Rudy12 Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2009 Witam. Zacząłem sobie grać w Gothic 2, bez Nocy Kruka. Tym razem chcę dołączyć do Magów Ognia, ale nie wiem w co od samego początku inwestować, jakich run używać, itd. Mógłby mi ktoś poradzić, jak grać, żeby nie być za słabym i dawać sobie radę? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek99113 Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2009 Witam. Zacząłem sobie grać w Gothic 2, bez Nocy Kruka. Tym razem chcę dołączyć do Magów Ognia, ale nie wiem w co od samego początku inwestować, jakich run używać, itd. Mógłby mi ktoś poradzić, jak grać, żeby nie być za słabym i dawać sobie radę? Inwestuj w manę oczywiście runy to ja wybrałem tak :-ognista strzała -jakoś tak -kula ognia -błyskawica -piorun kulisty -odesłanie zła(na poszukiwaczy) -śmiertelna kula(na orków itp) Witam. Zacząłem sobie grać w Gothic 2, bez Nocy Kruka. Tym razem chcę dołączyć do Magów Ognia, ale nie wiem w co od samego początku inwestować, jakich run używać, itd. Mógłby mi ktoś poradzić, jak grać, żeby nie być za słabym i dawać sobie radę? 1.miej dużo many 2,nie dawaj się złapać 3.uciekaj jak najdalej(szczególnie od orków trolli i smoków) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2009 A co tu doradzać? Inwestuj w manę, miej przy sobie kulę ognia i dużą ilość mikstur many, potem kup burzą ognistą. Gdy zaczynałem grę z nastawieniem na maga najpierw rozwijałem nieco siłę (do ok. 30), by mieć spokój z pomniejszymi stworzeniami w czasie zdobywania złota. Gdy wstępowałem do klasztoru - to co wyżej. Wszystko zaczyna iść prościej wraz z rozwijaniem many, gdyż możesz rzecz jasna rzucać więcej zaklęć. W późniejszej fazie gry nabywasz deszcz ognia dzięki czemu kosisz doświadczenie w hurtowych ilościach (polecam zabawy z orkami w pobliżu zamku w Kolonii). Imo duża kula ognia, resztę zaklęć dobieraj według własnego widzimisię (choć najlepiej brać wszystko co się da dla świętego spokoju). No i alchemia - zbieraj unikalne rośliny jak goblinie jagody czy smoczy korzeń by z nich przygotować mikstury trwale podnoszące statystyki. Naprawdę ciężko doradzić jak grać by wymiatać. Najlepiej samemu eksperymentować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mindstorm Napisano Sierpień 30, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2009 Dla mnie skutkowało używanie zaklęć mrożących i zarąbywanie nieruchomych wrogów, ale to kwestia gustu. I zaklęcie przeciw nieumarłym jest niezwykle skuteczne. Jeśli chcesz ominąć standardową drogę do członkostwa, poproś o pomoc Laresa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturMilan Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Mindstorm Twój spoiler odpada bo nie chodzi o GII NK Co do tematu - skoro to " czysty" Gothic II to nie przejmuj się siłą Paraduj z pierwszym lepszym zardzewiałym złomem do pierwszego nauczyciela many a potem czekaj, aż zdobędziesz pierwszą runkę. Przyda się także co nieco wiedzieć o alchemii i dodatkowych runach jak leczenie, ew. światło lub zamrażanie ( drugi krąg chyba). Powodzenia. Gra magiem, nawet gdy przez przypadek wyuczysz się niepotrzebnych duperelek lub przyładujesz w siłę/zręczność jest bardzo prosta Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartossy Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Czysty Gothic 2 to wręcz raj dla magów. Gorzej jest z Nocą Kruka. Ja na początku owniłem ognistą strzałą, wspomagając ją czasem jakimś mocniejszym zwojem. Później zaś do gustu przypadła mi błyskawica i zamrożenie. Tą kombinacją grałem praktycznie do końca (lol). Wystarczyła mi ona ponieważ miałem bardzo dużo many. Dopiero później zdecydowałem się nauczyć tchnienia śmierci. Polecam świetne zaklęcie. Zbieraj różne zioła dające premie do many, ewentualnie naucz się wytwarzać mikstury many. Przed dużymi grupami wrogów i mocniejszymi wrogami uciekaj odnowić manę i uleczyć się. Gra magiem wbrew pozorom jest prosta - szczególnie w późniejszej części gry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek99113 Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Czysty Gothic 2 to wręcz raj dla magów. Gorzej jest z Nocą Kruka. Ja na początku owniłem ognistą strzałą, wspomagając ją czasem jakimś mocniejszym zwojem. Później zaś do gustu przypadła mi błyskawica i zamrożenie. Tą kombinacją grałem praktycznie do końca (lol). Wystarczyła