Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

sajki

Trzaski podczas instalacji programów/gier

Polecane posty

Witam

Mam problem taki jak w temacie. Podczas instalacji czegokolwiek (gdy pasek postepu sie zapelnia) w glosnikach slychac tylko jakies trzaski i piski, do tego komp haczy. Jestem pewien, ze to ma zwiazek z wymiana karty dzwiekowej na Asus Xonar D1. Przy SB Audigy nie bylo nigdy takiego problemu. Probowalem roznych wersji sterownikow, na kazdych jest to samo. Dzieki za pomoc

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Core 2 duo 2,2ghz

2gb ram

Geforce 9600gso 378mb

Płyta Gigabyte GA-945GZM-S2

zasilacz Fortron 400w

"Zmień kabel sygnałowy do dysku (SATA).

sprawdź napięcia."

Nie znam się za bardzo na dyskach więc mógłbyś powiedzieć dokładniej jak to zrobić?

I czy to w ogóle możliwe, że to od dysku? Tak jak pisalem wyzej problem pojawil sie po zmianie karty dzwiekowej..

Aha i czym moze byc spowodowany ten kosmiczny odczyt?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i czym moze byc spowodowany ten kosmiczny odczyt?

Przeważnie takie błędy są wynikiem uszkodzenia dysku lub kabelka łączącego dysk z płytą główną. Albo nawet poluzowaniem sie jednej z wtyczek tego kabla, o co łatwo kiedy grzebiemy w kompie ;)

I czy to w ogóle możliwe, że to od dysku? Tak jak pisalem wyzej problem pojawil sie po zmianie karty dzwiekowej.
.

Jak wyżej - komputer był "ruszany", mogło się coś odpiąć albo uszkodzić. Tak, dysk może robić takie rzeczy.

Kabelek łatwo wymienić, tylko trzeba mieć nowy - w komplecie z płytą główna przeważnie są co najmniej dwa, a jeśli już ich nie masz, to w każdym sklepie komputerowym sprzedają (nie jest to droga rzecz, kilka złotych).

Napięcia sprawdzamy miernikiem ;)

(patrz link w podpisie)