Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

P_aul

Games of Divinity

Polecane posty

turn0.th.png

Prowincje:

Alvenia - Pustkowia

Bankar - Pustkowia

Cherm - Pustkowia

Deldia - Pustkowia

Eden - Pustkowia

Forenia - Pustkowia

Gel - Pustkowia

Helios - Pustkowia

Ila - Pustkowia

Jaedonia - Pustkowia

Kor - Pustkowia

Ludecja - Pustkowia

Midonia - Pustkowia

Ners - Pustkowia

Oddia - Pustkowia

Bogowie:

Jaavee - 0 wyznawców - 21 Mana

Kalachu - 0 wyznawców - 21 Mana

Tann'ib - 0 wyznawców - 21 Mana

Sum- namaru - 0 wyznawców - 21 Mana

Haladril - 0 wyznawców - 21 Mana

Niria - 0 wyznawców - 21 Mana

Kniv'trop - 0 wyznawców - 21 Mana

Dostępne rozkazy:

Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana)

Zamknięcie Prowincja (25 Mana)

Otwarcie Prowincja (30 Mana)

Uwagi:

To nie RPG, nie ma miejsca na odgrywanie :P

Żeby w temacie nie było samych suchych rozkazów dopuszczam rozmowy i grożenie sobie rpg-style, byle kulturalnie

Świat jest płaski, nie zawija się na brzegach

Pierwsze trzy osoby dostaną bonus do many w kolejnej turze

Mana zależy od liczby wyznawców

Niewykorzystana Mana jest zachowywana ale nie można mieć więcej niż podwójna wartość jaką by się otrzymało licząc z bonusem (np. komuś zostało 10 Many, w kolejnej turze otrzymuje 15 więc będzie miał 25 a maksimum to 30, gdyby miał 20 many to 5 by przepadło)

Jeśli ktoś nie posiada wyznawców przez dwie tury z rzędu odpada, ten post nie liczy się jako tura

There can be only one

Wszelkie pytania do dyskusji, postaram się odpowiadać na niejasności.

Fluff:

Oto nowy świat, pusty jeszcze i nieukształtowany. Grupa eterycznych i potężnych istot przyciąganych jego potencjałem przybyła z miejsc poza przestrzenią by zmieniać go według własnego upodobania i, przede wszystkim, zasiać na nim iskrę życia, które swymi modlitwami zwiększy ich potęgę. Bez stałego dostępu do modlitw bóg zmuszony będzie do powrotu poza przestrzeń i oczekiwania na kolejną szansę by rosnąć w siłę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turn1.th.png

Wydarzenia:

W Alveni, Kor i Ludecji pojawiły się osady Niziołków.

W Bankarze pojawiły się osady Gnomów.

Cherm zaczęły nawiedzać Cienie.

W Deldii i Edenie pojawiły się osady Ludzi Lodu.

W Forenii i Gel pojawiły się osady Ludzi.

W Helios poajwiły się osady Salamander.

Ilię i Ners zaczęły nawiedzać Popielne Salamandry.

W Jaedonii i Oddii pojawiły się plemiona Jaszczuroludzi.

W Oddii pojawiły się Tropikalne Nimfy.

Zielone wzgórza Alvenii (życie +1; ziemia +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40%

Wzgórza Bankar (ziemia +1)

Surowce: 10 000

Populacja: 1000 gnomów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 50%, Niria 50%

Szare Ziemie Cherm (śmierć +1)

Surowce: 10 000

Populacja: 1000 Cieni

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Kalachu 66%, Niria 33%

Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 Ludzi Lodu

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 20%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 40%

Chłodne równiny Edenu (życie +1; lód +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 Ludzi Lodu

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 20%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 40%

Równiny Forenia (życie +1)

Surowce: 10 000

Populacja: 1000 Ludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 25%, Tann'ib 25%, Kniv'trop 50%

Równiny Gel (życie +1)

Surowce: 10 000

Populacja: 1000 Ludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 25%, Tann'ib 25%, Kniv'trop 50%

Pustynia Helios (ogień +1)

