Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Wiem, że CdAction może nie jest najlepszym miejscem na tego typu pytanie, ale wiem, że nasza społeczność jest super i znajdę pomocną dłoń. 

Mam na Gmailu konto email  i mam tam w wysłanych ustawienie pozwalające zobaczyć mi czy wiadomość wysłana została odebrana. Ostatnio założyłem konto mojej Mamie (żeby wreszcie przeszła z onet poczta pełnego reklam) i okazało się iż moja Mama tego ustawienia nie ma. Szukałem w google i okazuje się iż niby ta funkcja dostępna jest tylko dla kont firmowych lub szkolnych - podczas gdy nie przypominam sobie abym zakładał takowe lub miał jakąś firmę. O co chodzi?

Sprawdziłem iż nie chodzi o informację odbioru tą dostępną właśnie dla firm i szkół, ale o małą notkę przy temacie wysłanej wiadomości.

Bez tytułu.jpg

1.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest informacja, że wiadomość została odebrana, tylko labelka w której kategorii znajduje się wiadomość.

W tym konkretnym przypadku są to wiadomości, które są częścią jakiejś konwersacji. Tzn. i Ty, i druga strona wysłały wiadomość. I wiadomość, która przyszła do Ciebie znajduje się w katalogu Odebrane.

I tak na boku - ukryj nazwę swojego konta w swoim poście, bo spamboty mogą to wyłapać i trafisz na jakieś dziwne listy mailingowe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...