Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Tyszek91

Virus - pomocy!

Polecane posty

Witam. Nie wiem czy wybrałem dobry dział na ten temat, może nie, z góry przepraszam. Mam pewien problem. Mianowicie 2 dni temu mój Avast wykrył wirus Win32:Malware-gen.

Odrazu wklepałem w google jego nazwe i szukałem jak sobie z nim poradzić, niestety bez skutku. Pierwsze co zrobiłem to wyrzuciłem Avasta i zainstalowałem Avirę. Przeskanowałem i usunełem wira. Następnie pobrałem i zainstalowałem program Malwarebytes, który nic nie znalazł, więc się go pozbyłem. (wszystko według poleceń internautów) Niestety po ponownym włączeniu komputera (nastepny dzień) wirus się jakby "odtworzył" i Avira przypadkowo go odkryła. Teraz po kilku skanach pojawia mi się jakby jakiś "inny" wirus i gdy go usunę on jakby się "odradza". Co zrobić? Jak się go na stałe pozbyć z komputera? Zostawić w "kwarantannie"? Nie znam się zbyt na tym i proszę was o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze:

zabezpiecz się skutecznie.

Ja polecam zestaw Avira Free + Zone Alarm Free Firewall + MalwareBytes AntiMalware Free (raz lub dwa razy w miesiącu).

Czesto polecanym zestawem jest Comodo Internet Security + AntiMalware jak wyżej (to doskonały program i nie wiem czemu go wyrzuciłeś :/ )

po drugie:

przeprowadz pelny skan Antywirusem a potem antymalware.

wrzuc tu log i bedziemy dalej myslec

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware, niech ponaprawia to, co znajdzie. Następnie wklej loga, który zostanie wygenerowany po skanowaniu.

Ponadto ściągnij i uruchom OTL, pozaznaczaj opcje: Scan All Users, LOP Check, Purity Check. Zaznacz też opcję Use Safelist w Extra registry. Wklej oba wygenerowane przez OTL logi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×