X-plorer Napisano Lipiec 29, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2010 Witam. Mam do cdekszynowej braci prośbę w rozwiązaniu problemu. Otóż, próbuje zainstalować multiefekt gitarowy Digitech rp155: 1.ściągnąłem ze strony producenta odpowiednią aplikację (sterownik) 2.uruchamiam instalator 3. instalator prosi mnie o upewnienie się czy urządzenie jest podłączone i czy jest włączone --->tu pojawia się zgrzyt Gdy podłączam, system sam od razu "na siłę" chce zainstalować urządzenie kreatorem dodawania sprzętu. Wywala mi komunikaty o tym że niby nie mam odpowiednich plików .inf (które, notabene potrzebne nie są gdyż instalator jest aplikacją o rozszerzeniu .exe). Gdy przeklikam te alerty poprzez "anuluj" i zakończę działanie instalatora (w którym jak wół jest napisane, że urządzenie zostało zainstalowane poprawnie) przy zegarku wyskakuje żółta "chmurka" z wiadomością, że urządzenie nie zostało zainstalowane poprawnie i że będzie działać nieprawidłowo. I muszę przyznać, że taka sytuacja pojawia się w większości przypadków instalowania nowego sprzętu pod USB (z zewnętrznym instalatorem). Mój system WIN XP sp2, płyta główna Asus M2N (jeżeli to może coś pomóc). Aha, i jeszcze jedno.. multiefekt jest sprawny gdyż na laptopie (Vista) działa bezproblemowo (ale nie mogę go używać na tej maszynce ze względu na fatalny odsłuch). Uff...ale namotałem xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] voodoo1907 Napisano Lipiec 29, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2010 Spróbuj net updater http://www.digitech.com/software_support/RP155Windows.php Spróbuj też reinstalować sterownik USB. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alaknar Napisano Lipiec 30, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2010 Hmm... Jeśli metoda voodoo nic nie da, zrób tak, jak robiłeś do tej pory, ale po tym, jak instalator Windows sam zainstaluje sprzęt wejdź do Menedżera Urządzeń i po prostu go odinstaluj. Następnie kontynuuj instalację z aplikacji. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
X-plorer Napisano Lipiec 31, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 31, 2010 Dzięki chłopaki ale niestety próbowałem już takich sposobów. Myślę, że po prostu system jakimś cudem mi się "wybrakował"... bez reinstalacji Okien pewnie się nie obędzie (i tak już 3 latka stoi więc na zdrowie mu wyjdzie;P). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Sierpień 4, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 4, 2010 Zaktualizuj system (XP SP2 to już prehistoria), następnie włóż płytę z Windowsem do napędu i spróbuj w wierszu poleceń użyć komendy sfc /scannow Jeśli ten program znajdzie jakieś błędy, to niech je naprawi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...