Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

NikonPL

tablet do 300zl pomoc w kupnie.

Polecane posty

Witam

ostatno zastanawiałem sie nad kupnem tabletu do około 300zł mniej wiecej . Jestem całkowicie zielony jesli chodzio tablety chciałbym jakis dla amatorów chodzi mi o to żeby byl stosunkowo tani i porządnie wyonany Nie chciałbym zapisywać rysunkow na tablecie ale żeby odrazu wyswietlały mi sie na komputerze i mógłbym w czesie rzeczwywistym rysować na kompterze w róznych programach np GIMP ważne też żebynie byl na jakieś bateryjki tylko na kabel więc prosze Was o radę gdyż ne znam sie nie parametrach i na firmach

tablet.rtf

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam Pentagram ThinType. Jest większy od Wacoma, precyzja jest odpowiednia, wygląda lepiej (choć to subiektywne), ma dużo programowalnym przycisków i kosztuje 180zł :) Bardzo dobry dla początkującego - bateryjka w piórku. Jako najfajniejszą funkcje uważam możliwość położenia kartki pod folie i precyzyjne odrysowanie szkicu z niej. Jakby jakieś pytania, to pisz tutaj albo na PW.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już jak kto woli. Mi bardziej obiecująca wydawała się dostępna przestrzeń - bo A6 jest znacznie mniejszy od A5 (właściwie to trochę większy A5). I choć wskaźnik LPI jest większy u Wacoma, to ogólna "rozdzielczość" tabletu jest o wiele większa u Pentagrama, właśnie z powodu rozmiarów powierzchni roboczej. To już zależy od kupującego - czy lekkie piórko i możliwość dotykania (co podobno nie sprawdza się za dobrze...) czy duża przestrzeń robocza i dużo skrótów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach