mujo70 Napisano Sierpień 26, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 26, 2016 (edytowany) Dzień dobry Chciałem się dowiedzieć czy jest jakieś rozwiązanie na problem że po wpisaniu kodu z płyty z grą Splinter Cell Blacklist oczywiście w serwisie kody.cdaction.pl pokazuje mi że już ktoś z niego korzystał a ja po kupieniu od razu go wpisałem Tutaj screen Myślę że jest jakieś rozwiązanie na ten problem Edytowano Sierpień 27, 2016 przez mujo70 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Squaller Napisano Sierpień 27, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 Nie wiem czy wiesz, ale na ss'ie nie ma wgl gry Splinter Cell Blacklist, która była w 13/2015, a ty masz tam tylko 07/2016 aktywowany... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mujo70 Napisano Sierpień 27, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 1 godzinę temu, Squaller napisał: Nie wiem czy wiesz, ale na ss'ie nie ma wgl gry Splinter Cell Blacklist, która była w 13/2015, a ty masz tam tylko 07/2016 aktywowany... Czyli coś już się wyczerpało? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Squaller Napisano Sierpień 27, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 Nie, to wygląda tak jakbyś aktywował kod z 07/2016 a chciał mieć kod do gry z 13/2015. Zobacz sobie na koncie że masz wgl inne gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mujo70 Napisano Sierpień 27, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 4 godziny temu, Squaller napisał: Nie, to wygląda tak jakbyś aktywował kod z 07/2016 a chciał mieć kod do gry z 13/2015. Zobacz sobie na koncie że masz wgl inne gry. No bo wcześniej aktywowałem inne gry Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Squaller Napisano Sierpień 27, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 (edytowany) No dobra ale czemu na ss'ie nie ma innych numerów aktywowanych? I wracając co Sprinter Cell'a: Gdzie wklepywałeś kod? Bo owa gra dostępna jest na uPlay'u od Ubisoftu, nie na steamie. Edit: Aaa już czaje po prostu kod nie wchodzi na stronę haha omg myślałem że aktywowałeś na kody a kod do sprintera nie działał, po pierwsze sprawdź czy dobrze wpisujesz a jak nie to dobijaj się i na jakąś gwarancję ;p Edytowano Sierpień 27, 2016 przez Squaller Żeby nie robić double posta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szescian Napisano Sierpień 27, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 27, 2016 Żeby nie robić 2 posta o tym samym - kupiłem nowe CDA - 10/2016, kod do serwisu włączyłem, aktywuję gry. 2 nowe na koncie. Litil Divil dodałem do konta, to samo chciałem zrobić z DI: Riptide. Problem jest taki, że gry nie da się dodać do steam - wyskakuje informacja o nieprawidłowym kodzie. Kod skopiowałem, nie przepisywałem, więc o moim błędzie raczej nie ma mowy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demonxus Napisano Sierpień 30, 2016 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2016 Pomocy!!! Wyświetla mi się coś takiego: "Kod nieprawidłowyNie znaleziono wprowadzonego kodu. Upewnij się, że prawidłowo wpisałeś wszystkie znaki. " I teraz nie wiem, czy kupiłem egzemplarz CD-Action i ktoś mi już ten kod ukradł i wykorzystał, czy to ja jestem po prostu idiotą i źle wpisuję cyfry i litery. Myślę jednak, że to pierwsze chociaż czasami rozważam nad drugą opcją . Pomocy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mujo70 Napisano Sierpień 31, 2016 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2016 (edytowany) 11 godzin temu, Demonxus napisał: Pomocy!!! Wyświetla mi się coś takiego: "Kod nieprawidłowyNie znaleziono wprowadzonego kodu. Upewnij się, że prawidłowo wpisałeś wszystkie znaki. " I teraz nie wiem, czy kupiłem egzemplarz CD-Action i ktoś mi już ten kod ukradł i wykorzystał, czy to ja jestem po prostu idiotą i źle wpisuję cyfry i litery. Myślę jednak, że to pierwsze chociaż czasami rozważam nad drugą opcją . Pomocy? Witaj w klubie bejbe! Nam dwóm ukradli kody Edytowano Sierpień 31, 2016 przez mujo70 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorzrosol Napisano Luty 19, 2017 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2017 witam mam problem jestem nowy i nie wiem jak to ogarnac. Mianowicie chce pobrac kody z kody.cdaction .pl i nie wiem jak chodzi mi o kod do etutor mozesz pomoc? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v00d00 Napisano Marzec 14, 2017 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2017 Mam kłopot z zalogowaniem się na swoje konto kody.cdaction.pl Z jakiegoś powodu wyskakuje mi okienko, że nie potwierdziłem swojego konta e-mailowo (mimo że mam je już od ponad roku zarejestrowane i już wielokrotnie było używane). Żaden mail u mnie w historii nie został przesłany ani w skrzynce odbiorczej, ani w skrytce SPAMu. Błąd pojawił się dziś i nie mogę zalogować się na konto gdzie mam kody do wielu gier z Waszego pisma. What should I do? