Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sebi1295

Comodo Internet Security

Polecane posty

Gość sebi1295

Prosiłem o pomoc w poprzednim wątku ale nikt nie odpowiadał więc założyłem osobny.

Proszę o pomoc w konfiguracji CIS.Nie znam się na tym i nie wiem jak to zrobić, Czy mógłby mi ktoś podać jakiś link lub napisać dokładnie jak z konfigurować ten program.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ.

Proszę dość szybko o odpowiedź bo chcę przeskanować komputer. :happy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebi1295

Wyłączyłem piaskownicę bo mnie wkurzała, czy to nie jest zalecane?

Wracając do tego zamulania, po pokazaniu się pulpitu, tzn wszystkie ikonki musiałem czekać ok. 40 - 50s aż się włączy CIS, GG i in CD.Wyłączyłem go z autostartu i od razu czekam mniej ok. 10 - 13 s. czy to przeszkadza.Czy może być z autostartu wyłączony.Zrobiłem to poprzez CCleanera, czy jest dobrze?

Po wyłączeniu ze 3 razy godzina na pasku zadań przesuneła mi się w prawo tak że jej nie było widać czy to od wyłączenia CIS i raz mi się programik włączył sam.

CIS poinformował mnie że zalecane jest skanowanie systemu więc skanuje.Przy skanowaniu internet mi się czasami leciutko przycina czy to normalne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem go z autostartu i od razu czekam mniej ok. 10 - 13 s. czy to przeszkadza.

Ja bym wolał wyłączyć z autostartu GG, inCD i inne niż Comodo. Zapomnisz ręcznie go włączyć i to tak jakbyś go w ogóle na dysku nie miał zainstalowanego. Poza tym poczytaj o optymalizacji XP, wtedy będzie szybciej system działać ;).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie piaskownicy - lepiej, żeby była włączona, ale jak Cię alerty irytują to wejdź w Defence+ -> Sandbox -> Sandbox Settings -> Alert Settings i odznacz pierwszą opcję.