CormaC

Super Moderatorzy
  • Zawartość

    8703
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O CormaC

  • Tytuł
    Redaktor
  • Urodziny 23.08.1982

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    https://www.facebook.com/InDespairPL

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Helldorado

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Football Manager, seria God of War, seria FIFA, seria GTA, Red Dead Redemption
  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja

Ostatnie wizyty

43770 wyświetleń profilu
  1. We wtorek 4 kwietnia należy odliczyć 15,99 zł i skierować się do najbliższego kiosku lub salonu z prasą. Czas na nowe CD-Action (05/2017). A w nim jak zawsze sporo rzeczy, które ucieszą graczy, w tym cztery pełne wersje gier (Valiant Hearts: The Great War PL/EN [Uplay], Prince of Persia: Piaski Czasu PL/EN [DRM free + Uplay], Spoiler Alert Collector’s Edition ENG [Steam], Guilty Gear X2 #Reload EN [Steam]) oraz masa świetnych tekstów. W zapowiedziach mamy tylko trzy gry, ale za to jakie! Śródziemie: Cień wojny (specjalnie polecieliśmy do USA na prezentację), Uncharted: The Lost Legacy oraz Mordhau – produkcję, która ucieszy wszystkich zainteresowanych szermierką średniowieczną. W beta-testach jest aż 10 tytułów (w tym Diablo III: Rise of the Necromancer), ale prawdziwy szał zaczyna się w recenzjach. Mamy od dawna niewidzianą ocenę 10/10. Co ją dostanie? Mass Effect: Andromeda (7 stron piórem Smugglera, który jak wiadomo na punkcie ME ma kota), The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Cross), Ghost Recon Wildlands (Allor), Nier: Automata (Cross)? A może objawił się jakiś cichy bohater, jak np. futurystyczna ścigałka Fast RMX (Berlin) czy arcyklasyczna przygodówka Thimbleweed Park (Papkin)? Spis recenzji (obejmujący 21 tytułów) znajdziesz pod tym tekstem, więc sam(a) możesz się zastanowić, co ma szansę na dychę. Dużo dzieje się też w Publicystyce, gdzie oferujemy wam sporo długich i naprawdę wartych uwagi tekstów. W „Robimy show-business” Papkin opowiada 20-letnią historię polskiej firmy Platige („Katedra”, „Miasto 44”, filmiki do Wiedźminów, a także znane reklamy telewizyjny). „Tencent: szara eminencja branży” przybliży Wam chińskiego potentata rynku gier, który zarabia więcej niż np. Electronic Arts. 10 lat Stalkera to okazja, by sprawdzić, jak się mają realia Zony do tego, co naprawdę dzieje się w Czarnobylu („Kłamstwa Striełoka”). W „35 latach gumiaka” Smuggler wspomina komputer ZX Spectrum, który obchodzi właśnie urodziny. W „Steam Direct: zapłać i wejdź” 9kier pisze o końcu Greenlighta i przygląda się jego następcy. „Z czego śmieją się architekci” to tekst o tym, jak architektura w grach ma się do rzeczywistości. Artykuł „Wielki Brat wie wszystko” porusza temat big data, tłumacząc, jak firmy i organizacje wykorzystują strzępki informacji, które zostawiamy po sobie w sieci. Mocny tekst, warty uwagi! Do tego Cross pisze o grach twórcy Niera i Drakengarda, Japończyka Taro Yoko („Danse macabre”), a Krigore narzeka na cziterów w Pokémonach („Pokémon’t GO”). Nie zabraknie również, bo jak by mogło, Szpil, od których – z tego co wiemy – wielu z Was zaczyna lekturę CDA. Nie obejdzie się też bez Na Luzie i Action Redaction. Dział sprzętowy zaczynamy poradnikiem dla ludzi planujących zakup lub wymianę smartfona. Wytypowaliśmy te urządzenia, którym warto przyjrzeć się bliżej – niezależnie od tego, czy chcesz wydać 400 zł, czy kilka razy