Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

cygan

Rozwiązany: Internet rozdzielony na PC i laptop poprzez router od netii

Polecane posty

Aktualnie posiadam internet od Netii na kablu do PC - modem. Na czasie zamierzam kupić laptopa i chcę, aby na nim był internet. Nie znam się na tych routerach, ale chyba dobrze byłoby jak na PC był na kablu a do laptopa bezprzewodowo. W Netii jest oferta z routerem, i aby dostał go za 1 zł. to musiałbym przejść na inną taryfę albo nie przechodzić i zakupić go za 99 zł. No i nie wiem jak to zrobić, czy brać tego routera od Netii czy może lepiej zakupić innego np. ten http://allegro.pl/item1084618349_tp_link_r..._netia_d2d.html byłby dobry, bo z tego co czytałem to musi być ADSL. Rozumiem, że router samodzielnie dzieliłby połączenie (8MB/s) i nie byłoby z tym żadnych problemów?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego z Neti. Ten podany przez ciebie jest na pewno lepszym wyborem. Jeżeli chodzi ci o podział łącza (w sensie połączenie przez wi-fi i kabel) to tak, da radę. Natomiast jeśli chodzi o podział pasma (w sensie np. 2 Mbps dla laptopa a 6 Mbps dla PC) to nie rady.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okay, co powiecie o tym, albo tym routerze? Pewnie się niczym zwyczajnym nie różnią poza ceną. Ogólnie dobra firma?

Z tym dzieleniem połączenia chodziło mi o to, że jak byłby włączony laptop i komp to po 4Mb/s na 'głowę' a jak tylko komputer to 8Mb/s dla niego, ta?

I jeszcze takie pytanie, pewnie banalne, ale jak komp będzie podłączony przewodowo to nie ma mowy, aby gubił sieć etc?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach