TheNatooratx

Forumowicze
  • Zawartość

    305
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TheNatooratx

  • Tytuł
    Człowiek
  • Urodziny 21.03.1985

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.youtube.com/watch?v=lTi6GGywBAM
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wydaje mi się... e... jednak nie...
  • Zainteresowania
    Jestem zainteresowany wszystkim, co mnie interesuje. (Szeroką mam sygnaturę, co?)

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Half-Life, FreeSpace2, Silent Hunter III, Planescape Torment, Morrowind, Medieval 2 Total War(harr harr harr), Ground Control Nie koniecznie w tej kolejnosci... No moze poza HL... PS: Dlaczego RPG i HnS sa w tej samej kategorii?
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    No... ten... tego... Normalnie w porzadku!
  1. Pokaż się jeszcze kiedyś, dziadygo. Najlepszego.

  2. Pisalem juz o tym, ale najwidoczniej trzeba sie powtorzyc: Sovereign to tytul jaki nadal sobie Nazara(sam tytul pochodzi zapewne z ksiazki Tomasa Hobbesa 'Leviathan' - rozprawa filozoficzna o konstrukcji spoleczenstwa i roli wladzy - fajne, radze poczytac), to bez watpienia Reaper. Jest to chyba bardziej niz prawdopodebne, ze Harbinger to rowniez tytul, a nie 'imie'. Kto wie... moze Harbinger to tak naprawde... Bob... Why not? Jest tez calkiem moz###ASSUMING DIRECT CONTROL###.* A co do postaci? Zawsze biore ze soba Legion(Gibbed) i kogos kto nawinie sie pod kursor(najczesciej to jest Zaeed biegajacy z Revenantem). Legion wymiata, jego 'rozmowa' z przemila pania z C-Sec(ta od 'You humans are all racist!') zawsze mnie rozwala! Geth do not infiltrate. Ah... piekne. A punch to the face is also likely. Aha, czy przypadkiem Joker nie zamazal kamer w kokpicie? To chyba tyle, jesli idzie o '+kwy' * - zawsze mnie to bierze EDIT: Co do wersji jezykowej, to gralem tylko na angielskiej i zmieniac nie mam zamiaru. Jednak odnoscie krotkiej dyskusji o tejze wersji wyszlo tak: FemShep>MaleShep Calkowicie sie z tym zgadzam, ale z jednym wyjatkiem. Pod koniec gry, giedy Shep kluci sie z TIMem, Meer miazdzy Hale w jednej wypowiedzi: Sorry, can't hear you, I'm getting a lot of bullshit on this line. Meer ten tekst wypowiedzial 'poprawnie, czyli z 'lekka nutka' sarkazmu, podczas gdy Hale byla smiertelnie powazna. No, ale coz...
  3. ARGH!!!!!!! Po piersze Panie Kolego Towarzyszu Maziak: Bynajmniej =/= przynajmniej Po drugie: FAKE EDIT: 'Bynajmniej' mnie Alaknar ubiegl.
  4. TIM. Link to forum Bio gdzie podane sa wszystkie dostepne 'mody' do TexModu z tegoz forum. Dalej: Udalo mi sie dodac ciezkie bronie dla towazyszy. Np dla Collectors Particle Beam Cannon(czy jak to sie tam nazywa) mozna dodac: AssaultRifles=(ClassName="SFXGameContent_Inventory.SFXHeavyWeapon_ParticleBeam") pod [sFXGame.SFXPlayerSquadLoadoutData] i wszyscy czlonkowie druzyny mogacy uzywac Assault Rifles mogla wybrac Particle Beam. Bawilem sie z tym, gdyz po dodaniu 'LoadoutWeapons_HeavyWeapons' do czlonkow druzyny(jak w twoim ini) sa problemy(szkielety nie-ludzi[Garrus, Tali, Legion, Grunt, Mordin, zapomnialem o kims? Thane i Samara dzialaja poprawnie] nie obsluguja animacji dla tego rodzaju broni i po ich dobyciu robia 'samolociki'). EDIT: Za wczesnie sie cieszylem, dodawanie ciezkich broni w ten sposob nie dziala. Przy probie zmiany broni, czlonkowie druzyny nadal beda robic 'samolociki', jesli postac kozysta z 'nie-ludzkiego szkieletu'. Ah crap.
  5. Nie, oba wskaźniki są od siebie niezależne. : ) Tak sie pytam, bo w ini pod [sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego 'podstawowych' obrazen: DamageAI=1.0f DamageHench=0.5f RateOfFire=(X=1000,Y=1000) bInfiniteAmmo=false bInfiniteAmmo=false MagSize=(X=40,Y=40) LowAmmoSoundThreshold=10 TracerSpawnOffset=3.0 InitialMagazines=12 MaxSpareAmmo=(X=480,Y=480) PrettyName=339362 IconRef=18 GeneralDescription=338230 ShortDescription=339329 GUIImage=GUI_Codex_Images.GethPulseRifle_512 SteamSoundThreshold=1 NoAmmoFireSoundDelay=0.5 AI_BurstFireCount=(X=10,Y=30) AI_BurstFireDelay=(X=0.65f,Y=3.25f) AI_BurstFireMovingDelay=(X=0.65.0f,Y=2.0f) AI_AimDelay=(X=0.4,Y=0.4) Na wiki wyczytalem, ze 'base damage' to 10.8, a jedyna bron ktora zadaje takie obrazenia to wlasnie Avenger. Zatem zastanawiam sie czy sa polaczone. A zreszta jak bede mial chwile to sprawdze. EDIT: Wlasnie sprawdzilem. Zmienilem obrazenia dla Avengera(na 910. iGeth Pulse Rifle dostal kopa takiego, ze az mnie zabolalo. Takze mialem racje: GPR i Avenger kozystaja z tego samego wpisu.
  6. Sry. Pisalem o 'Coalesced.ini v2.2', ale na dobra sprawe to moje 'uwagi' byly bardzo ogolne. Co do wersji, to patch 1.01 bodaj podmienia Coalesced.ini na 'nowszy', przy tym zmieniajac jakies wpisy(sam gram w wersji 1.0, bo nie chce mi sie ponownie wprowadzac zmian[kiedys tam zainstaluje patch], a jesli ty masz wersje 1.01 to moga sie pojawic jakies problemy). Aha, bindy ktore ja podalem, pochodza z 'mojego' ini. Tak tylko chcialem sporostowac jakby co.
  7. Czy twoj Coalesced.ini jest z wersji 1.0 czy 1.01? Domyslam sie rowniez, ze modele NPCow wymagaja 'bUseBackgroundLevelStreaming' ustawionego na 'false'? To troche ssie, bo rozwala dzwiek na Normandy. Widze rowniez, ze dodales sporo bindow, moze warto bylo by je opiasac na forum? Poza tym mozna by nieco 'ograniczyc' ilosc bindow jesli bys polaczyl rozne funkcje np: Bindings=( Name="NumPadTwo", Command="ToggleFlyCam | ToggleHUD" )Wlacza/wylacza Fly Cam oraz HUD. Albo komenda na kucanie: Bindings=( Name="o", Command="set SFXPawn_Player bWantsToCrouch true | OnRelease set SFXPawn_Player bWantsToCrouch false" ) Aha, jeszcze jedna sprawa dotycznaca Geth Pulse Rifle. Pod [sFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle] nie ma zadnego wpisu dotyczacego Damage=, ale gdzies tam wyczytalem(chyba wikia), ze jest on 10.8 czyli taki sam jak dla Avengera, czy zatem zmiana tej wartosci(dla Avengera) wplywa na dmg dla Pulse Rifle? BTW: Mozesz tez wspomniec cos o TexModzie.
