Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

dawidfree

Serwis ma na gwarancje 21 dni, minęło już 5 tygodni, a przewidują jeszcze 3 miesiące. Co robić?

Polecane posty

oddalem kompa do naprawy 5 tygodni temu. byl problem z plyta glowna

i jeszcze nie zostala naprawiona plyta glowna ktora zostala wyslana do producenta a na oddanie kompa serwis ma 21 dni tak pisze na gwarancji. oddanie naprawionej plyty glownej przewiduja na za jakies 3 miesiace. co mam zrobic?

Zapoznaj się z zasadami zakładania nowych tematów - GFR

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze musisz się dowiedzieć czy przy gwarancji korzystałeś z gwarancji producenta czy z ustawy konsumenckiej

jeśli z gwarancji producenta to przeczytaj uważnie kartę gwarancyjną i jeśli nie ma klauzuli że naprawa może potrwać dłużej to zgłoś to do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, oczywiście to jest krok ostateczny, spróbuj się najpierw dogadać ze serwisem.

w przypadku gdy korzystasz z ustawy konsumenckiej serwis nie ma wyznaczonego czasu na naprawę sprzętu, więc jest gorzej, ale też to możesz zgłosić do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszać do UOKiK to sobie można, ale oni nie pomogą użytkownikowi, tylko skontrolują firmę i najwyżej nałożą karę. Przede wszystkim zgłosić należy to do lokalnego oddziału Federacjiu Konsumentów, gdzie prawnik pomoże napisać odpowiednie pismo z reklamacją do serwisu, a jeśli serwis nie udzieli należytej pomocy, to pomogą w sądzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawidfree zależy jakiego rodzaju był problem z płytą...jeśli miałeś błąd występujący raz na jakiś czas to producent czy serwis może sobie zastrzec, że może wydłużyć czas realizacji naprawy sprzętu... Musisz albo się z tym pogodzić albo osobiście odwiedzić serwis do którego oddawałeś sprzęt a tam musisz zostać poinformowany o tym co się dzieje z tym sprzętem jeśli o to zapytasz. Jeśli jest u producenta to raczej nic nie zrobisz ale jeśli w serwisie to możesz ich spokojnie postraszyć skargą albo nawet ją złożyć, bo nie oszukujmy się w Polsce sądowe rozwiązanie takiej sprawy jest raczej niemożliwe...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...