Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

comez_smg

Rozwiązany: Ogólny (zły) stan kompa

Polecane posty

Witam. Mam pewne problemy z moim komputerem i nie wiem co z nimi zrobić. Nie znam się za wiele na naprawie komputerów, więc wolę nie próbować naprawiać sam.

Problemy:

1. Od pewnego czasu komputer nie czyta mi żadnych nośników (pendrive, cd, dvd). Przy włączaniu płyt uznaje mi je jako puste a pendrivy w ogóle mi nie odczytuje.

2. Gdy próbuję obejrzeć film, gubi mi się dźwięk albo obraz, albo co gorsze zacina całkowicie film.

3. Prawie 95% gier zacina się na stałe, nic się nie da zrobić, a jedynym rozwiązaniem jest restart komputera.

Nie wiem co mam zrobić w tej sytuacji. Czy wystarczy sam format czy wymiana sprzętu. Z góry dziękuję za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System Windows XP Professional

Antywirus - Kaspersky

Konfiguracja komputera: AMD Sempron 2400+, 1,67 GHz, 1,25 Gb RAM, karta NVIDIA GeForce FX 5200

Wcześniej takich problemów nie odczuwałem. Od pół roku jakoś stan komputera się pogarsza.

PS. Zauważyłem, że teraz nie działa mi również drukarka i inne urządzenia przez USB (mysz).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sry, że pisze pod własnym postem ale nie mogłem edytować poprzedniego.

Kiedy chciałem pousuwać gry i różne programy pojawiło się coś dziwnego. Mianowicie komputer nie czyta tych plików, traktuje je jakby nie istniały, przez co nie mogę nic usunąć.

Czy możliwe by przegrzewał się komp lub jakaś jego część?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj screena z zakładką Health programu HD Tune, to zobaczymy jak tam dysk się trzyma. Najprawdopodobniej coś jest uszkodzone, pytanie co dokładnie i z jakiego powodu. Sprawdź jak działa komp na innym zasilaczu, ogólnie radzę wszystkie operacje wykonywać, gdy komp będzie podłączony do czegoś bezpieczniejszego niż Codegen.

Załatw aparat i daj tą fotkę, o którą prosił SwisteK.