Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

bakier12

Speedlink SL-6555-SBK problem z analogami

Polecane posty

Witam. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pada wymienionego w temacie. Gdy chciałem zagrać dziś nim w Mirror's Edge napotkałem pewien problem. Gra wykryła pada, ale "nie czuła" jego przycisków. Więc pobrałem emulator pada od Xbox 360. Po niemal 4 godzinach męki ustawiłem wszystkie przyciski prawidłowo oprócz analogów. Gdy sprawdzam w XInput wszystkie klawisze działają jak trzeba, ale nie analogi. Gdy klikam:

lewy analog w dół = (reaguje) prawy analog w dół

lewy analog w górę = prawy analog w górę

prawy analog w dół = prawy analog w prawo

prawy analog w górę = prawy analog w lewo

Plik xbox360cemu.ini prezentuje się u mnie następująco:

[Options]
UseAutoPad=0     #use 0 to 1; automatically make other PAD to PAD1 after detecting movement
UseInitBeep=1     #use 0 to 1; default 1; beep on init

#SL-6555-SBK / Generic Rumble Controller
[PAD1]
Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad
Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center
Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable
Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable
Right Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable
D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable
D-pad Up=0 #button id; 0 to disable
D-pad Down=0 #button id; 0 to disable
D-pad Left=0 #button id; 0 to disable
D-pad Right=0 #button id; 0 to disable
A=1 #button id; 0 to disable
B=2 #button id; 0 to disable
X=3 #button id; 0 to disable
Y=4 #button id; 0 to disable
Left Shoulder=5 #button id; 0 to disable
Right Shoulder=6 #button id; 0 to disable
Back=7 #button id; 0 to disable
Start=8 #button id; 0 to disable
Left Thumb=9 #button id; 0 to disable
Right Thumb=10 #button id; 0 to disable
Left Trigger=s-1 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1
Right Trigger=s+1 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1
UseForceFeedback=1 #use 0 to 1; default 0
ForceLargeGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity
ForceLargePeriod=120000 #use 0 to 200000; default 120000; effect frequency; wheel only
ForceLargeFadeTime=10 #use 0 to 100; default 10
ForceLargeFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1
ForceLargeFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1
ForceLargeStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value
ForceSmallGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity
ForceSmallPeriod=30000 #use 0 to 200000; default 30000; effect frequency; wheel only
ForceSmallFadeTime=10 #use 0 to 100 default 10
ForceSmallFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1
ForceSmallFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1
ForceSmallStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value
WheelInertiaGain=2500 #use 0 to 10000; default 2500; effect intensity; wheel only
WheelSpringGain=5000 #use 0 to 10000; default 5000; effect intensity; wheel only
SteeringWheel=0 #use 0 to 1; enable for all wheel effects

Teraz mam do Was prośbę: czy wie ktoś, jak edytować ten plik .ini, aby analogi działały poprawnie? Jeśli tak, prosiłbym o napisanie tej edycji w tym temacie. Za wszelką pomoc dziękuję. Pozdrawiam. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień

Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Na

Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Left Analog Y=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog X=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable
Right Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Jak będzie dalej coś źle to pisz, może ustawimy to metodą prób i błędów. Ciężko zdalnie napisać konfigurację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w XInput jest bez zmian tzn. analogi działają jak działały. Dziwi mnie fakt, że Mirror's Edge pada wykrywa, bo są normalnie ikonki od Xboxa 360 (np. wyjście z gry i niebieski krzyżyk), ale kiedy klikam przyciski na padzie gra nie reaguje, można poruszać się tylko za pomocą myszy i klawy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...