Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bart950

1794

Polecane posty

Witam,

Jestem community managerem 1794 Development Team i mam przyjemność zaprezentować modyfikację "1794" do gry Mount&Blade: Warband. Motywem przewodnim naszego projektu jest Insurekcja Kościuszkowska. Modyfikacja da graczom dużą swobodę wyboru ścieżki, którą będą chcieli podążyć .W przeciwieństwie do wielu innych modyfikacji sama walka nie wystarczy by osiągnąć sukces. Gracz będzie musiał wykazać się umiejętnościami militarnymi jak i dyplomatycznymi. Jednocześnie zachowaliśmy otwarty świat, charakterystyczny dla całej serii. Do dyspozycji graczy oddamy dziesiątki nowych, odwzorowanych z dużą szczegółowością modeli broni, mundurów, wiosek, miast. W grze gracze znajdą również wiele wciągających, nieliniowych questów do wypełnienia. Podczas rozgrywki będzie można spotkać wiele postaci znanych z kart historii: zdrajców, którzy szukają łatwej drogi do władzy i pieniędzy, konfederatów, którzy nieustanie walczą z królem i reformami oraz patriotów, którzy gotowi są poświęcić się dla ojczyzny. Warto zwrócić uwagę, że w ?1794? elementy RPG są zdecydowanie bardziej rozwinięte niż w podstawowej wersji gry. Projekt jest już w bardzo zaawansowanej fazie produkcji i mamy nadzieję, że setki godzin naszej pracy przełożą się na doskonałą i wciągającą rozgrywkę.

Cechy Modyfikacji:

- Wciągający, rozbudowany świat rozgrywki.

- Nowe systemy, nadające rozgrywce bardziej RPGowy charakter, niż to miało do tej pory.

- Kompletnie nowa architektura, mundury i uzbrojenie.

- Rozległa mapa świata, na której umiejscowiony jest cały teren Rzeczypospolitej, a także fragmenty terytoriów państw ościennych.

- Długie, nieschematyczne questy, zarówno związane z wojną, jak i dotyczące niecodziennych zdarzeń w zwykłym świecie.

- XVIII wieczne realia przedstawione z dużą dokładnością i dbałością o szczegóły.

Więcej informacji będziecie mogli znaleźć w kolejnych częściach naszego Developers Diary.

_______________________________________ _

1794 Development Team:

Vain - szef zespołu, grafika 3D, sceny, mapa strategiczna, skrypty.

Ihei - projekt rozgrywki, dialogi, questy.

PissInPeace - skrypty.

Lambert - grafika 3D.

Bart950 - community manager.

sir Luca - współzałożyciel projektu.

_______________________________________ _

Credits:

Gutekfiutek - Polished Landcapses.

Zimke Zlovolijni - kilka, pięknych modeli strojów z AOC II.

Runico - Grafika 3D.

Grievous - konsultacja, wyszukiwanie.

Matiux - grafika 3D.

Eddy - grafika 3D i 2D.

Michał - grafika 3D.

Plopp - grafika 3D i dialogi.

Serail - pomoc w przygotowaniu materiałów na Dzień Screena 2010.

Hofik - dialogi i questy.

Bolo Chan - konsultacja historyczna.

Zachęcamy Was do dyskusji i sugestii dotyczących naszej modyfikacji.

Tymczasowa strona projektu: 1794 Moddb

1794 na forum Tawerna Four Ways

Testowa wersja modyfikacji w wersji polskiej została wydana 24 Marca 2013 roku.

Download:

PL:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-pl

PL Patch:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-pl-patch

ENG:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-angpl-patc

[Temat utworzony za zgodą Ghost'a]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam przyjemność poinformować, że data premiery naszej modyfikacji zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym zapraszam do odwiedzenia strony modyfikacji:

http://www.moddb.com/mods/1794

,gdzie możecie znaleźć teksty i screeny dotyczące projektu.

Zapraszam również na nasz kanał na youtube:

http://www.youtube.com/user/1794DevTeam?feature=mhee

,gdzie na razie możecie posłuchać naszego utwory tytułowego, jednak w najbliższym czasie zaczną się tam pojawiać kolejne utwory, gameplay'e oraz trailery.

Mam również nadzieje na jakieś komentarze :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod wygląda ciekawie, chociaż się nie znam (M&B widziałem parę razy tylko zza ramienia). Jednostki wyglądają nieco kanciasto przy otoczeniu, ale mundury są niezłe. Miasteczka zdają się nieco małe (ale nie potrafię powiedzieć czy Lwów był wtedy aż taki mały).

Pozwolę sobie skomentować utwór tytułowy jako beznadziejny. Potwornie sztuczny, okropnie zinstrumentowany, niesamowicie nudny. Zastanawiam się jak szukaliście muzyków do Waszego moda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mnie nęka czy jednostki są tak ładnie ustawione dla ozdoby? Czy w grze będą dostępne szyki i jednostki będą mogły stać w formacjach, a pierwszy rząd nawet przyklęknąć, tak jak widać to na jednym, screenie. Wasz kanał już subskrybuje czekam na gameplay.

@DracoNerd: Jednostką z bliska może rzeczywiście coś dolega ale za to na pozostałych grupowych screenach jest już ok.

