Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Alkenui

Formatowanie - problem z dyskiem

Polecane posty

Robiłem formatowanie partycji w celu ponownego zainstalowania Windowsa. Mam 7, myślałem, że wszystko pójdzie jak z płatka, a tu błąd: "Windows cannot be installed to disk 0 partition 1." Details: "Windows is unable to install to the selected location. Error: 0x80300001". Próbowałem zainstalować drivery do płyty, ale się w żaden sposób nie dało. To może być teoretycznie błąd fizyczny np. dysku, ale skoro komputer go czytał i do tej pory działał sprawnie? Nie znam się aż tak na kompach. Czy ktoś ma jakieś inne pomysły?

Sprzęt: proc. Intel Core 2 Duo 2x2.1 GHz

RAM - 2x1GB Kingston

płyta - Asus P5P41D

dysk - Seagate Barracuda 7200.11 500 GB

zasilacz - OCZ 600SXS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zauważyć, że kolega ma dysk z niesławnej "czarnej serii". W związku z tym proponuję na początek sprawdzić, czy BIOS go w ogóle widzi. Jeśli widzi, to warto sprawdzić, czy przypadkiem ten dysk nie figuruje na tej liście, jeśli tak, to może być konieczny update firmware'u.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sevard: no, jak pisałem z tymi sterownikami, to ciężka sprawa. Komputer je czyta, ale nie chce ich instalować. Formata robiłęm, nieco muliło komputer, defragmentacja nic nie pomogła i podejrzewałem wirusa (acz eset mi tego nie wykazywał)

Blackhand: BIOS go widzi, i o zgrozo, numer dysku to ST3500320AS... Ściągnąłem, tylko, hmm, trochę nie wiem jak to zainstalować, bo wrzuciłem to sobie na USB i jak wchodzę sobie z BIOSa, to mi pisze "Missing Operating System".

klapiak128: 2 partycje (C:\ i D:\), z czego C:\ była systemowa. Formatowałem ją przez instalatora Win 7, próbowałem też z komendy: "format :c" i za każdym razem pojawiał się jakiś error.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach