Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Matison

Aktualizacja Biosa

Polecane posty

Mam pytanie odnośnie aktualizacji biosa. Posiadam Mobo takie jakie podałem w opisie i mam stronę gdzie mogę ściągnąć biosa http://www.gigabyte.pl/products/mb/bios/ga...0t-ud3p_10.html jak patrzę na zdjęcie mobo to jest moja czyli rew 1.0.

I tera mam takie pytanie jak zaktualizować biosa bo najnowsza to F5 a ja mam F2. Słyszałem że można aktualizację nagrać na pendrive'a i w biosie ustawić by odczytywało na początku z USB ale czy to działa bo stacji dyskietek to nie mam a czytałem też że trza odpalić system z dyskietki startowej potem wsadzić dyskietkę z aktualizacją, uruchomić program do aktualizacji i koniec potem to tylko restart. Powiem że jeszcze nigdy nie robiłem aktualizacji biosa ale pora się tym zająć a ja praktycznie jestem zielony w tym a jak gdzieś znalazłem u wujka Google jakiś poradnik to nic praktycznie nie wytłumaczyli prócz tego że jak aktualizacja biosa się nie powiedzie to można u producenta za darmo dostać jakąś płytkę (czy coś co się do mobo podłańcza) i będzie stara wersja biosu i można zrobić kopię zapasową biosa którą aktualnie mamy przed aktualizacją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano tak ma DualBios więc czyli jak źle zaktualizuje się bądź zostanie uszkodzony przez jakiś wirus to bios zostanie przesłany z drugiej pamięci :) To jest dobre rozwiązanie dobrze że coś takiego wymyślili :D

Przypomniałem sobie jak instalowałem jeszcze raz system bo mi padł (w środę) zainstalowałem coś takiego jak @BIOS gdzie jest coś takiego jak "Update BIOS from GIGABYTE Serwer" ale brakuje coś blisko polski góra USA ale jest jeszcze coś takiego jak "Update BIOS from File" ale jak czytałem w tym co podałeś mi org to jest niebezpiecznie aktualizacja ze poziomu Windowsa więc chyba muszę jednak podłączyć jakąś stację dyskietek :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach