headshot Napisano Kwiecień 5, 2016 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2016 współpracujące Grupy: Reality Games , Headshot Producenci: HeroX , Nevenia Texas, Oriflame, Games Studio, GAMEO, Virtualio, Vite Soo ,Kuna Strazzynsky, AsPaR --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive jedynymi zmianami będą : Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach) zmniejszony ping (jak powyżej) lepsza grafika oczywiście brak LAGÓW większa ilość map - dodatkowe mapy: Irfell,Command,Breaso,Tetnani,Rebeno,Storos,brizes,kkamo,medor co do map to pozostałe także będą. postanowiliśmy zdradzić wygląd jednej z map ,a mianowicie Irfell. Irfell-Największa mapa w całym "Cs:Go" położona na wyspie Origamilo ,wokół wyspy jest ocean. leży ona przy mapie Dust II ,za oceanem takjakby widać mury z mapy Dust II. a więc tak - można wchodzić na palmy po drabinach są tam tzw. "domki snajperskie". tylko tyle byliśmy w stanie zdradzić. więcej szczegółów dostępnych za skontaktowaniem się z nami. GRUPA : Headshot. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mordoku Napisano Kwiecień 12, 2016 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2016 Cytat Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive Macie w ogóle zezwolenie od Valve na przerabianie ich gry? Dnia 5.04.2016o16:25, headshot napisał: Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach) zmniejszony ping (jak powyżej) lepsza grafika oczywiście brak LAGÓW Nie chcę być niemiły, ale w to niezbyt wierzę. ... A tak po za tym to może parę screenów z prac byś dał. Ja też mogę napisać, że tworzę grę, przykładowo "Wiedźmin 4: Edycja Szarego Wilka", wymieniając same atuty. Bez żadnego potwierdzenia to jest nic nie warte. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProVaX Napisano Kwiecień 19, 2016 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 19, 2016 Najpierw musicie mieć licencje od valve lepsza grafika na słabszych pc nie wierze w to a sam cs:go ma dobrą optymalizacje i naprawdę nie trzeba super maszyny gamingowej żeby w niego grać w 60 fps Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HellzOne Napisano Kwiecień 27, 2016 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2016 Rozumiem, że brak lagów zapewnicie lepszymi i bardziej stabilnymi serwerami niż te które posiada Valve? Co do samej idei to bez licencji raczej średnio mi się to widzi, a nawet jeśli byście ją jakimś cudem zdobyli to kilka nowych map i lepsza optymalizacja to nic co mogłoby przyciągnąć czyjąś uwagę. Swoją drogą pod kątem optymalizacji raczej za dużo zrobić już się raczej nie da (gra jest zoptymalizowana bardzo dobrze i chodzi nawet na starych sprzętach) chyba, że całe mapy byłyby jednym obiektem. Ale wtedy odpada znaczna część mechanik wliczając w to skanowanie. Swoją drogą to samo co planujecie zrobić można osiągnąć tworząc zwykły serwer społeczności zawierający Wasze mapy więc po co kombinować z tworzeniem całej gry? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...