Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Dimitrii

Sklep padł, co z gwarancją producenta?

Polecane posty

Najlepszym rozwiązaniem będzie napisanie bezpośrednio do producenta (BTW: jaki to producent?) karty maila z zapytaniem. Tylko wtedy uzyskasz jednoznaczną odpowiedź.

Nie łudziłbym się zbytnio by gwarancja nadal była ważna, rzadko kiedy producenci uznają takie przypadki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli padnie sklep to:

Obejmuje karte gwarancja producenta.

Bądź też obejmuje karte gwarancja głownego serwisu z jakim powiązany był sklep. Bardzo czesto jest to mmv.

Jaki to sklep?

Jeżeli chcesz pisac do producenta pominał bym Polske i pisał do głownej siedziby.

Oczywiście jeżeli bylyby jakies problemy piszesz do UOKiK.

Nie łudziłbym się zbytnio by gwarancja nadal była ważna, rzadko kiedy producenci uznają takie przypadki.

Sklep jest tylko pośrednikiem, wystawia RMA i tyle. Wiadomo jezeli gwarantem jest spółka czesto śa problemy ale gwarancja producenta jest ważna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bardzo czesto jest to mmv. " oni już nie "serwisują" kart graficznych. Rzekłbym nawet że zamknęli im ten interes (nie zdziwiłbym się) bo ich stronka zniknęła z netu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...