  8. Tak @Alaknar Chodzi o Coalesced.ini w '\Mass Effect 2\BioGame\Config\PC\Cooked' Niestety Bio 'zabezpieczylo' ten plik przed modyfikacja, takze aby go uruchomic trzeba uzyc Notepad++ lud Notepad2(sam go uzywam), a po dokonaniu zmian potraktowac iniFixerem. Mozna tez uzyc ModManagera, ktory automatycznie 'naprawia' ini po wprowadzeniu zmian(trzeba tylko w zakladce 'INI Editor' zaladowac twoj Coalesced.ini z folderu gry, inaczej mozesz miec problemy). Jesli nie 'naprawisz' ini, to gra sie nie uruchomi. EDIT:
  9. Geth Pulse Rifle znajduje sie w ostatnim pomieszczeniu(tam gdzie jest Tali) jesli cala misje przechodzisz na Hardcore lub Insanity. Tzn jesli ustawisz odpowiedni poziom trudnosci PRZED misja, a nie w trakcie. Mozesz rownez wywalic 'UnlockPlotID=Wpn_GethPulseRifle' z wpisu w ini i bedziesz mial GPR od poczatku gry: AssaultRifles=(ClassName="SFXGameContent_Inventory.SFXWeapon_GethPulseRifle",UnlockPlotID=Wpn_GethPulseRifle) Z reszta mozna w ten sposob potraktowac wszystkie giwery. Co prawda bieganie z Revenantem od poczatku jest srednio fajne(chociaz czlonkowie oddzialu sa w miare zadowoleni), bo bez 'Targeting VI' ten potwor nie strzela do przodu. Mozna to co prawda poprawic 'cheatami'(dodac wszystkie upgrade'y), ale az tak bardzo mi sie nie chce oszukiwac. Jedyne co zrobilem, to dodalem na poczatku gry punkty paragon/renegade.
  10. Niestety BioWare bardzo mocno pracowalo nad zablokowaniem moddingu ME2. Jedyne co mozna zrobic to podmienic textury przez TexMod, oraz edytowac ini. Co prawda daje to spore efekty, ale niestety ogolnie ME2 jest zablokowane dla moddingu(override nie dziala, zatem narazie nie ma co liczyc na porzadna podmiane textur, modeli czy dzwieku, nie mowiac juz o 'bebechach' gry czyli skryptach itd). Np: Shep z bliznami niezaleznymi od charakteru, nowymi 'kolorami' zbroi, beretem na glowie oraz Legionem od poczatku gry(Potwierdzam, Legion ma nagrane dialogi do misji w ktorych w grze nie ma prawa byc: rekrutacja Archangela, Jacka, Grunta oraz okret Collectors. Niestety nie ma on dialogow do misji rekrutacji Mordina oraz Horizon.) Oto Legion podczas rekrutacji Grunta: Mozna podmienic textury, niektore naprawde sa niezle: Temat na forum Projekty grupy Reszta moddingu jest opisana w tym temacie(lepiej czytac od konca, bo inaczej latwo sie przerazic iloscia informacji): Temat na forum ModManager najlepszy program do edycji Coalesced.ini
  11. Propo wulagryzmow Wrexa. Ja nie mialem nieszczescia grac w polska wersje ME z czego bardzo sie ciesze. Wszelki kontakt z polonizacja, w moim przypadku, ograniczyl sie do filmikow na YouTube oraz wpisow na forum. Jednak mimo tegop wylowilem ogoly 'charakter' Wrexa: W ME1 jest on przedstawiony jako tepy dres, ktoryego najwiekszym skillem jest rzucanie miechem. W wersji oryginalnej kazdy Kroganin sprawia wrazenie bardziej rozwinietego umyslowo i kulturalnie od wspomnianego 'polskiego' Wrexa, podczas gdy w wersji angielskiej on wyraznie wyglada na osobe inteligentniesza i... 'lepiej' wychowana od przecietnego przedstawiciela swojej rasy(w koncu to syn wodza klanu!). W ME2 Zatem to jedynie potwierdza, ze przedstawienie Wrexa jako 'tepego drechola z osiedla' z 'jedynki' calkowicie nie pasuje do tej postaci i jest olbrzymim failem polonizacji. Aha, uzytkownik spadra jeszcze napisal, ze 'Mass Effect 2 to kawał już solidnego cRPGa'. Coz moge w takim przypadku podpowiedziec jak nie: HAHAHAHAHAHAHAAAAA! Ah, zapomnialem, ze sie zgodzilem, ze ME2 to najlepsza gra jaka kiedykolwiek powstala, powstanie i zasluguje na 11/10(i wogole). My bad.