PS Niedługo nabędę M&B Warband i zainteresuję się modyfikacją jak narazie wygląda ambitnie i profesjonalnie.

edit: Linki do Armat już wygasły, armaty będą grywalne? Czy tylko jako ozdoba?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie komentarze.

@DracoNared- screeny, które umieściliśmy, zazwyczaj pochodziły z dosyć wczesnej wersji gry i od tego czasu zostały mocno podrasowane. Co do wielkości miast wprowadziliśmy istotne zmiany, które wpłyną korzystnie na wydajność: będą one podzielone na kilka części, każda będzie doczytywana osobno, jednak możemy zagwarantować, że czasy ładowania będą bardzo krótkie, za to miasta będą naprawdę rozległe i będzie w nich sporo do roboty. Co do naszego utworu tytułowego, to większości społeczności się on bardzo podoba, jednak oczywiście masz prawo do własnej opinii.

@Civril- jednostki nie są tak ustawione dla ozdoby, są to w pełni działające formacje ze swoimi słabościami i mocnymi stronami, co więcej będzie można zmieniać ustawienie formacji w czasie bitwy i oczywiście będziesz mógł rozkazać żołnierzom przyklęknąć.

Armaty będą oczywiście grywalne, co więcej został stworzony specjalny skrypt, który będzie uwzględniał warunki pogodowe, co wpłynie na ich zasięg itd. Będzie je można wykorzystywać w czasie bitew i oblężeń.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam postepy nad modem?

Można liczyć, na niszczenie murów armatami?

Byłaby to niezła alternatywa dla wchodzenia po drabince.

Obciążało by to dosyć mocno (jak na Warbanda) komputer, ale... nikt nie każe używać armat :D

Kibicuje Wam prawie tak bardzo jak chińskiej podróbce M&B osadzonej w "realiach" MMO ;)

Chociaż oni na pewno grafiką wygrywają... ale nie jest najważniejsza grafika przecież.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod już jest na ostatniej prostej i na dniach ogłosimy datę premiery, a od niej do wydania to już zaledwie chwila. Co do Twojego pytania, to mogę Ci na razie odpowiedzieć, że wszystkie karty odkryjemy w dniu premiery, w końcu trzeba czymś Was zaskoczyć, a trochę tego będzie smile_prosty.gif . Co do grafiki, to nie wiem jak inne grupy moderskie zcy deweloperskie, ale my nie poprawiamy screen'ów w photoshopie i prezentujemy jak będzie to wyglądać w grze, acz mogę Ci zagwarantować, że podczas rozgrywki wszystko wygląda bardzo dobrze, wycisnęliśmy z silnika Warbanda ostatnie soki i gra będzie naprawdę przyjemna dla oka. Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

prace są na finiszu, jednak niestety pojawiły się pewne problemy techniczne i organizacyjne, których nie byliśmy w stanie przewidzieć, jednakże w najbliższym czasie powinny znaleźć rozwiązanie. Nie martwcie się modyfikacja na pewno zostanie wydana, nie porzucimy projektu, który jest prawie w 100% skończony, ale z drugiej strony nie chcemy wydawać czegoś, co z powodu jakiś błędów, nawet tych małych będzie zniechęcało do zabawy. Śledźcie nasz profil na moddb.com , jak tylko ostatecznie data premiery zostanie ustalona , natychmiastowo poinformujemy o tym fakcie społeczność. Pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam przyjemność poinformować, iż 1794 ukaże się w dniu 219 rocznicy rozpoczęcia Insurekcji Kościuszkowskiej, czyli 12 Marca 2013 roku. Podaje linka do wywiadu z moim kolegą Michałem "Vainem" Wasiakiem, założycielem projektu i jego główną machiną napędowa. http://www.mountblade.info/newsy/256 News na moddb.com: http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/news/1794-news-4-interview

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zgodnie z obietnicą wstawiam linka do wersji testowej modyfikacji:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-pl

Testowa oznacza tyle, iż modyfikacja może jeszcze czasami się zawiesić. mogą być jeszcze jakieś małe błędy itp.

Od razu wrzucam linka do patch'a , który naprawił wiele błędów zgłoszonych przez graczy, które mogły w jakimś stopniu wpłynąć na komfort rozrywki:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-pl-patch

Jest dostępna również polsko-angielska wersja, tzn. główny wątek jest przetłumaczony, więc jeśli chcielibyście polecić modyfikacją swoim zagranicznym znajomym to proszę bardzo:

http://www.moddb.com/mods/1794-kosciuszko-uprising/downloads/1794-kosciuszko-uprising-test-version-angpl-patc

Co więcej prace nad dalszym tłumaczeniem trwają i niebawem powinna pojawić się w pełni przetłumaczona wersja.

Nie porzucamy też polskiej wersji. Pomimo tego, iż będziemy wchodzić w innym, już komercyjny projekt, to 1794 będzie ulepszane, będą dodawane dodatkowe misje. Będziemy również wprowadzać dodatkowe systemy urozmaicające rozgrywkę. Co więcej część dodatkowych funkcji jest już zawartych w obecnej wersji modyfikacji i zostaną one uaktywnione w nadchodzącym patch'u. Życzę miłej zabawy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...