Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Shelion

1GB RAM DDR, reklamacja, sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu

Polecane posty

Sprawa wygląda tak: dwa dni temu kupiłem kość pamięci RAM (ddr 1gb). Kość jest nieużywana (w ogole jej nie użyłem). Dziś poszedłem do sklepu i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedawaca powiedział na jakiej podstawie, wiec odpowiedziałem, że mam do tego pełne prawo itp, że sprzet nieużywany (oryginalnie zapakowany!) etc, na co sprzedawca rzekł, że "nieprzyjmujemy zwrotów takich urządzeń elektornicznych". Nie zacząłem się wykłucać, bo chcę to załatwić jak człowiek, a nie jak awanturnik. Dlatego potrzebna mi pomoc (najlepiej jakiejś osoby po takich przejściach, lub kogoś zwiazanego z prawem).

Ps. Szukałem w ustawach, ale jedyne co znalazłem, co pozwoliło by mi bez podania powodu zażadac zwrotu pieniedzy, odnosi sie do "umowy zawartej poza lokalem".

Jak odzyskać moje 165 zł. Proszę o pomoc!

PPS. Dałem temat do pomocnej dłoni, bo pasuje tutaj bardziej, aniżeli do działu sprzętowego.

Liczę na was rodacy! Nie zostawiajcie biednego użytkowinka na pastwę losu!:)

Z góry wszystkim dziękuję!

Zapoznaj się z zasadami tworzenia nowych tematów oraz ich poprawnego nazywania. Temat przenoszę.-mateusz(stefan)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w prawie chyba jest do 7 dni testu ;p ja tak mialem z tv ;p ale nie wiem czy kosci to obejmuje ;p bez przyczyny oddalem po kilku dniach i bez problemow tv ;p i niech sprzedawca ci udowodni ze nie mozesz oddac ;p do tego mozesz jeszcze powiedziec ze kosc nie pasuje albo komp sie resetuje po wlozeniu ramu ;p jesli chce jakas przyczyne ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupowałeś w "normalnym" sklepie tylko od dobrej woli sprzedawcy zależy czy przyjmie produkt. Inna sprawa w przypadku zakupów przez net - tu nie widzisz tego, co kupujesz bezpośrednio i dlatego masz 10 dni na oddanie bez podania przyczyny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jeśli kupujesz w sklepie stacjonarnym sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić Ci pieniędzy (zależy to tylko od jego woli)

możesz pokombinować na dwa sposoby:

1 - ugodowo powiedzieć że nie chcesz tej pamięci ale za to kupisz coś innego w podobnej cenie (ale kasa i tak stracona)

2 - nieugodowo złożyć reklamacje o niezgodności towaru z umową kupna, jeśli w ciągu 14 dni nie odpisze to znaczy że zgadza się na Twoje żądania (np. zwrot gotówki)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak: dwa dni temu kupiłem kość pamięci RAM (ddr 1gb). Kość jest nieużywana (w ogole jej nie użyłem). Dziś poszedłem do sklepu i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedawaca powiedział na jakiej podstawie, wiec odpowiedziałem, że mam do tego pełne prawo itp, że sprzet nieużywany (oryginalnie zapakowany!) etc, na co sprzedawca rzekł, że "nieprzyjmujemy zwrotów takich urządzeń elektornicznych".

Nie masz prawa zwrócić sprzętu, ten przepis nie działa już od kilku lat.

Tylko dobra wola sprzedawcy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...