwszy podczas tegorocznego Zlotu Arda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znów ja! biggrin_prosty.gif

Jeszcze tylko dwa dni pozostały do wpłacania przedłaty za Zlot. Przypomniam, że w przedpłacie kwota za cały zlot wynosi 35 zł.

Wciąż trwają również zapisy na LARP Serce Mroku i Kleszcze Północy miejsc jest coraz mniej, a co za tym idzie maleje wybór.

Zachęcamy Was do zapisywania się przede wszystkim do frakcji Goblinów, Easterlingów oraz Beorningów w LARPie Serce Mroku, w Kleszczach Północy zostały wolne miejsca we frakcjach orków do, których zapisania się zachęcam wink_prosty.gif

W dziale dokumenty pojawiły się zasady dotyczące tegorocznej rozgrywki, warto się z nimi zapoznać przed samą rozgrywką. wink_prosty.gif

Pozdrawiam i do zobaczenia! smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...