P_aul Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Prowincje: Alvenia - Pustkowia Bankar - Pustkowia Cherm - Pustkowia Deldia - Pustkowia Eden - Pustkowia Forenia - Pustkowia Gel - Pustkowia Helios - Pustkowia Ila - Pustkowia Jaedonia - Pustkowia Kor - Pustkowia Ludecja - Pustkowia Midonia - Pustkowia Ners - Pustkowia Oddia - Pustkowia Bogowie: Jaavee - 0 wyznawców - 21 Mana Kalachu - 0 wyznawców - 21 Mana Tann'ib - 0 wyznawców - 21 Mana Sum- namaru - 0 wyznawców - 21 Mana Haladril - 0 wyznawców - 21 Mana Niria - 0 wyznawców - 21 Mana Kniv'trop - 0 wyznawców - 21 Mana Dostępne rozkazy: Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana) Zamknięcie Prowincja (25 Mana) Otwarcie Prowincja (30 Mana) Uwagi: To nie RPG, nie ma miejsca na odgrywanie Żeby w temacie nie było samych suchych rozkazów dopuszczam rozmowy i grożenie sobie rpg-style, byle kulturalnie Świat jest płaski, nie zawija się na brzegach Pierwsze trzy osoby dostaną bonus do many w kolejnej turze Mana zależy od liczby wyznawców Niewykorzystana Mana jest zachowywana ale nie można mieć więcej niż podwójna wartość jaką by się otrzymało licząc z bonusem (np. komuś zostało 10 Many, w kolejnej turze otrzymuje 15 więc będzie miał 25 a maksimum to 30, gdyby miał 20 many to 5 by przepadło) Jeśli ktoś nie posiada wyznawców przez dwie tury z rzędu odpada, ten post nie liczy się jako tura There can be only one Wszelkie pytania do dyskusji, postaram się odpowiadać na niejasności. Fluff: Oto nowy świat, pusty jeszcze i nieukształtowany. Grupa eterycznych i potężnych istot przyciąganych jego potencjałem przybyła z miejsc poza przestrzenią by zmieniać go według własnego upodobania i, przede wszystkim, zasiać na nim iskrę życia, które swymi modlitwami zwiększy ich potęgę. Bez stałego dostępu do modlitw bóg zmuszony będzie do powrotu poza przestrzeń i oczekiwania na kolejną szansę by rosnąć w siłę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brylant Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Sum- namaru Nasączam Helios i Ners ogniem. Witam się z towarzyszami. Okazuję pokojowe zamiary. Ale to tylko pozory. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goloman Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Kniv'trop Nasączam Alvenię i Forenię życiem. Witam się, i również okazuję pokojowe zamiary. Ale to nie są pozory. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasss Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Haladril Nasączam Oddię wodą. Też witam wszystkich i liczę na owocną współpracę *w tym momencie rzuca podejrzliwe spojrzenie Sum- namaru* Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aiden Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Tann'ib Nasączam Eden życiem, a Deldię lodem. Witam się serdecznie z wszystkimi, dobrze wiedząc, że w końcu i tak zaczniemy się nawzajem wygryzać. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruadin Napisano Grudzień 25, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 25, 2009 Nasączam Ilę i Jaedonię śmiercią. Witam wszystkich i życzę wspaniałych wojen w przyszłości. W końcu może być tylko jeden, nie ma co się oszukiwać... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Jaavee Nasączam Kor życiem i ziemią. Przyglądam się zmianom zachodzącym na tym terenie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dracia Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Nasączam Bankar Ziemią, a Cherm Śmiercią. Wi~tam. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Grudzień 28, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Wydarzenia: W Alveni, Kor i Ludecji pojawiły się osady Niziołków. W Bankarze pojawiły się osady Gnomów. Cherm zaczęły nawiedzać Cienie. W Deldii i Edenie pojawiły się osady Ludzi Lodu. W Forenii i Gel pojawiły się osady Ludzi. W Helios poajwiły się osady Salamander. Ilię i Ners zaczęły nawiedzać Popielne Salamandry. W Jaedonii i Oddii pojawiły się plemiona Jaszczuroludzi. W Oddii pojawiły się Tropikalne Nimfy. Zielone wzgórza Alvenii (życie +1; ziemia +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40% Wzgórza Bankar (ziemia +1) Surowce: 10 000 Populacja: 1000 gnomów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 50%, Niria 50% Szare Ziemie Cherm (śmierć +1) Surowce: 10 000 Populacja: 1000 Cieni Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Kalachu 66%, Niria 33% Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 Ludzi Lodu Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 20%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 40% Chłodne równiny Edenu (życie +1; lód +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 Ludzi Lodu Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 20%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 40% Równiny Forenia (życie +1) Surowce: 10 000 Populacja: 1000 Ludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 25%, Tann'ib 25%, Kniv'trop 50% Równiny Gel (życie +1) Surowce: 10 000 Populacja: 1000 Ludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 25%, Tann'ib 25%, Kniv'trop 50% Pustynia Helios (ogień +1) Surowce: 10 000 Populacja: 1000 Salamander Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Sum- namaru 100% Szara pustynia Ila (śmierć +1; ogień +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 Popielnych Salamander Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Kalachu 40%, Sum- namaru 40%, Niria 20% Bagna Jaedonia (śmierć +1; woda +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 Jaszczuroludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Kalachu 66%, Haladril 33% Zielone wzgórza Kor (ziemia +1, życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40% Zielone wzgórza Ludecji (ziemia +1, życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 40%, Tann'ib 20%, Kniv'trop 40% Midonia - Pustkowia Szara pustynia Ners (ogień +1; śmierć +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1000 Popielnych Salamander Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Kalachu 40%, Sum- namaru 40%, Niria 20% Oazy i Bagniska Oddia (woda +1; ogień +1, śmierć +1) Surowce: 30 000 Populacja: 1000 Tropikalnych Nimf, 1000 Jaszczuroludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Sum- namaru 66%, Haladril 33+33%, Kalachu 66% Bogowie: Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+1) - 2600 wyznawców - 26 Mana Kalachu, bóg śmierci (+2) - 2780 wyznawców - 29 Mana Tann'ib, bóg życia(+1) i lodu(+1) - 1900 wyznawców - 20 Mana Sum- namaru, bóg ognia(+2) - 2460 wyznawców - 40 Mana Haladril, bóg wody (+1) - 1320 wyznawców - 28 Mana Niria, bogini śmierci (+1) i ziemi (+1) - 1280 wyznawców - 14 Mana Kniv'trop, bóg życia (+2) - 3000 wyznawców - 41 Mana Rasy: Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85 Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8 Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9 Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8 Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9 Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7 Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9 Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85 Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75 Dostępne rozkazy: Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana) Zamknięcie Prowincja (25 Mana) Otwarcie Prowincja (30 Mana) Urodzaj Prowincja (15 Mana) Nieurodzaj Prowincja (15 Mana) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Jaavee Urodzaj: Kor Nasączam Kor Ziemią --- W ziemi można znaleźć wiele ciekawych rzeczy, wiecie? To nie tylko piach i głazy. Głównie, ale nie tylko. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brylant Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Sum- Namaru Zsyłam na Helios urodzaj, po czym nasączam Ners ogniem. To samo robię z Ilą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goloman Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Kniv'trop Nasączam Alvenię, Forenię, Gel i Kor życiem. No to jazda! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dracia Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Nasączam Bankar Ziemią, a Cherm Śmiercią. Jeszcze raaz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasss Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Haladril Nasączam Oddię i Jaedonię wodą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruadin Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Nasączam Ilę i Ners śmiercią. Więcej. Dusz. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aiden Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 28, 2009 Tann'ib Nasączam Eden i Jaedonię życiem. Się mi sąsiedzi dostali. Bagna, pustynie, jakieś szare równiny... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Grudzień 30, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Wydarzenia: W lasach Alvenii pojawiły się osady Wysokich Elfów W Bankarze pojawiły się osady Niziołków W Cherm pojawiły się plemiona Goblinów W jeziorach Edenu i Jaedonii pojawiły się Nimfy W Forenii swe osady zaczęły budować Leśne Elfy Helios zaczęły przemierzać karawany Ludzi Pustyni Ilę i Ners zaczęły nawiedzać Ogniste Zjawy W wyniku zmieniających się warunków w Jaedonii populacja tamtejszych Jaszczuroludzi zmniejszyła się o 10% Jaszczuroludzie opuścili Jaedonię i przenieśli się na bagna Oddii. W podróży zginęło 20% populacji W jeziorach Jaedonii pojawiły się Tropikalne Nimfy W Nersie pojawiły się osady Trolli i Ognistych Trolli Zalesione wzgórza Alvenii (życie +3; ziemia +1) Surowce: 50 000 Populacja: 1850 Niziołków, 1000 Wysokich Elfów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Niziołki - Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45% Wysokie Elfy - Jaavee 20%, Tann'ib 30%, Kniv'trop 50% Zielone wzgórza Bankar (ziemia +2; życie +1) Surowce: 30 000 Populacja: 1800 Gnomów, 1000 Niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Gnomy - Jaavee 50%, Niria 50% Niziołki - Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45% Szare wzgórza Cherm (śmierć +1; ziemia +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1900 Cieni, 1000 Goblinów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Cienie - Kalachu 80%, Niria 20% Gobliny - Kalachu 56%, Niria 42% Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1800 Ludzi Lodu Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45% Chłodne równiny/Pojezierze Eden (życie +2; lód +1, woda +1) Surowce: 40 000 Populacja: 1800 Ludzi Lodu, 1000 Nimf Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Ludzie Lodu - Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45% Nimfy - Tann'ib 27%, Haladril 27%, Kniv'trop 45% Lasy Forenii (życie +3) Surowce: 40 000 Populacja: 1900 Ludzi, 1000 Leśnych Elfów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Ludzie - Jaavee 11%, Tann'ib 33%, Kniv'trop 55% Leśne Elfy - Tann'ib 37%, Kniv'trop 62% Równiny Gel (życie +2) Surowce: 20 000 Populacja: 1900 Ludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 11%, Tann'ib 33%, Kniv'trop 55% Sawanny Helios (ogień +1; życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 1900 Salamander, 1000 Ludzi Pustyni Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Salamandry - Sum- namaru 100% Ludzie Pustyni - Jaavee 10%, Sum- namaru 40%, Kniv'trop 50% Martwa pustynia Ila (ogień +3; śmierć +2) Surowce: 60 000 Populacja: 1800 Popielnych Salamander, 1000 Ognistych Zjaw Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Popielne Salamandry - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11% Ogniste Zjawy - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11% Pojezierze/Oazy Jaedonia (woda +2; ogień +1, życie +1) Surowce: 40 000 Populacja: Tropikalne Nimfy 1000, Nimfy 1000 Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 56%, Haladril 42% Nimfy - Tann'ib 27%, Haladril 27%, Kniv'trop 45% Zielone wzgórza Kor (ziemia +2, życie +2) Surowce: 40 000 Populacja: 2050 niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45% Zielone wzgórza Ludecji (ziemia +2, życie +1) Surowce: 30 000 Populacja: 1850 niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 27%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 45% Midonia - Pustkowia Pustynia popiołu/Zdradliwe trzęsawiska Ners (śmierć +3; ogień +2, woda +1) Surowce: 70 000 Populacja: 1800 Popielnych Salamander, 1000 Ognistych Trolli, 1000 Trolli Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Popielne