Neofita Napisano Marzec 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 1, 2010 Wiem ze ciag cyfr i liter np: 751.17Q.HE7.F5H.NI1.D4G.1KD.711.WE6.117.4E7.435 odpowiada za budowe wizerunku bohatera gry. Mam jednak maly problem. W Mass Effect 2 nie ma problemu z importem twarzy z Mass Effect 1 ale problem mam w tym ze stworzyłem sobie moim zdaniem dosc ladna Pania Komandor bawiac sie edytorem twoarzy w ME 2 i chcialbym ta sama postacia a wlasciwie twarza pograc od poczatku zaczynajac od ME 1. Jak zrobic, jak wpisac w ME 1 ten wlasnie kod zeby bohaterka jaka gram miala twarz jak w ME 2 ? Szukalem w grze ale nie znalazlem takiej opcji a moze w jakims pliczku to zmienic w ME 1 czy jak? Jesli ktos wie co i jak z checia przyjme pomoc w tej sprawie Pytanie moze dziwne ale przywiazalem sie do mojej bohaterki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4nch3z Napisano Marzec 1, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 1, 2010 z tego co się orientuje to ten ciąg cyfr jest tylko i wyłącznie w ME2 w pierwszej części nie przewidzieli takiej opcji po prostu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maziak Napisano Marzec 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2010 Po co mieli przewidzieć to Mass Effect 2 jest kontynuacją jedynki nie na odwrót. Po prostu postaraj się zrobić podobną. Nic innego nie da rady. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caretaker Napisano Marzec 2, 2010 Zgłoś Share Napisano Marzec 2, 2010 Jest sposób. Kod odpowiada wprost ustawieniom suwaków kreatora postaci przy czym wartość 1 oznacza max na lewo dla danego suwaka. Suwaki w Mass Effect 1 i Mass Effect 2 są takie same (z drobnymi wyjątkami, o których później). UWAGA. Należy pamiętać, że w Mass Effect 2 nie ma suwaka "scars", więc należy go pominąć (najlepiej ustawić na max w lewo - brak blizn). Tak więc, żeby uzyskać powiedzmy "Facial Structure" takie jak w kodzie, musisz: - ustawić wszystkie suwaki na max w lewo (czyli wszystkie będą miały wartość 1) - pierwszy z góry przesunąć o 6 kliknięć w prawo (uzyskasz 7) - drugi z góry przesunąć o 4 w prawo (uzyskasz 5) - trzeci z góry zostaje (czyli masz wartość 1) - czwarty z góry to "scars" (ustaw jak Ci się podoba); tego suwaka NIE MA W KODZIE Z Mass Effect 2 I w ten sposób masz już początek kodu z głowy: 751. Dalej, kolejne siedem znaków z kodu to sekcja "Head". Ponownie: - ustaw wszystkie suwaki na max w lewo (czyli na 1) - pierwszy z góry zostaje na 1 - drugi z góry przesuń o 6 kliknięć w prawo (uzyskasz 7) - trzeci z góry przesuń w prawo o 26 (dlatego, że kod zakłada też litery alfabetu angielskiego... a więc 1-9 a następnie ABCDEF itd.) (26 w prawo będzie wartością Q) - czwarty z góry przesuń w prawo o 17 (żeby uzyskać wartość H); nie przejmuj się tym, że w kodzie są kropki... one nie są ważne - piąty suwak z góry przesuń... już zapewne domyślisz się sam co i jak dalej. Pamiętaj, max w lewo to '1', jedno kliknięcie w prawo to '2', osiem kliknięć w prawo to '9', dziewięć kliknięć w prawo to 'A', dziesięć kliknięć w prawo to 'B' itd. Powodzenia. PS.1. Pamiętaj jednak, że ME1 i ME2 różnią się znacząco grafiką, więc jest szansa, że twarz z ME2 będzie się wydawać nieco inna. Ale jest to dokładna kopia (jeśli zrobisz to uważnie). PS.2. Część suwaków została rozwinięta bądź 'okrojona' w ME2 w stosunku do ME1. Głównie chodzi mi tu o "Makeup" dla pani Shepard. Kiedy dojdziesz do tej sekcji (bodajże ostatniej), musisz działać na wyczucie, bo wartości kodu mogą się nie całkiem zgadzać z wizerunkiem. Jeśli pomogła Ci ta odpowiedź, poświęć proszę 30 sekund na oddanie głosu na moją "Komandor Shepard" tutaj : http://www.masseffect2faces.com/index.php?faceID=674 Oczywiście, 5 gwiazdek proszę Polski akcent na owej stronie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...