Surowce: 10 000

Populacja: 1000 Salamander

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Sum- namaru 100%

Szara pustynia Ila (śmierć +1; ogień +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 Popielnych Salamander

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Kalachu 40%, Sum- namaru 40%, Niria 20%

Bagna Jaedonia (śmierć +1; woda +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 Jaszczuroludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Kalachu 66%, Haladril 33%

Zielone wzgórza Kor (ziemia +1, życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40%

Zielone wzgórza Ludecji (ziemia +1, życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40%

Midonia - Pustkowia

Szara pustynia Ners (ogień +1; śmierć +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1000 Popielnych Salamander

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Kalachu 40%, Sum- namaru 40%, Niria 20%

Oazy i Bagniska Oddia (woda +1; ogień +1, śmierć +1)

Surowce: 30 000

Populacja: 1000 Tropikalnych Nimf, 1000 Jaszczuroludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Sum- namaru 66%, Haladril 33+33%, Kalachu 66%

Bogowie:

Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+1) - 2600 wyznawców - 26 Mana

Kalachu, bóg śmierci (+2) - 2780 wyznawców - 29 Mana

Tann'ib, bóg życia(+1) i lodu(+1) - 1900 wyznawców - 20 Mana

Sum- namaru, bóg ognia(+2) - 2460 wyznawców - 40 Mana

Haladril, bóg wody (+1) - 1320 wyznawców - 28 Mana

Niria, bogini śmierci (+1) i ziemi (+1) - 1280 wyznawców - 14 Mana

Kniv'trop, bóg życia (+2) - 3000 wyznawców - 41 Mana

Rasy:

Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85

Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8

Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9

Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8

Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9

Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7

Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9

Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85

Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75

Dostępne rozkazy:

Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana)

Zamknięcie Prowincja (25 Mana)

Otwarcie Prowincja (30 Mana)

Urodzaj Prowincja (15 Mana)

Nieurodzaj Prowincja (15 Mana)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turn2.th.png

Wydarzenia:

W lasach Alvenii pojawiły się osady Wysokich Elfów

W Bankarze pojawiły się osady Niziołków

W Cherm pojawiły się plemiona Goblinów

W jeziorach Edenu i Jaedonii pojawiły się Nimfy

W Forenii swe osady zaczęły budować Leśne Elfy

Helios zaczęły przemierzać karawany Ludzi Pustyni

Ilę i Ners zaczęły nawiedzać Ogniste Zjawy

W wyniku zmieniających się warunków w Jaedonii populacja tamtejszych Jaszczuroludzi zmniejszyła się o 10%

Jaszczuroludzie opuścili Jaedonię i przenieśli się na bagna Oddii. W podróży zginęło 20% populacji

W jeziorach Jaedonii pojawiły się Tropikalne Nimfy

W Nersie pojawiły się osady Trolli i Ognistych Trolli

Zalesione wzgórza Alvenii (życie +3; ziemia +1)

Surowce: 50 000

Populacja: 1850 Niziołków, 1000 Wysokich Elfów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Niziołki - Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45%

Wysokie Elfy - Jaavee 20%, Tann'ib 30%, Kniv'trop 50%

Zielone wzgórza Bankar (ziemia +2; życie +1)

Surowce: 30 000

Populacja: 1800 Gnomów, 1000 Niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Gnomy - Jaavee 50%, Niria 50%

Niziołki - Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45%

Szare wzgórza Cherm (śmierć +1; ziemia +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1900 Cieni, 1000 Goblinów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Cienie - Kalachu 80%, Niria 20%

Gobliny - Kalachu 56%, Niria 42%

Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1800 Ludzi Lodu

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45%

Chłodne równiny/Pojezierze Eden (życie +2; lód +1, woda +1)

Surowce: 40 000

Populacja: 1800 Ludzi Lodu, 1000 Nimf

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Ludzie Lodu - Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45%

Nimfy - Tann'ib 27%, Haladril 27%, Kniv'trop 45%

Lasy Forenii (życie +3)

Surowce: 40 000

Populacja: 1900 Ludzi, 1000 Leśnych Elfów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Ludzie - Jaavee 11%, Tann'ib 33%, Kniv'trop 55%

Leśne Elfy - Tann'ib 37%, Kniv'trop 62%

Równiny Gel (życie +2)

Surowce: 20 000

Populacja: 1900 Ludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 11%, Tann'ib 33%, Kniv'trop 55%

Sawanny Helios (ogień +1; życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 1900 Salamander, 1000 Ludzi Pustyni

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Salamandry - Sum- namaru 100%

Ludzie Pustyni - Jaavee 10%, Sum- namaru 40%, Kniv'trop 50%

Martwa pustynia Ila (ogień +3; śmierć +2)

Surowce: 60 000

Populacja: 1800 Popielnych Salamander, 1000 Ognistych Zjaw

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Popielne Salamandry - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11%

Ogniste Zjawy - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11%

Pojezierze/Oazy Jaedonia (woda +2; ogień +1, życie +1)

Surowce: 40 000

Populacja: Tropikalne Nimfy 1000, Nimfy 1000

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 56%, Haladril 42%

Nimfy - Tann'ib 27%, Haladril 27%, Kniv'trop 45%

Zielone wzgórza Kor (ziemia +2, życie +2)

Surowce: 40 000

Populacja: 2050 niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45%

Zielone wzgórza Ludecji (ziemia +2, życie +1)

Surowce: 30 000

Populacja: 1850 niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45%

Midonia - Pustkowia

Pustynia popiołu/Zdradliwe trzęsawiska Ners (śmierć +3; ogień +2, woda +1)

Surowce: 70 000

Populacja: 1800 Popielnych Salamander, 1000 Ognistych Trolli, 1000 Trolli

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Popielne Salamandry - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11%

Ogniste Trolle - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11%

Trolle - Kalachu 56%, Haladril 42%

Oazy/Bagna Oddia (woda +2; ogień +1, śmierć +1)

Surowce: 40 000

Populacja: 1750 Tropikalnych Nimf, 2550 Jaszczuroludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 56%, Haladril 42%

Jaszczuroludzie - Kalachu 56%, Haladril 42%

Bogowie:

Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+2) - 3760 wyznawców - 31 Mana

Kalachu, bóg śmierci (+4) - 6530 wyznawców - 36 Mana

Tann'ib, bóg życia(+3) i lodu(+1) - 5910 wyznawców - 24 Mana

Sum- namaru, bóg ognia(+4) - 6300 wyznawców - 40 Mana

Haladril, bóg wody (+3) - 2450 wyznawców - 18 Mana

Niria, bogini śmierci (+1) i ziemi (+2) - 2320 wyznawców - 13 Mana

Kniv'trop, bóg życia (+5) - 9270 wyznawców - 43 Mana

Populacja świata: 36540

Rasy:

Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85

Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8

Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9

Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8

Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9

Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7

Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,8

Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85

Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75

Wysokie Elfy (życie +3, ziemia +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,55

Gobliny (ziemia +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,85

Nimfy (woda +1, życie +1);podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy (obrona); przyrost naturalny - x1,85

Leśne Elfy (życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,6

Ludzie Pustyni (ogień +1, życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,8

Ogniste Zjawy (ogień +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,5

Trolle (śmierć +3, woda +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55

Ogniste Trolle (śmierć +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy (atak); przyrost naturalny - x1,5

Dostępne rozkazy:

Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana)

Zamknięcie Prowincja (25 Mana)

Otwarcie Prowincja (30 Mana)

Urodzaj Prowincja (15 Mana)

Nieurodzaj Prowincja (15 Mana)

Exodus z Prowincja do Prowincja (10 Mana)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turn3full.th.png

Wydarzenia:

W wyniku wizji od Tann'iba 630 Ludzi i 370 Leśnych elfów wyruszyło do Edenu. Część z nich zmarła po drodze.

W Jaskiniach Bankaru i Koru swe kopalnie zaczęły budować Krasnoludy.

Rasy Bankaru zjednoczyły się pod przywódctwem krasnoludzkiego króla Thorina Pierwszego.

Potężny Cień Ashan zjednoczył swych pobatymców i inne rasy żyjące w Cherm.

W Edenie swe osady zaczęły budować Leśne Elfy.