Salamandry - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11% Ogniste Trolle - Kalachu 44%, Sum- namaru 44%, Niria 11% Trolle - Kalachu 56%, Haladril 42% Oazy/Bagna Oddia (woda +2; ogień +1, śmierć +1) Surowce: 40 000 Populacja: 1750 Tropikalnych Nimf, 2550 Jaszczuroludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 56%, Haladril 42% Jaszczuroludzie - Kalachu 56%, Haladril 42% Bogowie: Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+2) - 3760 wyznawców - 31 Mana Kalachu, bóg śmierci (+4) - 6530 wyznawców - 36 Mana Tann'ib, bóg życia(+3) i lodu(+1) - 5910 wyznawców - 24 Mana Sum- namaru, bóg ognia(+4) - 6300 wyznawców - 40 Mana Haladril, bóg wody (+3) - 2450 wyznawców - 18 Mana Niria, bogini śmierci (+1) i ziemi (+2) - 2320 wyznawców - 13 Mana Kniv'trop, bóg życia (+5) - 9270 wyznawców - 43 Mana Populacja świata: 36540 Rasy: Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85 Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8 Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9 Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8 Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9 Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7 Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,8 Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85 Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75 Wysokie Elfy (życie +3, ziemia +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,55 Gobliny (ziemia +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,85 Nimfy (woda +1, życie +1);podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy (obrona); przyrost naturalny - x1,85 Leśne Elfy (życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,6 Ludzie Pustyni (ogień +1, życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,8 Ogniste Zjawy (ogień +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,5 Trolle (śmierć +3, woda +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55 Ogniste Trolle (śmierć +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy (atak); przyrost naturalny - x1,5 Dostępne rozkazy: Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana) Zamknięcie Prowincja (25 Mana) Otwarcie Prowincja (30 Mana) Urodzaj Prowincja (15 Mana) Nieurodzaj Prowincja (15 Mana) Exodus z Prowincja do Prowincja (10 Mana) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dracia Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam Cherm śmiercią. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam ziemią: Kor, Bankar, Midonię Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruadin Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam Midonię śmiercią. Zsyłam urodzaj na Ners. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasss Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam Jaedonię wodą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aiden Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam Eden życiem i używam Exodusu przenosząc do niego mieszkańców Forenii. Mały offtop: jeśli przenieść można tylko część mieszkańców to chodzi mi o Leśne Elfy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brylant Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Sum- namaru O, mam własnych Tuskenów!! Nasączam Eden ogniem. Tak samo jak i Midonię. Trza się rozwijać. A na równiny Gel zsyłam nieurodzaj!! _ _ _ _ _ Młodsza siostra przy kompie i bonus poszedł się *****. Rozumiem, że I stycznia nie ma odpisu, c'nie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Goloman Napisano Grudzień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 30, 2009 Nasączam Bankar i Helios życiem... A Midonię nasączam życiem dwa razy... Bo mogę... :7 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_aul Napisano Styczeń 2, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 2, 2010 Wydarzenia: W wyniku wizji od Tann'iba 630 Ludzi i 370 Leśnych elfów wyruszyło do Edenu. Część z nich zmarła po drodze. W Jaskiniach Bankaru i Koru swe kopalnie zaczęły budować Krasnoludy. Rasy Bankaru zjednoczyły się pod przywódctwem krasnoludzkiego króla Thorina Pierwszego. Potężny Cień Ashan zjednoczył swych pobatymców i inne rasy żyjące w Cherm. W Edenie swe osady zaczęły budować Leśne Elfy. Istoty Edenu utworzyły wspólne państwo pod przewodnictwem Elandora, Zielonej Lilii i Godryka Niedźwiedzia. Nieurodzaj w Gel spowodował klęskę głodu. 