więcej. Rzecz jasna nie zabraknie też rozmaitych testów – konsoli Nintendo Switch i pada do niej, nowych procesorów AMD Ryzen, kart graficznych, gamingowego komputera, nietypowej obudowy, klawiatur, myszek, słuchawek i 8-calowego czytnika e-booków. Na DVD oprócz wspomnianych pełnych wersji gier mamy też dema, freeware’y, mody i masę innych atrakcji (spis poniżej). Zainteresowani? To przypominam: wtorek 4 kwietnia, 15,99 zł. Do zobaczenia! SPIS TREŚCI GRY Info W PRODUKCJI Śródziemie: Cień wojny Mordhau Uncharted: The Lost Legacy JUŻ GRALIŚMY Diablo III: Rise of the Necromancer Oxygen Not Included Blackwake Quote Observer Northgard Die for Valhalla Battlecrew Space Pirates For The King We Need to Go Deeper RECENZJE Mass Effect: Andromeda How to Survive 2 Giga Wrecker Stories Untold Ghost Recon Wildlands Nier: Automata Lego Worlds Chime Sharp The Legend of Zelda: Breath of the Wild Desync Battlefield 1 – Nie przejdą Blink She Remembered Caterpillars Thimbleweed Park 1-2-Switch Styx: Shards of Dakness Snipperclips Fast RMX FlatOut 4: Total Insanity Tom Clancy’s The Division: Ostatni bastion Zen Pinball 2 – Star Wars Pinball: Rogue One PUBLICYSTYKA Robimy show-business Tencent: szara eminencja branży Kłamstwa Striełoka Felieton: Pokémon’t GO Danse macabre 35 lat gumiaka Steam Direct: zapłać i wejdź Z czego śmieją się architekci Wielki Brat wie wszystko Szpile TECHNOLOGIE Info MEGAPORADNIK Kupujemy smartfona TESTY Procesory AMD Ryzen 7 Konsola Nintendo Switch Nintendo Switch Pro Controller Nvidia GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition Sapphire Radeon R9 Fury Nitro E-czytnik PocketBook InkPad 2 Słuchawki Easars Vortex Słuchawki Tracer Gamezone Hydra 7.1 Klawiatura Corsair K95 RGB Platinum Mysz Genesis GX85 Mysz Zalman ZM-M600R Komputer NTT Game W900G Klawiatura Razer BlackWidow Chroma V2 Obudowa Chieftec CI-01B INNE Na Luzie Action Redaction Dodatki/DVD Prenumerata PEŁNE WERSJE GIER Valiant Hearts: The Great War PL Wersja PL: napisy Ocena w CDA: 7 (Papkin w CDA 09/2014) Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 3 GHz, 2 GB RAM, grafika z 512 MB pamięci Najsłynniejszy bodaj z ambitnych „indyków” powstałych pod egidą Ubisoftu. Valiant Hearts: The Great War to na poły przygodówka, na poły moralitet podejmujący trudny temat wojny z punktu widzenia szeregowych żołnierzy frontowych. Technicznie Valiant Hearts stworzone zostało przy użyciu UbiArt Frameworku, a składa się z prostych zagadek logicznych i środowiskowych oraz sekwencji skradankowych, zręcznościowych, a nawet rytmicznych. Uwaga! Gry Valiant Hearts: The Great War nie szukaj na naszej płycie – dostępna jest wyłącznie w postaci cyfrowej w systemie Uplay. Prince of Persia: Piaski Czasu ENG/PL Wersja PL: pełna Ocena w CDA: 9+ (Hut Sędzimir w CDA 01/2004) Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 800 MHz, 256 MB RAM, grafika z 64 MB pamięci Prince of Persia: Piaski Czasu to klasyczny już przykład platformówki, w której sekwencje zręcznościowe – czy wręcz akrobatyczne – splatają się w jedną całość z równie widowiskowymi walkami. Genialny pozostaje także pomysł „cofania czasu” dzięki tytułowym Piaskom Czasu, pozwalający naprawić błąd bez konieczności wczytywania sejwa. Do tego oprawa graficzna wciąż jest znośna, a gra ma pełną polską wersję językową, więc jeśli dotąd omijał was ten klasyk – warto go poznać. Uwaga! Na płycie znajdziesz też pliki, których edycja umożliwi grę w rozdzielczościach panoramicznych, np. natywnej