Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Zyll

Rozwiązany: Unreal- problem z grafiką

Polecane posty

[D3DDrv.D3DRenderDevice]

Translucency=True

VolumetricLighting=True

ShinySurfaces=True

Coronas=True

HighDetailActors=True

UseMipmapping=True

UseTrilinear=False

UseMultitexture=True

UsePageFlipping=True

UsePalettes=True

UseFullscreen=True

UseGammaCorrection=True

DetailTextures=True

Use3dfx=False

UseTripleBuffering=False

UsePrecache=False

dwDeviceId=0

dwVendorId=0

UseVertexFog=False

UseAGPTextures=False

UseVideoMemoryVB=False

UseVSync=False

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo, nie całkiem :]

Chodziło mi o fragment

[D3DDrv.D3DRenderDevice]

Ale w każdym razie myślę że warto ciebie przenieść na OpenGL. Jeśli nie chcesz - po prostu wklej wymienioną wyżej sekcję. Jeśli chcesz - wklej (na wszelki wypadek :)), a potem podążaj za wskazówkami :)

z tej strony ściągnij ostatnią wersję drivera opengl (pod sam koniec)

- wejdź do podfolderu Unreal\System

- zrób kopie zapasowe plików OpenGlDrv.dll, OpenGlDrv.int, Setup.exe, UCC.exe, Unreal.exe, Unreal.ini

- wypakuj tam wszystkie pliki znajdujące się w ściągniętym archiwum w folderze Unreal266, nadpisując wszystko

- otwórz plik Unreal.ini:

linijkę

GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

zmień na

GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

oraz całą sekcję [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] zmień na poniższy tekst:

[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
UseTrilinear=True
UseS3TC=False
UseMultiTexture=True
UsePrecache=False
UsePalette=True
UseAlphaPalette=True
UseMultidrawArrays=True
UseTexIdPool=True
UseTexPool=True
DynamicTexIdRecycleLevel=100
DetailTextures=True
UseDetailAlpha=True
SinglePassDetail=True
SinglePassFog=True
ZRangeHack=True
AAFilterHint=0
NoAATiles=True
NumAASamples=4
UseAA=False
RequestHighResolutionZ=True
MaskedTextureHack=True
SmoothMaskedTextures=False
SceneNodeHack=True
FrameRateLimit=0
SwapInterval=-1
UseFragmentProgram=False
UseVertexProgram=False
UseCVA=False
TexDXT1ToDXT3=False
CacheStaticMaps=False
UseSSE2=True
UseSSE=True
BufferTileQuads=False
BufferClippedActorTris=True
ColorizeDetailTextures=False
DetailClipping=False
DetailMax=0
RefreshRate=0
MaxTMUnits=0
NoFiltering=False
NoMaskedS3TC=False
MaxAnisotropy=0
UseTNT=False
Use16BitTextures=False
AutoGenerateMipmaps=False
AlwaysMipmap=False
ShareLists=False
UseBGRATextures=True
UseZTrick=False
MaxLogTextureSize=8
MinLogTextureSize=0
MaxLogVOverU=8
MaxLogUOverV=8
OneXBlending=False
GammaCorrectScreenshots=True
GammaOffsetBlue=0.000000
GammaOffsetGreen=0.000000
GammaOffsetRed=0.000000
GammaOffset=0.000000
LODBias=0.000000
DescFlags=0
Description=
HighDetailActors=True
Coronas=True
ShinySurfaces=True
VolumetricLighting=True

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Przez brak wieści rozumiem że nie chcesz podmieniać drajwa :)

W takim razie spróbuj sekcję D3Drv - czyli to co wkleiłeś - podmienić na następującą:

[D3DDrv.D3DRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
UseMipmapping=True
UseTrilinear=True
UseMultitexture=True
UsePageFlipping=True
UsePalettes=True
UseFullscreen=True
UseGammaCorrection=True
DetailTextures=True
Use3dfx=False
UseTripleBuffering=True
UsePrecache=True
UseVertexFog=True
UseAGPTextures=False
UseVideoMemoryVB=False
UseVSync=False

Pomyślałem też że może być jeszcze jeden powód - uszkodzone pliki z teksturami. Spróbuj przekopiować ręcznie folder Textures z płyty Unreala (albo, jeszcze lepiej, z pierwszej/głównej płyty UT'99 jeśli posiadasz - UT zawiera niezmienione wszystkie tekstury z U) do folderu z grą.

Problem rozwiązany, więc temat zamykam.

W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. - Lord Nargogh

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...