Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RASTA12

The Legend of Beowulf, opis drugiej wyspy

Polecane posty

Raczej poradziłeś sobie już z grą ale dodam solucję od DRUGIEJ WYSPY żeby było na później

Druga wyspa.

Wracamy na okręt i zabieramy misiowi wiadro ze smołą, gadamy ze strażnikiem, gdy robak wyjrzy z dziury stajemy na gejzerze, zabieramy robaka, dajemy robaka misiowi który powinien już łowić ryby, ości dajemy kotu, ten ląduje w plecaku, kota wkładamy do gejzeru a następnie smarujemy gejzer obok policjanta smołą, stajemy na drugim gejzerze, a gdy policjant poleci na następnym obok i mamy policjo-balon, który oczywiście zabieramy, mijamy bramy wioski i zabieramy kwiat koło wodospadu, idziemy dalej aż dojdziemy na pole bitwy, zabieramy hełm, podkowę, spisujemy runy z tarczy podczas zabierania podkowy, zabieramy dynamit z ciała samobójcy, gadamy z wróżką ta robi ogień, odpalamy dynamit i szybko biegniemy do posągu, tam za pomocą balonu wzbijamy się w gorę, usuwamy nos i wrzucamy dynamit, boom, droga wolna do wioski, w wiosce kierujemy się w stronę dolnego budynku, zabieramy kwiat i obcęgi a następnie wytracamy stolik kowalowi, gadamy z nim, zabieramy mieszek oraz line i wychodzimy, udajemy się do drugiego budynku, tam zabieramy gołębia, gadamy z królem i księżniczką, używamy hełmu na pijaku zabieramy przepychacz, podczas wychodzenia widzimy krótką scenkę, udajemy się za dom przez rozwalona bramę na gorze, używamy mikstury na magu, wracamy się do księżniczki po druga i dajemy ja misiowi, w międzyczasie używamy gołębia na kruku na pierwszym nagrobku przed wiochą i za pomocą eterycznego misia rozwalamy maga, idziemy do domu baby jagi zabieramy siatkę z półki, wracamy się na pole bitwy i łapiemy za jej pomocą muchy, mini gierka polega na tym aby łapać muchy odpowiednich kolorów w kolejności podanej pod paskiem czasu, gdy mamy je wszystkie używamy obcęgów na batmanie i łapiemy pająka w domu kowala, pająka skrzydło i alkohol wrzucamy do kotła koło domu wiedzmy, w ten sposób otrzymany wywar dajemy wróżce a następnie zabieramy od niej trzeci kwiat, kwiaty dajemy czarnuchowi, a konewkę wiedźmie, za pomocą przepychacza łapiemy jeża ukrytego w arbuzie w ogródku, używamy miecha kowala na kocie i wspinamy się po grzybie, tam gramy w kości z bogami, trzeba mieć więcej oczek od nich aby wygrać, gramy aż zdobędziemy młot, młot Thora zanosimy kowalowi a następnie dajemy mu zepsuty miecz, krzyżujemy kałacha z jeżem i mamy arbuzo-spluwe, wchodzimy do wielkiego halu, a następnie wychodzimy, teraz podczas walki z potworem używamy nowej broni, podnosimy piło-miecz i wchodzimy do kowala, dajemy mu podkowę, gadamy, a następnie za pomocą zapisanego z tarczy szyfru otwieramy sejf, zamiast garnka wody wstawiamy akwarium i patrzymy na cut scenkę, zabieramy młot, podkowę i akwarium, dwa ostatnie łączymy, za pomocą piły ścinamy drzewo, następnie przechodzimy wkurzającą mini gierkę i jesteśmy po drugiej stronie, tam używamy lustra na psie a kota skrzyżowanego z liną na bramie, po drugiej stronie używamy kombinezonu i nurkujemy, idziemy w stronę Titanica i rozwalamy robota od którego bierzemy nogę, następnie wracamy do nagich bogów i oddajemy im młot, robo-noge dajemy czarnemu, a boską moc używamy na x-wingu, zabieramy miecz świetlny i wracamy pod wodę, tam używamy miecza na bramie do jaskini potwora i zabieramy z korytarza worek cementu, który wsypujemy do jeziorka gdzie leży x-wing, wracamy do legowiska potwora i pokonujemy go w kolejnej mini gierce, następnie rzucamy dawno zapomnianym nosem w radio, ładujemy baterie AA do miecza świetlnego i przecinamy łańcuchy wydostajemy się z jaskini drabina pośrodku, oglądamy filmik końcowy i cieszymy się z gry.juppppppppppiiiiiii

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...