mi ona ponieważ miałem bardzo dużo many. Dopiero później zdecydowałem się nauczyć tchnienia śmierci. Polecam świetne zaklęcie. Zbieraj różne zioła dające premie do many, ewentualnie naucz się wytwarzać mikstury many. Przed dużymi grupami wrogów i mocniejszymi wrogami uciekaj odnowić manę i uleczyć się. Gra magiem wbrew pozorom jest prosta - szczególnie w późniejszej części gry. Ach.. mi przypadły do gustu -piorun kulisty(trolle i smoki chyba na smoki) -błyskawica(na orków) -kula ognia(na średnie stwory typu topielce,jaszczury,orkowie czy polne bestie) -ognista strzała(na wilki,bandytów,krwiopijców,kretoszczury,szczury,gobliny i czrne gobliny) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alexkaktus Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Zbieraj WSZYSTKIE rośliny - to Gothic. Nie ma ograniczenia co do noszonych przedmiotów. Na początek wystarczy kula ognia i ognista strzała. Później możesz dopasować runy do swojego stylu gry. Obowiązkowy jest za to deszcz ognia - niezwykle przydatny podczas walki z większą liczbą wrogów. Jeśli chcesz możesz chodzić z jakimś lepszym jednoręcznym mieczem na początku gry. PS. Jeśli grasz magiem i już jesteś "Magiem Ognia" (nie nowicjuszem) - idź do Khorinis na statek i posłuchaj dialogu jaki wywiąże się miedzy tobą, a strażnikiem statku ;D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy12 Napisano Sierpień 31, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Dzięki wszystkim, ale temat jeszcze nie jest do zamknięcia. Zaraz przedstawię swoją sytuację. Zbieraj WSZYSTKIE rośliny - to Gothic. Nie ma ograniczenia co do noszonych przedmiotów. Ale ja grałem już w Gothica 2 parę razy, tylko teraz pierwszy raz gram Magiem i dlatego pytam. A o takich rzeczach to chyba każdy wie. Nająłem się u Harada, żeby nie mieć problemów z pieniędzmi, ponoć na wstęp do klasztoru trzeba 1000 sztuk złota i owcę. Mam 3 poziom. 20 Siły - żeby unieść własnoręcznie wykuty miecz. 10 Zręczności. 10 Many. Umiem otwierać zamki i oczywiście kuć miecze (^^). Mam jeszcze wolne 10 PN, na co je wydać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturMilan Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Mam 3 poziom. 20 Siły - żeby unieść własnoręcznie wykuty miecz. 10 Zręczności. 10 Many. Umiem otwierać zamki i oczywiście kuć miecze (^^). Mam jeszcze wolne 10 PN, na co je wydać? Zostaw sobie je na później lub jeśli drażni Cię, że masz coś do wykorzystania i nie używasz tego to może jakieś trofea łowieckie? Skóry, czy pazury przydadzą się w questach. Swoją drogą ja z Khorinis pierwszy raz wyszedłem na 6 levelu więc radzę Ci co nieco poszukać, porobić questy, pobić kogo trzeba i będziesz miał większe pole manewru bo z taką ilością many daleko Ci do Miltena Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy12 Napisano Sierpień 31, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Hej? Dlaczego za 5 many muszę zapłacić 10 PN? Mam Gothic 2 bez Nocy Kruka, a poza tym mam dopiero 10 many. O co chodzi? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturMilan Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 2, 2009 Ciężko odpowiedzieć. Może jakiś bug czy coś innego? Mi się raz trafiło, że Lares był nieczuły na moje prośby udania się na wspólną wycieczkę więc może i mana może być zabugowana. Jeśli po zakupieniu 5mp za 10PN dalej tak będzie to zapewne pomoże restart gry ( tzn Nowa Gra ). Szybkie wstukanie kodu MARVIN gdy masz włączone pole ze statystykami a następnie podróżowanie klawiszami K i F8 do najbliższego nauczyciela many by sprawdzić czy problem jest dalej. Jeśli tak to zostaje gra na " nowych" zasadach. W sumie może i lepiej bo GII jest bardzo łatwy, a takie małe utrudnienie się przyda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Wrzesień 2, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 2, 2009 U mnie chwilowe ''podwyższenie'' punktów nauki za cechy występuje za każdym razem, o ile dobrze pamiętam tyczy się to również umiejętności walki bronią. Po wydaniu ok. 20-40 wszystko wraca do normy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nogaczek Napisano Wrzesień 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2009 A mi się raz zdarzyło że Xardas na samym początku co chwilę rzucał na mnie zaklęcie snu Nie wiem dlaczego ale śmiesznie było Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...