10% istot straciło życie. W Helios pojawiy się osady Wysokich Elfów i Leśnych Salamander. Pod przywództwem Salamandry Sass'itsa w Helios powstało państwo. W Midionii pojawiły się karawany Ludzi Pustyni i osady Niziołków. Istoty żyjące w Nersie utworzyły państwo pod przywództwem Gaara Czarnego Płomienia - Ognistego Trolla. W Oddii pojawiły się lęgowiska Harpii i osady Kraboczłeków. Istoty zamieszkujące Oddię podpisały Pakt Wybrzeża. Zalesione wzgórza Alvenii (życie +4; ziemia +1) Surowce: 90 000 Populacja: 3420 Niziołków, 1550 Wysokich Elfów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Niziołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33% Wysokie Elfy - Jaavee 10%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 50% Urodzajne Góry Bankar (ziemia +3; życie +1) Krasnoludzkie kopalnie (handel +1, mędrcy +1, defensywa +1) Surowce: 50 000 Populacja: 3240 Gnomów, 1850 Niziołków, 1000 Krasnoludów Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Jaavee 41%, Niria 27%, Tann'ib 13%, Kniv'trop 19% Kapłani: Jaavee 41%, Niria 27%, Tann'ib 13%, Kniv'trop 19% Szare wzgórza Cherm (śmierć +1; ziemia +2) Kraj Cieni (kapłani +1, ofensywa +2) Surowce: 30 000 Populacja: 3610 Cieni, 1850 Goblinów Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Kalachu 72%, Niria 27% Kapłani: Kalachu 72%, Niria 27% Chłodne równiny Deldii (lód +1; życie +1) Surowce: 20 000 Populacja: 3240 Ludzi Lodu Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 9%, Tann'ib 45%, Kniv'trop 45% Żyzne Pojezierze Eden (życie +3; woda +1) Wolny Związek (kapłani +2, ofensywa +1, defensywa +3) Surowce: 50 000 Populacja: 3240 Ludzi Lodu, 1850 Nimf, 570 Ludzi, 1300 Leśnych Elfów Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Jaavee 6%, Tann'ib 46%, Kniv'trop 40%, Haladril 7% Kapłani: Jaavee 6%, Tann'ib 46%, Kniv'trop 40%, Haladril 7% Lasy Forenii (życie +3) Surowce: 40 000 Populacja: 2410 Ludzi, 1010 Leśnych Elfów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Ludzie - Jaavee 17%, Kniv'trop 83% Leśne Elfy - Kniv'trop 100% Równiny Gel (życie +2) Surowce: 20 000 Populacja: 1710 Ludzi Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Jaavee 10%, Tann'ib 40%, Kniv'trop 50% Dżungla/Zalesione wzgórza Helios (życie +4; ogień +1, ziemia +1) Kraj Salamander (kapłani +1, handel/rzemiosło +1, mędrcy +1, ofensywa +1, defensywa +1) Surowce: 100 000 Populacja: 3230 Salamander, 1800 Ludzi Pustyni, 1000 Wysokich Elfów, 1000 Leśnych Salamander Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Sum- namaru 61%, Jaavee 4%, Tann'ib 10%, Kniv'trop 25% Kapłani: Sum- namaru 61%, Jaavee 4%, Tann'ib 10%, Kniv'trop 25% Martwa pustynia Ila (ogień +3; śmierć +2) Surowce: 60 000 Populacja: 3240 Popielnych Salamander, 1500 Ognistych Zjaw Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Popielne Salamandry - Kalachu 41%, Sum- namaru 41%, Niria 16% Ogniste Zjawy - Kalachu 41%, Sum- namaru 41%, Niria 16% Pojezierze/Oazy Jaedonia (woda +2; ogień +2, życie +2) Surowce: 60 000 Populacja: Tropikalne Nimfy 1750, Nimfy 1850 Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Tropikalne Nimfy - Sum- namaru 55%, Haladril 44% Nimfy - Tann'ib 31%, Haladril 31%, Kniv'trop 38% Urodzajne Góry Kor (ziemia +3, życie +2) Surowce: 60 000 Populacja: 3790 Niziołków, 1000 Krasnoludów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Niziołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33% Krasnoludy - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33% Pustynny płaskowyż Ludecja (ziemia +3, ogień +1) Surowce: 50 000 Populacja: 1850 Niziołków, 1000 Złotych Krasnoludów Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Nizołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33% Złote Krasnoludy - Jaavee 50%, Sum- namaru 50% Sawanna/Zielone Wzgórza Midonia (życie +1; ogień +1, ziemia +1) Surowce: 30 000 Populacja: 