eragonpp Napisano Marzec 23, 2017 Zgłoś Share Napisano Marzec 23, 2017 Wiem, że CdAction może nie jest najlepszym miejscem na tego typu pytanie, ale wiem, że nasza społeczność jest super i znajdę pomocną dłoń. Mam na Gmailu konto email i mam tam w wysłanych ustawienie pozwalające zobaczyć mi czy wiadomość wysłana została odebrana. Ostatnio założyłem konto mojej Mamie (żeby wreszcie przeszła z onet poczta pełnego reklam) i okazało się iż moja Mama tego ustawienia nie ma. Szukałem w google i okazuje się iż niby ta funkcja dostępna jest tylko dla kont firmowych lub szkolnych - podczas gdy nie przypominam sobie abym zakładał takowe lub miał jakąś firmę. O co chodzi? Sprawdziłem iż nie chodzi o informację odbioru tą dostępną właśnie dla firm i szkół, ale o małą notkę przy temacie wysłanej wiadomości. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Marzec 24, 2017 Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2017 To nie jest informacja, że wiadomość została odebrana, tylko labelka w której kategorii znajduje się wiadomość. W tym konkretnym przypadku są to wiadomości, które są częścią jakiejś konwersacji. Tzn. i Ty, i druga strona wysłały wiadomość. I wiadomość, która przyszła do Ciebie znajduje się w katalogu Odebrane. I tak na boku - ukryj nazwę swojego konta w swoim poście, bo spamboty mogą to wyłapać i trafisz na jakieś dziwne listy mailingowe. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eragonpp Napisano Marzec 24, 2017 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 24, 2017 Ok, dzięki. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...