nortalf

Forumowicze
  • Zawartość

    198
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nortalf

  • Tytuł
    Krasnolud
  • Urodziny 14.09.1993

Sposób kontaktu

  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Zainteresowania
    Za długo by pisać.

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja

Ostatnie wizyty

4120 wyświetleń profilu
  1. przemyślenia

    Nie, na 100% to było w jedynce. A wydawało mi się że właśnie w trójce już nie było.
  2. przemyślenia

    Kiedyś w Assassynach jak się wybiło kilku żołnierzy to niedobitki brały nogi za pas. Ale po paru częściach...
  3. Skopiowałem twój kod do mnie i skompilowałem. Działa, kulek skacze w kosmos. Sprawdź klawisze sterowania, zwiększ wysokość skoku. Ja mam problem również. Tym razem z game controlerem. using UnityEngine.SceneManagement; <<Nazwa typu lub obszaru nazw SceneMenagment nie istnieje w obszarze naw Unity (czy nie brakuje odwołania do zestawu?)>> Właśnie taki komunikat otrzymuję.
  4. Wrzuć kod skryptu.
  5. Działa, dzięki.
  6. Mój niebieski kulek skacze odbijając się od powietrza, mimo, że przepisałem kod z ramki. Kod wygląda tak: using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMovement : MonoBehaviour { private Rigidbody2D m_Rigidbody; private bool m_Grounded = false; public float m_Speed=10; public float m_JumpForce=35; public GameObject m_Target; // Use this for initialization void Start () { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>()as Rigidbody2D; } // Update is called once per frame void Update () { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grounded = true; } void OntriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grounded = false; } void FixedUpdate() { if(Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity=new Vector2(Input.GetAxis ("Horizontal")*m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); } if(Input.GetButton("Jump")&& m_Grounded==true) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0,Input.GetAxis("Jump")*m_JumpForce)); } } } } // Update is called once per frame void Update () { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grouded = true; } void OntriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grouded = false; } void FixedUpdate() { if(Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity=new Vector2(Input.GetAxis ("Horizontal")*m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); } if(Input.GetButton("Jump")&& m_Grouded==true) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0,Input.GetAxis("Jump")*m_JumpForce)); } } } Jak widać próbowałem w warunku dać Grounded==true ale to nic nie dało. Tak wyglądają hitboxy(te ramki do wykrywania kolizji) i parametry. Ten boxColider od skakania nachodzi na kulka, i myślałem, że może, choć nie powinno, ale może klasyfikuje jego samego jako obiekt od którego się odbija, więc zmieniłem go tak, żeby się nawet nie stykały, ale to nic nie dało. O co chodzi?
  7. Dzisiaj kupiłem Train Simulator 2016 i chciałem żebyś wiedział, że to wyłącznie twoja wina.
  8. Wydaje mi się, że twórcy chcą aby ilość bohaterów po obu stronach była jednakowa. I o ile dla sił dobra da się jeszcze kogoś wygrzebać, to o tyle z tymi złymi jest ciężko. Obi Wan, Chewbacca i np. ten wspomniany Yoda. Może Lando, na upartego? To już czterech. A dla Sithów kto? Poza tym co wymieniłem wcześniej nie widzę nikogo. Był tam taki generał, co nawet Vaderowi rozkazywał (żeby przestał dusić innego dowódcę) ale jako postaci w walce sobie go nie wyobrażam. Nazywał się Wilhuff Tarkin (dzięki google, znowu).
  9. W Idiokrcji była tak scena, w której dowiadujemy się, że ileś tam lat w przyszłości, wszystkie oskary wygrał film zatytułowany bodajże "[beeep]" w którym przez 90 min jest jedno ciągłe ujęcie na męskie pośladki. Tak właśnie widzę ten film. Przygnębia mnie sukces tej produkcji ale trudno. Dziwi mnie tylko jedno, dlaczego ludzie mówią ale te filmy z Sandersem żałosne. Same żarty o dupie, genitaliach i seksie (no może jeszcze jedzenie chrupek wyciągniętych z nosa). Albo a ten Wywiad ze Słońcem narodu taki żałosny. Same żarty o dupie i.... I nagle: ale ten deadpool wspaniały! Same żarty o dupie, genitaliach i seksie. No ale cóż, to jest ludzkość po prostu.
  10. Myślę, że niewielka ilość bohaterów może być spowodowana tym, że w starej trylogii nie ma zbyt wielu złych postaci których można w takiej roli osadzić. Jasne Vader, Imperator i Boba Fett. I co dalej? Jest co prawda ten robot droid łowca nagród (IG 88, dzięki google) ale poza nim? Jaba się wybitnie nie nadaje. Może od biedy imperialny gwardzista, ale to już bardzo na siłę.
  11. Ja jestem pozytywnie nastawiony do nadchodzącego filmowego Assasyna, a to głównie dzięki ludziom którzy za nim stoją i dzięki faktowi, że film nie jest adaptacją, ale jest osadzony w świecie AC. P.S. Ani sowa o NFS?
  12. Mój ojciec ma taki problem, że jego koło wędkarskie usunęło stronę pozostawiając jedynie swój profil na FB. Nie chodzi tu o rozmawianie z innymi wędkarzami, bo to mogłoby być zrozumiałe, ale to koło wystawia pozwolenia itp. więc jednak własna strona internetowa z godzinami otwarcia itd. to chyba jednak coś oczywistego. Taka ciekawostka.
  13. Ale widziałeś ją kiedyś czy mówisz tak bo tak Ci się wydaje? Bo ja jeszcze jakiś czas temu mógłbym się podpisać pod tymi słowami, ale zrozumiałem o co chodzi. Zresztą dopóki nie poszedłem do galerii na wystawę Beksińskiego, kojarzyłem sztukę współczesną np. z czerwonym krzesłem (bo i takie dzieło sztuki też widziałem). Chciałem jeszcze zaznaczyć, że to co da się wygooglować nazwiskiem Beksińskiego, wygląda gorzej niż w rzeczywistości, a dodatkowo przez to, że nie nadawał tytułów obrazom nie mogę znaleźć najlepszych.
  14. Serio nie wiedziałem, że to jest takie popularne. Algorytmy YT sprawdzają się idealnie, podrzuca mi to co mnie może interesować (czasami aż za dużo), a śmieci którymi gardzę odrzuca. Czyli nie oglądaj śmieci, a YT za jakiś czas sam Ci się ustawi. I żyjesz w błogiej nieświadomości. YT widzi, że lubię The Film Theorists to podrzuca mi because sience od Nerdist. Widzi, że lubię frame by frame i every frame is a painting podrzuca CineFix. Żadnych pranków i reactionów. Czasami rzuci jakiś eksperyment jak Test Tube News. Tak cały ten akapit jest krypto polecaniem fajnych kanałów. Serio przejrzyjcie sobie.
  15. Pudło, czytając te słowa mam na uszach słuchawki z soutrackiem z Alien Isolation i z tego co piszesz i co właśnie słyszę to jest z pewnością abient. Już któryś dzień z rzędu przesłuchuję różne sountracki, zacząłem od Hotline Miami 2, było Everybody Gone to the Rapture, był nawet mr Robot i jeszcze kilka których nie pamiętam.