Aztek

Forumowicze
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aztek

  • Urodziny 29.06.1992

Sposób kontaktu

  • AIM
    6621448
  • Strona WWW
    http://www.lastfm.pl/user/Aztek92
  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Dark Souls, Company of Heroes, Deus Ex, Heavy Rain, The Longest Journey, The Walking Dead, Devil May Cry, Resident Evil, Metal Gear Solid, Mirror's Edge, Portal +VN: Katawa Shoujo, Saya No Uta, Steins;gate
  • Ulubiony gatunek gier
    Inne

Ostatnie wizyty

1897 wyświetleń profilu
  1. World of Warcraft z bonusowym abonamentem? Wszystkie 3 tytuły pochodzą z serii 'World of...', natiomiast czołgi, statki czy myśliwce są czymś, co po przekombinowaniu można nazwać - warcraft
  2. Dołączam się do pytania Rynek urządzeń mobilnych (czyt. tabletów) stale rośnie, a trzeba iść z duchem czasu - z czym jak pamiętam, CDA nie miało problemów. Wydaje mi się, że nawet uruchomienie (po części) własnego sklepu sprzyja dołączaniu do wersji cyfrowych pełnych wersji gier - choć nie znam się na tym, nie wiem jakie pułapki zostały postawione od strony prawnej. Tak czy siak, na pewno z wielką chęcią przesiadłbym się na wersje cyfrowe - z grami, czy bez Są jakieś plany idące w tym kierunku?
  3. Nie wiem czy ten temat dotyczy także portalu, ale zaryzykuję. Podejrzewam, że pojawiały się już uwagi co do długości komentarzy pod newsami - nie zdziwiłbym się. Samo zwiększenie limitu znaków mocno dałoby się w estetykę, więc wychodzę z dość prostą propozycją. Rozwijana forma komentarzy. Sam często jestem zmuszany by dzielić swoje przemyślenia na kilka komentarzy, co nieco rozbija spójność tekstu. Moje rozwiązanie powinno rozwiązać ten problem. Komentarz nie musiałby być dzielony, a jeżeli znalazłaby się osoba, która nie jest nim w ogóle zainteresowana, mogłaby ona po prostu zignorować całą resztę - nie muszę mówić, że świetnie sprawdziłoby się to w drugą stronę. Wg mnie najlepiej byłoby zostawić do 'podglądu' właśnie obecny limit znaków, po rozwinięciu... cóż, na moje potrzeby to dodatkowe 3-4x tyle byłoby naprawdę świetna opcją. Z góry dzięki za rozpatrzenie postulatu. I na podgląd, nazwijmy to szkicem szkicu, może lepiej przemówi na zmysły http://s4.ifotos.pl/img/szkicjpg_xesqqha.jpg
  4. Udało się. Na czas łączenia musiałem wyłączyć połączenie z Internetem oraz usunąć inne połączenie, które przechwytywało RE5 po wywaleniu połączenia z Internetem. Dzięki za wskazówkę, co do istnienia 'Informacji o sieci', nie doszedłbym do tego, gdyby nie twoja pomoc. Temat ewidentnie do zamknięcia.
  5. Na początek dam informacje o sieci, powinienem to zrobić na początku, w PC1 wyglądają tak: A dla PC2: Co do pytań: Tak, hostuję grę na LAN. Tak, wygląda na to, że PC2 ma ustawioną dobrą kartę sieciową. Tak, mam podłączone oba komputery do sieci - PC2 łączy się za pośrednictwem mojego połączenia. Szukając rozwiązania na necie wszystko do tej pory sprowadzało się właśnie do Hamachi/Tunngle (z tym drugim niestety mam problem z portami, co uniemożliwia mi podłączenie dwóch komputerów o tym samym IP do jednej sieci). No więc, zainstalowałem Hamachi, uruchomiłem plik o którym wspomniałeś, PC1 stworzyłem sieć, a PC2 do niej dołączyłem. PC2 udało się się uzyskać adres IP z Hamachi, PC1 niestety nadal łączy się za pośrednictwem połączenia internetowego. Zresztą... wszystko jak widzę sprowadza się do połączenia offline. Można to zrobić po prostu logując się kontem lokalnym (tam nie ma wpisanych kluczy). Już tak robiłem - niestety nie poskutkowało.
  6. Wszystko jest odblokowane... Oscark - wygląda na to, że coś jest w tym co mówisz. Na PC1 (host) sytuacja wygląda tak, że za kartę sieciową jest podstawione połączenie z Internetem, a IP tego połączenia jest wykorzystane zarówno jako Internetowy Adres IP oraz Lokalny Adres IP. Niestety nie widzę możliwość edycji ustawień i przestawienia lokalnego adresu IP na połączenie lokalne (PC1<>PC2).
  7. Witam, posiadam Resident Evil 5 z CDA oraz dwa konta Xlive z dwoma różnymi kluczami (także z CDA). Komputery są połączone bezpośrednim kablem oraz znajdują się w tej samej grupie roboczej. Podczas próby dołączenia do gry założonej przez PC1, PC2 nawet jej nie znajduje. Zna ktoś przyczynę błędu? Niestety RE5 nie posiada opcji dołączenia do konkretnego IP, co ułatwiłoby sprawę. Z góry chciałbym powiedzieć, że rozwiązanie z założeniem serwera w Internet odpada, mam wolne połączenie - nie udźwiga online dwóch komputerów jednocześnie (tutaj przy okazji zrobię antyreklamę - unikajcie iPlusa jak ognia). Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów. Treść problemu piszemy w tytule - Kawalorn