Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Polecane posty

Wczoraj przeżyłem horror w misji z tym klasztorem najpierw koleś się zacioł i nie chciał iść choć cały czas mówił że jest w drodze później byłem ranny i chciałem żeby medyk mnie uleczył odwróciłem się i już go nie było tak samo jak drugiego kompana więc sam przez krótki czas musiałem desantować klasztor później czekałem aż przybiegną z początku mapy i wreszcie po około 5 min byli przy mnie na szczęście zdarzyło mi się to tylko raz ale muszę przyznać że to tragiczne :ohmy:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolegami gra się super :D Wszyscy przynajmniej jakoś ze sobą współpracują, nie ma takich sytuacji jak podczas grania z losowymi obcokrajowcami, na serwery też nie mogę narzekać bo zawsze tworzę własny :D

Takiego milutkiego pingu "0" niegdzie nie uświadczycie xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj grałem z 2 kolegami i jeszcze jednym Polakiem i mogliśmy się pobawić, poeksperymentować, stosować różne taktyki ataku i grało się wyśmienicie. Bot by tego nie zrozumiał. Np. misja 2 kiedy atakujemy Sunburn czy jakoś tak - jeden ze snajperką siedzi w domu, reszta idzie jak najbliżej celu. Dajemy sygnał gotowości, snajper zdejmuje 1 chińczyka i my wchodzimy. Kilka sekund i jest czysto.

Wydaje mi się że ta gra to co ma najlepsze pokazuje dopiero gdy gramy w kooperacji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kupuję tą grę ale nie wiem czy mi wejdzie. komp:

intel pentium 4 3.00ghz 2x

2,5gb ram

karta graf. GeForce 8400 GS :dry:

Grę już mam ale się zacina, może wiecie co zrobić aby się nie zacinała... zwiększyć fps, najbardziej uciążliwe jest celowanie. Da się jakoś grać ale nie ma już przyjemności z gry :sad:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż jestem zdania, że gra jest niezła, jednak irytuje mnie pewien jej aspekt.

Nie, nie chodzi tu o grafikę, do której osobiście nic nie mam (a nawet mi się podoba ;]) czy do systemu, sterowania, menu rozkazów itp, które także uważam za dobre.

Jestem przy 4 misji w kampanii, mam za sobą z 10 meczyków multi i stwierdzam, że gra mnie zawiodła, gdyż kupiłem ją, spodziewając się jakiegoś wyzwania, a tu proszę - zonk. Gra jest prościutka jak konstrukcja cepa. Misje w kampanii można zrobić nie padając ani razu, a w multi są takie lamy (co na dodatek team killują), że to jakieś nieporozumienie :) Bardzo słabo jest tu zrobiony multi (ten ekran czekania potrafi zirytować).

Polecam szczególnie niedzielniakom, którzy chcą zagrać w namiastkę prawdziwego wyzwania.

Btw. trudnością choćby taka ARMA 1 bije dragon rising na głowę (w 2 nie grałem i nie wiem czy będę miał zamiar w nią zagrać).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dragon Rising to czysty casual, dlatego powinno się wyciąć flashpoint i zamienić na coś z call albo medal w nazwie na przykład. Poza tym z odczuć osobistych sam poczułem się jakbym grał w Left4dead tylko, że na polu. Przeciwnik ma podobne ai jeśli nie takie samo jak zombie :) i nie stety podzielam Twoje zdanie. Ale i tak nie wiązałem z tym tytułem wielkich nadziei, chłopaki fajne ścigałki robią i niech tak zostanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm więc inaczej rozumiemy słowo casual. Bo ja uważam za casuala CoD w którym można wywalić pół magazynka i nie zabić.

W OF:DR masz realizm ale umówmy się, że to już nie jest to samo co kiedyś. :/ a szkoda

Oczywiście nadal jest to realistyczne postrzały krwawienia itp. ale no bez jaj apteczki?!?!?!!?!? kruna no jeszcze te bugi(?) co po wczytaniu gry miałem full Hp i bez ran :/

Army jakoś nie trawię, to OF:Cold War Crysis był dla mnie najlepszy, ale fakt, że jest mimo wszystko lepsza od Dragon Rising.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm więc inaczej rozumiemy słowo casual. Bo ja uważam za casuala CoD w którym można wywalić pół magazynka i nie zabić.

