FryingPan

Forumowicze
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O FryingPan

  • Urodziny 22.12.1994

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  • ICQ
    0

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Batman AA/AC, TF2, Mirros's Edge, Portal, Half-Life 2
  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja

Ostatnie wizyty

1942 wyświetleń profilu
  1. Bardzo mnie cieszy brak magii leczącej. Przez to zawsze byłem zmuszony chodzić z healerem. Pół biedy, jak była to nudna Wynne w DA:O, ale Anders z dwójki to była prawdziwa masakra. Musiałem obniżyć poziom trudności, by nie musieć z nim łazić :< Mag będzie dysponował zaklęciami obronnymi (bariery). Będą tez inne skille ofensywne: Barrier: If you have a mage in your party, and you SHOULD have a mage in your party, this single spell covers you a lot of the time. I've seen people say that it makes you immune to damage for a short time, which isn't really accurate. Instead, think of it as giving you an additional health bar that the enemy has to take out before they can actually damage your normal health. (For Mass Effect players, think of shields or biotic barriers; for d20 tabletop players, temporary hit points.) Barrier costs little mana and covers a reasonable area. Cast it at the start of the fight, and everyone on your front line has an additional health bar to soak damage. Guard: Guard is similar to Barrier in its function: an additional health bar the enemy has to take down before they can damage your character's normal health. The key difference is that you gain guard from any of several different warrior abilities, not from a spell. You almost always only give guard to yourself, and you get less guard from each ability than you get from the Barrier spell, but there are several abilities that give you guard, and they stack. Tutaj reszta tekstu na temat leczenia w DA:I (po angielsku) http://forum.bioware.com/topic/515339-health-and-healing-a-view-from-the-outside/
  2. Ogłoszono, że powstaje tryb multiplayer (na 4 osoby). Na szczęście multiplayer nie będzie powiązany z singleplayerem, tak jak w Mass Effect 3 i nie będzie oddziaływał na fabułę. W dodatku jest całkowicie opcjonalny. Ja jednak nie mam zamiaru grać w ten tryb. Nie potrafię sobie wyobrazić MP w tej grze. Chyba dlatego, że od DA:I oczekuję przede wszystkim ciekawej historii i barwnych towarzyszy, a nie jakiejś nawalanki ze znajomymi. Od tego mam MMO. I jakoś nie mogę tego przeboleć, bo budżet przeznaczony na MP mógłby pójść na SP. Grupa ludzi tworząca MP mogłaby dopieszczać SP... Postacie w MP musiały też zostać napisane. Mają swoje dialogi, osobowość... można było dać sobie z tym spokój i doprowadzić postacie z SP do perfekcji. No, ale to już takie moje narzekanie i mam nadzieję, że wszystkie wątpliwości znikną, jak gra wyjdzie. Tutaj FAQ odnośnie trybu MP http://www.dragonage.com/#!/en_US/news/multiplayer-faq Co do wycieków z DA Keep- to wygląda fantastycznie! Myślałem, że będziemy mieć do dyspozycji prosty program ze ścianą tekstu i zaznaczaniem poszczególnych elementów fabuły... na szczęście jest inaczej. Bardzo podoba mi się ten styl graficzny. Swoją drogą- w najnowszym trailerze pojawił się Hawke. Okazało się, że w grze będzie można zmodyfikować jego wygląd Szary Strażnik jest niepotwierdzony.
  3. dobrze, przewijam dalej- bardzo dobrze, ale ostatnia praca mnie zniesmaczyła. okropne są te modele koników pony...
  4. ostatnio jak gram w TF2 to gram tylko na serwerach vs saxton hale. strasznie wciągająca rzecz (dla tych co nie wiedzą- grupa musi ubić bossa. co ciekawe bossem jest pewien gracz) zwykle gram jako spy. trudno jest backstabnąć Saxtona/Christian Brutal Snipera/etc , ale jeśli się uda- daje to niesamowitą satysfakcje, bo taki backstab zwykle zabiera ok. 2500 hp bossowi. jeden backstab i na 90% jestem w top 3 a tak w ogóle- Christian Brutal Sniper wygląda genialnie. to chyba przez ten zarost. gram na serwerze, gdzie jest czterech bossów, ale ostatnio zawędrowałam na serwer, gdzie jest ich dwunastu. jeden z nich- żeńska wersja medyka została bardzo ładnie nazwana- polish nurse