Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Reaver

Rozwiązany: Outlook Express - zawiesza się od razu po uruchomieniu

Polecane posty

Witam.

Mam dość dziwny problem z MS Outlookiem. Po uruchomieniu program sam z siebie się zawiesza.

Nie wiem, co opisać więcej... Po prostu się zawiesza. Opcją naprawy nic nie zdziałałem, w rejestrze, bez pewności co usunąć, bawić się nie próbuję.

Proszę uprzejmie forumowiczów o pomoc ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zrobić kopie zapasowe plików które mają rozszerzenie .dbx, a później usuń je i włącz Outlooka ponownie.

Dobra, nie dodałem informacji, że zależy mi na mailach, które mam na skrzynce. A trochę ich jest ;)

Tą metodą próbowałem wcześniej i czysty Outlook działa. Wina jakiegoś maila?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina jakiegoś maila?

Być może. W takim razie spróbuj utworzyć nową tożsamość i w niej skonfigurować konto pocztowe. W zarządzaniu tożsamościami zaznacz, aby ta nowo utworzona była używana domyślnie zamiast obecnej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego. Nadal nie działa. Spróbowałem nawet z nowszym Outlookiem (import wiadomości ze starego) i on też się wiesza jak tylko zaczyna importować maile -.-

Próbować je odzyskać jakimś programem (z wyjątkiem tego maila co "psuje")?

Edit: Ok, chyba ogarnąłem problem. Czym najlepiej naprawić uszkodzone pliki .dbx, bez utraty danych?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...