Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

headshot

Counter Strike : Past Life

Polecane posty

współpracujące Grupy: Reality Games , Headshot

Producenci: HeroX , Nevenia Texas, Oriflame, Games Studio, GAMEO, Virtualio, Vite Soo ,Kuna Strazzynsky, AsPaR

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive

jedynymi zmianami będą :

Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach)

zmniejszony ping (jak powyżej)

lepsza grafika

oczywiście brak LAGÓW

większa ilość map - dodatkowe mapy: Irfell,Command,Breaso,Tetnani,Rebeno,Storos,brizes,kkamo,medor

co do map to pozostałe także będą.

postanowiliśmy zdradzić wygląd jednej z map ,a mianowicie Irfell.

Irfell-Największa mapa w całym "Cs:Go" położona na wyspie Origamilo ,wokół wyspy jest ocean.

leży ona przy mapie Dust II ,za oceanem takjakby widać mury z mapy Dust II.

a więc tak - można wchodzić na palmy po drabinach są  tam tzw. "domki snajperskie".

tylko tyle byliśmy w stanie zdradzić.

więcej szczegółów dostępnych za skontaktowaniem się z nami.

GRUPA : Headshot.

1842583050a0dbd63a6b6f6796fa16f31a0e66e4

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Gra będzie opierała się na ostatniej wersji Valve'a ~ Counter Strike : Global Offensive

Macie w ogóle zezwolenie od Valve na przerabianie ich gry?

Dnia 5.04.2016o16:25, headshot napisał:

Zwiększona ilość FPS'a (nawet przy słabych procesorach)

zmniejszony ping (jak powyżej)

lepsza grafika

oczywiście brak LAGÓW

Nie chcę być niemiły, ale w to niezbyt wierzę.

...

A tak po za tym to może parę screenów z prac byś dał. Ja też mogę napisać, że tworzę grę, przykładowo "Wiedźmin 4: Edycja Szarego Wilka", wymieniając same atuty. Bez żadnego potwierdzenia to jest nic nie warte.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że brak lagów zapewnicie lepszymi i bardziej stabilnymi serwerami niż te które posiada Valve? 

Co do samej idei to bez licencji raczej średnio mi się to widzi, a nawet jeśli byście ją jakimś cudem zdobyli to kilka nowych map i lepsza optymalizacja to nic co mogłoby przyciągnąć czyjąś uwagę. Swoją drogą pod kątem optymalizacji raczej za dużo zrobić już się raczej nie da (gra jest zoptymalizowana bardzo dobrze i chodzi nawet na starych sprzętach) chyba, że całe mapy byłyby jednym obiektem. Ale wtedy odpada znaczna część mechanik wliczając w to skanowanie. 

Swoją drogą to samo co planujecie zrobić można osiągnąć tworząc zwykły serwer społeczności zawierający Wasze mapy więc po co kombinować z tworzeniem całej gry? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...