Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

grignard89

Sieć bezprzewodowa, router d-link 524, rozłączanie

Polecane posty

Witam.

Mam Internet z UPC, podłączony do routera D-Link 524. Z routera korzystają 4 osoby, 3 osobom działa Internet bez problemu, tylko mnie rozłącza i to w dziwnych momentach. Rozłącza mnie np. po odłączeniu słuchawek od laptopa, po włączeniu filmiku na youtube, ładuje się przez ~2sec, a potem wywala mnie, łącze się ponownie i mogę do końca oglądnąć film. Jak odłączę myszkę też mnie wyrzuca, rozpoczynam rozmowę na Skypie to to samo, 2-4 sekundy rozmowy, wywala z netu, ponownie się łączę i mogę rozmawiać nawet godzinę, jeśli nic innego nie robię.

O co chodzi? Jak to rozwiązać? Laptop to składak, gwarancji na niego nie mam. Wi-fi jest z pentagramu (nie wiem jaki model, ale jak jestem u rodziców czy znajomych to wszystko ok jest). Sterowniki nowe, Windows XP service pack 3.

W tym temacie jestem zielony, zadawajcie pytania, bo nie wiem czy dobrze opisałem problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się dzieje zawsze gdy cokolwiek odłączasz/podłączasz (w przypadku Skype'a pewnie włącza się kamera).

Czyli albo jest coś nie tak z Windowsem i źle znosi jakikolwiek hotplug, albo z zasilaniem, kiedy coś się zmienia są problemy z dostarczeniem mocy i karta się rozłącza.

To że dzieje się tak tylko u Ciebie jest zastanawiające. Być może sygnał jest mniej zakłócony w pozostałych miejscach i chwilowe problemy nie powodują zerwania łącza. Może ten router jest bardziej czuły i przy pierwszych problemach sam zrywa łącze.

Przyznam, że nie bardzo wiem co Ci doradzić. Ja bym przede wszystkim spróbował innego systemu operacyjnego. Poza tym warto pokombinować z opcjami zasilania, być może w trybie oszczędnym/hi performance tak się dziać nie będzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników