Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Raad

Rozłącza mi połączenie TP

Polecane posty

Witam,

Mam następujący problem:

Od ponad dwóch miesięcy zrywa mi połączenie TP. Czasem 3 razy dziennie a czasem 10 razy w ciągu godziny.

Na infolinii TP już mnie pewnie mają dosyć. Sprawdzili skrzynkę, kable, gniazdka w domu, modem i nic nie pomaga.

Skanowałem Avastem i Malvarebytes i nic nie znalazl.

modem ADS -Sagem 800 , antywirus -Avast, neostrada 1 Mb/s, windows XP

Nie mam więcej pomysłów co mogę jeszcze zrobić.

Proszę o pomoc.

Raad

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedym masz neostrade ? ja mam ją od 2 lub 3 lat i po roku już przestało się tak szybko rozłanczać :) nie martw się to się naprawi mi przez 2 miesiące na początku nie chiał się internet podłączyć bo jakiś błąd był to są właśnie te minusy "Neostrady" :dry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neostradę mam od kilku lat. Zaczęło się pieprzyc gdzieś przed rokiem. Zaczęło mi przeszkadzać od 2 miesięcy bo pracuje w domu przy kompie.

Od kiedym masz neostrade ? ja mam ją od 2 lub 3 lat i po roku już przestało się tak szybko rozłanczać :) nie martw się to się naprawi mi przez 2 miesiące na początku nie chiał się internet podłączyć bo jakiś błąd był to są właśnie te minusy "Neostrady" :dry:

Sterowniki są ok. Sprawdzałem inny modem i nadal przerywa połączenie.

Reinstalowałeś sterowniki od modemu ?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj pełną konfigurację sprzętową z modelem zasilacza włącznie, do tego napisz jaki masz system. Jeśli masz taką możliwość, to pożycz od kogoś router z modemem i zobacz, czy na nim też będzie się tak działo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W załączniku raport z Aida 32. Gdyby były potrzebne jakieś dodatkowe informacje to dołączę.

Nie mam możliwoąśći podłączenia Routera.

dołączam raport z hijackthis

Podaj pełną konfigurację sprzętową z modelem zasilacza włącznie, do tego napisz jaki masz system. Jeśli masz taką możliwość, to pożycz od kogoś router z modemem i zobacz, czy na nim też będzie się tak działo.

Report_AIDA.txt

hijackthis_07.2010.txt

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AIDA ma wybitnie nieaktualną bazę, więc nawet nie sprawdzam. Model zasilacza możesz odczytać z tabliczki znamionowej, którą powinno być widać po zdjęciu lewego boku obudowy. Resztę konfiguracji możesz sprawdzić za pomocą programu SIW.

Log z HijackThis jest zbyt ubogi i mało w nim widać. Jeśli chcesz sprawdzić system dokładniej, to daj log sporządzony programem OTL.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

|W załączniku przesyłam raport OTL. ZXasilacz : CODEGEN 300 W Model 200X i cokolwiek to znaczy: ATX2.03(P4)

Pozdrawiam

AIDA ma wybitnie nieaktualną bazę, więc nawet nie sprawdzam. Model zasilacza możesz odczytać z tabliczki znamionowej, którą powinno być widać po zdjęciu lewego boku obudowy. Resztę konfiguracji możesz sprawdzić za pomocą programu SIW.

Log z HijackThis jest zbyt ubogi i mało w nim widać. Jeśli chcesz sprawdzić system dokładniej, to daj log sporządzony programem OTL.

W załąćzniku przesyłam raport SIW.

OTL_07_2010.Txt

SIW_FREEWARE_KOMPUTER_20100713_165741.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączyłem laptopa do modemu i nadal przerywa połączenie. Więc to nie wina komputera ( jak sądzę)

Tp zmieniła mi port i ... żadnej poprawy.

Rozmawiałem z jednym magikiem technikiem, który powiedział mi, ze problemem może być to, ze listwę mam podłączoną do gniazdka bez bolca ( uziemienie). Podobno jakoś to się ma do USB ...?!

Czy ktoś ma pojęcię czy to ma sens?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na notebooku dzieje się to samo, to jednak raczej w tym przypadku nie ma. Większość zasilaczy w notebookach i tak z tego bolca nie robi użytku. Podłączenie komputera do gniazdka bez bolca może wpływać na stabilność napięć, co przy słabych zasilaczach może przekładać się na różne dziwne zachowania kompa.

Masz możliwość sprawdzenia modemu u kogoś?

Warto sprawdzić modem u kogoś, bo to on może być uszkodzony. Jeśli modem jest ok, to wina leży najprawdopodobniej po stronie TP, lub też jakiś przewód u Ciebie jest uszkodzony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałem modem, który dostałem od monterów z tepsy. Bez zmian

Byli u mnie kilka razy i sprawdzali kable. Zrobili obejście od skrzynki i ... również bez zmian .

Im już też kończą się pomysły.

Czy powodem zrywania łącza może być przeciążony serwer TP ?

Nie było wolnych portów ale nalegałem na zmianę więc ( jak twierdzą) zamienili mnie na porty z kimś innym ( ale to tajemnica)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie ten sam problem. Odłączałem modem od USB i podłączałem ponownie, po czym połączenie wracało po minucie, czasem dwóch. Dzwoniłem na niebieską linię chyba ze 20 razy, za każdym razem od nowa tłumaczyłem co się dzieje, czekałem aż wykonają jakieś swoje testy i badania łącza i mniej więcej na tym się kończyła ich pomoc.

Wymiana modemu nic nie dała, monterzy byli u mnie dwa razy i nic... aż na własną rękę zmieniłem modem na router, żeby móc podłączać jeszcze do internetu laptopa. I problem zniknął.

PS. Modem to ZTE ZXDSL czy jakoś tak.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie jest rzadki.

Te modemy po paru latach po prostu padają.

Mam to samo G... co kolega wyżej i taki sam problem. Czasem 10h mogę siedzieć i nic się nie dzieję a czasem po 5 min net pada i muszę twardego reseta robić ;/

Wkurzyłem się i kupiłem routera, na razie czekam na dostawę ale jestem pewien, że to wystarczy na moję (i Wasze) problemy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...