Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

MarkosBoss

Hole in the wall!

Polecane posty

holeinthewalllogo.jpg


Zwariowane szoł na podstawie japońskiego Brain Wall. Program Hole in the Wall emitowany jest antenie "czwórki (TV4) od marca 2009 roku. Zabawa polega na tym, że uczestnicy dwóch (trzyosobowych) drużyn - czerwonej i niebieskiej - muszą "dopasować się" do otworów w styropianowych ścianach, które powoli zmierzają w stronę zawodników. Jeśli uczestnicy "zmieszczą się" do dziur zdobywają punkty. Jeśli nie - lądują w basenie.
holeinthewall080911.jpg


Program podzielono na kilka etapów, w których zmieniają się zasady rozgrywki, jak i same ściany:

1. Solościana (10 punktów) - jeden zawodnik musi dopasować się do jednego otworu w ścianie.
2. Dwuściana (10 punktów) - dwóch zawodników dopasowuje się do dwóch otworów w ścianie.
3. Niespościanka (10 punktów) - jeden zawodnik otrzymuje pewien "gadżet" (zawsze inny), wraz z którym musi wejść w otwór.
4. Ściana lustrzana (10 punktów) - jeden z zawodników ustawia się tyłem do ściany, drugi zaś - stojąc przed nim - pokazuje, jak ma się ustawić, by przejść przez otwór.
5. 3ściana (10 punktów) - cała drużyna próbuje zmieścić się w otworach.
6. Dwuściana lustrzana (10 punktów) - podobnie jak Ściana Lustrzana, tylko że osoba stojąca z przodu pokazuje dwóm zawodnikom jak ustawić się, by przejść przez otwory.
7. Ścianozagadka (20 punktów) - dwoje uczestników musi rozwiązać zagadkę na ścianie, na której są również dwa rozwiązania. Zawodnicy muszą przebić się przez prawidłową odpowiedź.
8. Dwuściana kapitańska (20 punktów) - tak jak dwuściana, tylko jednym z zawodników musi być kapitan drużyny.
9. Ściana z lusterkiem (10 punktów) - zawodnik stojący tyłem do ściany ma do dyspozycji lusterko.
10. Ściana kapitańska (10 punktów) - do jednej ściany podchodzą kapitanowie obu drużyn. Używając tych samych rekwizytów muszą razem przejść przez swoje otwory.
11. Ostatnia ściana ratunku (10/20/30 punktów) - kapitan decyduje ilu zawodników spróbuje przejść przez ścianę. Za przejście drużyna otrzymuje 10 punktów x liczba zawodników. Jeżeli zawodnikom się nie uda, tracą tyle punktów, ile mogli zyskać.
12. Ściana rozpaczy - drużyna, która ma więcej punktów decyduje, czy chce przystąpić do tej ściany, czy mają to zrobić przeciwnicy. Przejść przez otwory ściany rozpaczy próbuje trzech zawodników - jeżeli im się to udaje dostają 3000 złotych.
13. Ślepa ściana - zawodnik, który nic nie widzi musi przejść przez ścianę opierając się tylko na podpowiedziach towarzyszy. Nagrodą jest kolejne 3000 złotych.

hole-in-the-wall.jpg
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z poprzednikiem niestety muszę się zgodzić. Program jest absolutnie nie śmieszny, jedynie uśmiech pojawia mi się na ustach jak zawodnicy w jakiś żałosny sposób wpadają do wody. Pomysł na program był dobry ale został zmarnowany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że największym problemem są prowadzący - Formacja Szatle (nie wiem, czy tak to się pisze :tongue: ). Jeden z najgorszych kabaretów moim zdaniem. Ich żarty wcale mnie nie śmieszą. Gdyby dali jakichś porządnych prowadzących, np kabaret Moralnego Niepokoju albo Ani Mru Mru, było by pewnie o wiele lepiej.

Choć ogólny pomysł na program też jest moim zdaniem raczej średnio ciekawy. Nieraz zdarzają się śmieszne momenty, gdy ktoś dostanie jakąś "pokręconą ścianę", ale ogólnie wieje nudą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...