Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ryba2111

Porady odnośnie kupowania na Allegro.

Polecane posty

Dotąd nigdy nie korzystałem z tego "popularnego serwisu aukcyjnego" a teraz mam taką potrzebę. Postanowiłem zakupić rysik do palmtopa, ponieważ ceny w sklepie są bardzo wysokie. I tu pojawia się moje pytanie. Czy pomiędzy ceną sklepową a ceną na allegro może być bardzo duża różnica? Znalazłem rysik w internetowym sklepie za 33 zł i taki sam na Allegro za 9.99. O dziwo ten sklep na Allegro ma ponda 84 000 komentarzy pozytywnych i około 500 negatywnych więc o żadnym oszustwie nie może być mowy. Chyba? Nigdy nie korzystałem z serwisów aukcyjnych więc na tym się nie znam . Bardzo bym prosił o opinię w tej sprawie Prosiłbym również o przybliżenie tego jak korzystać z Allegro. Wiem że wydaje się to być śmieszne,ale naprawdę w tej sprawie jestem kompletnie zielony. Mam nadzieję, że to odpowiedni dział dla takiego tematu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica cenowa może być naprawdę duża. Sam kupowałem drukarkę - w sklepie 500 zł, ja kupiłem na allegro za 390zł. Przy takiej liczbie pozytywnych komentarzy te negatywne się chowają. Szczególnie jak sklep ma tytuł supe sprzedawcy - wtedy masz niemal 100% pewność, że transakcja się uda.

Generalnie w przypadku nieudanej transakcji (coś nie doszło, itp) zawsze można sprawę zgłosić do Allegro, lub w przypadku oszustwa na policję.

Porady? Zawsze patrz na ilość pozytywów i negatywów. Patrz też, czy sprzedawca to super sprzedawca - jak już mówiłem - tu mamy niemal 100% pewność, że transakcja będzie udana). Oczywiście nie zniechęcam do kupowania u zwykłych sprzedawców - szczególnie w przypadku tak tanich rzeczy jak rysik za 10 zł.

Przyjrzyj się też uważnie przedmiotowi - czy na pewno jest oryginalny. Jak masz wątpliwości zapytaj o to sprzedawcę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach