bakier12 Napisano Czerwiec 24, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 24, 2010 Witam. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pada wymienionego w temacie. Gdy chciałem zagrać dziś nim w Mirror's Edge napotkałem pewien problem. Gra wykryła pada, ale "nie czuła" jego przycisków. Więc pobrałem emulator pada od Xbox 360. Po niemal 4 godzinach męki ustawiłem wszystkie przyciski prawidłowo oprócz analogów. Gdy sprawdzam w XInput wszystkie klawisze działają jak trzeba, ale nie analogi. Gdy klikam: lewy analog w dół = (reaguje) prawy analog w dół lewy analog w górę = prawy analog w górę prawy analog w dół = prawy analog w prawo prawy analog w górę = prawy analog w lewo Plik xbox360cemu.ini prezentuje się u mnie następująco: [Options] UseAutoPad=0 #use 0 to 1; automatically make other PAD to PAD1 after detecting movement UseInitBeep=1 #use 0 to 1; default 1; beep on init #SL-6555-SBK / Generic Rumble Controller [PAD1] Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable D-pad Up=0 #button id; 0 to disable D-pad Down=0 #button id; 0 to disable D-pad Left=0 #button id; 0 to disable D-pad Right=0 #button id; 0 to disable A=1 #button id; 0 to disable B=2 #button id; 0 to disable X=3 #button id; 0 to disable Y=4 #button id; 0 to disable Left Shoulder=5 #button id; 0 to disable Right Shoulder=6 #button id; 0 to disable Back=7 #button id; 0 to disable Start=8 #button id; 0 to disable Left Thumb=9 #button id; 0 to disable Right Thumb=10 #button id; 0 to disable Left Trigger=s-1 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1 Right Trigger=s+1 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1 UseForceFeedback=1 #use 0 to 1; default 0 ForceLargeGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity ForceLargePeriod=120000 #use 0 to 200000; default 120000; effect frequency; wheel only ForceLargeFadeTime=10 #use 0 to 100; default 10 ForceLargeFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1 ForceLargeFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1 ForceLargeStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value ForceSmallGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity ForceSmallPeriod=30000 #use 0 to 200000; default 30000; effect frequency; wheel only ForceSmallFadeTime=10 #use 0 to 100 default 10 ForceSmallFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1 ForceSmallFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1 ForceSmallStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value WheelInertiaGain=2500 #use 0 to 10000; default 2500; effect intensity; wheel only WheelSpringGain=5000 #use 0 to 10000; default 5000; effect intensity; wheel only SteeringWheel=0 #use 0 to 1; enable for all wheel effects Teraz mam do Was prośbę: czy wie ktoś, jak edytować ten plik .ini, aby analogi działały poprawnie? Jeśli tak, prosiłbym o napisanie tej edycji w tym temacie. Za wszelką pomoc dziękuję. Pozdrawiam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doman18 Napisano Czerwiec 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 27, 2010 Zmień Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Na Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog Y=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog X=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Jak będzie dalej coś źle to pisz, może ustawimy to metodą prób i błędów. Ciężko zdalnie napisać konfigurację. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bakier12 Napisano Czerwiec 27, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 27, 2010 w XInput jest bez zmian tzn. analogi działają jak działały. Dziwi mnie fakt, że Mirror's Edge pada wykrywa, bo są normalnie ikonki od Xboxa 360 (np. wyjście z gry i niebieski krzyżyk), ale kiedy klikam przyciski na padzie gra nie reaguje, można poruszać się tylko za pomocą myszy i klawy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...