1000 Ludzi Pustyni, 1000 Niziołków Struktura społeczna: -brak cywilizacji- Wiedza: Uprawy x2, -brak cywilizacji- Wyznanie: Ludzie Pustyni - Jaavee 7%, Tann'ib 27%, Sum- namaru 33%, Kniv'trop 33% Nizołki - Jaavee 40%, Tann'ib 27%, Kniv'trop 33% Pustynia popiołu/Zdradliwe trzęsawiska Ners (śmierć +3; ogień +2, woda +1) Kraj Czarnego Płomienia (kapłani +1, ofensywa +2, defensywa +2) Surowce: 70 000 Populacja: 3600 Popielnych Salamander, 1500 Ognistych Trolli, 1550 Trolli Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Kalachu 48%, Sum- namaru 33%, Haladril 10%, Niria 8% Kapłani: Kalachu 48%, Sum- namaru 33%, Haladril 10%, Niria 8% Wybrzeże Oddia (woda +3; ogień +1, śmierć +1) Pakt Wybrzeża - Wolne Miasta (handel/rzemiosło +1, ofensywa +4, defensywa +2) Surowce: 60 000 Populacja: 3060 Tropikalnych Nimf, 4720 Jaszczuroludzi, 1000 Harpii, 1000 Kraboczłeków Struktura społeczna: 90% wieśniacy 3% rzemieślnicy/handlarze 3% kapłani 2% wojownicy 2% mędrcy Wiedza: Uprawy x2, Wojsko x1, Rzemiosło x1 Poziom bogactwa - 10 Wyznanie: Haladril 44%, Kalachu 33%, Sum- namaru 23% Kapłani: Haladril 44%, Kalachu 33%, Sum- namaru 23% Bogowie: Jaavee, bóg życia (+1) i ziemi (+5) - 9214 wyznawców - 30 Mana Kalachu, bóg śmierci (+5) - 12485 wyznawców - 41 Mana Tann'ib, bóg życia(+4) i lodu(+1) - 11258 wyznawców - 27 Mana Sum- namaru, bóg ognia(+5) - 12598 wyznawców - 31 Mana Haladril, bóg wody (+4) - 6838 wyznawców - 22 Mana Niria, bogini śmierci (+2) i ziemi (+2) - 4440 wyznawców - 27 Mana Kniv'trop, bóg życia (+5) - 16477 wyznawców - 37 Mana Populacja świata: 73690 Rasy: Niziołki (ziemia +1, życie +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,85 Gnomy (ziemia +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,8 Cienie (śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,9 Ludzie Lodu (życie +1, lód +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,8 Ludzie (życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,9 Salamandry (ogień +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,7 Popielne Salamandry (ogień +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,8 Jaszczuroludzie (woda +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,85 Tropikalne Nimfy (woda +1, ogień +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,75 Wysokie Elfy (życie +3, ziemia +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,55 Gobliny (ziemia +1, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,85 Nimfy (woda +1, życie +1);podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy (obrona); przyrost naturalny - x1,85 Leśne Elfy (życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - kapłani; przyrost naturalny - x1,6 Ludzie Pustyni (ogień +1, życie +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - handel/rzemiosło; przyrost naturalny - x1,8 Ogniste Zjawy (ogień +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - jazda; bonus - wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,5 Trolle (śmierć +3, woda +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55 Ogniste Trolle (śmierć +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy (atak); przyrost naturalny - x1,5 Krasnoludy (ziemia +3, życie +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,55 Złote Krasnoludy (ziemia +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - mędrcy; przyrost naturalny - x1,45 Leśne Salamandry (ogień +1, życie +3); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus - wojownicy(atak i obrona); przyrost naturalny - x1,5 Harpie (woda +3, śmierć +1); podstawowa jednostka - lekka piechota; bonus wojownicy(atak); przyrost naturalny - x1,55 Kraboczłeki (woda +3, ogień +1); podstawowa jednostka - ciężka piechota; bonus - wojownicy(obrona); przyrost naturalny - x1,45 Dostępne rozkazy: Nasączenie <typ> Prowincja (10 Mana) Zamknięcie Prowincja (25 Mana) Otwarcie Prowincja (30 Mana) Urodzaj Prowincja (15 Mana) Nieurodzaj Prowincja (15 Mana) Exodus z Prowincja do Prowincja (10 Mana) Powołanie <zawód> Prowincja (5 Mana) Dżihad Prowincja przeciw Prowincji (20/15/10 Mana) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...