Smród casuala w DR poczułem w momencie kiedy zobaczyłem go w akcji na ps3 a potem pc sam nie wiem co gorsze ale takie mam odczucia co do tego tytułu. Mam bardzo podobne odczucia do Twoich. Osobiście Coda traktuje na poziomie celowniczków ala virtua cop lub house of dead, bądź co bądź cod przynajmniej się nie sili na bycie czymś więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - to jest niestety realizm konsolowy :-] Gdyby ta gra miała być wydana tylko na PC założę się, że poziom trudności byłby trochę wyższy a w każdym razie misji nie przechodziło by się w pół godziny bez problemów. Ale nawet gdyby i tak tytuł stracił u mnie wiele ze względu na braki w jednostkach, pusty świat bez cywilów, marne przedstawienie konfliktu (straszna płycizna...) i taką bezpłciowość. Ot, coś sobie robię, strzelam i nie czuć, że jest to coś więcej :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista zmian jakie wprowadza patch niekoniecznie pokrywa się ze zmianami o jakie prosili gracze:

SINGPLAYER :

rename current difficulty levels to Assist levels

add a new difficulty level that changes ai awareness and accuracy

add achievement/unlock to allow player to choose weapon load out once campaign is completed once**

MULTIPLAYER :

add administrator options to HOST interface

add join in progress option for hosted games

add join as spectactor option for hosted games

add respawn of vehicles to MP maps after they are destroyed beyond repair

add multiple player vehicle flip over to right crashed but not destroyed large vehicles**

add weapon loadout selections/restrictions to host setup options

add AI difficulty settings to host interface

add hosting option to remove AI from MP game

add Team/Squad VOIP in addition to all-player VOIP

add host option to return to lobby between missions

add ability to suicide when bleeding on ground. this can take a LONG time

greatly increase tether range or remove altogether**

fix invisible players bug

fix host/client position de-sync causing invulnerable players/ai

fix rank system so all players ranks are calculated correctly, all the time

fix rank system to be updated during gameplay to prevent quick quitting

change rank system to take deaths into account, and friendly fire

PC ONLY :

add ability to further increase draw distance and lod distances for people with powerful machines

add mod loading that effects both SP and MP.**

add filter option to game browser for "current mod"/"official"/"all"

add mouse smooth/acceleration option to control setup

add third party input support

fix for alt-tab issue on some machines

fix issue where mouse wheel no longer works

MISSION EDITOR :

add command OFP:setMissionProperty(propertyName,propertyValue) to allow changes to debriefing/objective info

add command OFP:setCollision(entityName,collisionValue) to allow object to be set as not-collidable

add command OFP:setFollowTarget(entityName,targetName,xOffset,yOffset,zOffset) to allow objects to explicitly follow another

add command OFP:setMultiplayerStatistics(statisticName,statisticValue) to allow modification of win/loss statistics

add command OFP:setMultiplayerEnding(titleString,infoString,winnerList,loserList) to allow custom end-game screens

add command OFP:setVehiclePositionMountStatus(vehicleName,positionName,mountableStatus) to allow individual positions to be set as mountable/not

add command OFP:teleportEntity(entityName,xPosition,yPosition,zPosition) to allow anything to be teleported anwhere

add command OFP:createCameraStatic(xPosition,yPosition,zPosition,viewTarget) to allow cinematics to be created (returns camID)

add command OFP:createCameraMoving(waypointPath,viewTarget,speed) to allow cinematics to be created (returns camID)

add command OFP:setCameraSpeed(camID,targetSpeed,acceleration) to allow changes to moving camera

add command oFP:setCameraTarget(camID,viewTarget,transition,transitionSpeed) to allow changes to camera

add command OFP:removeCamera(camID) to return view and control back to player unit(s)

change command OFP:destroyEntity(entityName) to allow destruction of ANY entity

add entity mapMarker to allow placing of infromation on the map**

add entity ingameMarker to allow placing of information in game world and map**

add custom game mode to allow more freadom of MP mission creation

add LUA checking function to find and report errors in code

add logging option to have list of errors encountered displayed when returning to editor

add ability to create COOP missions with more than 4 players

fix LUA complete check "freeze" bug when mouse over current line of code being edited

fix option "Enable Script Autocomplete" to save chosen setting

fix 64 bit O/S incompatability in EDITOR and CAMPAIGN EDITOR

fix helpfile info on OFP:spawnEntitySetAtLocation to state OFP:spawnEntitySetAtLocation(entitySetName,xPosition,yPosition,zPosition)

fix helpfile info on OFP:popFrontCommand(entityGroupEchelon) to correctly state that any command will be removed from the front of command queue