dla większości monitorów 22-calowych 1680 x 1050. Ponadto możliwe jest pozyskanie gry w wersji cyfrowej w języku angielskim z systemu Uplay. Spoiler Alert Collector’s Edition ENG Ocena w CDA: brak Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 1 GHz, 1 GB RAM Spoiler Alert to jeden z ciekawszych indyczków, jakie zaistniały na Steamie. To endless runner z odwróconą konwencją, tj. biegany wstecz. Tutaj – uwaga, spoiler – zaczyna się od końca, od „odpokonania” ostatniego bossa, i cofa się aż do samiuśkich początków w świecie 1-1. Po drodze czyha jednak nie tylko setka śmierci wskutek kolizji z otoczeniem i niemilcami, ale także działania niecnych „paradoksów czasowych”, kiedy nie zdołamy np. „oddać” zebranej wcześniej monety. Mówiąc prościej, to Mario, ale jakby Oiram, i przyznam, że choć grałem w takie rzeczy dziesiątki razy wcześniej, to zarazem nie grałem w nic takiego nigdy. I jeszcze jedno: w naszej wersji znajdziecie dodatkowe bonusy, m.in. edytor plansz, soundtrack czy gamejamowy prototyp gry. Uwaga! Gry Spoiler Alert nie szukaj na naszej płycie – dostępna jest wyłącznie w postaci cyfrowej w systemie Steam. Guilty Gear X2 #Reload Ocena w CDA: 9 (Czarny Iwan w CDA 11/2004) Multi: dla 2 graczy PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 700 MHz, 256 MB RAM, grafika z 64 MB pamięci Steamowa wersja klasycznej dwuwymiarowej naparzanki. Jednocześnie to wciąż konkretny system walki, w którym ważne jest liczenie klatek animacji i można robić „roman cancels”. Jeśli więc nie odstrasza cię tematyka ani stylistyka – polecamy. ZAWARTOŚĆ DVD PEŁNE WERSJE Valiant Hearts: The Great War PL/EN KOD Prince of Persia: Piaski Czasu PL/EN DVD Spoiler Alert Collector’s Edition ENG KOD Guilty Gear X2 #Reload ENG DVD + KOD DEMA Dead Metal Punks Realpolitiks FREEWARE Alana Minesweeper Moirai Sakura Sword Shadows 2 Space Warrior Undercolor Agents Xecryst Remains GALERIE Blink Desync Diablo III: Rise of the Necromancer Die For Valhalla Division: Last Stand, The Giga Wrecker How to Survive 2 Legend of Zelda: Breath of the Wild, The Mass Effect: Andromeda Northgard Oxygen Not Included Quote Stories Untold Zen Pinball MODULATOR Mody do Hearts of Iron IV oraz Civilization VI COSPLAY BONUSY
  2. Opierałem się na tłumaczeniu japońskiej informacji prasowej. Obstawiam, że chodziło o wyniki globalne.
  3. 01/2016 02/2016 03/2016 04/2016 05/2016 06/2016 07/2016 08/2016 09/2016 10/2016 11/2016 12/2016 13/2016
  4. Mogę już wypowiedzieć się o całej nowej płycie Testamentu - to jest bardzo, bardzo wysoki poziom, choć potrzebowałem trochę czasu, żeby się do niej przekonać. Z nowej Metalliki obadałem 3 czy 4 numery i nie usłyszałem w nich nic, co przekonałoby mnie do przesłuchania całego albumu. Dla mnie wieje z nich nudą, ale też nigdy nie byłem wielkim fanem tego zespołu i nie wracam do niego wcale.
  5. Póki co nic nie wiem o takich planach.
  6. 1. Nie 2. Nie 3. Czasem coś mi wpadnie w ucho, ale nie żebym włączał to sobie potem w domu. 4. Tak. Skaleczyłem się potłuczoną butelką po piwie. 5. Każdy ma jakieś rozkminy na temat swojego życia. Ja w zasadzie nie mam powodów do poważnych narzekań. Płyta podoba mi się dużo bardziej, niż się spodziewałem. Przede wszystkim słychać, że to Megadeth. A na koncert do Łodzi nie jadę. Widziałem ich już na żywo, a mam do obskoczenia kilka innych koncertów, które są wyżej na mojej liście priorytetów i nadszarpną moje finanse - Testament, Iron Maiden, Parkway Drive.
  7. #############SKRYPT WEAPON using UnityEngine; using System.Collections; public class Weapon : MonoBehaviour { public GameObject m_Bullet; public Transform m_BulletSpawnPoint; public int m_MagazineCapacity = 10; public int m_MaxAmmo = 30; private int m_CurrentAmmoAmount; private int m_CurrentMagazineAmount; void Start() { m_CurrentMagazineAmount = m_MagazineCapacity; m_CurrentAmmoAmount = m_MaxAmmo; } void Update() { if (Input.GetButtonDown("Reload")) { int bulletsToAdd = m_MagazineCapacity - m_CurrentMagazineAmount; if (m_CurrentAmmoAmount < bulletsToAdd) { bulletsToAdd = m_CurrentAmmoAmount; } m_CurrentAmmoAmount -= bulletsToAdd; m_CurrentMagazineAmount += bulletsToAdd; } if (Input.GetButtonDown("Fire1") && m_CurrentMagazineAmount > 0) { Instantiate(m_Bullet, m_BulletSpawnPoint.position, m_BulletSpawnPoint.rotation); m_CurrentMagazineAmount--; } } public void AddBullets(int amount) { m_CurrentAmmoAmount = Mathf.Clamp(m_CurrentAmmoAmount + amount, 0, m_MaxAmmo); } } #############SKRYPT WAYPOINT using UnityEngine; using System.Collections; public class WayPoint : MonoBehaviour { public float m_WaitTime = 3; } #############SKRYPT PLAYERMOVEMENT using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMovement : MonoBehaviour { private Rigidbody2D m_Rigidbody; private bool m_Grounded = false; public float m_Speed = 10; public float m_JumpForce = 100; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } void Update() { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grounded = true; } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grounded = false; } void FixedUpdate() { if (Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity = new Vector2(Input.GetAxis("Horizontal") * m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); if (m_Rigidbody.velocity != Vector2.zero) { if (m_Rigidbody.velocity.x < 0) { transform.right = Vector2.left; } else { transform.right = Vector2.right; } } } if (Input.GetButton("Jump") && m_Grounded) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0, Input.GetAxis("Jump") * m_JumpForce)); } } } #############SKRYPT GAMECONTROLLER using UnityEngine; using UnityEngine.SceneManagement; using System.Collections; public class GameController : MonoBehaviour { private static GameController m_Instance; void Start() { if (m_Instance == null) { m_Instance = this; } else { Destroy(gameObject); } DontDestroyOnLoad(gameObject); } void Update() { if (Input.GetButton("Cancel")) { Application.Quit(); } } public static void NextLevel() { SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().buildIndex + 1); } } #############SKRYPT EXIT using UnityEngine; using System.Collections; public class Exit : MonoBehaviour { void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if(other.name == "Player") { GameController.NextLevel(); } } } #############SKRYPT ENEMY using UnityEngine; using System.Collections; using System.Collections.Generic; public class Enemy : MonoBehaviour { public int m_Health = 3; public float m_JumpForce = 350; public List<WayPoint> m_WayPoints; public float m_Speed = 5; public float m_SnapDistance = 0.4f; public GameObject m_Target; public float m_TargetDistance = 3; private float m_WayPointTime = 0; private float m_CurrentWayPointTime = 0; private int m_CurrentWayPointIndex = 0; private bool m_DestinationReached = false; private Rigidbody2D m_Rigidbody; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } void Update() { if (m_Target == null) { if (!m_DestinationReached) { if (Vector3.Distance(transform.position, m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position) > m_SnapDistance) { Vector2 direction = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position - transform.position; direction.Normalize(); m_Rigidbody.velocity = direction * m_Speed; } else { m_Rigidbody.position = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position; m_WayPointTime = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].m_WaitTime; m_DestinationReached = true; m_CurrentWayPointIndex = (++m_CurrentWayPointIndex) % m_WayPoints.Count; m_Rigidbody.velocity = Vector3.zero; } } else { m_CurrentWayPointTime += Time.deltaTime; if (m_CurrentWayPointTime >= m_WayPointTime) { m_CurrentWayPointTime = 0; m_DestinationReached = false; } } } else { if (Vector3.Distance(transform.position, m_Target.transform.position) > m_TargetDistance) { Vector2 direction = m_Target.transform.position - transform.position; direction.Normalize(); m_Rigidbody.velocity = direction * m_Speed; } } } void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) { Bullet bullet = coll.collider.GetComponent<Bullet>() as Bullet; if (bullet != null) { m_Health--; if (m_Health <= 0) { Destroy(gameObject); } } } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { PlayerMovement player = other.GetComponent<PlayerMovement>(); if (player != null) { m_Target = player.gameObject; } } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { PlayerMovement player = other.GetComponent<PlayerMovement>(); if (player != null) { m_Target = null; } } } #############SKRYPT CAMERAFOLLOW using UnityEngine; using System.Collections; public class CameraFollow : MonoBehaviour { public GameObject m_Target; // Use this for initialization void Start () { } // Update is called once per frame void Update () { transform.position = new Vector3(m_Target.transform.position.x, m_Target.transform.position.y, transform.position.z); } } #############SKRYPT BULLET using UnityEngine; using System.Collections; public class Bullet : MonoBehaviour { public float m_Speed = 10; public float m_LifeTime = 5; private Rigidbody2D m_Rigidbody; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; m_Rigidbody.velocity = new Vector2(m_Speed * transform.right.x, 0); Destroy(gameObject, m_LifeTime); } void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) { Destroy(gameObject); } } #############SKRYPT AMMO using UnityEngine; using System.Collections; public class Ammo : MonoBehaviour { public int m_Amount = 10; void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if (other.name == "Player") { Weapon weapon = other.GetComponent<Weapon>() as Weapon; weapon.AddBullets(m_Amount); Destroy(gameObject); } } }
  8. Że niby mielibyśmy grać w gry, które recenzujemy? Oszalałeś?! Po zagraniu to każdy głupi potrafi ocenić.
  9. Knights of the Old Republic III.
  10. Nie. Widziałem Maidenów już 5 razy, bilety są bardzo drogie, a ostatni album gówniany, więc zastanawiam się, czy iść. Poza tym to koncert stadionowy, więc nie muszę się martwić, że zabraknie biletów.
  11. Dopiero zacząłem grać, mam na liczniku jakieś 3 godziny i nawet nie rozpocząłem pierwszego sezonu Ekstraklasy, więc wstrzymam się jeszcze z opinią. Ale już mogę powiedzieć, że to cała ustalanie wyglądu menadżera to zawracanie dupy, bo edytor jest prostacki. Sprawne granie, które mnie nie interesuje, bo nie słucham już heavy metalu. Podobał mi się, ale nie utkwił mi w pamięci tak, jak koncert Amonów w Poznaniu w 2014, który był chyba najlepszym koncertem, na jakim byłem.
  12. Długo, godzinami. Wszystko to kwestia techniki - jeśli wiesz jak growlować/screamować, to nie robisz sobie żadnej krzywdy. Różnie. Nasz wokalista mówi akurat tak, że nigdy bym go nie podejrzewał o to, że jest zdolny do takiego ryku. Jak przyszedł do nas na przesłuchanie, to skreśliłem go, jak tylko go zobaczyłem - takie chucherko, tak nieśmiało mówi. Na koncertach, kiedy zaczyna śpiewać, widać zaskoczenie na twarzach ludzi, którzy nas wcześniej nie słyszeli. Tak, ale tylko co weekend. To nie avatar mnie postarza, tylko wiek. Ja tak wyglądam teraz.
  13. A w jakich klimatach trzeba siedzieć, żeby recenzować Rock Banda? To nie jest gra dla muzyków. Mnie jako gitarzystę często irytuje w Guitar Hero i Rock Bandach to, że "grając" utwór, który potrafię zagrać na prawdziwej gitarze, muszę walczyć z przyzwyczajeniami z prawdziwego instrumentu. Zamiast kostkować tyle dźwięków, ile naprawdę jest w riffie, wtedy, kiedy powinny być kostkowane, muszę klikać tak, jak każą mi twórcy gry, czasami niezbyt rytmicznie z mojego punktu widzenia.
  14. Może o to, że instalujesz na dysku innym niż C:\, a setup w czasie instalacji wypakowuje coś do katalogu tymczasowego na C:\ i to tam jest za mało miejsca.
  15. W pierwszym poście podany jest kompletny spis treści numeru.