Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jarius

q6600-nie ładuje systemu - na gwarancji

Polecane posty

Witam, chciałbym dowiedzieć się, czy jest jakiś sposób na

wyserwisowanie procka na gwarancji intela, sklep w którym kupiłem

komputer upadl, inne sklepy odmawiają gwarancji. To jest 100% procek -

dalem do sprawdzenia w krakowie w dobrym sklepie. Nic innego nie szwankuje

- dobrze dobrany zestaw. Jakieś numery... sposoby? błagam!!

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chieftec 550, pk5, 2x1gb patriot cl4, 8800gt(palit), seagate 250GB barracuda i oczywiscie procesor... komp został wysłany do crann.pl w krakowie, po sprawdzeniu wyszlo, ze procek nie laduje windowsa i nie nadaje sie do dalszej eksploatacji, nie mogli go wyserwisowac, bo nie został u nich zakupiony....

Reinstale windy nic nie pomogły...;> to zna ktoś numery na gwarancję intelowską, albo jak to inaczej załatwić?;>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiż to problem, że nie widzę żadnego numeru telefonu, bądź działającego dla zwykłego zjadacza chleba polskiego mejla na który mógłbym zadzwonić... gdzieśtam do informacji intela juz dzwonilem(numer z tej stronki) - "klientów indywidualnych nie obsługujemy"... chodzi mi o to, czy uda mi się wyserwisować procesor czy mogę szykować się do zmiany procka;>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...