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TonyP Napisano Kwiecień 11, 2017 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2017 u mnie podobnie. z tym że nie dostalem meila aktywujacego konto... nic. Nawet zakizykem drugie na drugim meilu i takze nie otrzymalem meila aktywujacego konto... działa ta strina kody.cdaction.pl ????"Twoje konto nie jest potwierdzone. Sprawdź skrzynkę pocztową i kliknij w link potwierdzający. " Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TonyP Napisano Kwiecień 11, 2017 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2017 Zalozylem konto na trzecim meilu onet.pl i meil aktywacyjny przyszedl od razu .... Ktoś jest w stanie to wyjaśnić? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SilentBob Napisano Kwiecień 11, 2017 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2017 W poprzednich dwóch mailach sprawdzałeś w spamie? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TonyP Napisano Kwiecień 12, 2017 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2017 7 godzin temu, SilentBob napisał: W poprzednich dwóch mailach sprawdzałeś w spamie? tak. jakies 9 razy Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
buihaj Napisano Kwiecień 17, 2017 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2017 Też mam problem pisze że zbyt duża ilość logowania... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielbstyle Napisano Maj 24, 2017 Zgłoś Share Napisano Maj 24, 2017 (edytowany) Edytowano Maj 24, 2017 przez danielbstyle Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noob700 Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) Witam. Chciałem dzisiaj aktywować kod z numeru 7/2017, ale nie mogę go aktywować. Wyskakuje błąd, że kod jest niepopranie wpisany. Sprawdzałem go 4 razy. Mógłby ktoś z tym pomóc, ewentualnie dać kontakt do osoby, która się tym zajmuje? Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez noob700 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 reklamacje@cdaction.pl Piszesz w czym problem, dołączasz zdjęcie płyty z widocznym kodem i pomożemy prawidłowo odczytać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 Jak się pojawi taki komunikat trzeba odczekać 30 minut przed następną próbą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noob700 Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 Dzieki za info. Za 10 razem weszło. Nie wiem co się stało, ale wszystko działa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shada Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) witam. jestem tu nowy i nie zabardzo sobie radze zeby zainstalowac gry z numeru 08/2017. Adminie pomożesz? 5 godzin temu, Ghost napisał: reklamacje@cdaction.pl Piszesz w czym problem, dołączasz zdjęcie płyty z widocznym kodem i pomożemy prawidłowo odczytać. Mogę liczyć na pomoc z Waszej strony? Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez Shada Źle napisane słowo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProVaX Napisano Czerwiec 29, 2017 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 29, 2017 (edytowany) nie wysyłaj płyt z kodem na forum tylko na reklamacje@cdaction.pl cebule i złodzieje mogą być wszędzie a teraz tak wchodzisz na stronę kody.cdaction.pl tam się rejestrujesz (KONTO Z FORUM NIE DZIAŁA) i wpisujesz kod ze strony wtedy otrzymasz kody na uplay i steam twój kod to WYBG-SY74-TDB5-TATW Edytowano Czerwiec 29, 2017 przez ProVaX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanox1 Napisano Lipiec 25, 2017 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2017 Ołłkej... Chciałbym zauważyć, iż istnieje duże prawdopodobieństwo, że mógłbym doświadczać podobnych problemów z logowaniem jak użytkownicy skarżący się powyżej... mógłbym doświadczyć podobnych problemów... gdyby nie fakt, że od jakiegoś tygodnia nie mogę wejść na stronę ..kody.. Wyrzuca mi time out'a. Jakoby zero responsywności ze strony strony. Zerkałem tu na forum oraz na cda czy nie pojawiają sie zgłoszenia/informacje odwołujące się do tego faktu ale nic. Wygląda na to, że tylko mnie problem dotyczy. Nie posiadam firewall'a, w którym przez przypadek mógłbym znoobić połączenia ze stroną. Chciałbym prosić o jakieś tips & tricks w danej sprawie. Dziękuję. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
percannibal Napisano Lipiec 26, 2017 Zgłoś Share Napisano Lipiec 26, 2017 A mi w ogóle nie działa strona kody.cdaction.pl i nie mam możliwości realizacji kody z płyty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...