GENERAL :

add ability to turn off head-bobbing

add ability to change FOV setting

add lean functionality for the player instead of just the ai

add free look view to vehicle driver/pilot positions

add ability to move while accessing weapon/ammo menu

add kit weight effects movement speed/fatigue levels

add limited ammo to AI units

add fatigue to AI units

add wind to game**

add wind effecting bullets

add more weather types (raining, stormy)**

add player body so you can see yourself**

add post process option to turn off different aspects

add fast-roping from helicopters, IE, give the disembark command in a helicopter at altitude, AI/player fast ropes to ground (only successful in autohover mode)**

add ability to shoot weapons from passenger positions of open topped vehicles**

add ability for medics to heal injured units inside vehicles**

add correct bullet penetration per material

add deformable terrain (terraing is based on image height values, loaded dynamically, so very feasible)**

add idle position to guns, when running, or standing still for a time, weapon should be lowered, as they are heavy. taking time to raise again

add tree destruction states

add toggle option to keys like aim and quick command radial

add halt/stop/cancel order to command radial

add option to customise UI for normal/experienced turning off any/all assists per preference

remove permanent aiming on vehicle turrets and emplaced weapons

fix night-time brightness level.

fix HDR implementation, currently extremely exaggerated

fix AI to correctly take grass, bushes and tree leaves into consideration when calculating line-of-sight

fix AI to shoot at live enemies before incapacitated ones

fix vehicle physics so that wheeled vehicles have more side-traction under power

fix vehicle weight values so they dont bounce so much on collisions

fix idle-time between priming grenade, and throwing grenade

fix secondary arm reload animation not playing sometimes

increase entity limit to maximum per platform**

DLC

add training ground, where player can test and get familiar with all weapons/controls/tactics

** : may require alot of coding to implement, therefore may not be feasible

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest świetna, lecz jak każda inna gra, nie jest doskonała. Wypiszę teraz przykłady które mnie wnerwiały:

1. Gra narzuca nam podążanie daną drogą. Kiedy gramy, na ekranie pokazuje się żółta flaga która pokazuje nam jak powinniśmy iść. Nie musimy akurat tam iść, lecz jest to denerwujące (przynajmniej dla mnie).

2. Wrogowie są cholernie odporni na strzały. Chcesz za pierwszym strzałem powalić gostka na ziemię... musisz celować w głowę. Czasami może przyjąć na klatę z 5 pocisków zanim padnie.

3. Nie wiem czy tylko ja tak mam czy wszyscy ale jak gram w multiplayer to gra tak laguje, że chce się wyrzucić kompa przez okno. Nie wiem także czy to wina netu czy jest jakiś inny problem (przeciążenie serwerów).

Jak dla mnie to i tak świetna strzelanka! Jeżeli ktoś rozmyśla nad kupnem to jak najbardziej polecam lecz tylko tym co lubią strzelanki taktyczne. A jeżeli wiesz że jak ją kupisz to nie będziesz miał kasy, to radzę ci zostawić kaskę na Aliens Vs. Predator.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyslaw1995 widać że nie jesteś za bardzo w temacie Multi w OPF2 bo jest tak że to gracze zakładają serwery na swoich netach czyli jak jakiś <ciach!> założy rozgrywkę dla 32 graczy na internecie 1mb + do tego coś ściągając to lagi są pewne a raczej to że nie włączy ci się mapa bo zara cie jak i wszystkich wywali. Internet jaki trza mieć by zakładać rozgrywkę dla 32 graczy to minimum 3mb/s i szybsze.

kireta po co podajesz to co zostanie zmienione w wersji ANG skoro pod zamazanym linkiem podałem stronę gdzie jest to po polsku :P

Wulgaryzmy są na forum zabronione! - Lord

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kireta po co podajesz to co zostanie zmienione w wersji ANG skoro pod zamazanym linkiem podałem stronę gdzie jest to po polsku :P

Tylko, że ja nie podałem listy zmian patcha, ale listę zmian o które prosili gracze w swoistym "liście otwartym" dla Codemasters :tongue: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...