Istoty Edenu utworzyły wspólne państwo pod przewodnictwem Elandora, Zielonej Lilii i Godryka Niedźwiedzia.

Nieurodzaj w Gel spowodował klęskę głodu. 10% istot straciło życie.

W Helios pojawiy się osady Wysokich Elfów i Leśnych Salamander.

Pod przywództwem Salamandry Sass'itsa w Helios powstało państwo.

W Midionii pojawiły się karawany Ludzi Pustyni i osady Niziołków.

Istoty żyjące w Nersie utworzyły państwo pod przywództwem Gaara Czarnego Płomienia - Ognistego Trolla.

W Oddii pojawiły się lęgowiska Harpii i osady Kraboczłeków.

Istoty zamieszkujące Oddię podpisały Pakt Wybrzeża.

Zalesione wzgórza Alvenii (życie +4; ziemia +1)

Surowce: 90 000

Populacja: 3420 Niziołków, 1550 Wysokich Elfów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Niziołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33%

Wysokie Elfy - Jaavee 10%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 50%

Urodzajne Góry Bankar (ziemia +3; życie +1)

Krasnoludzkie kopalnie (handel +1, mędrcy +1, defensywa +1)

Surowce: 50 000

Populacja: 3240 Gnomów, 1850 Niziołków, 1000 Krasnoludów

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Jaavee 41%, Niria 27%, Tann'ib 13%, Kniv'trop 19%

Kapłani: Jaavee 41%, Niria 27%, Tann'ib 13%, Kniv'trop 19%

Szare wzgórza Cherm (śmierć +1; ziemia +2)

Kraj Cieni (kapłani +1, ofensywa +2)

Surowce: 30 000

Populacja: 3610 Cieni, 1850 Goblinów

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Kalachu 72%, Niria 27%

Kapłani: Kalachu 72%, Niria 27%

Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1)

Surowce: 20 000

Populacja: 3240 Ludzi Lodu

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45%

Żyzne Pojezierze Eden (życie +3; woda +1)

Wolny Związek (kapłani +2, ofensywa +1, defensywa +3)

Surowce: 50 000

Populacja: 3240 Ludzi Lodu, 1850 Nimf, 570 Ludzi, 1300 Leśnych Elfów

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Jaavee 6%, Tann'ib 46%, Kniv'trop 40%, Haladril 7%

Kapłani: Jaavee 6%, Tann'ib 46%, Kniv'trop 40%, Haladril 7%

Lasy Forenii (życie +3)

Surowce: 40 000

Populacja: 2410 Ludzi, 1010 Leśnych Elfów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Ludzie - Jaavee 17%, Kniv'trop 83%

Leśne Elfy - Kniv'trop 100%

Równiny Gel (życie +2)

Surowce: 20 000

Populacja: 1710 Ludzi

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie: Jaavee 10%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 50%

Dżungla/Zalesione wzgórza Helios (życie +4; ogień +1, ziemia +1)

Kraj Salamander (kapłani +1, handel/rzemiosło +1, mędrcy +1, ofensywa +1, defensywa +1)

Surowce: 100 000

Populacja: 3230 Salamander, 1800 Ludzi Pustyni, 1000 Wysokich Elfów, 1000 Leśnych Salamander

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Sum- namaru 61%, Jaavee 4%, Tann'ib 10%, Kniv'trop 25%

Kapłani: Sum- namaru 61%, Jaavee 4%, Tann'ib 10%, Kniv'trop 25%

Martwa pustynia Ila (ogień +3; śmierć +2)

Surowce: 60 000

Populacja: 3240 Popielnych Salamander, 1500 Ognistych Zjaw

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Popielne Salamandry - Kalachu 41%, Sum- namaru 41%, Niria 16%

Ogniste Zjawy - Kalachu 41%, Sum- namaru 41%, Niria 16%

Pojezierze/Oazy Jaedonia (woda +2; ogień +2, życie +2)

Surowce: 60 000

Populacja: Tropikalne Nimfy 1750, Nimfy 1850

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 55%, Haladril 44%

Nimfy - Tann'ib 31%, Haladril 31%, Kniv'trop 38%

Urodzajne Góry Kor (ziemia +3, życie +2)

Surowce: 60 000

Populacja: 3790 Niziołków, 1000 Krasnoludów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Niziołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33%

Krasnoludy - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33%

Pustynny płaskowyż Ludecja (ziemia +3, ogień +1)

Surowce: 50 000

Populacja: 1850 Niziołków, 1000 Złotych Krasnoludów

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Nizołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33%

Złote Krasnoludy - Jaavee 50%, Sum- namaru 50%

Sawanna/Zielone Wzgórza Midonia (życie +1; ogień +1, ziemia +1)

Surowce: 30 000

Populacja: 1000 Ludzi Pustyni, 1000 Niziołków

Struktura społeczna: -brak cywilizacji-

Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji-

Wyznanie:

Ludzie Pustyni - Jaavee 7%, Tann'ib 27%, Sum- namaru 33%, Kniv'trop 33%

Nizołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33%

Pustynia popiołu/Zdradliwe trzęsawiska Ners (śmierć +3; ogień +2, woda +1)

Kraj Czarnego Płomienia (kapłani +1, ofensywa +2, defensywa +2)

Surowce: 70 000

Populacja: 3600 Popielnych Salamander, 1500 Ognistych Trolli, 1550 Trolli

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Kalachu 48%, Sum- namaru 33%, Haladril 10%, Niria 8%

Kapłani: Kalachu 48%, Sum- namaru 33%, Haladril 10%, Niria 8%

Wybrzeże Oddia (woda +3; ogień +1, śmierć +1)

Pakt Wybrzeża - Wolne Miasta (handel/rzemiosło +1, ofensywa +4, defensywa +2)

Surowce: 60 000

Populacja: 3060 Tropikalnych Nimf, 4720 Jaszczuroludzi, 1000 Harpii, 1000 Kraboczłeków

Struktura społeczna:

90% wieśniacy

3% rzemieślnicy/handlarze

3% kapłani

2% wojownicy

2% mędrcy

Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1

Poziom bogactwa - 10

Wyznanie: Haladril 44%, Kalachu 33%, Sum- namaru 23%

Kapłani: Haladril 44%, Kalachu 33%, Sum- namaru 23%

Bogowie:

Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+5) - 9214 wyznawców - 30 Mana

Kalachu, bóg śmierci (+5) - 12485 wyznawców - 41 Mana

Tann'ib, bóg życia(+4) i lodu(+1) - 11258 wyznawców - 27 Mana

Sum- namaru, bóg ognia(+5) - 12598 wyznawców - 31 Mana

Haladril, bóg wody (+4) - 6838 wyznawców - 22 Mana

Niria, bogini śmierci (+2) i ziemi (+2) - 4440 wyznawców - 27 Mana

Kniv'trop, bóg życia (+5) - 16477 wyznawców - 37 Mana

Populacja świata: 73690

Rasy:

Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85

Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8

Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9

Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8

Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9

Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7

Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,8

Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85

Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75

Wysokie Elfy (życie +3, ziemia +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,55

Gobliny (ziemia +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,85

Nimfy (woda +1, życie +1);podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy (obrona); przyrost naturalny - x1,85

Leśne Elfy (życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,6

Ludzie Pustyni (ogień +1, życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,8

Ogniste Zjawy (ogień +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,5

Trolle (śmierć +3, woda +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55

Ogniste Trolle (śmierć +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy (atak); przyrost naturalny - x1,5

Krasnoludy (ziemia +3, życie +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55

Złote Krasnoludy (ziemia +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,45

Leśne Salamandry (ogień +1, życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,5

Harpie (woda +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,55

Kraboczłeki (woda +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,45

Dostępne rozkazy:

Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana)

Zamknięcie Prowincja (25 Mana)

Otwarcie Prowincja (30 Mana)

Urodzaj Prowincja (15 Mana)

Nieurodzaj Prowincja (15 Mana)

Exodus z Prowincja do Prowincja (10 Mana)

Powołanie <zawód> Prowincja (5 Mana)

Dżihad Prowincja przeciw Prowincji (20/15/10 Mana)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...