Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Dirian

Słuchawki do Shooterów do 130 zł

Polecane posty

Przyszedł czas, gdy w końcu zdecydowałem się na zakup słuchawek do kompa, głównie ze względu na lokatorów, których denerwują mocniejsze bassy np. przy wybuchu bomby w grach ;P No więc mój budżet wynosi 130 zł. Co polecicie w tej cenie? Koniecznie z mikrofonem, wolał bym się nie bawić w doczepianie mikrofonów, ale w ostateczności mogę to zrobić.

Dodam, że w tym segmencie słuchawek jestem totalnie zielony, dlatego jedyne co mi przychodzi do głowy to Fatal1ty. Grałem u kumpla w CS: Source i przyznam, że dawały radę. A głównie do tej gry i do Bad Company 2 będę ich używał. No i oczywiście mają się też nadawać do słuchania muzyki na kompie i czasami (ale nie często) na Ipodzie Touch.

To 130 zł to cena zaporowa, ze względu na to, że ostatnio zaopatrzyłem się w Apple in Ear, więc wolał bym nie wydawać dużych (jak na moją kieszeń) sum na kolejne słuchawki.

Co polecicie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz żadnych słuchawek, które mają w nazwie słowo gaming... Działają tak, jak muzyczne o połowę tańsze, a dopłacasz jedynie za fajny wygląd i sam napis. Za taką samą cenę masz coś o wiele lepszego od Sennheisera (wyżej Ci polecili), czy innych dobrych firm słuchawek muzycznych (AKG, Pioneer, Koss, czy Panasonic).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, czy masz wyjście od słuchawek i mikrofonu z przodu obudowy? Jeżeli tak to możesz rozważyć słuchawki o krótkim kablu (1,2 m).

Bardzo dobry zestaw (chyba najlepszy w tej cenie) właśnie z tego rodzaju słuchawkami to: KOSS KSC75 (75 zł) + Zalman ZM-MIC1 (około 30 zł).