Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Crystek

Nowy komputer nie startuje

Polecane posty

Kupiłem ze sklepu Esc.pl zestaw komputerowy, bez Windowsa. Jest problem, bo komputer nawet nie startuje, nie odpala się bios.

Co zrobiłem?

-sprawdziłem połączenia kabli, nie znam się tak dobrze ale podociskałem delikatnie, i wszystko wydaje się być ok

-nie włącza sie kontrolka działania dysku twardego, nie wiem czy to ze względu, że coś z nim jest nie tak, czy ze względu na to, że bios nie startuje

-w "skrzynce" wszystko chodzi, mianowicie wentylatory się krecą, karta graficzna się grzeje, czyli pracuje, napęd DVD działa, bo wysuwa się szufladka

-wysłałem maila do sklepu z zapytaniem ocb

Czy jest możliwe, żeby płyta główna nie miała wgranego biosa?

Z góry dzięki za wszystkie sugestie

dodam: płyta główna to AsRock A780 GHX

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyta główna musi mieć BIOS (chyba że ktoś go zdemontował, ale powodu ku tamu chyba by nie było). Otwórz obudowe, wyjmij każdy element (proc zostaw) i włóż ponownie tak żeby na pewno był na miejscu. Również wszystkie kabelki podociskaj (a najlepiej odłącz i podłącz ponownie). I powiedz czy działa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że nie jestem w stanie rozłożyć komputera na części, gdyż go z powrotem nie złoże, nie mam takich umiejętności.

Swoją drogą chyba w sklepie przecież sprawdzili czy wszystko działa, to może w czasie transportu, kiedy trzęsło samochodem coś się obluzować...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś :) W takim razie tylko odkręć obudowę i podociskaj wszystko - najpeirw jednak dotknij kaloryfera (uziemienie). A nie trzeba się znać na takich rzeczach - tak długo jak ma się instrukcje :)