  12. Alaknar Chyba troche przesadzasz. Mark Meer nie jest az tak tragiczny. Owsze, Jennifer Hale nie jest on w stanie dorownac, ale ogolnie sprawia sie calkiem niezle, a momentami wrecz swietnie. Co prawda jak dochodzi do okazywania 'pozytywnych' uczuc(szczegolnie widoczne w romansach) to tam ssie niesamowicie; niemal zepsul mi romans z Tali, ale nawet mimo tego, nie dal bym go tak nisko. IMO Yvonne Strahovski jako Kartofel srednio mi pasuje, ogolnie uwazam, ze Kartofel to slaba postac. Martin Sheen za to niezle sie prezentuje. Na poczatku mialem pewne watpliwosci co do niego, ale okazalo sie, ze sprawdza sie on bardzo dobrze. Simon Templeman. Uwielbiam jego glos, ale jakos nie moge przebolec tego, ze to juz nie Kain. No i jakas taka mala rola mu sie przytrafila(chociaz kilka postaci gral). No i glos Mordina, swietnie pasuje do postaci i na dodatek aktor porzadnie sie przylozyl do swojej roli. Reszta postaci byla na naprawde dobrym poziomie, nie ma co wymieniac.
  13. 23grzywacz IMO Alien wymiata. Ja caly czas gram Alienem i jade rowno po wszystkich, podczas gdy Predem niemal nikogo nie ubije. Obcy, jak juz sie go opanuje, to miecie jak malo co. Dzis rozegralem jedna partyjke Mixed Species TDM na 8 graczy(mapa Pyramid), ale po chwili jeden wyszedl; druzyny wygladaly tak 2xPred i 1xAlien(ja) vs 3xPred i 1xMarine. 'Moj' team wygral 35 do 29, ja w samym srodeczku skali 'killow' w druzynie, ale za to XPkow mialem najwiecej(102). Dla mnie bomba. Fajnie jest w Infestation jak jest sporo osob, wtedy Marines zbieraja sie w kupe pod sciana i odpieraja jednego aliena, az jakis geniusz wyjdzie na polowanie i zostanie ubity. Wtedy zaczyna sie zabawa. /\ L () E |\| FTW!
  14. Odnosnie czasow ladowania to sa 2 sprawy: 1) Animacje(filmiki) podczas ladowania poziomow - czasem gra odgrywa te filmiko do konca, niezaleznie od tego, ze gra sie juz zaladowala. Oznacza to, ze trzeba ogladac 'filmik' do konca, mimo, ze juz level jest wczytany. Ten 'mod' podmienia wszystkie animowane ekrany 'loading' na jedna klatke - u mnie skracalo to czas ladowania save'ow o ponad polowe. 2) Czasem gra nie dziala poprawnie na procesorach dwurdzeniowych, przez co ladowanie bardzo sie wydluza. Odpalanie gry przez ten program usuwa ten problem.
  15. Ah... Przegladajac odmety internetu trafilem na taki oto post, zawierajacy info o 'wczesnej' wersji(fragmentu) scenariusza Mass Effect 2(LINK): W sumie szkoda, ze zostalo to wyciete. Przynajmniej pozostaly 'ukryte' dialogi Tali i Legiona, wiec nie wszystko stracone. Chociaz gra jako Legion... Jeden z uzytkownikow dobrze to skomentowal: "I love it when developers take awesome things out because its "confusing" to players."